Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Ghosts

Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Lag comp on ihan järkyttävä tässä pelissä. Suorastaan oksettaa koko peli.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Lag comp on ihan järkyttävä tässä pelissä. Suorastaan oksettaa koko peli.

Ei ole itseä juuri häirinnyt.

Ainakin kaverilla ps3:lla soneran tv viihde ja nettipelit ei käy yhteen.
Ei saa saa sillattua ja vielä verkkoyhteydessä raskas häiriönpoisto aiheuttaa tuskaisia peli iltoja huimilla pingin heittelyillä.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Ei ole itseä juuri häirinnyt.

Ainakin kaverilla ps3:lla soneran tv viihde ja nettipelit ei käy yhteen.
Ei saa saa sillattua ja vielä verkkoyhteydessä raskas häiriönpoisto aiheuttaa tuskaisia peli iltoja huimilla pingin heittelyillä.

Eikös Soneralta saa ihan vaan aspasta pyytämällä tuon 1 portin siltauksen?
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Mulla yksin pelatessa toimii ihan ok. Mutta kun partyssa on pari kolme ukkoo. Niin tahtoo olla ettei peliä enää löydy.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Mulla on vähä ongelmaa tuon PS3-ennakkotilauskoodin kanssa..
Piti saada tuo Free Fall ladattua tuolla koodilla mutta kyseisellä koodilla saa jonku Into The Deep Themen ja jonku patchin, mutta itse mapista ei ole tietoakaan..
Auttakaa miestä mäessä..
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Mulla on vähä ongelmaa tuon PS3-ennakkotilauskoodin kanssa..
Piti saada tuo Free Fall ladattua tuolla koodilla mutta kyseisellä koodilla saa jonku Into The Deep Themen ja jonku patchin, mutta itse mapista ei ole tietoakaan..
Auttakaa miestä mäessä..


Free Fall kartta oli ilmeisesti Gamestopin & digitaalisen latauksen ennakkotilausetu. Gigantista tais saada jonkun naamarin tms. Tietenkin season-passilla saa tuon Free Fall kartan.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

No tilasin pelin vpd:ltä ja siellä kyllä luki että Free Fall tulee mukana.. Pitää varmaan olla yhteydessä sinne suuntaan..
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Oo
Free Fall kartta oli ilmeisesti Gamestopin & digitaalisen latauksen ennakkotilausetu. Gigantista tais saada jonkun naamarin tms. Tietenkin season-passilla saa tuon Free Fall kartan.

Ei ainakaan digitaalisen latauksen etu.

Itse ostin fyysisen levyn gamestopista ja sain koodin pelin mukana.
Enkä edes varannut ennakkoon. Ilmeisesti ei kaikki ennakkomyyntiin varatut menneet kaupaksi.

Edit. Tuo oli siis ps3:lle. En edes tiedä siirtyikö mappi mukana neloselle. En kyllä kolmosellakaan ikinä kenttää pelannut.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Oo

Ei ainakaan digitaalisen latauksen etu.

Itse ostin fyysisen levyn gamestopista ja sain koodin pelin mukana.
Enkä edes varannut ennakkoon. Ilmeisesti ei kaikki ennakkomyyntiin varatut menneet kaupaksi.

Edit. Tuo oli siis ps3:lle. En edes tiedä siirtyikö mappi mukana neloselle. En kyllä kolmosellakaan ikinä kenttää pelannut.

Tuskin menikään kaikki kappaleet. Ei ainakaan yömyynnissä ollut kovinkaan paljon jengiä. Omasta mielestäni ei tuota kartan puuttumista kannata harmitella. Yhden kerran itse koitin sitä ja ei todellakaan mikä hyvä kenttä :)

Mielummin olisin hakenut gigantissa sen toisen version :)
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Eniten näissä Dutyissä ärsyttää noi ihmiset jotka välittävät vain k/d ratiosta. Ei se tee ihmisestä hyvää pelaajaa vaikka k/d ratio olisikin ihan tapissa, kun istuu yhdessä nurkassa koko matsin, eikä liiku mihinkään.

On muuten huonoin / naurettavin tapa kerätä tappoja. Ghostiä en ole pelannut joten en tiedä kuinka sujri ongelma tämä on mutta MW3 multiplayeriä hakannut n.130 tuntia taktiikalla "liiku kokoajan ympäri kenttää äläkä pysähdy". K/d jossain reilu 2,3 hujakoilla, joten mielestäni tämä on tehokkain ja mielekkäin pelityyli :)
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

On muuten huonoin / naurettavin tapa kerätä tappoja. Ghostiä en ole pelannut joten en tiedä kuinka sujri ongelma tämä on mutta MW3 multiplayeriä hakannut n.130 tuntia taktiikalla "liiku kokoajan ympäri kenttää äläkä pysähdy". K/d jossain reilu 2,3 hujakoilla, joten mielestäni tämä on tehokkain ja mielekkäin pelityyli :)

