Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä muuten sai mutettaa ihan aika reilusti nelosessa.Oli tervetullut lisä se mute siihen.
Aika kultaa muistot?
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä muuten sai mutettaa ihan aika reilusti nelosessa.Oli tervetullut lisä se mute siihen.
Aika kultaa muistot?

Voi olla, että aika on kullannut muistot. :D Muistelisin vain, etten itse ainakaan joutunut CoD4:ssa joka pelissä mutettaa porukkaa tai ainakaan samalla tavalla kuin näissä myöhemmissä versioissa. Välillä Mw3:ssa tuntuu että siellä on jotkut Britannian Idols-karsinnat, kun ties mitä laulua tulee. Muuten sitten on limudiskot... :rolleyes::D
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä se yhteisö on vaan perseestä, ei sille mitään voi vaikka miten kääntelee ja vääntelee. Muutama edellinen CoD vain on tehty näiden jonnejen pelityyliä suosivaksi, ja kuten JouCo sanoi, suomalaiset ja norjalaiset ovat v-mäisintä peliseuraa. (Poikkeuksia löytyy toki, mutta liikaa on näitä mille kaiken järjen mukaan ei K-18 peliä saisi edes myydä).

Kyllä se niin vain useasti menee kun lobbyyn joinii tai lobbyysi joinitaan ja sieltä joku suomalainen huutaa ensimmäisenä omaa kieltään kuullessa "haista v*ttu" tai "turpa kiinni". Pistää miettimään, että mitä päässä liikkuu? No onneksi tuo mute löytyy niin ei tarvitse kuunnella.


Itselläni uusimman pätsin jälkeen on peli toiminut taas huonosti. Suurin osa peleistä on kauheaa nykimistä ja itku pääsee kun saa porata lippaan jokaisen kohdalla lähes tyhjiin. Tuntuu, että joka pätsin/hotfixin jälkeen toimii eri tavalla, välillä paremmin, välillä huonommin.


Olikos tässä pelissä joku "lagi tasoitin" hyvien ja huonojen yhteyksien välille? Mulla on 50/5 kaapeli ja kun saan tässä pelissä hostin niin mun on täysi mahdottomuus pelata edes keskitasoisesti. Samaa ongelmaa oli kyllä jo blopsissa mutta ei näin pahaa. NAT on open ja olen avannut vielä portitkin. Onko tämä mun kaapeli vain niin susi vai mistä tuollainen mahtaa johtua. Niin no tämä, ehkä kuuluisi tuonne toiselle alueelle...

Välillä Mw3:ssa tuntuu että siellä on jotkut Britannian Idols-karsinnat, kun ties mitä laulua tulee. Muuten sitten on limudiskot... :rolleyes::D

Sehän on just parasta ku joku alkaa laulamaan :D Ärsyttävää on tosin se kun sieltä mikistä kuuluu vain JUMPS JUMPS JUMPS JUMPS JUMPS.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä se niin vain useasti menee kun lobbyyn joinii tai lobbyysi joinitaan ja sieltä joku suomalainen huutaa ensimmäisenä omaa kieltään kuullessa "haista v*ttu" tai "turpa kiinni". Pistää miettimään, että mitä päässä liikkuu? No onneksi tuo mute löytyy niin ei tarvitse kuunnella.


Itselläni uusimman pätsin jälkeen on peli toiminut taas huonosti. Suurin osa peleistä on kauheaa nykimistä ja itku pääsee kun saa porata lippaan jokaisen kohdalla lähes tyhjiin. Tuntuu, että joka pätsin/hotfixin jälkeen toimii eri tavalla, välillä paremmin, välillä huonommin.


Olikos tässä pelissä joku "lagi tasoitin" hyvien ja huonojen yhteyksien välille? Mulla on 50/5 kaapeli ja kun saan tässä pelissä hostin niin mun on täysi mahdottomuus pelata edes keskitasoisesti. Samaa ongelmaa oli kyllä jo blopsissa mutta ei näin pahaa. NAT on open ja olen avannut vielä portitkin. Onko tämä mun kaapeli vain niin susi vai mistä tuollainen mahtaa johtua. Niin no tämä, ehkä kuuluisi tuonne toiselle alueelle...



