Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Modern Warfare 2 [PS3]

Sori jos tämä ei liity tähän. Mutta minulta voi kysyä Ps3 Networkissa Apua kyseiseen peliin. Tunnukseen: RFin9
Mutta kyseisen Pelin saan oman Jouluna. :mad: Mutta en halua ikäviä viestejä, Esim haukkumisesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Klaania etsimässä!
PSN: QPaCK-

Palataan pelejen merkeissä!
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Kiinnostaisko ketään laittaa klaania pystyyn?
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Dominationiin kelpaa seura. Meikäläisen pelitaso ei päätä huimaa mutta lippuja saa kyllä joskus nyysittyä ja jokusen vihun tapettua. Pelin äärellä yleensä iltaisin yheksän jälkeen kun lapset ja emäntä nukutettu:)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

PSN : Zeims

Etsii jokseenkin aktiivista klaania. Kokemusta on CoD4 xbobilla julkaisusta saakka.
Kiinostuneille voin sanoa että ottakaapa yhteyttä niin pelataan jos näyttöä haluaa.
Ikää löytyy 23 vuotta ja mikkikin on tietty :)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

PSN: ELITE-Struccer

Eikä mielellään mitään alottelevia jannuja.Mieluusti kokeneita pelaajia ketkä hakkaa S&D ja välil respaa.Eikä sitten ketään haxoreit tai tuuubaa yms.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Jos joku haluaa kokeneen pelaajan pelisurakseen respoihin, mielellään demolition tai ground war. Psn on Bull3TinG. Voitte käydä katsomassa mun GameBattles accountia, jos haluatte, olin GB singles EU:n toinen. GB account on Madnut. Etsiskelen myös klaania, joten kuuntelen mielelläni hyviä tarjouksia. ; )
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Jos joku haluaa kokeneen pelaajan pelisurakseen respoihin, mielellään demolition tai ground war. Psn on Bull3TinG. Voitte käydä katsomassa mun GameBattles accountia, jos haluatte, olin GB singles EU:n toinen. GB account on Madnut. Etsiskelen myös klaania, joten kuuntelen mielelläni hyviä tarjouksia. ; )

Peliseuraa saat varmasti täältä mutta klaaneja jos etsit niin suosittelen tsekkaamaan tämän alueen: http://www.konsolifin.net/bbs/yhteiso-call-duty-4-world-war/
 
Yleinen Modern Warfare 2 -peliseuraketju

onkosta tänään kukaan vetämässä pienet gänä sessiot onlinessa? jos joku muuten haluu pelata spec opseja niin olen valmis vaikka kaikki on jo vedettykkin.
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onkosta tänään kukaan vetämässä pienet gänä sessiot onlinessa? jos joku muuten haluu pelata spec opseja niin olen valmis vaikka kaikki on jo vedettykkin.

Kyllä sitä jo alustavasti kaverin kanssa sovittiin, että mennään tdm:ää paukuttamaan drinkkien avustamana..Kerkee aina bissee ottaa kun joku ampuu hengiltä.. Rustissa menee vaan jo tahti aika kovaks.. :)
 
Vastaus: Modern Warfare 2 [PS3]

onkosta tänään kukaan vetämässä pienet gänä sessiot onlinessa? jos joku muuten haluu pelata spec opseja niin olen valmis vaikka kaikki on jo vedettykkin.

luuleks sä että ryhmä rämä ei mee tänäiltana känäservulle... ainaki mää tuun kiusaa teikäläistä :p :D
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Lisäilkää ioNal, rentoa ja puheliasta peliseuraa haussa..
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 2 (PS3-peliseura)

Saa lisäillä nimen jekutus... Pelimuoto useinmiten ground war..
 
Ylös Bottom