Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Tarkoitat varmaan kaikille avoin 3 päivää? 14, 15 ja 16 eli maanantaina pystyy pelaamaan vielä.
No juu totta, tosin siitäkin jossain luki et maanantai aamupäivällä sulkeutuis, jolloin se ois kaks vuorokautta, vaikka jakautuu kolmelle päivälle.

Eikä se ole se pointti, ihan sama mikä kesto on.
Aivan älytöntä ylipäätään ettei voi ladata valmiiksi ennakkoon.
 
No juu totta, tosin siitäkin jossain luki et maanantai aamupäivällä sulkeutuis, jolloin se ois kaks vuorokautta, vaikka jakautuu kolmelle päivälle.

Eikä se ole se pointti, ihan sama mikä kesto on.
Aivan älytöntä ylipäätään ettei voi ladata valmiiksi ennakkoon.
Sitten kyllä vähän hölmöä, toivottavasti olisi jenkkien aamupäivä, niin täällä olisi about ilta kasiin asti auki vielä maanantaina.
 
Niin ja jos kukaan ei ole vielä huomannut niin nimen jota peli sinun tagissasi käyttää voi vaihtaa, nimittäin se ottaa nimen Activision tagista. Sinne voit vaihtaa ihan mitä vaan, näkyny aika hurjia rasistisia nimiä. Älä välitä jos se siellä sivuillaa nakkaa jonkun numerosarjan nimen perään, sitä ei ole pelissä.
 
Niin ja jos kukaan ei ole vielä huomannut niin nimen jota peli sinun tagissasi käyttää voi vaihtaa, nimittäin se ottaa nimen Activision tagista. Sinne voit vaihtaa ihan mitä vaan, näkyny aika hurjia rasistisia nimiä. Älä välitä jos se siellä sivuillaa nakkaa jonkun numerosarjan nimen perään, sitä ei ole pelissä.
Ainakin erottaa jonnet kuunnon pelaajista nimien avulla, niin voi mutettaa rauhassa.
 
Lvl 10 saavutettu ja jos pitäisi lyhyesti kuvailla peliä, aivan järjettömän hyvää paukuttelua. Peli on todella koukuttava ja pelaaminen on uskomattoman hauskaa. Miinuksia jos pitää keksiä niin ne saakelin tutkat siellä taivalla niin niitä on liikaa, joko personal tai tiimi tutka kokoajan päällä ja se ukko ei hiljene koskaan vaan hölöttää niistä taukoamatta. 10 vs 10 modessa pitäisi vähintään tuplata tappomäärät killstreakeissa koska rojua taivaalla on niin paljon kokoajan. Tällä hetkellä peli toimii parhaiten 6 vs 6 modessa mutta on tuo 10 vs 10 kans ihan törkeen kova. Jos en olisi levelikattoa saavuttanut niin olisin jatkanut ties kauan pelaamista, tänäänkös sen pitäis nousta ?

Myöskin sama joka tuli ilmi alphasta niin peli on PROlla tosi suttuisen näköinen, äkkiä siihen tottuu ja se unohtuu mutta PC pelaajille antaa ison edun jos pystyvät pelaamaan isommalla resolla koska näkevät kauas niin paljon paremmin. Myöskin pleikkari huusi kuin syötävä kun otti kuulokkeet pois päästä.

Kuva 32 vs 32 modesta, tankkeja, helikoptereita... aaargh tulee olee aika nannaa toivottavasti. Myöskään kill streakkejä ei näy kuvassa.

 
Viimeksi muokattu:
Peli näyttää hyvältä, ampuminen on hyvää jne. Eli runko on todella hyvää.
Itse vain haluan sotapelissä sitä, että vihollinen tulee suut järkevästi suunnasta x rintamana.
Mun makuun tuossa ei ole mitään ideaa, että juostaan yksittäin missä sattuu ja kaikki alueet tehty siten, että vihu pääsee ampumaan 360 asteesta.
Ja koko peli on sitä, että jengi vetää spurtti nappi pohjassa, jos joku tulee vastaan ni pompitaan ees taas. Se ei ole mun makuun sit yhtään.

