Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 2019

Tosin crossplay offinakin tulee PS4 hiiripelaajia vastaan. Että tämä on kyllä ehdottomasti idioottimaisin crossplay-järjestelmä mitä voi ihminen kuvitella.

Tämähän ei ole mikään yllätys, kun crossplay toimii nimenomaan alustan mukaan, eikä ohjaimen. Jos ärsyttää hiirellä ja näppiksellä pelaavien konsolistien ylivoima, niin siitä sitten vaan oma hiiri ja näppis kiinni konsoliin. Kannattaa oikeesti kokeilla miltä tuntuu, kun otetaan se ohjaimella helpottava aim-assistin liimatähtäin pois. Varsinkin jos sen olemassaoloon on jo tottunut. Ei välttämättä olekaan se hiiri+näppis combo enää niin ruusuisa, vaikka sitä onkin toki backseatilta aina mukavaa romantisoida :D

Eli oma mielipide että pitäis erottaa pc muista alustoista plus että sitä kautta tulee koodareita vastaa joten tuo oma miete siitä on vahva.

Itselläni taas pelaa konsoleilla ohjain-kavereilta (KD 2-2,5), jotka vetää kyllä ihan mielellään se crossplay päällä, eivätkä valita asiasta. Pari kertaa tullut koodareitakin vastaan, mutta ei nyt ihan järkyttävästi. Ehkä 1/30 matsissa. Jos ei crossplay maistu, niin senkus kytket asetuksista pois päältä. Niin helppoa se on, eikä tarvitse kieltää sitä kaikilta. Osa pelaajista siitä kuitenkin nauttii, kun pääsee pelaamaan kaverien kanssa alustoista riippumatta.

Niin pelaat x:llä ite pelaan ihan slimillä pleikalla ja kyllä se sinne kauemmas on vaan semmosta puuroa ettei meinaan hahmottaa.

Mitä tulee tuohon slimiin, niin sillä pelaaminen nyt on aika hirveän näköistä jo pelkästään PS Prohonkin verraten. Pitäisköhän Protkin laittaa omaan karsinaan, kun kyllähän tuokin jo antaa taisteluetua? :D



Mun mielestä on erikoista, että aika harva yleisesti valittaa tuosta konsolien FOV:stä, joka taas on mun mielestä ehkä se kaikista epäreiluin asia PC/konsolit-asetelmassa. Konsolilla FOV on lukittu kohdille 60-65. Sitä ei voi muuttaa, enkä vaan ymmärrä että miksei? Älytöntä. PC:llä FOV voi olla maksimissaan 120, jolla siis itsekin pelaan. Säädin yhtenä päivänä asetuksia custom-matsissa ja nappasin huvikseni pari screenshottia samasta pisteestä FOV:lla 63 ja 120. Usein huomannut Warzonessa, kun joutuu konsoli-kaveria spectatessa antamaan tietoa äärilaidalla olevasta vihusta, jota hän ei drunk-gogglesien takia yksinkertaisesti näe.

Enkä nyt sano, että tuo FOV 120 olisi mikään ehdottomasti paras vaihtoehto, vaan noi on samalla tavalla henkilökohtaisia mieltymyksiä siinä missä senssitkin. Kuitenkin uskoisin, että valtaosa konsolipelaajista saattaisi ruuvata näkökenttäänsä edes aavistuksen leveämmäksi :D

ps. kuvat saa isommaksi näpäyttämällä

fov-1.png
fov-2.png
fov-3.png
 
Viimeksi muokattu:
Jos ottaa nämä räiskintäpelit täysin tosissaan niin ei kyllä kannata pitää crossplayta päällä, siellähän on PC pelaajia 140fps ja ultrawide näytöillä pelaamassa, puhutaan jo melkein eri pelistä.

Ois kyllä hyvä jos tähän tulis myös vaihtoehdoksi pelkkä konsolien välinen crossplay, mikähän lie syy että moista ei pelistä löydy, tuolla pääsis samalla myös PC puolen koodareista eroon.
 
Maksimiin en FOV:ia laittaisi todellakaan kuten en sitä Apexinkaan kanssa konsoleilla laita. Kalansilmät erikseen. Vähän vois ehkä isontaa joo.
 
