Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Aijjaa miten se vaikuttaa rekyyliin meinaan juuri tässä kokeilen ja ei mitään eroa tuntuisi olevan (nappula pohjaan ja seinään enkä koske muuhun kuin ampuma nappia)
Aggressiivinen liikkuminen meinaatko että ohjaimella on helpompaa :rolleyes: ?
Omien kokemuksien mukaan agressiivinen liikkuminen on tässä pelissä ohjaimella huomattavasti helpompaa ainakin itselle. Meinaan recoilin hallinnalla sitä, että aim assistin hoitaessa osan tähtäyksestä pelaaja voi keskittyä vain recoilin hallintaan vaikkapa sprayatessa ARllä, kun pc pelaaja joutuu hoitamaan koko tähtäyksen itse. Toki codissa spray controlli ei ole niin tärkeää kuin esim. cs gossa, koska useat aseet ovat lähes laserpyssyjä muutenkin.
 
Omien kokemuksien mukaan agressiivinen liikkuminen on tässä pelissä ohjaimella huomattavasti helpompaa ainakin itselle. Meinaan recoilin hallinnalla sitä, että aim assistin hoitaessa osan tähtäyksestä pelaaja voi keskittyä vain recoilin hallintaan vaikkapa sprayatessa ARllä, kun pc pelaaja joutuu hoitamaan koko tähtäyksen itse. Toki codissa spray controlli ei ole niin tärkeää kuin esim. cs gossa, koska useat aseet ovat lähes laserpyssyjä muutenkin.
Mut eihän se aimi ota siihen viholliseen jos se on vähänkään pidemmällä
 
Harvoin tulee tänne mitään kommentoitua, mutta tässä vaan allaa itseäni ihmetyttämään tuo toisten mainitsema "liimatähtäin". Itse pelaan plegellä ja on tuo aim assist päällä tai pois niin en huomaa mitään vaikutusta mihinkään...

Jos et huomaa sitä, niin kokeile ihmeessä ottaa aim-assit kokonaan pois päältä ja katso miten vaikuttaa pelikokemukseen :) Jos et oikeasti havaitse sen tuomaa apua, niin pidä se pois päältä. Ei ainakaan ohjauksen senssit sekoitu viholliskontaktissa :D



Välillä päästät lippaan melkeen tyhjäksi kaverin selkään vaikka lmg.llä ja ukko ei tajua ees mistä sitä ammutaan mut kas kas, se pyörähtää ympäri ja kyykyttää sit jollai subilla sekunnissa

Näitä jengi usein pistää välittömästi hiiri ja näppispelaajien syyksi, mutta kyllä noita sairaita flickejä pystyy vetämään ohjaimellakin. MP7 varsinkin repii myös kauempaa todella nopeasti, kuten varmaan tiedät. Välillä oon ollut multissa matsissa, jossa on 90% ohjainpelaajia ja silti vastaan tulee ihan sairaan hyviä pelaajia. Pitää vaan hyväksyä, että jotkut on tässä pelissä vaan ihan hiton hyviä :D
 
Viimeksi muokattu:
Ihme riitelyä taas, sillä ole mitään väliä kummalla pelaat, koska ne on tasapainoitettu toisiaan vastaan. Itse pelaan ilman konsolillakin(pelaan myös PC:llä) ilman aim assistia ja silti pärjää, siitä on lähinnä enemmän haittaa, koska jos enemmän tulee vastaan vihollisia kuin 1, niin alkaa vetämään kohti ketä on lähimpänä tähtäintä, ilman assistia voit "helposti" tiputtaa vaikka kaikki, koska ei liimaa.

Edit: Warzonessa ei ole myöskään niin vahvaa avustusta vaikka pitäisikin päällä mitä normaalissa multiplayerissä.
 
Välillä päästät lippaan melkeen tyhjäksi kaverin selkään vaikka lmg.llä ja ukko ei tajua ees mistä sitä ammutaan mut kas kas, se pyörähtää ympäri ja kyykyttää sit jollai subilla sekunnissa.....tai sitte nää sinkopellet on kans mainioita pelaamaan tässä pelissä :) anyways huonoin battleroyale mitä markkinoilla on, h1z1 lukuunnottamatta...en oikee tajuu et miks ite ees pelaan tätä kökköö
Juu tossa otin muutaman matsin warzonee..kaveri kuoli ja huusi et takaa tulee! Juoksin taloon cämppäsin nurkassa, vihu tulee ja jäi korkeeseen polvi asentoon eikä huomaa,tähtäin kupoliin ja ase laulaan..kas kummaa vihu pyörii et mistä tuli ja jatko matkaa..tosi coolia hei! Ja sit kokeilin mw multiplayeriä kun ilmanen viikonloppu ja se vasta onkin vitun aivotonta syöpää!! Odottelin innolla mw:tä ja breakpointia mutta kummatkin osoittautui hirveeks sontalajäks! Ja edelleen oli crossplay päälle/pois niin jotain 200 pingin peliä hakee..no ei siinä mitään jos joku tykkää ni good for you!!
 
