Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Lag comp on ihan järkyttävä tässä pelissä. Suorastaan oksettaa koko peli.
Lag comp on ihan järkyttävä tässä pelissä. Suorastaan oksettaa koko peli.
Ei ole itseä juuri häirinnyt.
Ainakin kaverilla ps3:lla soneran tv viihde ja nettipelit ei käy yhteen.
Ei saa saa sillattua ja vielä verkkoyhteydessä raskas häiriönpoisto aiheuttaa tuskaisia peli iltoja huimilla pingin heittelyillä.
Eikös Soneralta saa ihan vaan aspasta pyytämällä tuon 1 portin siltauksen?
Mulla on vähä ongelmaa tuon PS3-ennakkotilauskoodin kanssa..
Piti saada tuo Free Fall ladattua tuolla koodilla mutta kyseisellä koodilla saa jonku Into The Deep Themen ja jonku patchin, mutta itse mapista ei ole tietoakaan..
Auttakaa miestä mäessä..
Free Fall kartta oli ilmeisesti Gamestopin & digitaalisen latauksen ennakkotilausetu. Gigantista tais saada jonkun naamarin tms. Tietenkin season-passilla saa tuon Free Fall kartan.
Oo
Ei ainakaan digitaalisen latauksen etu.
Itse ostin fyysisen levyn gamestopista ja sain koodin pelin mukana.
Enkä edes varannut ennakkoon. Ilmeisesti ei kaikki ennakkomyyntiin varatut menneet kaupaksi.
Edit. Tuo oli siis ps3:lle. En edes tiedä siirtyikö mappi mukana neloselle. En kyllä kolmosellakaan ikinä kenttää pelannut.
Eniten näissä Dutyissä ärsyttää noi ihmiset jotka välittävät vain k/d ratiosta. Ei se tee ihmisestä hyvää pelaajaa vaikka k/d ratio olisikin ihan tapissa, kun istuu yhdessä nurkassa koko matsin, eikä liiku mihinkään.
On muuten huonoin / naurettavin tapa kerätä tappoja. Ghostiä en ole pelannut joten en tiedä kuinka sujri ongelma tämä on mutta MW3 multiplayeriä hakannut n.130 tuntia taktiikalla "liiku kokoajan ympäri kenttää äläkä pysähdy". K/d jossain reilu 2,3 hujakoilla, joten mielestäni tämä on tehokkain ja mielekkäin pelityyli
Täyttä asiaa. Itse kämpin, juoksen ja kuuntelen kentästä riippuen. Ratio on satoja tunteja codeja pelattuani päälle kaksi. Tämän hetken voittoputkeni on 23 ghostsissaEn missään nimessä puolustele nurkassa istujia, mutta kaikille ei sovi myöskään tuo Run & Gun -tyylinen juoksentelu. Ei välttämättä refleksit riitä. Sellainen "tunne ympäristösi ja liiku harkitusti"- pelityyli on myöskin varsin hyväksi todettu. CoDeissa noin ylipäätään kenttien tuntemus on todella tärkeää. Varsinkin uudemmissa Codeissa, kun niin montaa eri reittiä pääsee liikkumaan.
Eka miinus tulee jo tuosta Create-a-classista. Pick-10 oli paljon parempi omaan makuun. Miettii, että aiemmin sai valita aseen + 1 attachment, pistooli, flash/stun/smoke + frag, 3 perkkiä. Nyt ollaan jo tultu siihen pisteeseen, että voi valita melkeimpä mitä vaan. Ehkäpä asiaa voisi hieman korjata tuo, että attachmenttien lisääminen aseisiin veisi noita käytettäviä perk-pisteitä pois. Sillä nythän vain itse ase ja kranaatit vievät perk-pisteitä.
The FinGuy sanoi:Kolmas miinus tulee ilmeisesti Spawneista. En keksi nimittäin mitään muuta selitystä sille, että vihu tulee koko ajan selästä... Ihan alusta saakka meinaan ihmetellyt, kun mapit on kaksi kertaa suurempia verrattuna aikaisempiin ja silti meikä ammutaan aina selästä. Pelimuodosta riippumatta. Myöskään sillä ei ole väljä olenko liikeellä vai olenko rakennuksessa istumassa peukalo perseessä.
The FinGuy sanoi:Neljäs miinus tulee cämppreiden kasvaneesta määrästä.