Pari tuntia piti uhrata yöunia tälle vielä kiekkoilujen jälkeen, kun lataus rupesi jostain syystä jökkimään ja se oli valmis vasta vähän ennen puolta yötä. Tykkäsin kyllä paljon. Aluksi noutaja oli turhan herkässä, kun en osannut varoa lukuisia ikkunoita ja reaktiot olivat pahemman kerran ruosteessa. Mapiksi valikoitui ensimmäisillä kerroilla sattumalta kolme kertaa peräkkäin sama kenttä, jossa on paljon rakennelmia ja avoimet kadut - piilopaikkoja silmänkantamattomiin.
+++ Aseiden ja räjähdysten äänissä on todellakin munaa!
++ Tuntuu vanhalta kunnon Codi neloselta, eikä seinäkiipeilyrakettireppuslaiderikillstreak-sekoilulta
+ Nopea mutetus mahdollista (kyllä siellä niitä heliumejakin aina piisaa tai muita turhia hölöttäjiä)
+ Osumankesto on hyvällä tasolla
+ Killstreak-palkinnot eivät tuntuneet liian dominoivilta ja counttereita on hyvin tarjolla (kunhan leveliä saa)
+ Tiedotteita jakava äijänkörmy ei häiritse peliä, ääni kertoo lyhyesti ja ytimekkäästi mm. UAV:t ja muut spesiaalit
+ Yhteydet toimivat, en mielestäni kokenut vääryyttä killcameissa esim. lagi-edun muodossa
+ Kaivostunnelin TDM oli tähän mennessä hienoin kokemus, kenttä oli kuin luotu omalle pelityylille
+ Askelten äänet kuuluvat erittäin hyvin (kuulokkeilla), juokseminen paljastaa sijainnin hyvissä ajoin
+ Pelierät vaikuttavat sopivan pitkiltä
+ Liukuminen maassa ei ole liian dominoiva toiminto, koska kitka hidastaa asiaankuuluvasti liikettä sen lopussa
- Dominoinnissa on se huono ja ikään kuin tasoittava puoli, että joskus pääsee spawnaamaan vihujen selkään
- Prone-toiminto sekoilee välillä aika paljon jos koettaa liikkua liian ahtaissa väleissä makuulla
- Ei selvinnyt, miten syntypaikka valitaan (jos joukkueella useampia pisteitä hallussa), tai ilmeisesti sitä ei voikaan valita?
- Keskeneräisiin peleihin joutui liittymään aika usein ja monesti siellä ollaan varman häviäjän puolella. Rankaiskaa keskeyttäjiä esim. parin minuutin aikasakolla jos lähtevät pois valikon kautta! Kyllä siellä pelaajia piisaa
- Kämppiminen. Noh, ainahan sitä on ja joskus harrastan itsekin, ei siitä silti voi koskaan pitää

- Luodit eivät menneet seinien läpi? Ehkä sattui vain todella huono tuuri ampuessa, oli liian vahva seinä tai tarvitaan perkkejä tähän
- Olisin toivonut, että liukumisen jälkeen voisi jäädä makaamaan selälleen maahan, mutta ehkä ruumiin esittäminen on liian hyvä etu
Siinäpä muutamia ensihuomioita. Kivaa oli pelata!