Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Ennää 77 Min latausta jäljellä. Hyvästi yöunet.

Saiko joku toimimaan niitä koodeja? Mulla tuli joka kerta ilmoitus että koodi olisi jo käytetty.
 
En löytänyt enää redditin linkkiä, mutta olivat sanoneet, että kaikki mitä näet betassa lukittuna saa auki betan loppuun menneasä eli siis levelit aseet lisäosat jne ja lopullisessa niitä sitten lisää.
 
lvl 15 kasassa ja eiköhän se riitä tälle päivää, tuntuma pelistä ekan päivän jälkeen on se että ehdottomati ostoon. Pitää vaan vielä kokeilla beta vkl 2 millainen se PC versio on et kummalle ostaa, en usko että tämä peli tulee PCllä kuolemaan kauhean nopeasti koska laatu on niin kova.
 
Tässä lähtee henki liian nopeasti omaan makuun mitä tulee Codeihin. Kahdessa edellisessä codissa oli mielestäni hyvä tuo TTK tässä taas ei, tuntuu kuin HC:ta pelaisi samantien henki pois kun vihu näkee sut. Toinen mistä en pidä on tuo respa viive eli kun kuolet et pääse samantien kentälle se on huono juttu se. TDM:ää pelailin ja ei tullu missään vaiheessa mitään vau fiilistä. Tosin tekijänä IW joten ei se ole mikään ihmekkään. MW 2 viimeisin hyvä tuotos heiltä. Tämän jääkööt kauppaan.
 
Täällä kolmas testipäivä päätettiin tasolle 18, tiimikaveri tavoitti jo uuden tasokaton. Jää nälkää vielä huomiselle.

Yökentät ovat tunnelmallisia. Niitä saatiin tänään mennä luolastoa sekä Brexit-kentillä. Vihujen laservalot piirtävät viivaa valonvahvistajakiikarin linsseillä. Tähän Team Deathmatch ja meno rauhoittui paikoin suoranaiseksi hiiviskelyksi.

Otin henkilökohtaiseksi tehtäväksi tiputtaa vihun lentohärvelit ennenkuin ehtivät liikoja paljastella. UAV tekee tuttua laajaa kaarta, kun taas henkilökohtainen tutkahärveli on paikallaan enempi pysyttelevä pikkukopteri, molemmat tippuvat yhdestä singon osumasta. Näkyi ilmassa myös taistelu- sekä tukikopteria, näihin eivät riitä kaksi osumaa, joten tiimikaveria tarvitaan avuksi. Killstreak 10 oikeuttaa ampumaan kk:lla kopterista käsin, tämä on seuraava tavoite. :D

Jopa HQ alkoi maistumaan. Keskittää toiminnan pienelle alueelle.
 
Täytyy vielä sanoa että minimapin takastulo oli hyvä ratkaisu, se ei kerro sinulle vihollisista sen enempää kuin aikaisemmin jos ei kukaan aktivoi tutkaa. Mutta se antaa yhden keinon lisää nähdä missä omat tyypit menee, yhdistettynä niihin sinisiin palloihin ja sen että näät omat tyypi seinien läpi ei pitäis olla mitään ongelmia hahmottamisessa missä he menevät.
 
En tykännyt oikein yökentistä. Okei, kentästä. Pelasin vain yhtä kun se sama looppasi siinä ne pari kertaa mitä kokeilin. Laserilla tähtääminen ei ollut kauhean hauskaa. Johonki huoneeseen kun meni ja valot napsahti itsestään(?) päälle, nii piti lasit ottaa pois että näki taas jotain. Graafisesti hienoja juttu kyllä joo, mutta ei gameplayn kannalta. Näitä mieluummin siellä yksinpelin puolella sitten.

Cyber attack edelleen se "the juttu" tässä. En ole ihan varma pidänkö siitä että voi herättää kuukahtaneita kavereita takaisin pystyyn. Taas tulee Ghost viboja. Siinäkin oli se Search & Rescue, missä siis sama idea käytännössä tuon henkiin herättelemisen kanssa. Mutta ei se ollut siinäkään yhtä kivaa kun perus Search & Destroy.