Sehän on just parasta ku joku alkaa laulamaan :D Ärsyttävää on tosin se kun sieltä mikistä kuuluu vain JUMPS JUMPS JUMPS JUMPS JUMPS.
Itse ainakin olen huomannut että kun olet hosti, framet tippuvat vähäsen. Haittaa välillä aika paljonkin.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

En kyllä ymmärrä yhtään miten joillain tällä foorumilla ei toimi tämä peli ollenkaan. Itsellä on toiminut täysin moitteetta nettipeli ilman MITÄÄN lagia julkaisupäivästä asti. Nettikin on tällä hetkellä ihan perseestä tein speedtestin näyttääkseni millä yhteuydellä pelaan. En vaan ymmärrä sitä, miks tuo teatteri ei toimi. Kun uppaan jonkun videon ja meneen sitten vaultista kattomaan sen, niin se on hypänny suoraan loppuun. Mikään video ei toimi. Ennen tuota pätsiä teatteri toimi. Ei löydy HD pvr:ää enkä aio maksaa 200e siitä, nii ois ihan kiva et jotenki sais ees tubeen noita. Vois toisaalta Galaxy s2:lla koittaa minkälaista laatua sillä tulee :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Eipä oo hetkeen tullu käytettyä tätä koneessa, kertokaas joku nopsaa mitä uusia pelimuotoja / uudistuksia tullu viime päivityksien mukana? Kiitos.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Call of Duty 4:ssa oli kaikinpuolin reilumpaa menoa, koska siellä enemmistönä oli vielä vanhemmat pelaajat. (?) Kuulihan sen mikkikeskusteluistakin, ei tarvinnut joka pelissä mutettaa omia ja vastustajan pelaajia heliumpiipityksen takia. :)

Kyllä ainakin pelin julkkarista ja viikon sisällä kun pelasi niin eipä siellä publalla tuntunut oikeastaan muut itkevän kuin "vanhemmat pelaajat". Kun yritti epätoivosesti kantaa randomporukkaa jotain suomiporukkaa (olisko ollu K-30 tms porukka vastassa?) vastaan niin tuli sellaset kitinät että huhhuh. Olis tehnyt mieli vinkua takasin mutta eipä siinä paljon järkeä saanut taottua patukan kaaliin kun sillä kilahtaa. Kakaroille kuulemma peliä ei saa antaa, sillä pilaavat kaiken mahdollisen. Pitäishän sitä nyt publalla pärjätä?
En lähtisi syyttämään tätä "jonneporukkaa" huonosta käyttäytymisestä ennenkuin itse on varma ettei huuda jokaikiselle vastaantulijalle "***** aasi" tai itke kun jää jalkoihin. En väitä että jonnet osaa käyttäytyä mutta ei siihen auta että vanhempi alkaa huutamaan samalla mitalla. Usein tuntuu että ikä määrää sen mitä, miten ja mistä saa vinkua. :rolleyes:

Ei siinä mitään jos joku on niin spede että tarvii käyttää noloimpia (=helpoimpia) leluja ja vekottimia pärjätäkseen. Kyseinen spede vaan otetaan yleensä aika vittumaisena kanssapelaajana.