En missään nimessä puolustele nurkassa istujia, mutta kaikille ei sovi myöskään tuo Run & Gun -tyylinen juoksentelu. Ei välttämättä refleksit riitä. Sellainen "tunne ympäristösi ja liiku harkitusti"- pelityyli on myöskin varsin hyväksi todettu. CoDeissa noin ylipäätään kenttien tuntemus on todella tärkeää. Varsinkin uudemmissa Codeissa, kun niin montaa eri reittiä pääsee liikkumaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

En missään nimessä puolustele nurkassa istujia, mutta kaikille ei sovi myöskään tuo Run & Gun -tyylinen juoksentelu. Ei välttämättä refleksit riitä. Sellainen "tunne ympäristösi ja liiku harkitusti"- pelityyli on myöskin varsin hyväksi todettu. CoDeissa noin ylipäätään kenttien tuntemus on todella tärkeää. Varsinkin uudemmissa Codeissa, kun niin montaa eri reittiä pääsee liikkumaan.
Täyttä asiaa. Itse kämpin, juoksen ja kuuntelen kentästä riippuen. Ratio on satoja tunteja codeja pelattuani päälle kaksi. Tämän hetken voittoputkeni on 23 ghostsissa ;)
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Komppaan kahta edellistä, pelissä valitaan taktiikat oman fiiliksen ja vastustajien mukaan. Kämppiminen vituttaa muilla ainoastaan silloin kun sen harrastaja pystyy hassuttamaan pienillä paikan vaihdoilla meikäläisen 6-0. Yleensä samassa nurkassa kököttäjällä ei ole tulevaisuutta.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Samaa mieltä taktiikasta, tosin nurkassa en suostu istumaan. Jos vihulainen on kuitenkin ylivoimainen on yksi tapa pärjätä esim hallitsemalla tiettyä taloa tai suht pientä aluetta ja saada peli kulkemaan sitä kautta.

Alunperin kun sain ghosts:in ja aloin pelaamaan peliä oli hankalinta tottua siihen että aseet tappavat nopeammin kuin aikaisemmissa osissa. Pidin tätä huonona asiana ja pettymyksenä kunnes tottuin siihen, nyt se taas tuntuu minusta paremmalta ehdottomasti. Parasta pelissä ensimmäisillä pelikerroilla oli kartat ja niiden koko.

Nyt peliä on tahkottu reilu 50h xbox 360:sellä. Ghosts on hankittu jo pelihyllyyn PS4:selle valmiiksi ja aloitan sillä alusta kunhan konsoli saapuu. Aluksi harmitti ettei statsit ja kamat siirry konsolimerkkien yli, nyt olenkin sitä mieltä että kiva aloittaa alusta.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

On sitten varmaan aika avautumiselle. :D Ja huomiona, että tämä tulee siis osapuilleen 20h moninpelaamisen jälkeen.
Eli on pakko sanoa, että tämä peli oikein maistu... Ainoa asia, josta annan pelille ison plussan, on mappien koko ja mapit yleensä!

Eka miinus tulee jo tuosta Create-a-classista. Pick-10 oli paljon parempi omaan makuun. Miettii, että aiemmin sai valita aseen + 1 attachment, pistooli, flash/stun/smoke + frag, 3 perkkiä. Nyt ollaan jo tultu siihen pisteeseen, että voi valita melkeimpä mitä vaan. Ehkäpä asiaa voisi hieman korjata tuo, että attachmenttien lisääminen aseisiin veisi noita käytettäviä perk-pisteitä pois. Sillä nythän vain itse ase ja kranaatit vievät perk-pisteitä.

Toinen miinus tulee Demolitionin poissaolosta. Lempipelimuotoni ihan MW2:sta lähtien, eli siis siitä lähtien, kun pelimuoto on ollut olemassa! Ja nyt se sitten otettiin pois! STNA! Kokeilin Blitziä, mutta se on aivan perseestä.
Pelimuotoja olen tosiaan koittanut tahkota läpi moneen otteeseen ja vakiintunut muoto on nyt sitten Domination.

Kolmas miinus tulee ilmeisesti Spawneista. En keksi nimittäin mitään muuta selitystä sille, että vihu tulee koko ajan selästä... Ihan alusta saakka meinaan ihmetellyt, kun mapit on kaksi kertaa suurempia verrattuna aikaisempiin ja silti meikä ammutaan aina selästä. Pelimuodosta riippumatta. Myöskään sillä ei ole väljä olenko liikeellä vai olenko rakennuksessa istumassa peukalo perseessä.

Neljäs miinus tulee cämppreiden kasvaneesta määrästä. Joka siis johtuu ilmeisesti viidennestä miinuksesta, eli aivan liian nopeasta kuolemisesta. On se jännä, että oikeasti pyritään ehkäisemään kämppimistä ja silti kuitenkin aseiden damage nostetaan niin korkealle (tai päin vastoin healthi laitetaan niin alas), että kukaan ei uskalla liikkua metriäkään.

