Voitot ovat kyllä kiven alla. Sitä makeammilta ne kuitenkin maistuvat, mitä pitempään saa odottaa. Kahdesti on kivuttu kopteriin Warzone-matsin päätteeksi ja ihailtu In Memoriam -listaa, pelattuja pelejä taitaa olla jo kolminumeroinen määrä.
Katsoin Nisun voittomatsin tuoreeltaan eilen ja se on hyvä esimerkki siitä, miten pienestä voitto voi joskus olla kiinni. Jo pelin alkupuolella oli tilanne, jossa molemmat tiimikaverit olivat maissa, ja perään tiukka 1vs1-tilanne käänsi tilanteen positiivisempaan suuntaan, kun kaatuneelta sotilaalta sai tarpeeksi rahaa henkiinherätykseen. Toki Gulag oli vielä varalla, mutta sen varaan ei voi laskea.
Autoilla on toki taktista merkitystä, mutten pidä tilannetta niin pahana kuin esim. H1Z1:ssä, jossa oli liikaa avointa maastoa ja autoilla ajettiin paskarinkiä viimeisten renkuloiden aikana. Kyseessä on muutenkin niin erilainen tekele verrattuna CoDiin.
Autoista on kuitenkin mainittava eräs ikävä bugi, johon törmäsin muutama päivä sitten. Jos välissä on esim. matala kiviaita, niin autolla pystyy tappamaan aidan toisella puolella olevat sotilaat ajamalla aitaa päin. Ammuin stadionin kupeessa kaverin kanssa päin kaahaavaa autoa aseet täristen. Tila oli ahdas, eikä kuskilla ollut toivoakaan ajaa yli, joten hämmästys oli suuri, kun noutaja tuli törmäyksen vuoksi.
4-5 pelaajan partyja odotan innolla, jo kolmella tämä on erittäin hyvä.