HideoMiyamoto
Well-Known Member
Tää meemi ei kyl ikinä lakkaa naurattamasta, varsinkin jos hyvin tehty.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Näpeille räjähtänyt cheater-ongelma johtanut nyt tähän. PC-pelaajat halutaan tunnistaa tarkemmin.
Voi ollakin, mutta hivenen epäilen, että input lag olisi 400-500ms. Se olisi siis 0,5s eli puolisekuntia. Jos pro-pelaajat on tämän huomanneet siten, että tähtäys on "little off", mun pitäisi sitten olla jumala. Jos input lag on 0,5 sekuntia, niin mikä tahansa peli on täysin pelikelvoton. Tuossa pelissä olisi tällöin vaikea yrittää kääntyä 90 astetta kun kääntyisi jo sitten 180 astetta. Ellei ympäri.Input lag ongelmia Warzonessa?
Mitä tulee tuohon liiman muutokseen, voiskohan tuo olla tarkoituksellista sivuliiman osalta, nimittäin on hankalaa tähdätä ja seurata sivuttaisuunnassa liikkuvaa maalia ja koittaa ottaa ennakkoa kun se liima vempoo ja "taistelee vastaan" Tämähän on mm. Hunt Showdownissakin valtava haaste myös ja pelaan sitä osin tämänkin seikan takia vallan ilman liimaa nykyään.
Major flaws with Modern Warfare controller aim exposed after patch - Dexerto
Major flaws appear to have been unearthed in Modern Warfare controller aim, relating to both input delay and aim assist.www.dexerto.com
Voi ollakin, mutta hivenen epäilen, että input lag olisi 400-500ms. Se olisi siis 0,5s eli puolisekuntia. Jos pro-pelaajat on tämän huomanneet siten, että tähtäys on "little off", mun pitäisi sitten olla jumala. Jos input lag on 0,5 sekuntia, niin mikä tahansa peli on täysin pelikelvoton. Tuossa pelissä olisi tällöin vaikea yrittää kääntyä 90 astetta kun kääntyisi jo sitten 180 astetta. Ellei ympäri.
Joo ihan puutaheinää nuo luvut joku väärinymmärrys, eli kieltämättä vähän nakertaa lähteen uskottavuutta. Mutta ilmeisestikin jotain vikaa on, ja itselläkin on pari WTF momenttia ollut varsinkin sniperilla.
Tässä jotakin random videota aiheesta.
Tietysti tässä voi olla myös kyseessä väärinkäsitys termeistä. Ainakin itselle input lagi on se lagi mikä on ohjaimen painallusten ja pelin liikkeiden välillä ja juuri ohjainten ja televisioiden aiheuttamasta viiveestä puhutaan input lagina. Siinä 100ms on jo aikalailla fps-pelin rikkova lagi. Mut eilen ku vähän herkemmällä silmällä kokeilin pari matsia niin siinä on kyllä mahdollisesti aikamoinen lagi miten osumat rekisteröidään peliserverillä asti. Jos normi pelissä laskuvarjolla sivusuunnassa liitävään saa tähdätä suoraan ja osuu, niin warzonessa pitää ottaa ennakkoa vaikka millä mitalla. Ihan älyttömän vaikealta tuntui osua sivuttaissuunnassa nopeammin liikkuviin kohteisiin. Toki tuo aim assist -asiakin siihen vaikuttaa.
Toimiiko muilla Xbox One X pelikojeella "Capture what happened" toiminto normaalisti, eli nauhottaa 30 s historiaa. Harmittaa kun Warzonessa välillä hauskoja momentseja ja video on sitten 0.22 sekuntia pitkä kun se jotenkin bugaa. Asetus mulla ollut 4K SDR. Kaappaus toimii muissa peleissä aina ja täydellisesti.
Tänään oli taas hauska tilanne kun ajan maksimikorkeudessa Hekolla, sitten ne Warthogit kiitää ensin siitä ihan yläpuolelta ja olin vaan että "Wooooow..." Sitten sekunti siitä niin ylläripylläri....äijä kiitää ylhäältä ja lävähtää propellien läpi, Squad wipe
Laitoin nyt sen asetuksen kokeeksi FullHD.
Toimiiko muilla Xbox One X pelikojeella "Capture what happened" toiminto normaalisti, eli nauhottaa 30 s historiaa. Harmittaa kun Warzonessa välillä hauskoja momentseja ja video on sitten 0.22 sekuntia pitkä kun se jotenkin bugaa. Asetus mulla ollut 4K SDR. Kaappaus toimii muissa peleissä aina ja täydellisesti.
Tänään oli taas hauska tilanne kun ajan maksimikorkeudessa Hekolla, sitten ne Warthogit kiitää ensin siitä ihan yläpuolelta ja olin vaan että "Wooooow..." Sitten sekunti siitä niin ylläripylläri....äijä kiitää ylhäältä ja lävähtää propellien läpi, Squad wipe
Laitoin nyt sen asetuksen kokeeksi FullHD.
Season Passi pelattu päätyyn ja nyt jäädään odottelemaan seuraavaa. Hyvä oli matka ja addiktoi kyllä. Pääosin Battle Royalea yksin ja tutussa tiimissä, sekä Ground Waria.
Tänään tuli vastaan cheatteri siellä lentokoneiden hautausmaalla. Oli mennyt lentokoneen ”sisään”, näki sieltä ulos mutta me muut emme häntä.
Viikonloppuna jaetaan extra kokemuspisteitä. Taitaa tulla tasokatto täällä jo vastaan.
Taso vai taito