Ymmärtäkää muita ja älkää aloittako keskustelua vittuilulla. Tai tunkekaa se mikki sitten vaikka hanuriin. :p
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itselläni uusimman pätsin jälkeen on peli toiminut taas huonosti. Suurin osa peleistä on kauheaa nykimistä ja itku pääsee kun saa porata lippaan jokaisen kohdalla lähes tyhjiin. Tuntuu, että joka pätsin/hotfixin jälkeen toimii eri tavalla, välillä paremmin, välillä huonommin.
Ah kohtalo toveri. Ton hotfixin jälkeen meni huonommaks vaan. Niin paha lagi ja ihme tappoja omaltakin osalta nurkan taakse, että peli pysyy kaapissa siihen asti kun on yhteys korjattu.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Itekki muistelisin että ei nelosen aikaan sitä mutea tarvinu käyttää niinkään paljoa. Nykyään codeja pelaillessa mutetan aina kaikki muut paitsi omat partylaiset ihan vaan kun en jaksa niitä trolleja. Eniten tosin ittellä ärsyttää se kun tullaan peliin niin ensimmäisenä huuetaan mikkiin jotain älämölöä niin että kaijuttimet särkee, ei mitään järkeä mutta harvoinpa tuossa trollaamisessa on. Harmittaa silleen että kun vois saaha uusia pelikavereita jos ei mutettelis ja raatailis tyyppien kanssa mutta kun ei enää jaksa. Kai sitä on niin vanhaksi tullu.

Ja kyllähän tuo aika kultaa muistoja varsinkin meillä pappa pelaajilla kun ei tuo muisti enää ees ole paras mahollinen. Ja onhan nuita idiootteja pappa pelaajissaki ja trolleja ja semmosia jokka ottaa pelin liian tosissaan, mutta niin on junnuissaki. Tuosta on ihan tyhjä tehä ikä asiaa. Mutta niin kyllähän kun peli on k18 niin ihmetyttää minua suunnattomasti että pelit on täynnä sen kuulosta jamppaa että hyvä jos ovat 10-vee. Muistan kyllä itekki junnuna pelanneeni counter strikea ja duke3dtä sun muuta jokka ainaki nyky jaottelulla ois ollu k18, mutta silti minusta ikärajoista olisi hyvä pitää kiinni, ja kummastuttaa että vanhemmat ostaa nuita pelejä lapsilleen vaikka k18 lukee paketissa. Omat ns. k18 pelit saatiin kaverilta ja niitä pelattiin salassa ettei porukat näe ja poista koneelta. =D

Ja nykyään varsinkin kun headsetitkin ovat sen verran yleisiä verkkopeleissä niin kielenkäyttö ihmisillä on lapsille sopimatonta, vaikkaki pahinta kieltä sielä käyttää ne lapset, mutta mistälie oppineet. Ei siinä etteikö itelläki jotain voimasanoja silloin tällöin pääsis pelejen aikana mutta se ei olekkaan tarkotettu lasten kuultavaksi kun sitä k18 pelissä harrastaa.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Kyllä ainakin pelin julkkarista ja viikon sisällä kun pelasi niin eipä siellä publalla tuntunut oikeastaan muut itkevän kuin "vanhemmat pelaajat". Kun yritti epätoivosesti kantaa randomporukkaa jotain suomiporukkaa (olisko ollu K-30 tms porukka vastassa?) vastaan niin tuli sellaset kitinät että huhhuh. Olis tehnyt mieli vinkua takasin mutta eipä siinä paljon järkeä saanut taottua patukan kaaliin kun sillä kilahtaa. Kakaroille kuulemma peliä ei saa antaa, sillä pilaavat kaiken mahdollisen. Pitäishän sitä nyt publalla pärjätä?
En lähtisi syyttämään tätä "jonneporukkaa" huonosta käyttäytymisestä ennenkuin itse on varma ettei huuda jokaikiselle vastaantulijalle "***** aasi" tai itke kun jää jalkoihin. En väitä että jonnet osaa käyttäytyä mutta ei siihen auta että vanhempi alkaa huutamaan samalla mitalla. Usein tuntuu että ikä määrää sen mitä, miten ja mistä saa vinkua. :rolleyes:

Ei siinä mitään jos joku on niin spede että tarvii käyttää noloimpia (=helpoimpia) leluja ja vekottimia pärjätäkseen. Kyseinen spede vaan otetaan yleensä aika vittumaisena kanssapelaajana.

