Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Olis kiva kuulla vähän kommenttia niiltä jotka on päässeet pelaaman yhteen kuumaan aiheeseen, eli miltä peli tuntuu ilman mini mappia ? Toimiiko se paremmin vai jäättekö kaipaamaan sitä. Infinity Ward on saanut paljon palautetta että peli ei tunnu hyvältä ilman sitä ja miettivät vaihtoehtoja asian toteuttamiseksi. Mahdollisuus jopa että 2 betassa nähdään muutoksia.
Voinko lisätä kaveriksi? Samalla nimellä näemmä olet psn?Illalla saatiin uusi kenttä testiin sekä pelimuoto Cyber Attack. Tässä kuljetat kaksinkäsin pommin määrättyyn pisteeseen. Respoja ei ole, mutta omia voi nostella takaisin linjaan. Olisiko ollut 6 vs. 6? Omiaan klaanipeleihin.
Aseeseen sepältä suurempi lipas ja punapistetähtäin. Perkiksi FMJ.
Suomiporukalla sai mennä. Kenttäraportointi alkoi heti.![]()
Mulla löytyy infosta tunnus, että lisäämään vaan. En tiedä vaan ehdinkö tänään enää pelaamaan ja jos ehdin, niin yöllä vasta.Kavereita haussa täälläkin. Osaan pelata kimpassa, kertoa infoa ja olla asiallinen. Ikää 30. Tylsää pelata yksin tätä.
En kyl oikeastaan typerämpää systeemiä voi keksiä jos beta kestää kaks päivää..On kyllä harvinaisen typerää touhua..nooh mun netillä menis tää päivä ladatessa! Ehkä ensviikonloppuna..
(..jaa mutta unohdinko ostaa coineilla loottiboksista avoin beta-skinin)![]()
En kyl oikeastaan typerämpää systeemiä voi keksiä jos beta kestää kaks päivää..
Joo kokonaisuudessaan, mutta tämä ps4 yksinoikeus on vain huomiseen asti, joten aivan naurettavaa touhua.Beta-testit kestävät 10 päivää, joten kyllä tässä kaikki ehtivät ihan varmasti lyömään kengän jälkensä pelikentän santaan.
Joo kokonaisuudessaan, mutta tämä ps4 yksinoikeus on vain huomiseen asti, joten aivan naurettavaa touhua.
No eihän ole. Kaikille avoin on kaksi päivää ja peliä ei voi edes ladata, vaikka ollaan jo siinä ensimmäisessä päivässä.Itse asiassa ensimmäinen testijakso on 12-16.9. eli viisi päivää. Tasokaton saavuttaa muutamassa tunnissa.
![]()
No mitä ihmettä? Miksei kukaan tällästä aikaisemmin ole kertonut. :/
No mitä ihmettä? Miksei kukaan tällästä aikaisemmin ole kertonut. :/