Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Mä taas jopa tykkään mikromaksullisesta sisällöstä (pärjään kyllä ilmankin :cool:), koska se on pelifirmoille rahaa mikä ei ole mitenkään multa pois. Olettaen tietysti, että pysytään vain kosmeettisissa asioissa.
 
Olis kiva kuulla vähän kommenttia niiltä jotka on päässeet pelaaman yhteen kuumaan aiheeseen, eli miltä peli tuntuu ilman mini mappia ? Toimiiko se paremmin vai jäättekö kaipaamaan sitä. Infinity Ward on saanut paljon palautetta että peli ei tunnu hyvältä ilman sitä ja miettivät vaihtoehtoja asian toteuttamiseksi. Mahdollisuus jopa että 2 betassa nähdään muutoksia.
 
Olis kiva kuulla vähän kommenttia niiltä jotka on päässeet pelaaman yhteen kuumaan aiheeseen, eli miltä peli tuntuu ilman mini mappia ? Toimiiko se paremmin vai jäättekö kaipaamaan sitä. Infinity Ward on saanut paljon palautetta että peli ei tunnu hyvältä ilman sitä ja miettivät vaihtoehtoja asian toteuttamiseksi. Mahdollisuus jopa että 2 betassa nähdään muutoksia.

Itse en ainakaan kaipaa vaan pidän hyvänä uudistuksena. Olen myös sitä mieltä että UAV pitäisi olla huomattavasti vaikeammin saatava killstreak.

Tähän varmaan vaikuttaa paljon se että R6: Siege on ollu about ainoa moninpeli räiskintä mitä tullut pelattua aktiivisesti viime vuosina.
 
Illalla saatiin uusi kenttä testiin sekä pelimuoto Cyber Attack. Tässä kuljetat kaksinkäsin pommin määrättyyn pisteeseen. Respoja ei ole, mutta omia voi nostella takaisin linjaan. Olisiko ollut 6 vs. 6? Omiaan klaanipeleihin.

Aseeseen sepältä suurempi lipas ja punapistetähtäin. Perkiksi FMJ.

Suomiporukalla sai mennä. Kenttäraportointi alkoi heti. :D
Voinko lisätä kaveriksi? Samalla nimellä näemmä olet psn?
 
Kavereita haussa täälläkin. Osaan pelata kimpassa, kertoa infoa ja olla asiallinen. Ikää 30. Tylsää pelata yksin tätä.

EDIT: Laitoin Poochielle kamupyyntöä liikkeelle, viestiksi tämän aiheen. Koska tahansa voi laittaa pelipyyntöä/mikkipartya kun olet pelailemassa ja mahtuu mukaan.
 
Viimeksi muokattu:
Kavereita haussa täälläkin. Osaan pelata kimpassa, kertoa infoa ja olla asiallinen. Ikää 30. Tylsää pelata yksin tätä.
Mulla löytyy infosta tunnus, että lisäämään vaan. En tiedä vaan ehdinkö tänään enää pelaamaan ja jos ehdin, niin yöllä vasta.
 
On kyllä harvinaisen typerää touhua..nooh mun netillä menis tää päivä ladatessa! Ehkä ensviikonloppuna..

(..jaa mutta unohdinko ostaa coineilla loottiboksista avoin beta-skinin):D:D:D:D
 
Vannon että jos PSN on aivan jumissa sen takia että kaikki lataa tätä betaa ja pelaaminen on mahdotonta ja kehittäjät sanovat "emme osanneet odottaa näin paljon pelaajia" että en osta peliä ainakaan ensimmäiseen 2 tuntiin launchista.
 
On kyllä harvinaisen typerää touhua..nooh mun netillä menis tää päivä ladatessa! Ehkä ensviikonloppuna..

(..jaa mutta unohdinko ostaa coineilla loottiboksista avoin beta-skinin):D:D:D:D
En kyl oikeastaan typerämpää systeemiä voi keksiä jos beta kestää kaks päivää..
 
Joo kokonaisuudessaan, mutta tämä ps4 yksinoikeus on vain huomiseen asti, joten aivan naurettavaa touhua.

Itse asiassa ensimmäinen testijakso on 12-16.9. eli viisi päivää. Tasokaton saavuttaa muutamassa tunnissa.

EC7n3QXVAAIhy2G
 
Tänään lauantaina betatesti saa seuraavat muutokset. Todennäköisesti astuvat voimaan vasta illalla. Parasta on tasokaton nosto (mahdollistaa uusia avauksia pelin sisällä) ja pelimuodon hakemisen suoraan filtterin kautta.

  • Beta Level cap = 20
  • Minimap: ON (will not display enemy fire)
  • Game mode filter: ON
  • NVG Playlist: ON

Maps/Modes:
  • TDM: Azhir Cave (Day), Hackney Yard (Day), Gun Runner
  • DOM: Azhir Cave (Day), Hackney Yard (Day), Gun Runner
  • HQ: Azhir Cave (Day), Hackney Yard (Day), Gun Runner
  • HQ: 10v10 Grazna Raid
  • DOM: 10v10 Grazna Raid

Playlists:
  • Featured Playlist: Cyber Attack - Azhir Cave (Day), Hackney Yard (Day), Gun Runner, Grazna Raid
  • Featured Playlist: NVG - Azhir Cave (Night), Hackney Yard (Night) - TDM, DOM, HQ

Lähde
 
Ylös Bottom