Tämän viikonlopun pääsee pelaamaan Modern Warfaren verkkopeliä ilmaiseksi, Warzonen kautta. Tuttuun tapaan ei ilmaisena vaadi PS+ -jäsenyyttä.

 
Juu tossa otin muutaman matsin warzonee..kaveri kuoli ja huusi et takaa tulee! Juoksin taloon cämppäsin nurkassa, vihu tulee ja jäi korkeeseen polvi asentoon eikä huomaa,tähtäin kupoliin ja ase laulaan..kas kummaa vihu pyörii et mistä tuli ja jatko matkaa..tosi coolia hei! Ja sit kokeilin mw multiplayeriä kun ilmanen viikonloppu ja se vasta onkin vitun aivotonta syöpää!! Odottelin innolla mw:tä ja breakpointia mutta kummatkin osoittautui hirveeks sontalajäks! Ja edelleen oli crossplay päälle/pois niin jotain 200 pingin peliä hakee..no ei siinä mitään jos joku tykkää ni good for you!!
Kannattaa kokeilla hardcore-pelimuotoa (löytyy quick match filttereistä, mutta voi olla että tänne ei ilmaispeleissä pääse). Tai realismia, jos sitä sattuu pelilistalta löytymään. Silloin vahingon mallinnus on fiksumpi ja on muutenkin vähemmän velhon taikoja.

Pelimuodoista vähemmän aivottomia on domination ja headquarters, mutta nämäkin on aika räiskintää. Jos tykkää taktisemmasta ja hitaampi tempoisesta, niin cyber attack ja search and destroy on sellaiseen pelinälkään.

Se tässä on hyvä, että pitäis kyllä löytyä jossain määrin mieleistä pelaamista kaikenlaiseen fps-pelinälkään. Tähän on "kopioitu" kaikki mahdolliset pelit, niin battlefieldeistä (ground war), ceeässästä/siegessä (cyber attack/s&d), battle Royale (war zone) ja jopa cooppi ryhmäpelit (co-op). Tosin noi muilta kopioidut jutut ei omasta mielestä ole osuneet ihan nappiin vaan niissä on aika isoja puutteita verrattuna niihin oikeisiin vastaaviin ja parhaimmillaan tämä on omaan makuun siinä omassa ytimessään (pienet 6 vs 6 pelit, tosin ilman deathmatchia).

Operaattorien suhteen odotin vähän siegemäisiä juttuja, mutta se lässähti ihan täysin. Nyt "persoonalliset operaattorit" lähinnä rikkoo immersiota, kun 3 todella persoonallisen ja yksilöllisen näköistä nakupelleä hyppää yhtä aikaa esiin. Geneerisen näköisillä soltuilla tuo ei niin häiritse. Jotain särmää olis tuohon toivonut. Vähintään sen, että samoja ei voisi olla montaa yhtäaikaa kentällä. Mielellään edes joihinkin pelimuotoihin jotain erojakin niihin. Voisiko perkit olla operaattorisidonnaisia? Tai aseet? Ehkä Spetznasin pakista ei löydy M4? Tai edes erikokoiset hitboksit ja liikkuvuus? Jotain pliis. Tai jos nyt edes vois loadouttiin vois valita tietyn operaattorin, niin vois edes omalla hiekkalaatikolla leikkiä jotain roolia. Nyt ne on pelkkä rahastustyökalu (osta tämmöiset vermeet, liikkeet ja lauseet tai Battle pass mistä saat uusia paitoja).

Toisaalta voinee kritisoida sitä, että kun on lähdetty rönsyilemään niin moneen suuntaan, niin oikein mikään ei ole mennyt täysin nappiin (ehkä warzone on parhaiten onnistunut näistä ei-niin-perinteisistä codimuodoista). Eniten metsään on mennyt ground war ja toisaalta perinteisen codin kartat.
 