Kuudetta miinusta lähden antamaan huonosta käännöstyöstä. Päivitin konettani nimenomaan niin, että AC4, BF4 ja tämä Ghosts toimivat hyvin, kun grafiikka-asetukset on asetettu korkealle. Assassin's creed IV: Black Flag pyöri täysillä asetuksilla sulavasti ja oli tuhottoman kaunista katsottavaa. Huomiona tähän siis, että ÄÄNISSÄ EI OLLUT MITÄÄN PÄTKIMISTÄ. Pelaan tätä peliä, myös täysillä grafiikka-asetuksilla. Ja asiahan on niin, että kuva on sulavaa, mutta äänet lagittaa aivan jumalattomasti. Itseä häiritsee todella paljon tuo. Ja nyt siis kysynkin, että voiko äänien pätkiminen olla nettilagia? Meinaan voin huomiona sanoa, että esim. BO2 toimii moitteetta netissä mitä ääniin tulee. Sen verran haluan vielä haukkua tuota käännöstyötä, että kampanjan ensimmäinen kenttä ei suotunut toimimaan omilla grafiikka-asetuksilla. Ekassa kentässä grafiikat olivat bugittaneet aivan sinne alimmille asetuksille ja toisen kentän alkaessa grafiikka olikin jo aivan toista luokkaa, kun asetukset alkoivat toimia.

Tässä oli varmaankin kaikki mitä tuossa ajassa on ehtinyt pelistä näkemään.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

edellisessä kommentissa on kaika hyvin summattu kuinka huono tämä kyseinen peli on. Itse jaksoin 7 tuntia pelaa kun peli on vaan niin huono. Yksinpelikin on aivan liian helppo ja lyhyt. Tarina on nyt ihan ok periaatteeessa.

Kuahee floppi. Pitää mennä BO ykösen pariin tai sitten mw2:sen spec opseihin :)
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Eka miinus tulee jo tuosta Create-a-classista. Pick-10 oli paljon parempi omaan makuun. Miettii, että aiemmin sai valita aseen + 1 attachment, pistooli, flash/stun/smoke + frag, 3 perkkiä. Nyt ollaan jo tultu siihen pisteeseen, että voi valita melkeimpä mitä vaan. Ehkäpä asiaa voisi hieman korjata tuo, että attachmenttien lisääminen aseisiin veisi noita käytettäviä perk-pisteitä pois. Sillä nythän vain itse ase ja kranaatit vievät perk-pisteitä.

Totta, pick-10 oli paljon järkevämpi systeemi. Toisaalta eipä tässä kyllä hirveästi käyttökelpoisia aseita ole, että kyllä tuon 6 saa riittämään jos niin haluaa. Ja voihan sitä vaihdella Soldieria. Olihan tuo 2 attachmentia myös BLOPSII, että ei tuo nyt mikään uudistus ollut. Ja 3. attachment perkillä (joka käyttää 3 slottia) tai Wildcardilla(BLOPSII). Ja myös BLOPSII sai lisäperkkejä Wildcardeilla. Oletan että vertailit edellisiin IW:n tuotoksiin?

The FinGuy sanoi:
Kolmas miinus tulee ilmeisesti Spawneista. En keksi nimittäin mitään muuta selitystä sille, että vihu tulee koko ajan selästä... Ihan alusta saakka meinaan ihmetellyt, kun mapit on kaksi kertaa suurempia verrattuna aikaisempiin ja silti meikä ammutaan aina selästä. Pelimuodosta riippumatta. Myöskään sillä ei ole väljä olenko liikeellä vai olenko rakennuksessa istumassa peukalo perseessä.

Komppaan täysin. Jos tässä pelissä johonkin menettää hermonsa, niin siihen että kuolet 5 kertaa putkeen heti Spawnista. Milloin sinut ammutaan siihen sijoilleen, milloin heti taakse spawnaa vastustaja, mutta saisi IW nyt pikkuhiljaa tehdä noille spawneille jotain. Kyllähän niitä jossain Updatessa muka korjattiin, mutta en kyllä rehellisesti sanoen huomannut eroa.

The FinGuy sanoi:
Neljäs miinus tulee cämppreiden kasvaneesta määrästä.

Tämä. TDM ja varsinkin HC TDM on ihan hirveää pelattavaa välillä, kun aika loppuu kesken ja kokojoukkueen tappomittarissa on 25-30 tappoa. Kaikki kykkii yhdessä nurkassa thermal-sniper/marksman kädessä. Tästä syystä onkin hauska pelailla Dominationia tai Crankedia, kun siinä ei camperit voi istua yhdessä kulmassa. Voisivat päivttää tuon Off-the-Grid:in samanlaiseksi kuin mitä BLOPSII oli Ghost-perk. Eli jos istut paikallaan, niin näyt kartalla. Jos liikut et näy.
 
Vastaus: Call of Duty: Ghosts

Naurattaa tämä ihmisten ainainen valitus toisten pelityylistä. Toinen istuu ja toinen juoksee.....aivan sama. Pahimmat valittajat voisivat jättää tuon hardcore puolen pelaamatta. Se ei sovellu kitisijöille. Ja mitä tuohon puskassa istumiseen tulee, onko se ihan pakko juosta aina samaa reittiä sen puskajussin tähtäimeen. Eikös kannattais vaihtaa classin settiä ja nakata vaikka kranulla se puskajussi pois sieltä. Joo...ei minulla muuta...terveisin puskajussi
 
Ylös Bottom