Call of Duty: Modern Warfare 2019

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Itsellä ei kyllä mitään ongelmia äänissä, kuulokkeilla kun pelaa niin jalan äänet kuuluu aina oikein ja helppo paikantaa mistäpäin vihu tulee ja monesta jo valmiina nurkantakana odottamassa. Olen todella kiitollinen että nuo vihujen äänet on tuotu vihdoin takaisin, meni monta vuotta ettei kuullut kun omat tyypit ja niidenkin äänet oli yleensä niin kovalla että kaikki muut äänet jäi sen peittoon. Betan pelimuodoista Cyber ja HQ on kaksi huonointa, kyllä itse nautin TDM ja DOM paljon enemmän.

Kämppiminen ei kauheasti haittaa kun siihen on jo tottunut ja kuten sanottua niin objektiiveilla kuuluukin kämppiä. Spawnit on välillä aika paskat se täytyy myöntää, muutaman kerran spawnannu ja lähteny liikkelle niin vihu joko seisoo suoraan edessä tai tulee just nurkantakaa. Mutta joo itsekin toivon että tuossa 32vs32 modessa olis squadit, toisaalta haluaako kehittäjät tehdä tästä enemmän ja enemmän BÄfä kloonin on eri asia. 64 pelaajaa, Squadit, tankkeja ja helikoptereita, tämän erota BÄfästä enää kuin tuhoutumattomat kentät.
 

Nisupulla

Jäsen / [FL]
Vielä tulee täydennystä ensimmäisen testiviikonlopun ohjelmaan.

Playlists:
  • Featured Playlist: Realism – Azhir Cave (Day), Hackney Yard (Day), Gun Runner- TDM
  • Featured Playlist: 2v2 Gunfight – King, Pine, Stack
Additional Intel:
  • Minimap is now on (will not display enemy fire)
  • Teammate outlines will be turned off

 

Ketunloikka

Active Member
Kaverilla tuli betaa kokeiltua nyt kun en ite jaksanut ladata.. Ihan pätevältä vaikuttaa, vielä kun saadan s&d ja muut kehiin. Ei siltikään jaksa hirveästi innostua, ainakaan vielä.. Kenties vaan tullut jo liikaa pelattua codeja(?).

Yksi pieni asia mikä ärsyttää on noi levelup äänet kesken pelin. Pikkasen liian kovaa alkaa joku muka metallibiisi soimaan.. Ei toki kauaa mutta silti itelle ainaki häiritsevästi.

Mapit olivat vähän meh. Grazna Raid oli ihan ok mutta liikaa noita taloja ja huoneita mihin pääsi sisälle.
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Eiiii noi hahmojen ääriviivat oli hyvä lisä, jättäisivät edes optioks ne...

Jos joku kokeilee realismi modea niin kertokaa ihmeessä mikä siinä on erona.
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Eiiii noi hahmojen ääriviivat oli hyvä lisä, jättäisivät edes optioks ne...

Jos joku kokeilee realismi modea niin kertokaa ihmeessä mikä siinä on erona.
Itse itseäni lainaten, realismi mode on sama kuin normi, mutta ei ole HUDia, vähän muuttuu meno taktisemmaks ja hitaammaks :D

Taitaa vihut vaatia myös vähemmän osumia.

Olipas taas niin erillaista, on normi mode, yö mode ja sitten vielä realismi mode. Kaikki tuntuvat tosi erilaisilta pelaa ja voi mennä vääntää sitä mikä fiilis on. Kaksi rundia kokeilin ja toisella kierroksella jo meni 14-7 TDM että siellä saa hyviä tappoputkia juoksijoita vastaan kun kuuntelee kuulokkeilla missä ne menee, tossa realismi modessa kuuloon pitää luottaa huomattavasti enemmän kun ei ole mitään tietoa missä tapahtuu.
 
Viimeksi muokattu:

janneus

Active Member
En itsekkään ole huomannut mitään vikaa askelten äänissä. Jos jotain, niin kuuluvat jopa liian kauas...
 