Jos ottaa nämä räiskintäpelit täysin tosissaan niin ei kyllä kannata pitää crossplayta päällä, siellähän on PC pelaajia 140fps ja ultrawide näytöillä pelaamassa, puhutaan jo melkein eri pelistä.

Ois kyllä hyvä jos tähän tulis myös vaihtoehdoksi pelkkä konsolien välinen crossplay, mikähän lie syy että moista ei pelistä löydy, tuolla pääsis samalla myös PC puolen koodareista eroon.
Syy taitaa olla Microsoft, vai mitä muuta lottoaisit?
 
Maksimiin en FOV:ia laittaisi todellakaan kuten en sitä Apexinkaan kanssa konsoleilla laita. Kalansilmät erikseen. Vähän vois ehkä isontaa joo.

Joo. Mä pelasin tosi kauan 100:lla, mutta sitten kokeilin tota 120 ja ajan kanssa totuin siihen. Nyt en voi enää laittaa kapeammaksi, kun tulee ihan fyysisesti huono olo :D
 
Veikkaisin että kyse on Activisionionin päätöksestä, tuossahan toteutuu jo Xbox/PS4 crossplay, ei tarvis kuin ottaa PC pois siitä yhtälöstä.

Tietenkin, mutta itse kyselit syytä niin kerroin sen. Luultavasti kyllä tulee tekemään tämän silti viikon sisällä, jos tuo anti-cheat ei tule toimimaan.
 
Jos ottaa nämä räiskintäpelit täysin tosissaan niin ei kyllä kannata pitää crossplayta päällä, siellähän on PC pelaajia 140fps ja ultrawide näytöillä pelaamassa, puhutaan jo melkein eri pelistä.

Ois kyllä hyvä jos tähän tulis myös vaihtoehdoksi pelkkä konsolien välinen crossplay, mikähän lie syy että moista ei pelistä löydy, tuolla pääsis samalla myös PC puolen koodareista eroon.
Jos ottaa räiskintäpelit tosissaan on konsoli aivan väärä alusta ylipäätään.:D

Mitä koodareihin tulee mitä tilastoja olen seuraillut omista peleistäni niin joka viidennessä pelissä on ollut epäilty koodari. Itse en toki peleissä ole aivan näin usein koodareihin törmännyt.

edit. sbmmstä juttua
 
Viimeksi muokattu:
[mild-offtopic]
Koodarina huvittaa koodari-termin väärinkäyttö. Koodari on ohjelmoija. Muistan eräänkin ircquoten, jossa joku oli koodannut taulun ruuvarilla seinälle.

Ennen puhuttiin haxx0reista, joka sekään ei ihan oikea termi ole, mutta silti lähempänä huijaamista kuin koodari.
 
Masta sanoi:
Tämähän ei ole mikään yllätys, kun crossplay toimii nimenomaan alustan mukaan, eikä ohjaimen. Jos ärsyttää hiirellä ja näppiksellä pelaavien konsolistien ylivoima, niin siitä sitten vaan oma hiiri ja näppis kiinni konsoliin. Kannattaa oikeesti kokeilla miltä tuntuu, kun otetaan se ohjaimella helpottava aim-assistin liimatähtäin pois. Varsinkin jos sen olemassaoloon on jo tottunut. Ei välttämättä olekaan se hiiri+näppis combo enää niin ruusuisa, vaikka sitä onkin toki backseatilta aina mukavaa romantisoida :D
Niin. Hieno ajatus sinulla kyllä siinä, että kaikki netissä fps:siä konsolilla pelaavien tuliskin vetää konsolinsa johonkin tietokonepöydälle ja hommata hiiret ja näppikset, sikäli kun haluavat reilua peliä missä on about samat välineet kaikilla. Tuo on varmaan paras ja helpoin ratkaisu. Mut toinen olisi se, että jos päästäisit irti niistä pelkotiloista, että minä olisin kieltämässä sinulta yhdessä pelaamisen pc-kaverien kanssa, niin pelko pois. Mun puolesta se on ihan ok. Mutta se ei ole ok, että oletus ja painostus on siihen, että pitää olla pc tai hiiri crossplay päällä. Väitän, että syy miks se ei ole näin päin on se, että pc skene kuolis aika nopeasti pois, jos se olisi näin päin. Eli pelaajat saavat kärsiä IW:n rahan ahneuden takia.