Sen vuoksi bäfän frontlines on kautta linjan eniten omaan makuun oleva pelimuoto. Rintama liikkuu jatkuvasti, mutta selkeästi sodan fiiliksellä.

Jos tähän tulee joku edes vähän rauhallisempi pelimuoto moninkertaisella pelaajamäärällä niin sit vois jopa ostaa. Tuollaiset 6vs6 ja 10vs10 pelimuodot ei myöskään ole mun makuun.

Edit: ja foviako ei voi vaihtaa? Tulee nimittäin huono olo tällä vakio fovilla.
 
Peli näyttää hyvältä, ampuminen on hyvää jne. Eli runko on todella hyvää.
Itse vain haluan sotapelissä sitä, että vihollinen tulee suut järkevästi suunnasta x rintamana.
Mun makuun tuossa ei ole mitään ideaa, että juostaan yksittäin missä sattuu ja kaikki alueet tehty siten, että vihu pääsee ampumaan 360 asteesta.
Ja koko peli on sitä, että jengi vetää spurtti nappi pohjassa, jos joku tulee vastaan ni pompitaan ees taas. Se ei ole mun makuun sit yhtään.

Sen vuoksi bäfän frontlines on kautta linjan eniten omaan makuun oleva pelimuoto. Rintama liikkuu jatkuvasti, mutta selkeästi sodan fiiliksellä.

Jos tähän tulee joku edes vähän rauhallisempi pelimuoto moninkertaisella pelaajamäärällä niin sit vois jopa ostaa. Tuollaiset 6vs6 ja 10vs10 pelimuodot ei myöskään ole mun makuun.

Edit: ja foviako ei voi vaihtaa? Tulee nimittäin huono olo tällä vakio fovilla.
Ground War pitäisi olla isolla pelaajamäärällä, mutta tuskin siinäkään on yhtään rauhallisempaa menoa.

 
Ground War pitäisi olla isolla pelaajamäärällä, mutta tuskin siinäkään on yhtään rauhallisempaa menoa.

Ei se tempo itsessään ole se ongelma, vaan se, että tälläisissä ongelma mulle on se (pelistä/pelisarjasta riippumatta), että olo on kuin olisit keskellä kauppatoria ja jokaisen kerrostalon jokaisesta ikkunasta, mistä kerroksesta vain voidaan ampua.

Ja oma mielikuva sodasta on enemmän sitä, että joukot etenee tietyllä sektorilla, tai perääntyy. Eikä niin, että yksittäisiä tyyppejä tulee ihan mistä sattuu.

Eikä mulla mitään sitä vastaan ole jos muut tykkää. Tää peli vain vaikuttais niin pirun hyvältä, kun olisi edes yksi tälläinen selkeämmin sektori tyyppinen pelimuoto, niin voisin ostaa mieluusti.

Tulipa muuten koitettua melkein 20v tauon jälkeen hiirtä ja näppistä fps pelissä. :D voin kertoa ettei oikein sujunut. Pädi kasvanut niin kiinni käsiin.
 
Vähän samanlaista fiilis jäi kuin aikoinaan Ghostista. Mapit helvetin isoja ja sekavia. Jopa cod mittareilla todellista reikäjuustoa. Todellakin jotenkin suttuisen näköistä ps4 prolla meno ja vastustajat "hukkuvat" ympäristöön lähes jatkuvasti. TDM Grazna Raidissa oli jotain aivan kauheaa. Respawnaat niin kavereita kuolee ympärillä ihan kosketusetäisyydellä. Niitä katuja ei voinut ylittää kun jossain kaukana suttuisuuden seassa istui aina kiikarin kanssa joku veijari napsimassa helppoja pois. 10v10 kaikissa pelimuodoissa tuntui liian kaoottiselle. Respat kautta linjan huonot. Asiaa ei auta se minimapin puute. Ja se että siellä ilmassa on todellakin se UAV kokoajan eikä saa edes ghost perkkiä auki omiin classeihin. Siluissa on siis yhä vaan vähemmän järkeä tässä pelissä, kerta oletuksena ei ole edes karttaa päällä?