Make93

Well-Known Member
Itse itseäni lainaten, realismi mode on sama kuin normi, mutta ei ole HUDia, vähän muuttuu meno taktisemmaks ja hitaammaks :D
Jep hitaampaa ja samalla pääsee kuulokkeet tosi käyttöön kun ainoo tapaa tietää liikkeistä on äänet, friendlyfire taitaa kuitenkin olla pois päältä? Tulee samoi viboi kun insurgency sandstormista realismi modessa.
 

Ambster

Member
Pelaako oikeesti jengi muka enimmäkseen sitä normia? Niin kauan ku codeissa ollu hc nii tullu sitä vaan pelattua ja niin tekee lähes jokainen kaverikin jonka tiedän pelaavan. Onhan se normi ihan syöpää.. Oli hyvä kuulla, että tässäkin joku realistic mode nii pystyy pelaan. En oo tottunu mihinkään karttojen kyttäämisiin tai siihen kuinka pitää koko lippaallinen osua tyyppiin ennenku putoo.. Toivottavasti tässä nyt ei sitten äänimaailma pilaa sitä realistic muotoa, jotku ninja kengät tarttis saada ettei mee ihan kynyttämiseks koko homma.
 

SgtGekko

Active Member
Pelaako oikeesti jengi muka enimmäkseen sitä normia? Niin kauan ku codeissa ollu hc nii tullu sitä vaan pelattua ja niin tekee lähes jokainen kaverikin jonka tiedän pelaavan. Onhan se normi ihan syöpää.. Oli hyvä kuulla, että tässäkin joku realistic mode nii pystyy pelaan. En oo tottunu mihinkään karttojen kyttäämisiin tai siihen kuinka pitää koko lippaallinen osua tyyppiin ennenku putoo.. Toivottavasti tässä nyt ei sitten äänimaailma pilaa sitä realistic muotoa, jotku ninja kengät tarttis saada ettei mee ihan kynyttämiseks koko homma.
HCtä tuli pelattua joskus kakarana MW1n ja Blops1n aikoihin. Sana realismi ja COD ei oikein sovi samaan lauseeseen. Sen ongelma on hidastempoisuus ja kämppääminen.
Nyt pari tuntia tuli kokeiltua ja hakattua rank 20 kiinni, en oikein tiedä mitä tästä sanoisi. Periaatteessa ihan hauskaa vaikka oman vaikeustason toi paskana oleva L3, joten juoksu ei näemmä toimi kun sprint toggle vaihtoehto puuttuu.
Aseet oli ihan kivoja ja Gunfight oli yllättävän viihdyttävä pelimuoto mutta suurin ongelma on että kyseessä on COD. Minkäänlaiseen tiimipelaamiseen peli ei ohjaa, ramboilemalla tuntuu pärjäävän riittävän hyvin aina. Sama kai se on ostaa, muttei tästä kyllä bäfän korviketta saada - ei edes siinä megamättö modissa ihan jo senkin vuoksi ettei pelissä ole mitään joka tuo tiimin kasaan esim. Bäfässä squadit.
 

janneus

Active Member
Pelaako oikeesti jengi muka enimmäkseen sitä normia? Niin kauan ku codeissa ollu hc nii tullu sitä vaan pelattua ja niin tekee lähes jokainen kaverikin jonka tiedän pelaavan. Onhan se normi ihan syöpää.. Oli hyvä kuulla, että tässäkin joku realistic mode nii pystyy pelaan. En oo tottunu mihinkään karttojen kyttäämisiin tai siihen kuinka pitää koko lippaallinen osua tyyppiin ennenku putoo.. Toivottavasti tässä nyt ei sitten äänimaailma pilaa sitä realistic muotoa, jotku ninja kengät tarttis saada ettei mee ihan kynyttämiseks koko homma.
Pelaako joku ihan oikeasti HCta? Se oli joku juttu viimeksi cod4 aikoihin. Jos 3-4 hittiä tyyppiin on mielestäsi koko lippaallinen, niin tähtäämisessä voi olla parantamisen varaa ;) Tässä ei kartassa muutenkaan näy vihollisen ampumiset, ellei ole uav päällä.

HC muodossa ei muuten tuntunut olevan aim assistia? En ole kuullut tälläistä mainittavan aikaisemmin. Ihan hyvä lisäys mielestäni. Ei voita ihan niin helpolla se kaveri kuka istuu siellä ikkunassa jos toinen loikkii kadun yli. Toki ei se minua saa silti houkuteltua tämän realisticin pariin. Corella mennään.