Perkit vaikuttavat ihan päteville. Muutama mitkä comboavat hyvin yhteen, mutta ei mitään suoranaisia must pickejä. No ehkä se ghost, mutta se nyt on ollut lähes jokaisessa sarjan pelissä. Sen perkin tärkeydestä tuskin ikinä päästään eroon, ellei sitä UAV:ta lukita vaikkapa 6 tapon taakse.
 
Onko betassa search & destroyta?

Ei ainakaan vielä.


Löytyipä hauska juttu redditistä, jos kirjoitat ^ ja jonkun numeron 1-9 loadoutin nimeen se muuttuu eri väriseksi. Esim. ^6Dessu muuttaa sen loadoutin nimen pinkiksi.

”For example:
In the 1st classI have ^2M13 = green color.
2nd class I have ^6MP5 = pink color
3rd class I have ^5MP7 = blue color
4th class I have ^3OP = yellow color
5h class I have ^9SNIPER = coral color
Every number between 1 and 9 has its color!”

Voi kokeilla muitakin merkkejä kuin numeroita ja ilmeisesti saa lisää värejä. Mukavasti piristää loadout listaa.
 
Viimeksi muokattu:
Eka fps peli konsolilla, hakusessahan tuo ampuminen on mutta hauskaa pelailua silti. Tässä on sopivan vähän kaikkea turhaa krääsää

Minkälainen yksinpeli tähän tulee?
 
Ei ollu yömapit mun makuun sit yhtään.
Mut ilmeisesti se mitä kaikki muut vihaa niin maistuu mulle. Eli headquarters, tosin siinäki ihan liian pienet mapit ja ihan liian vähän pelaajia. Mutta idealtaan ainut ok pelimuoto.
 
10 vs 10 ei riitä ?

Ensi viikolla saadaan Ground War 32 vs. 32.

Thank you for playing the Call of Duty: Modern Warfare Beta! We hope you’re enjoying everything we’ve shown you so far, but we aren’t done yet! On Saturday, September 21, during weekend two of the Beta, we’ll be taking your multiplayer experience to the next level. Taking place on a new map, Karst River Quarry, you’ll get your hands on 32v32 warfare in a new mode, Ground War.”

EEXABqWU4AA86oL.jpeg


EEXABqWU4AA86oL-1-1024x576.jpeg
 
Juu tiedossa on kyllä tuo 32vs32 ensi vkl, itse siitä alunperin infosinkin.

Nyt on uusi lvl katto saavutettu ja lisää pitäisi saada, enpä muista onko koskaan ollut jo betassa tällaista tunnetta että haluaa vain pelata ja pelata. Yleensä se menee niin et kokeilee sen jokusen tunnin ja sit on vaan joo ihan k ostetaan nyt kun on COD, mutta nyt ei haittaa vaikka on beta ja mitään siitä ei hyödy ja kaiken joutuu tekee uusiks kuitenkin launchissa.
 
Pari tuntia piti uhrata yöunia tälle vielä kiekkoilujen jälkeen, kun lataus rupesi jostain syystä jökkimään ja se oli valmis vasta vähän ennen puolta yötä. Tykkäsin kyllä paljon. Aluksi noutaja oli turhan herkässä, kun en osannut varoa lukuisia ikkunoita ja reaktiot olivat pahemman kerran ruosteessa. Mapiksi valikoitui ensimmäisillä kerroilla sattumalta kolme kertaa peräkkäin sama kenttä, jossa on paljon rakennelmia ja avoimet kadut - piilopaikkoja silmänkantamattomiin.