Oon jo joskus täällä sanonutkin, että olen pelannut CS:ää aikanaan Suomen top 10 klaanissa. Tiedän kyllä todella hyvin mihin hiirellä ja näppiksellä pystyy. :)
 
Niin. Hieno ajatus sinulla kyllä siinä, että kaikki netissä fps:siä konsolilla pelaavien tuliskin vetää konsolinsa johonkin tietokonepöydälle ja hommata hiiret ja näppikset, sikäli kun haluavat reilua peliä missä on about samat välineet kaikilla. Tuo on varmaan paras ja helpoin ratkaisu.

Joo. Aivan totta. Eihän se ole missään nimessä reilua, kun ohjainpelaajilla on ne älyttömät aim-assistit ja nyt niiden kanssa joutuvat pelaamaan mkb-pelaajatkin - ihan alustasta riippumatta. Jos mulla ei olisi konsolipuolella kavereita, niin voisin hyvinkin kytkeä koko crossplayn pois päältä. Se vaan ei auta, kun joka ikinen päivä tulee vastaan PC-pelaajia, jotka pelaavat ohjaimella. Erityisesti gunfightissa todella yleistä. Pelaisin aivan koska tahansa gulagia ennemmin hiiripelaajaa vastaan, kuin jotain liimatähtäin-ohjainta, kun aseina ovat ainoastaan haulikot ja pistoolit :D

IW tarjoaa kuitenkin melko hyvät edellytykset kaikille nousta sinne samalle tasolle (paitsi FOV:n suhteen), eli tarjoaa mahdollisuuden pelata haluamallaan ohjaimella alustasta riippumatta. Jos muiden aim-assist ärsyttää liikaa - pelaa ohjaimella. Jos muiden nopea kääntyvyys ja tarkkuus häiritsee - pelaa hiirellä ja näppiksellä. Ei ajopeleissäkään rattiohjain-tyypit pelaa eri lobbyissa (ainakaan unrankedissa) padien kanssa, puhumattakaan fightstickeista taistelupeleissä. Aika harvoin noissa skeneissä kuulee mitää napinaa laidalta, kun jokainen voi halutessaan ostaa itselleen sen fightstickin tai monen sadan euron ajopenkin. Nyt ei vaadita edes samanlaista panostusta, kun ainakin hiiren luulisi löytyvän useimmilta kotoa jo muutenkin. Edes kalliita pelihiiriä ja -näppiksiä ei tarvita. Itsekin testasin alunperin PS4:lla MW:ta muutaman euron rupunäppiksellä ja hyvin toimi.

Saatan toki olla väärässäkin, mutta veikkaan että koko crossplay on vasta lähtökuopissaan ja muutaman vuoden päästä kaikki ristiinpelaaminen tulee olemaan arkipäivää jokaisessa peleissä. Kannattaa varmaan sopeutua, niin säästyy paljolta mielipahalta :)
 
Viimeksi muokattu:
Joo. Aivan totta. Eihän se ole missään nimessä reilua, kun ohjainpelaajilla on ne älyttömät aim-assistit ja nyt niiden kanssa joutuvat pelaamaan mkb-pelaajatkin - ihan alustasta riippumatta. Jos mulla ei olisi konsolipuolella kavereita, niin voisin hyvinkin kytkeä koko crossplayn pois päältä. Se vaan ei auta, kun joka ikinen päivä tulee vastaan PC-pelaajia, jotka pelaavat ohjaimella. Erityisesti gunfightissa todella yleistä. Pelaisin aivan koska tahansa gulagia ennemmin hiiripelaajaa vastaan, kuin jotain liimatähtäin-ohjainta, kun aseina ovat ainoastaan haulikot ja pistoolit :D

IW tarjoaa kuitenkin melko hyvät edellytykset kaikille nousta sinne samalle tasolle (paitsi FOV:n suhteen), eli tarjoaa mahdollisuuden pelata haluamallaan ohjaimella alustasta riippumatta. Jos muiden aim-assist ärsyttää liikaa - pelaa ohjaimella. Jos muiden nopea kääntyvyys ja tarkkuus häiritsee - pelaa hiirellä ja näppiksellä. Ei ajopeleissäkään rattiohjain-tyypit pelaa eri lobbyissa (ainakaan unrankedissa) padien kanssa, puhumattakaan fightstickeista taistelupeleissä. Aika harvoin noissa skeneissä kuulee mitää napinaa laidalta, kun jokainen voi halutessaan ostaa itselleen sen fightstickin tai monen sadan euron ajopenkin. Nyt ei vaadita edes samanlaista panostusta, kun ainakin hiiren luulisi löytyvän useimmilta kotoa jo muutenkin. Edes kalliita pelihiiriä ja -näppiksiä ei tarvita. Itsekin testasin alunperin PS4:lla MW:ta muutaman euron rupunäppiksellä ja hyvin toimi.

