Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Ghosts

Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Ymmärsinkö oikein, että tässä CODissa ei ole ollenkaan demolitionia :eek: :eek: :eek:

toinen asia, miten tuon ruudunpäivityksen kanssa? toimiiko sulavasti?
nyt puhun siis koko ajan ps4 versiosta.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Mulla on ollu nyt todella kovaa lagia, vaikka netti pelittää ihan normaalisti. en tiedä sitte jos toi latailee tuota battlefieldin full game juttua tuolla taustalla vai johtuuko ruuhkaisista servuista.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Ostin tän pelin ps 3:lle. Tänään ostin pleikkari 4. Miten saan ladattua neloselle sen pelin? Eikös sen pitäny saada päivitettyä 10 eurolla niin että se toimis ps3 pelilevyllä? Kaupasta löysin jonkun sen tapaisen mutta sitä ei pystynyt lataamaan.

Niin ja siinä PS3 version kotelossa pitäisi olla mukana lappu jossa on koodi, minkä isket sinne storeen ja sitten saat ostettua sen 10€ maksavan sieltä
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Mistä se tieto oli peräisin, että pitäis olla 9vs9 ps4:lla?
Vai onko se tulossa vasta, kun pelaajamäärät kasvaa.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Joo kyllä sen huomasin, mutta sitä mietinkin mistä se tieto oli peräisin, että olisi kaikki 9vs9.

Mistä olet tuollaisen infon bongannut? Siksi vaan ihmettelen, kun puhe on mielestäni ollut alun alkaenkin vain noista parista pelimuodosta.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Mistä olet tuollaisen infon bongannut? Siksi vaan ihmettelen, kun puhe on mielestäni ollut alun alkaenkin vain noista parista pelimuodosta.

Muistaakseni täältä luin, että ghost on ps4:lla 9vs9.
En muista oliko siinä jutussa puhetta parista pelimuodosta. Ei tää x-cover ole oikein tehty tähän netti surffailuun, niin ajattelin jos joku olisi muistanut.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Muistaakseni täältä luin, että ghost on ps4:lla 9vs9.
En muista oliko siinä jutussa puhetta parista pelimuodosta. Ei tää x-cover ole oikein tehty tähän netti surffailuun, niin ajattelin jos joku olisi muistanut.

Lataa tapatalk ilmaiseksi play storesta niin helpottuu forumien selailu huomattavasti ;).

On mahdollista, että saatoin mainita jotain niistä 9vs9 peleistä siinä muutama viikko takaperin kevyessä maistissa kirjoittamassani avautumisessa kartoista... :) En nyt äkkiseltään löytänyt tuota viestiäni, mutta jotain sellaista muistelisin kirjoittaneeni, kun jostain syystä sellaisessa uskossa vielä jonkin aikaa sitten elin, että next genin puolella kaikki matsit olisivat 9vs9.

Noita 9vs9 pelejä löytyy ilmeisesti vaan muutamasta playlististä next genin puolellakin. Jos se tosiaan minä olin, kun sinut sain uskomaan asian olevan toisin, niin pahoitteluni.
 
Onko kenelläkään muulla ongelmia tuon season passin kanssa. Olen koodin syöttänyt ja se hyväksyttiin mutta missään ei näy mitään merkintää että sen omistaisin ja tuota team leader packin sisältöä ei ole tullut. Kyseessä ps4 versio.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

minkälainen FPS tässä pelissä on? hittoku tekis mieli hommata kans, mut demolitionin puuttuminen askarruttaa kovasti :/!
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Onko kenelläkään muulla ongelmia tuon season passin kanssa. Olen koodin syöttänyt ja se hyväksyttiin mutta missään ei näy mitään merkintää että sen omistaisin ja tuota team leader packin sisältöä ei ole tullut. Kyseessä ps4 versio.

Ainakin muissa versioissa pitää ladata storen lisäksi myös pelin omasta store kohdasta, että saa nuo lisät käyttöön.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Onko muilla ongelmia joinata peliin jos nat on open? Moderatella joinaa välittömästi, vähän outoa ku ennen ollut ongelmia joinaamisien kanssa :eek:
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

juu, mutta jaksaako kone vääntää niin paljon, että pysyy koko ajan tuo hyvä FPS?
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

PS4 60fps, ps3 ja x360 30fps

Oletko varma, eikö Call of Dutyn idea ole aina ollut kaikilla alustoilla 60fps vaikka sitten silmäkarkin kustannuksella?

Selkeämpi ero tulee resoluutiosta, joka on kaikilla muilla alustoilla 720p mutta PS4:llä 1080p.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

PS4 60fps, ps3 ja x360 30fps

Codithan ovat tulleet nimenomaan tunnetuksi across the board 60fps -gameplaystä. Juuri tästä syystä pelit ovat jääneet visuaalisesti jälkeen kilpailijoistaan, jotka ps3/xbox360:lla pyörivät 30fps:llä.

Itse en ole huomannut ghostsin ps3-versiossa kummempia framedroppeja, kun taas esim. black opsissa joku surkea pikku papaatti räjähtäessään sai kuvan nykimään. Siltä osin antaisin siis tälle pelille puhtaat paperit.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Ainakin muissa versioissa pitää ladata storen lisäksi myös pelin omasta store kohdasta, että saa nuo lisät käyttöön.

Ihan sama mihin sen koodin syöttää niin mitään ei saa ladata ja mitään merkintöjä ei tule että sen omistaisi, ainoastaan kiitosviesti koodin lunastuksesta.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Onko kukaan saanut ps4:selle tuota simon "ghost" rileyn naamaria multipalyeriin hatuksi? Mulla on se koodi kun gigantista ostin ja syötin sen, mutta hattua ei nät missään.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Äsken laitoin ekaa kertaa PS4-version tulille, niin pakko sanoa että onhan tämä codikin nätti peli. Verrattuna PS3-versioon ainakin. Statsit siirtyivät heti vanhan tunnuksen mukana ja multiplayeriä pääsi jatkamaan siitä mihin edellisen sukupolven laitteilla jäi.
 
Ylös Bottom