Ymmärtäkää muita ja älkää aloittako keskustelua vittuilulla. Tai tunkekaa se mikki sitten vaikka hanuriin. :p

Joo no julkaisun ajasta ei ole kokemusta, kun itse ostin CoD4:n vasta maaliskuussa 2008 (julkaisuhan oli marraskuu 2007). Mutta varmasti löytyy vanhempiakin pelaajia, joilla ei vielä nuo käytöstavat yms. ole ihan hallussa. Edellinen viestini "syyllisti" hieman yksipuolisesti vain nuorempia pelaajia, mutta kyllä vanhatkin osaa... :D En nyt varsinaisesti laske itseänikään tuonne "vanhempiin" pelaajiin (tyyliin 30vee, itse kun olen 20v.). Ehkä olen siinä keskikastissa sitten... :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo no julkaisun ajasta ei ole kokemusta, kun itse ostin CoD4:n vasta maaliskuussa 2008 (julkaisuhan oli marraskuu 2007). Mutta varmasti löytyy vanhempiakin pelaajia, joilla ei vielä nuo käytöstavat yms. ole ihan hallussa. Edellinen viestini "syyllisti" hieman yksipuolisesti vain nuorempia pelaajia, mutta kyllä vanhatkin osaa... :D En nyt varsinaisesti laske itseänikään tuonne "vanhempiin" pelaajiin (tyyliin 30vee, itse kun olen 20v.). Ehkä olen siinä keskikastissa sitten... :rolleyes:
Mä en laske itteäni vanhempiin, vaikka ikää taitaa olla 33. Samassa partyssa kun pyörii +40 "jannuja" :)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Siis pelin suolahan on se, että joinit partyn kanssa lobbyyn jossa on/johon tulee jonneporukka vastaan. Ollaan maailman parhaita pelaajia ja vittuillaan ennen matsin alkua. Noh, lopputulos on ollut a. jonnet lähtee kesken matsin pois, b. jonnet ottaa kunnolla kuokkaa ja keksii parhaimmat tekosyyt miks hävis. Tässä tilanteessa on pakko hieman kuitata pojille.

Jättäkää ne machoilut sinne koulun tupakkapaikalle. Kyl ne vanhatkin osaa.

Ainiin, unohdin parhaimmat kuitit esim. "menkää töihin" "hankkikaa perhe" "hankkikaa elämä", satunnaisessa järjestyksessä tietty.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Joo, itekki tuli huomattua kun kaverilla pääs tätä pelaileen, että ei nää jonnet oo muuttunu mihkää suuntaa.
Peli peliltä enemmän helareita ja enemmän vittuilua heti kun vaan joinaa lobbyyn.

Sitten kun voitettii ne snaipperilla Search & Destroyssa statseilla 6/1 niin pelin jälkeen tulee nolife homo runkkari kuittailuja,
ja sitten kun vastasin jotain et opetelkaa pelaan ja tulkaa sitten valittaan, niin rupes tulee valitusta siitä että oon tosi kovis kun mikin välityksellä tuun uhoon..

Kyllä sitä bopsin puolella tuli valitusta myös vanhemmalta ikäluokalta ajoittain.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Suomen cod-yhteisö nyt on aina ollut aivan paska johtuen alunperin siitä, että uudet onlinepelajaat ostivat cod4 ja hehkuttivat sitä maasta taivaaseen, koska se oli uutta ja kivaa. Ongelmat alkoivat, kun old school ps2 pelaajat kertoivat miten asiat olivat hyvinä vanhoina aikoina ja siitähän uudet codittajat pillastuivat ja yhteistä säveltä ei löydetty millään. Sitten ilmestyi uusi peli, uusi codi, josta pelaajat eivät pitäneet ihan niin paljon, koska vanha oli ja parempi ja "muutenkin vaan paljon parempi." Uusimman version hankkineet olivat tietysti sitä mieltä, että tämä on parasta koskaan ja siihen aikaisemman pelin omistaneet kertoivat miten asiat olivat hyvinä vanhoin aikoina. Vuosi taas eteenpäin ja taas uutta peliä. Oli hyvä jonkin aikaa, mutta taas vanhemmat versiot oli loppujen lopuksi parempia, paitsi niiden mielestä jotka tutustuivat pelisarjaan ja -yhteisöön ensikertalaisina. Seuraava päivitys seuraava vuonna ja ilmiö oli jo valitettavan tuttu.