Cyber attack oli se ainoa pelimuoto missä tuntui olevan tolkku. Dead Silencen puutteen kyllä huomaa, kun juoksevan vihollisen kuulee 1v1 tilanteessa valehtematta puoleen väliin kenttää. Ehkä sitä kenkien kopsetta voisi vähän vähentää. Dead Silencekin saatavina ilmeisesti vain niiden "special juttujen" (R1 + L1) muodossa, joten tällä haavaa tuntuu aika must pickille jos ei halua kentissä kävellä perse lattiaa laahaten koko aikaa. Sitä ei siis tietenkään saa betassa tällä haavaa....

Hyvin sanotaanko ristiriitaiset ensivaikutelmat. Kenttäsuunnittelu ja respat eivät kerää hirveästi kehuja tällä haavaa. Itse pelaaminen kuitenkin tuntuu hyvältä, joten eiköhän tästäkin vielä jotain hupia saa. Oikeat pelimuodot ja kartat se ainakin tulee vaatimaan....
 
Myöskin sama joka tuli ilmi alphasta niin peli on PROlla tosi suttuisen näköinen, äkkiä siihen tottuu ja se unohtuu mutta PC pelaajille antaa ison edun jos pystyvät pelaamaan isommalla resolla koska näkevät kauas niin paljon paremmin.
Mitä luulet tuleeko suttuisuus poistumaan/kuvanlaatu paranemaan, kun koko versio tulee ulos? Samaa huomannut, että kauemmas vaikea havaita vihuja.
 
Ei se tempo itsessään ole se ongelma, vaan se, että tälläisissä ongelma mulle on se (pelistä/pelisarjasta riippumatta), että olo on kuin olisit keskellä kauppatoria ja jokaisen kerrostalon jokaisesta ikkunasta, mistä kerroksesta vain voidaan ampua.

Ja oma mielikuva sodasta on enemmän sitä, että joukot etenee tietyllä sektorilla, tai perääntyy. Eikä niin, että yksittäisiä tyyppejä tulee ihan mistä sattuu.

Eikä mulla mitään sitä vastaan ole jos muut tykkää. Tää peli vain vaikuttais niin pirun hyvältä, kun olisi edes yksi tälläinen selkeämmin sektori tyyppinen pelimuoto, niin voisin ostaa mieluusti.

Tulipa muuten koitettua melkein 20v tauon jälkeen hiirtä ja näppistä fps pelissä. :D voin kertoa ettei oikein sujunut. Pädi kasvanut niin kiinni käsiin.
Näin se sodassakin menisi tuollaisella alueella, mikä rajattu. Enemmän tässä vaikuttaa, että ihmiset ei tajua mennä kahden ryhmissä vaikka miten koittaisi mikkiin selittää. Tämä olisi erittäin tärkeää esim. cyber attackissä
 
Mitä luulet tuleeko suttuisuus poistumaan/kuvanlaatu paranemaan, kun koko versio tulee ulos? Samaa huomannut, että kauemmas vaikea havaita vihuja.

Tuskin tulee paranemaan, peli melko valmis tekele ja nyt vaan viilataan pahimmat bugit pois julkaisun alta. Mutta senkus laittaa crossplayn pois päältä niin ei ainakaan PC pelaajista ainakaan haittaa, pleikalla se isoin pelaajamäärä tulee kuitenkin olemaan.
 
Turpiin tuolla tulee ja noin se on aina mennytkin omalla kohdalla näissä Call of Dutyissä, mutta se onkin ihan odotettavissa, kun vastassa on porukkaa jotka ovat pelanneet näiden nettipelejä vuosia :)

Kyllä tämä ennakkotilaukseen menee ihan yksinpelinkin takia, kun kiinnostaa nähdä, että mitä ovat saaneet aikaiseksi sen puolella.
 
Näin se sodassakin menisi tuollaisella alueella, mikä rajattu. Enemmän tässä vaikuttaa, että ihmiset ei tajua mennä kahden ryhmissä vaikka miten koittaisi mikkiin selittää. Tämä olisi erittäin tärkeää esim. cyber attackissä
Ei se kyllä nyt ihan noin älyvapaata spurttia ole sodassa.

Kaiken lisäksi äskenkin kun pelasin niin helikopteri pommitti mut kuoliaaksi kahdesti peräkkäin baseen kun synnyin. Ehdin metrin liikkua.
 
Ylös Bottom