Saatan toki olla väärässäkin, mutta veikkaan että koko crossplay on vasta lähtökuopissaan ja muutaman vuoden päästä kaikki ristiinpelaaminen tulee olemaan arkipäivää jokaisessa peleissä. Kannattaa varmaan sopeutua, niin säästyy paljolta mielipahalta :)
Tavallaan vähän outoa, että sä puhut crossplayn puolesta, mutta jokaisessa viestissä perustelet miksi se on huono ratkaisu.

En tiedä minkä ikäluokan ihminen olet, mutta kun itse olen sitä sukupolvea, kun pääasiassa porukka pelasi PC:llä. Mun näkökulmasta se näytti kuolevan hyvinkin pitkälti siihen, kun ihmiset väsyi siihen, että pärjääminen oli varustekilpailua ja konsolipelaaminen tarjosi sille hyvän vaihtoehdon. Crossplayssä on paljon potentiaalia, mutta näin se kyllä voi helposti myös turhauttaa ja sitä myöten myös tuhota peliskenen.

Mulla itseasiassa on erittäin hyvä rattipoljinsetti, mutta itse en silti näe tässä yhtäläisyyttä. Kunnon autopeleille se on ainoa luonteva ohjaustapa. Ampumispeleille ei vaan ole olemassa vastaavaa. Mut en mä silti edes haluaisi lähteä sillä rattipoljin setillä haastamaan padipelaajia. Se olis ihan järjetöntä eikä siitä saisi nautintoa. Ja toisaalta en jaksa vaivautua sitäkään raahaamaan sohvan eteen, niin autopelit on jääneet sitten kokonaan pelaamatta. Jos tämä on suunta niin sitten jää fps nettipelitkin. Tiedän, kukaan ei ikävöi minua. Mutta entäs jos minuja onkin niin paljon kuin oli aikoinaan PC-puolella.
 
Tavallaan vähän outoa, että sä puhut crossplayn puolesta, mutta jokaisessa viestissä perustelet miksi se on huono ratkaisu.

En mä missään kohtaa väittänyt MW:n crossplayta täydelliseksi, vaan yritän ennemminkin nähdä kokonaiskuvan - sekä hyvät että huonot puolet. Kuten olen jo tässäkin ketjussa sanonut, niin kaikkien negatiivisten havaintojenkin jälkeen on ihan parasta, kun voi pelata kavereiden kanssa yhdessä matseja alustasta riippumatta. Jos mun on otettava kaikki MW:n crossplayn negatiiviset ominaisuudet vastaan, että voin pelata frendien kanssa yli alustarajojen, niin otan ne ilomielin koska tahansa ja onneksi näin tekevät myös kaverit.

En tiedä minkä ikäluokan ihminen olet, mutta kun itse olen sitä sukupolvea, kun pääasiassa porukka pelasi PC:llä. Mun näkökulmasta se näytti kuolevan hyvinkin pitkälti siihen, kun ihmiset väsyi siihen, että pärjääminen oli varustekilpailua ja konsolipelaaminen tarjosi sille hyvän vaihtoehdon. Crossplayssä on paljon potentiaalia, mutta näin se kyllä voi helposti myös turhauttaa ja sitä myöten myös tuhota peliskenen.