+++ Aseiden ja räjähdysten äänissä on todellakin munaa!
++ Tuntuu vanhalta kunnon Codi neloselta, eikä seinäkiipeilyrakettireppuslaiderikillstreak-sekoilulta
+ Nopea mutetus mahdollista (kyllä siellä niitä heliumejakin aina piisaa tai muita turhia hölöttäjiä)
+ Osumankesto on hyvällä tasolla
+ Killstreak-palkinnot eivät tuntuneet liian dominoivilta ja counttereita on hyvin tarjolla (kunhan leveliä saa)
+ Tiedotteita jakava äijänkörmy ei häiritse peliä, ääni kertoo lyhyesti ja ytimekkäästi mm. UAV:t ja muut spesiaalit
+ Yhteydet toimivat, en mielestäni kokenut vääryyttä killcameissa esim. lagi-edun muodossa
+ Kaivostunnelin TDM oli tähän mennessä hienoin kokemus, kenttä oli kuin luotu omalle pelityylille
+ Askelten äänet kuuluvat erittäin hyvin (kuulokkeilla), juokseminen paljastaa sijainnin hyvissä ajoin
+ Pelierät vaikuttavat sopivan pitkiltä
+ Liukuminen maassa ei ole liian dominoiva toiminto, koska kitka hidastaa asiaankuuluvasti liikettä sen lopussa

- Dominoinnissa on se huono ja ikään kuin tasoittava puoli, että joskus pääsee spawnaamaan vihujen selkään
- Prone-toiminto sekoilee välillä aika paljon jos koettaa liikkua liian ahtaissa väleissä makuulla
- Ei selvinnyt, miten syntypaikka valitaan (jos joukkueella useampia pisteitä hallussa), tai ilmeisesti sitä ei voikaan valita?
- Keskeneräisiin peleihin joutui liittymään aika usein ja monesti siellä ollaan varman häviäjän puolella. Rankaiskaa keskeyttäjiä esim. parin minuutin aikasakolla jos lähtevät pois valikon kautta! Kyllä siellä pelaajia piisaa
- Kämppiminen. Noh, ainahan sitä on ja joskus harrastan itsekin, ei siitä silti voi koskaan pitää :)
- Luodit eivät menneet seinien läpi? Ehkä sattui vain todella huono tuuri ampuessa, oli liian vahva seinä tai tarvitaan perkkejä tähän
- Olisin toivonut, että liukumisen jälkeen voisi jäädä makaamaan selälleen maahan, mutta ehkä ruumiin esittäminen on liian hyvä etu

Siinäpä muutamia ensihuomioita. Kivaa oli pelata!
 
Äänissä on todellakin munaa, pakko sulkea kuulokkeiden basso boosti tai ne alkaa rätisee kun on niin jykevät soundit. Tuohon kämppimiseen en ota kantaa vihollisten puolesta mutta se että näkee omat tyypit seinien läpi aiheuttaa kyllä hupaisia tilanteita välillä kun esim DOMia pelaa ja pitäis alueita vallata ja joudut yksin sitä tekemään melkeen kun näkee muiden istuvan koko rundin jossain talossa tai puskassa odottelemassa. Myöskin tuntuu että pelaajien älytaso putosi yöllä sen 50% kun kukaan osaa tehdä objectiveä ja tiimi pelaamisesta tietoakaan, varmasti uusia pelaajia tullut paljon mutta ei se silti tarkoita että esim. DOM matsissa juostaan vaan lippujen ohi kun on tappanut jengin sieltä eka.
 
10 vs 10 ei riitä ?
Ei se oikein kun tottunut pelaamaan 32vs32 pelejä.

Ja tuo headquarters mappi ainakin on todella huono edes tuohon 10vs10 peliin. Liian pieni ja liian pitkiä pätkiä näkee joka suuntaan. En myöskään ymmärrä dominationissa sitä, että lipulla täytyy kirjaimellisesti olla kiinni ja täysin avoimessa paikassa. Ja niille näkee 50m säteeltä joka puolelta.

3-6 kertaa isompia mappeja, selvästi paremmalla suunnittelulla ja vähintään 16vs16 pelejä, mielummin 32vs32.
Ja tuo ihan päätön juoksentelu ja loikkiminen pitäis saada pois. Mut taitaa kuulua Codin dna:han. En vaan ite ymmärrä tollasta sprinttailua.
 
Ylös Bottom