Mitä yritän sanoa on että ainakaan omaan silmään ei ole koskaan ollut cod-yhteisöä, ainakaan suomalaista cod-yhteisöä, vaan jokaisen pelin (COD4, WaW, MW2, Bops, MW3) ympärille on kertynyt omat pelaajat ja yhteisöt, jotka puolustavat sitä omaa peliään sanoi kuka tahansa mitä tahansa. Mielestäni on helvetin turhaa puolustella pelisarjaa, jos ko. sarjaa on viety täysin eri suuntaa kun se alunperin oli. Jokaisen pelin online-puoli on yksilöllinen (onlinistähän kaikki puhuvat) ja itseäni ainakin jossain mielin harmitta, että mw3 on aivan saatanan huono onlinepeli, mikä häpäisee call of duty nimen ylivoimaisena fps onlinepelinä. Jos on codfanboy, kuten minä, niin turha paskaa on pelata jos ei tee mieli. Pelaa niitä vanhoja hyviä. Paska peli on paska, turha miettiä muutta. (mutku uus on aina uus)

Cod4-yhteisö on ollut omasta mielestäni tietysti paras, koska sitä pelasin ensimmäisen ja myös reilusti eniten. Mw3 en pysty edes nesteiden avulla pelata, saati sitten sanoa hyväksi peliksi. Ekoina päivinä tuli hakattua ja toivottua että ehkä se muuttuu hyväksi mutta sehän nyt on aivan naurettava ajatus loppujen lopuksi. Mut best shooter ja markkinat ei valehtele, joten taidan puhua paskaa, koska jonne quickskope dropshot nuuh.

En tiedä tekeekö järkeä. Samaa paskaa vuodesta toiseen mutta silti eurot silmissä maksetaan kerran vuodessa 60e ja toivotaan hyvää. Onneksi on joulupullot jo korkattu niin on hauskempaa lukea taas codijuttuja. ps. kuten jouco ceellä jo mainitsi nii ei sitä pelisarjaa olla enää koskaan muuttamassa siltikään mihinkään.
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Osaisikohan joku auttaa, kun en pääse enää nettipeliin. Aluksi yhdistää jonkin aikaa ja sen jälkeen tulee tälläinen ilmoitus "The Call od duty: Modern Warfare 3 server is not available at this time Please try again later or visit Status for updates". Tämä ongelma tuli eilen yhtäkkiä kun lopetin pelaamisen hetkeksi ja menin uudelleen niin ei enää päässyt.

Mikähän mahtaisi olla vikana? Kiitos jo etukäteen =)
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Noniin, olis kaveriporukalla Infected-matsit pystyssä, mutta porukkaa uupuu vielä. Meitä on tällä hetkellä kuutisen pelaajaa ja lisää tarvittais!

Että jos tässä nyt sattuu joku olemaan linjoilla ja haluu megeen, nii pistäkää jjasonille PSN:llä viestiä niin laitan invitee, thänks!
 
Vastaus: Call of Duty - Modern Warfare 3 [PS3] - keskustelua pelistä

Vittuako jollain recordilla siellä keulit, ku vedät bottom scoree joka mapis. bpeu eiku

Aaw, taitaa vieläki ketuttaa se häviö meitä vastaa? jos en iha väärin muista, niin vedin snd ssä 6 tappoa ja tapoin teidät kaikki 3-3 tilanteessa. LOpussa tais olla 1v2 klutsi. ja respamuodoissa taisin olla top 2 aina. Hyvä, ku ankalle laitoin gg, nii kaveri vastaa et gg, strucceri o p*ska.
 
Ylös Bottom