En nyt aivan ymmärrä, että mihin sukupolveen tällä viittaat, jonka aikakaudella ihmiset "pelasivat pääasiassa PC:llä"? Oon sellasta sukupolvea, että PC:llä pelattiin aikanaan ne nettipelit, kun konsoleissa ei tätä mahdollisuutta ollut ja konsoleilla vedettiin sitten puolestaan splitscreenejä. Myöhemmin PS3/Xbox 360 -sukupolven myötä nettipelaaminen rantautui konsoleillekin ja sinne hypättiinkin täysillä mukaan, mutta PC-pelaaminen pysyi silti enemmän tai vähemmän kuvioissa konsolipelien suppeuden ja kämäsyyden takia (ei modeja yms). Mä en oo puolestani koskaan huomannut tai pitänyt PC-pelaamista minään varustekilpailuna ainakaan mun läheisten keskuudessa. Kaikki on aina pelannut sellaisella raudalla mitä löytyy eikä se muita kiinnosta. Kaikki otettiin kyllä mukaan kamoista riippumatta. Se kun on lopulta kuitenkin aivan sama, että kuinka kalliilla hiirellä tai näppiksellä pelaat, kuinka monta freimiä saat sekunnissa, kuinka hyvä headset sulla on tai miten arvokkaalla pelituolilla istut. Skilli puhuu loppupeleissä kuitenkin, eikä puhdasta taitoa päihitetä leluilla :D

Ja mitä tulee tuohon utopiaan konsoleista "ei-kilpavarusteltuna" alustana, niin omat kokemukseni ovat melko päinvastaisia. Niin kauan kun konsoleita on ollut, niin on ollut kaikenlaisia turbo-ohjaimia ja muita vippaskonsteja, millä pelejä pystyi sujuvoittamaan. Jotkut heikot ja syntiset meistä sortuivat nuoruudessa hoitamaan ne MGS1:n vikat X:n ränkytykset PSX:n turbo-ohjaimella. Nyt viimeisen sukupolven aikana laitevalmistajat heittivät vielä liemeen omat elite-ohjaimensa, lisävarusteena ostettavat backbutton-lisäpalikat, scuffit sekä muut rahalla hankittavat herkut. Jälkiruokana tähän julkaistiin vielä turboahdetut välimallin konsolit, jotka tarjoavat parhaimmillaan jopa merkittävää etua pelikentille esimerkiksi paremman piirtoetäisyyden ja ruudunpäivityksen avulla. Sikäli ettei tämä kaikki "tasavertaisuus" olisi vielä tarpeeksi, niin kirsikkana kakun päälle joku vastenmielinen ihminen kehitti XIM Apexin, joka mahdollisti näppäimistöjen ja hiirien käytön "näkymättömästi" konsoleilla. XIM Apexin käyttöä on myös äärimmäisen hankalaa estää ja tämä teki mm. Rainbow Six Siegen pelaamisesta konsolilla täysin vastenmielistä, kun pelistä ei löydy minkäänlaista aim-assistia. Mun mielestä IW nimenomaan taistelee XIMiä vastaan mahdollistamalla näppäimistön käytön kaikille tasavertaisesti, etteivät ximittäjät enää saisi samanlaista kilpailuetua.

Pointtina oli, että jos konsolipelaaminen on joskus ollut kilpavarustelu-vapaata, niin se haavekuva on kuollut jo aikoja sitten.

Mulla itseasiassa on erittäin hyvä rattipoljinsetti, mutta itse en silti näe tässä yhtäläisyyttä. Kunnon autopeleille se on ainoa luonteva ohjaustapa. Ampumispeleille ei vaan ole olemassa vastaavaa. Mut en mä silti edes haluaisi lähteä sillä rattipoljin setillä haastamaan padipelaajia. Se olis ihan järjetöntä eikä siitä saisi nautintoa.

Vähän offtopiciksi menee, mutta eikös toi nyt kuulosta hiukan ylimieliseltä? Miksi et saisi siitä nautintoa? Onko voittaminen liian helppoa? Miksi sä näet järjettömänä, jos joku haluaa haastaa padilla ratin ja polkimet? Onko se sun mielestä järjetöntä sen takia, että ratti ja polkimet on niin ylivoimainen tapa pelata, ettei padilla ole siinä yksinkertaisesti mitään jakoa? Padien voittaminen ratilla on sulle lastenleikkiä eikä tämän takia tuota nautintoa? Moni autopelejä pelaava ei todellisuudessa välitä asiasta yhtä paljon ja useat pelaavat padilla ratteja vastaan, eivätkä näe siinä suurta ongelmaa. Pelaavat, tiedätkö, ihan vaan pelaamisen ilosta, eivätkä takerru jatkuvasti siihen, että kenellä on (mukamas) se "ylivoimaisin" setuppi. Monia pelaajia asia ei varmaan liikuta tippaakaan.

