Myöskin nuo aseiden lisäosien negatiiviset vaikutukset johtuu siitä että pelissä tähdätään realismiin, joten se johtaa siihen että sinun täytyy miettiä mitä haluat aseisiin laittaa koska ne eivät vain tee siitä parempa tappovälimettä, täytyy ottaa oma pelityyli huomioon sitä rakentaessa ja valita mitä haluaa parantaa ja mihin ottaa vähän miinusta.
Samasta syystä mappi suunnittelu on pistetty uusiksi, ei ole enään 3 lane mappeja koska maailmasta haluttiin tehdä realistisen oloinen ja mapit näyttivätkin todella hyviltä tämän takia.
Näinkö pelin tekijät ovat perustelleet negatiiviset vaikutukset? En usko, että tässä tarvii kauheesti mitään miettiä tälläkään kertaa. Aina siellä on ne selvät best in slot valinnat ja varmasti niillä mennään tälläkin kertaa. Olisin tosin tässä mielelläni väärässä ja olisi järkeviä vaihtoehtoja tarjolla.
Kentät ovat kyllä näyttäneet vähintääkin mielenkiintoisille mitä nyt olen seuraillut. Tosin näistä on vaikea kunnon mielipidettä luoda ennenkö niitä todella pääsee kokeilemaan.
Vähintäänkin mielenkiintoista myös nähdä kuinka koodaajat saadaan pidettyä pelistä poissa varsinkin nyt, kun crossplay saapuu.