Tuli tämmönen vastaa YouTubessa.
Cronus zen uus laite ja parempi aimi tulossa myös Suomen kauppoihin! tilaa omasi 31.5.2020.
Tässä video mitä se oikeesti tekee ja antaa.
Toki toi on vielä ihan alussa kun uus laite joten parempaa settii tulossa ku joku osaa tehdä kumminkin asiat paremmin jossakin vaiheessa.
 
Viimeksi muokattu:
Tuli tämmönen vastaa YouTubessa.
Cronus zen uus laite ja parempi aimi tulossa myös Suomen kauppoihin! tilaa omasi 31.5.2020.
Tässä video mitä se oikeesti tekee ja antaa.
Toki toi on vielä ihan alussa kun uus laite joten parempaa settii tulossa ku joku osaa tehdä kumminkin asiat paremmin jossakin vaiheessa.

Tuo pelikuvaa sisältävä video ei ainakaan ollut mikään kauhean kummoinen suoritus. Lähinnä myötähäpeää herätti. Hävisi ihan helppoja 1v1 kun piti olla joku "autohyppymacro" käytössä. Eikä nyt ihan äkkiseltään selvinnyt mitä "parempaa" tuossa cronuksessa muka on aikaisempiin verrattuna. Samoja antirecoil modeja ja aim assist ränkkkäyksiä siellä näkyi valikossa.
 
Tuo pelikuvaa sisältävä video ei ainakaan ollut mikään kauhean kummoinen suoritus. Lähinnä myötähäpeää herätti. Hävisi ihan helppoja 1v1 kun piti olla joku "autohyppymacro" käytössä. Eikä nyt ihan äkkiseltään selvinnyt mitä "parempaa" tuossa cronuksessa muka on aikaisempiin verrattuna. Samoja antirecoil modeja ja aim assist ränkkkäyksiä siellä näkyi valikossa.
Jep samaa katoin ja mutta huonokin pelaaja voi tappaa tolla ku toimii toi aimi aika hitosti paremmin.
Sit siellä no recoil asetukset melkein kun peliin kun peliin.
Ei:en jaksa ettii enempää mutta tässä on joku pätkä Video
Paremmuus on siinä että parempaa prossua sekä enemmän skriptejä ja modia saa laitettua ja vaihdettu lennosta päälle ja pois päältä tai näin ainakin itse tajusin.
Pitää muistaa se että warzonessahan ei ole tarttuvaa sinua vaan se hidastaa sitä ja videoissa ihan selvä aimi.
 
Viimeksi muokattu:
Jep samaa katoin ja mutta huonokin pelaaja voi tappaa tolla ku toimii toi aimi aika hitosti paremmin.
Sit siellä no recoil asetukset melkein kun peliin kun peliin.
Ei:en jaksa ettii enempää mutta tässä on joku pätkä Video
Paremmuus on siinä että parempaa prossua sekä enemmän skriptejä ja modia saa laitettua ja vaihdettu lennosta päälle ja pois päältä tai näin ainakin itse tajusin.
Pitää muistaa se että warzonessahan ei ole tarttuvaa sinua vaan se hidastaa sitä ja videoissa ihan selvä aimi.

:D Edelleen näytti kyllä niin surkealle tuo tähtääminen / pelaaminen yleisesti että en nähnyt mitään "epäilyttävää" koko videossa.
 
:D Edelleen näytti kyllä niin surkealle tuo tähtääminen / pelaaminen yleisesti että en nähnyt mitään "epäilyttävää" koko videossa.
Niin että sä et nyt nää että tähtäin liimaantuu kiinni?
Katoin jtn videoo toissa päivänä kun selitti ettei ihan kaikilla aseella toimi mutta se mitä ite oon pädillä pelannut ja tiimi kaverit niin ei niillä eikä mulla noin tartu se
 
Viimeksi muokattu:
Niin että sä et nyt nää että tähtäin liimaantuu kiinni?
Katoin jtn videoo toissa päivänä kun selitti ettei ihan kaikilla aseella toimi mutta se mitä ite oon pädillä pelannut ja tiimi kaverit niin ei niillä eikä mulla noin tartu se

Niin siis aim assist liimailee ? Tekee sitä ymmärtääkseni ihan ilman välipalikoitakin. Fortnitessä olen nähnyt sitä että noi vehkeet ränkyttää tähtäysnappia jolloin se aina liimaa uudestaan. Mutta siinä se oli ihan selvästi näkyvissä että pelihahmo teki tähtäysliikettä toistuvasta. Mihin se tässä perustuu ?
 