Suosittelenkin ehdottomasti näkökulman laajentamista myös sinne oman laatikon ulkopuolelle; vaikka ratti+polkimet saattaa sun mielestä olla "ainoa luonteva tapa" pelata autopelejä, niin se ei välttämättä ole sitä kaikille muille. Jotkut oikeasti nauttivat padilla ajamisesta - myös ratteja vastaan. Saman voidaan olettavaa pätevän myös muissa peligenreissä, eli esimerkiksi tappelupeleissä fightstick ei ole jokaiselle se "paras" tai "luontevin" ohjain :)
 
Viimeksi muokattu:
Voi taivas. Nyt tuo CODin autoaimi on jo hyvä juttu. Että se nyt on tässä hattaramaailmassa sitten siunaus, että on keksitty, että peli pelaa itseään niiden puolesta keillä ei ole optimilaitteisto. Kylläpä kyllä. Toivotaan tosiaan, että Warzoneen pääsis mukaan vielä kännykkäpelaajatkin ja heille annettaisi vielä kovemmat avustukset. IWn muun pelisuunnittelun mukaisesti voitais katsoa tilastoista, että voittoprosentti tulis olla sama kuin muillakin. Eiku vaan riittävästi automatiikkaa, niin se kyl onnistuu. Sit on ihanaa ku mukaan pääsee nekin kaverit kenellä ei ole varaa telkkariin ja konsoliin. <3

Huoltovarmuuskeskus maksais sulle hyvät rahat mustan selittämisestä valkoiseksi.
 
Harvoin tulee tänne mitään kommentoitua, mutta tässä vaan allaa itseäni ihmetyttämään tuo toisten mainitsema "liimatähtäin". Itse pelaan plegellä ja on tuo aim assist päällä tai pois niin en huomaa mitään vaikutusta mihinkään...kyllä omat pelit menee ihan sen mukaan hyvin tai huonosti, kuinka paljon tuo kökkö peli lagaa/takkuilee. Välillä päästät lippaan melkeen tyhjäksi kaverin selkään vaikka lmg.llä ja ukko ei tajua ees mistä sitä ammutaan mut kas kas, se pyörähtää ympäri ja kyykyttää sit jollai subilla sekunnissa.....tai sitte nää sinkopellet on kans mainioita pelaamaan tässä pelissä :) anyways huonoin battleroyale mitä markkinoilla on, h1z1 lukuunnottamatta...en oikee tajuu et miks ite ees pelaan tätä kökköö
 
Pc plussat.
-fov näät enemmän.
-fps (näyttö kuuluu varmaan kanssa siihen)
-tarkempi liike sekä aimaaminen
- grafiikka(Piirto etäisyys,renderöinti)
Konsolin plussat.
Aimi joka toimii vaan erittäin läheltä.

Ei mulla muuta :)
 
Pc plussat.
-fov näät enemmän.
-fps (näyttö kuuluu varmaan kanssa siihen)
-tarkempi liike sekä aimaaminen
- grafiikka(Piirto etäisyys,renderöinti)
Konsolin plussat.
Aimi joka toimii vaan erittäin läheltä.

Ei mulla muuta :)
Agressiivinen liikkuminen(jumpshottaaminen, glide, dropshottaaminen yms.) on kyllä huomattavasti helpompaa ohjaimella imo.
Tuo aim assist auttaa muuallekkin kuin lähelle esim rekyylin hallinnassa. Lähellä tuo assist toki korostuu.
Suosittelisin kokeilemaan molempia ohjaustapoja jos vain mahdollista niin huomaa oikeasti niiden erot.
 
Agressiivinen liikkuminen(jumpshottaaminen, glide, dropshottaaminen yms.) on kyllä huomattavasti helpompaa ohjaimella imo.
Tuo aim assist auttaa muuallekkin kuin lähelle esim rekyylin hallinnassa. Lähellä tuo assist toki korostuu.
Suosittelisin kokeilemaan molempia ohjaustapoja jos vain mahdollista niin huomaa oikeasti niiden erot.
Aijjaa miten se vaikuttaa rekyyliin meinaan juuri tässä kokeilen ja ei mitään eroa tuntuisi olevan (nappula pohjaan ja seinään enkä koske muuhun kuin ampuma nappia)
Aggressiivinen liikkuminen meinaatko että ohjaimella on helpompaa :rolleyes: ?
 
Ylös Bottom