Periaatteessa ihan hauskaa vaikka oman vaikeustason toi paskana oleva L3, joten juoksu ei näemmä toimi kun sprint toggle vaihtoehto puuttuu.

Codissa ollut sprint toggle (eli kerta tatin klikkausta riittää. Ei tarvitse pitää pohjassa) päällä ainakin cod4:stä saakka. Löytyy myös tästä. Liekkö se tatti lahonnut sitten lopullisesti?
 

Ambster

Member
Älkää ny corepojat olko liian tunteellisia siitä mitä tykkään pelata :D Tällä hetkellä tosiaan on tähtäämisessä parantamisen varaa, mutta ei musta enää samaa sälliä saa ku 10v sitte. Sillon oli aikaa ja kiinnostusta näitä hakata tuntitolkulla päivässä ja näki sen tuloksissakin.. On vähä aseesta kii montako kuulaa normissa tarvii, mutta harva on 3-4 kuulaa pudottanu. Hc:ssa ei oo väliä mitä asetta käyttää kun tippuu siitä parista osumasta.. Eniten pelannu ffa ja sd nii aika hyvin niissä jengi on ainaki liikkunu, tiedä sitte miten nykyään ku viimesimmät codit ollu semmosta saibaa ettei oo kauaa jaksanu. Realistisena en oo codia enkä kyllä muitakaan räiskintöjä pitäny ku sohvalta kumminki ohjaimella vääntää meneen.. Tykkään siitä, että osumista tipahtaa nopeesti, makuasia. Keskiviikkona näkee sitte kuinka tää uus maistuu. Hyvältä näyttää onneks pitkästä aikaa.
 

SgtGekko

Active Member
Codissa ollut sprint toggle (eli kerta tatin klikkausta riittää. Ei tarvitse pitää pohjassa) päällä ainakin cod4:stä saakka. Löytyy myös tästä. Liekkö se tatti lahonnut sitten lopullisesti?
Jaa on vai? Ainoa peli jossa ongelma ilmenee. No pitää hakea uusi ohjain kaupasta ensiviikonlopuksi
 

Omenanraato

Well-Known Member
Jaa on vai? Ainoa peli jossa ongelma ilmenee. No pitää hakea uusi ohjain kaupasta ensiviikonlopuksi
Oletko varma, että ohjaimessa vikaa?
Itselläni ei ole missään kokeilemassank Codissa toiminut tuo juoksu kunnolla. Ei toimi toi hold puoli kunnolla. Joutuu todella usein painelemaan uusiksi.
Ainut peli(sarja) mullakin missä koen juoksun kanssa jatkuvasti ongelmia.

Noh, nyt olenkin vetänyt peliä hiirellä ja näppiksellä ja ihan sama ongelma seuraa edelleen. Eli ilmeisesti tuo juoksu vain yksinkertaisesti toteutetaan eri tavalla Codissa, kuin monessa muussa fps pelissä, koska en ikinä muista minkään muun kanssa tuskastelleeni.

Edit: Ja molemmilla ohjaustavoilla olen vaihtanut myös toggleen ja ongelmat pysyneet suunnilleen samana.
 

HideoMiyamoto

Well-Known Member
Oletko varma, että ohjaimessa vikaa?
Itselläni ei ole missään kokeilemassank Codissa toiminut tuo juoksu kunnolla. Ei toimi toi hold puoli kunnolla. Joutuu todella usein painelemaan uusiksi.
Ainut peli(sarja) mullakin missä koen juoksun kanssa jatkuvasti ongelmia.

Noh, nyt olenkin vetänyt peliä hiirellä ja näppiksellä ja ihan sama ongelma seuraa edelleen. Eli ilmeisesti tuo juoksu vain yksinkertaisesti toteutetaan eri tavalla Codissa, kuin monessa muussa fps pelissä, koska en ikinä muista minkään muun kanssa tuskastelleeni.

Edit: Ja molemmilla ohjaustavoilla olen vaihtanut myös toggleen ja ongelmat pysyneet suunnilleen samana.
Miten helposti löyty peliseuraa hiirellä ja näppiksellä. ?
 
Ylös Bottom