Niin siis aim assist liimailee ? Tekee sitä ymmärtääkseni ihan ilman välipalikoitakin. Fortnitessä olen nähnyt sitä että noi vehkeet ränkyttää tähtäysnappia jolloin se aina liimaa uudestaan. Mutta siinä se oli ihan selvästi näkyvissä että pelihahmo teki tähtäysliikettä toistuvasta. Mihin se tässä perustuu ?
Nimeen omaan ei tee sitä eli tähtäin ei juokse ollenkaan perässä.
Siitähän tässä on kysymys että se hakeutuu tolla vippa laiteella ja koodin pätkillä.
Sekä siihen saa no vaikka sen no recoilin
Tässä kerro minkälainen AIM assisti on eli se vaan hidastaa sitä tähtäin ei liimaa ollenkaan.
 
Nimeen omaan ei tee sitä eli tähtäin ei juokse ollenkaan perässä.
Siitähän tässä on kysymys että se hakeutuu tolla vippa laiteella ja koodin pätkillä.
Sekä siihen saa no vaikka sen no recoilin

En ole nyt hetkeen pelannut codin multiplayeria, mutta kyllä siinä viime muistikuvani mukaan tähtäin liimaa ihan kivasti. Myös battleroyal muodossa. Ja noi cronukset yms. adapterithan ei osaa lisätä siis mitään oikeeta aim bottia yms. peukaloida pelin koodia. Pystyvät ainoastaan antamaan peliohjaimen omia inputteja. Tämä ottaen huomioon, pidän sangen erikoisena että tuolla saisi aim assistin käyttöön jota ei muka muuten olisi. No recoil modit on tyyliin että annetaan tähtäyssauvan inputtia alaspäin X määrä. Codin rekyylit tuntien en pitäisi erityisen huolestuttava. Oletko varma että ymmärrät miten aim assist toimii ? Ainakin Black Ops 4:ssä (jota siis enemmänkin pelasin ja josta jotain osaan sanoa) niin aim assist nappasi kunnolla kiinni vain jos liikuit. Eli oli äärettömän tärkeää aina gun fightin sattuessa liikkua. Vaikka puolustaisi pommia nurkassa istumalla, niin piti muistaa kävellä vaikka sitten seinää vasten, jotta sai isoimman hyödyn.

E: Olit näemmä laittanutkin tuon aim assist videon vielä tuohon. Ja siis joo, kyllä. Noin se toimii. Mutta siis tuo "liimautuminen" on sitä että aim assist hidastaa ja pelaaja saa omalla toimilloon pidettyä sen siinä paikallaan ? Ei se nyt niin toimi että pelaaja painaa nappia z ja sitten tähtäin on lukittuunena siihen pelaajaan eikä tarvitse kuin liipaisinta vetää. Mitä nyt äkkiä koitin vähän googlailla niin ilmeisesti noissa aim assist modeissa on hiukkasen tatin inputtia mukana. Ilmeisesti kai niinku siksakkia todella nopeasti. Mutta kuten jo sanoin, mielestäni näytti aika turhalle. En katsomieni videoiden perusteella ymmärrä miten tuosta on apua. Kaikki videolla esitetyt tapot on mielestäni tehtävissä varsin helposti ilman mitään cronusoksennusta. Osa varmasti jopa helpommin kun ei ole mitää kyykkyrämpytysmakroa päällä tilanteissa joissa sillä ei tee mitään :D

E2: Myönnettäköön että osassa klipeissä aim assist näytti tavallista vahvemmalle.
 
Viimeksi muokattu:
Ainakaan warzonessa ei ole liima tähtäin ja etkö kattonnut nyt tota videoo missä nimenomaan selitetään sitä että ei liimaa vaan hidastaa äijjän kohdalla elikkä vaikka tähtäät pään viereen niin tähtäin ei hakeudu ei vaikka millin päässä olis tähtäin päässä.
Mutta sitten se limaa ku sulla ei oo NS tähtäysstä päällä jos vaikka juoksee jostain naaman eteen eli erittäin lähellä ilman tähtäystä.
Kyllä olet oikeassa ja oon huono vastaa tähän kun en ihan täysin ymmärrä.
Eli skriptaat vaan yksin kertasesti että ohjain lähtee hakemaan sinne päin ja pamm se on siinä.
Kai se itse koodi kirjoittaminen on helvetisti vaikeampaa kun itse selitys että se toimii:D
E:eli kyllä tiedän mikä AIM häkkyrä on "kolmannen osapuolen sovellus" mutta en ole puhunut semmosesta vaan AIM skriptistä missä se tähtäin hakeutuu mutta ei niin sanotusti aimaa jatkuvasti eli kun painat nappulaa "x" niin skripi alkaa käyttää sitä kirjoitettua koodia olkoon se bunnyhop ,AIM tai no recoil niin se on huijausta.
 
Viimeksi muokattu:
Ainakaan warzonessa ei ole liima tähtäin ja etkö kattonnut nyt tota videoo missä nimenomaan selitetään sitä että ei liimaa vaan hidastaa äijjän kohdalla elikkä vaikka tähtäät pään viereen niin tähtäin ei hakeudu ei vaikka millin päässä olis tähtäin päässä.
Mutta sitten se limaa ku sulla ei oo NS tähtäysstä päällä jos vaikka juoksee jostain naaman eteen eli erittäin lähellä ilman tähtäystä.
Kyllä olet oikeassa ja oon huono vastaa tähän kun en ihan täysin ymmärrä.
Eli skriptaat vaan yksin kertasesti että ohjain lähtee hakemaan sinne päin ja pamm se on siinä.
Kai se itse koodi kirjoittaminen on helvetisti vaikeampaa kun itse selitys että se toimii:D
E:eli kyllä tiedän mikä AIM häkkyrä on "kolmannen osapuolen sovellus" mutta en ole puhunut semmosesta vaan AIM skriptistä missä se tähtäin hakeutuu mutta ei niin sanotusti aimaa jatkuvasti eli kun painat nappulaa "x" niin skripi alkaa käyttää sitä kirjoitettua koodia olkoon se bunnyhop ,AIM tai no recoil niin se on huijausta.

On se huijausta, siitä olen samaa mieltä. Huijauksen teho vaan näyttää noiden videoiden perusteella olevan lähestulkoon olematon. Mutta kuten yritin jo aiemmin tuoda esiin, niin meillä taitaa olla eri käsitys termeistä "aim assist" ja "liimautuminen". Liimatähtäimellä on kai niinkuin yleisesti tarkoitettua vahvaa aim assistia. Ihan en ole varma että mitä sinä sillä yhäkään tarkoitat.

Minun käsitykseni asiasta on se, että noiden cronusten käyttäjätkin joutuvat tähtäämään oikeaa analogista tattia liikuttamalla. Tai hiirtä... Mutta joka tapauksessa joutuvat sitä tähtäämistä itse tekemään. Ilmeisesti jotain heikkoa extra avustusta tähän sitten saavat sen skriptinsä ansiosta, joka ilmeisesti jakaa aim imputteja varsin vuolaasti sivulta toiselta. Mikä selittää tavallista vahvemman aim assistin eli sen sinun mainitsemasi liimautumisen ? Ollaanko nyt samalla sivulla tässä ? :D
 
On se huijausta, siitä olen samaa mieltä. Huijauksen teho vaan näyttää noiden videoiden perusteella olevan lähestulkoon olematon. Mutta kuten yritin jo aiemmin tuoda esiin, niin meillä taitaa olla eri käsitys termeistä "aim assist" ja "liimautuminen". Liimatähtäimellä on kai niinkuin yleisesti tarkoitettua vahvaa aim assistia. Ihan en ole varma että mitä sinä sillä yhäkään tarkoitat.

Minun käsitykseni asiasta on se, että noiden cronusten käyttäjätkin joutuvat tähtäämään oikeaa analogista tattia liikuttamalla. Tai hiirtä... Mutta joka tapauksessa joutuvat sitä tähtäämistä itse tekemään. Ilmeisesti jotain heikkoa extra avustusta tähän sitten saavat sen skriptinsä ansiosta, joka ilmeisesti jakaa aim imputteja varsin vuolaasti sivulta toiselta. Mikä selittää tavallista vahvemman aim assistin eli sen sinun mainitsemasi liimautumisen ? Ollaanko nyt samalla sivulla tässä ? :D
Kyllä ollaan ja en muista oliko jossain noissa videoissa tai sitten mitä olin aikasemmin kattonnut kun ihan ihmetteli että lähtee tähtäin juoksee jätkän perään eli liimautu kiinni mutta samassa videossa selitti että se skripti mitä se käytti ei toiminut täydellisesti kaikissa aseissa.
Joo siis en todellakaan tarkoita että olisi tai toimisi niin kuin esim pceellä mutta kyllä mun silmää siellä tähtäin takertuu kiinni ei aina mutta kumminkin.
 
Ylös Bottom