Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare 3

Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Joo, ihan onnistuneet mapit. Tosin en ole noiden isojen mappien ystävä. Tuossakin toiminta kulminoituu joka kerta siihen jokiuomaan että suotta se noin iso on.

Piazza on todella hyvä. Harmi ettei ole erillistä hc s&d pelilistaa, vaan pelkkä moshpit. Kolme tuntia pelailin yks kerta ja vain yksi hc s&d. Kaikki muut domia ja KC:tä.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Oli näköjään taas tullu jokin päivitys tähän peliin. Onkos tietoa, että mitähän nyt on korjailtu?
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Oiskohan se sit toi 1.09 ku ei toi akimbo firerate ainakaan mihinkään ole muuttunu. Mitäs noi playlist updatet oikeen muuttaa ku muutaman kerrran heitetty pelistä pihalle ja tullu joku update. Mut ei kyl.missään ole mitään muutosta näkyny.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Miksi tämä ketju on näin hiljainen

Ehkä Codi on jo parhaat päivänsä nähnyt tai sitten potenttiaaliset kirjoittajat pelaa muita pelejä. Itsekin pelin kampajan läpi kerran vetänyt, ihan ok oli. Moninpeliä hermot kesti sen 15 min

Itselleni tuo kilpaileva peli antaa paljon enemmän.
 
Ehkä Codi on jo parhaat päivänsä nähnyt tai sitten potenttiaaliset kirjoittajat pelaa muita pelejä. Itsekin pelin kampajan läpi kerran vetänyt, ihan ok oli. Moninpeliä hermot kesti sen 15 min

Itselleni tuo kilpaileva peli antaa paljon enemmän.

Sama. Ostin pelin käytettynä ja menin yksinpelin läpi. Onlinea en ole edes kokeillut, koska oletan sen olevan samaa ad/hd p***aa, kuin edeltävätkin osat.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Sama. Ostin pelin käytettynä ja menin yksinpelin läpi. Onlinea en ole edes kokeillut, koska oletan sen olevan samaa ad/hd p***aa, kuin edeltävätkin osat.

Kyllä 92h30min BF3 peliajan jälkeen maistuu Mw3 yllättävänkin hyvälle :l
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Harmittaa mielettömästi, kun bf3 on tietokoneelle pelattava, ja xboxille ripulia. Ei kestä kattomaan 1h enempää sitä nykimistä. Sitten MW3 on turhauttavaa 75% ajasta toisinkuin MW2 pystyi pitämään hauskaa kauemmin. MW3 täynnä OP aseita ja Last stand, Dead mans hand skeidaa. Mapit o liian pienii ja spawnit ja aseet kusee ja killstreakit tylsiä ja liian helppoja. Elite ei toimi ja on muutenkin kusetusta. Rupee miettimään mitä sitä pelais onlinessa.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Olipas naurettavan helppo kampanja veteranilla. Inteleitäkin onnistuin löytämään 41/46 joten joutunee etsimään loputkin. Spec Opsit kyllä sellasta pakkopullaa, että ne jää nyt pelaamatta
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Spec Opsit kyllä sellasta pakkopullaa, että ne jää nyt pelaamatta
Mitäs ihmettä? Spec ops -moodi on monelle varmasti ainut syy, miksi pelin jaksoi hankkia (ja se ADHD-multiplayer). Co-op räikytys kaverin kanssa on kyllä pelin paras anti omasta mielestä.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Melkoista läpijuoksua tosiaan tuo kamppis Veteranilla, ei oikeastaan ollut yhtään kohtaa mitä piti hinkata enemmän kuin pari kuolemaa. Ja olihan se taas viihdyttävää menoa koko kestonsa ajan. Moninpeli olisi muuten ihan ok, mutta ebunkvickscoupzpeelot ja paskat kartat ei liiemmälti houkuttele pelaamaan. Täytyy tyydyttää sillointällöin iskevä turskannälkä Black Opsilla.

Ja kuten tuossa Kovy jo sanoikin, Spec Opsit ovat kyllä parhautta. Myös uusi Survival -moodi yllätti hauskuudellaan.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Tietääkö kukaan mikä update tuli tänään?
5MB oli kokoa sillä kun avasin pelin.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

rndomi sanoi:
Tietääkö kukaan mikä update tuli tänään?
5MB oli kokoa sillä kun avasin pelin.

Kuun vaihteessa on ainakin tullut päivitystä Title Update 9:n muodossa. Riippuu tietysti milloin olet pelin viimeksi käynnistänyt. Jos joka päivä on tullut pelattua, niin sitten joku nopea Hot Fix sieltä on tullut.
TU9: 400 new ranks included in 5 new prestige levels. Also adds the ability to view Clan Rank on player card in-game when enlisted in a clan on Call of Duty: Elite. (This update is now available on Xbox Live and will be available on PSN on Feb 28th.)
Ability to select country flags as clan titles.
Additional network optimizations.
Additional ELITE push to game CaC validation.
Support for ELITE Clan Operations end future features.
Fixed PM issue where failed invites were preventing large parties from congregating.
Repair of writing of the games played field of the player stats so we can sweep LBs and correct averages on the backend.This process will commence shortly.

TU9/10 PS3: Two TU's due to Sony sub - first for Sony to test DLC, second to enable DLC on 28th.
Xbox TU9 features.
Voice volume slider fix.
HD rendering for PS3 theater.
Host migration update.
Anti lag balance adjustment for 1/2 bar connections vs. 3/4 bar connections

Tässä vielä kaikki tähän mennessä julkaistut Hot Fixit
Hot Fix Updates (Released):
No Recoil glitch
Infinite Laptop killstreak glitch (Stealth Bomber Glitch)
Map Exploits (Getting into trucks, under maps) Fix
Prevent Slow-mo and Super Fast lobbies
Fire rate normalization for Assault Rifles with undermounts
FMG9 Re-balancing (Nerf)
Akimbo FMG9 Re-balancing (Nerf)
Type95 Re-balancing (Nerf) - Reduce hipspread.
Fix for ACR with Red Dot / Shotgun
Fix Type 95 bug related to dropping it.
Fix map exploits on Dome
PS3 Hitmarker Sound
Adjust direct impact damage a Semtex does to a Juggernaut (No longer 1 hit kill)
Improvements to "weighted matchmaking" to improve games for regions with low populations.
Improvements to the Spawn Logic and Spawn System.
Fix for the any Proficiency on any gun exploit.
Fix for the MG-36 grip fire rate.
Update to Infected game mode settings to remove map monkey exploits and update rule sets.
Return of Drop Zone to the Community Playlist.
Demolition spawn system adjustment.
Additional Akimbo weapon re-balancing.
Release of HC FFA and HC HQ PRO modes in Advanced playlist (errors to be corrected at 2am PST Sun 26th)
Consolidation of Elite game modes.
.11 Further adjustment to akimbo weapon fire rate.
Map exploit fixes for Infected
.12 Fixed Reaper permanent Air Space Full issue.
Recon perk: fixed issue where flash grenades weren't triggering markers.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Sitten MW3 on turhauttavaa 75% ajasta toisinkuin MW2 pystyi pitämään hauskaa kauemmin. MW3 täynnä OP aseita ja Last stand, Dead mans hand skeidaa. Mapit o liian pienii ja spawnit ja aseet kusee ja killstreakit tylsiä ja liian helppoja.

Lolwtf, eli toisin sanoin taso on sulle liian kova niin ei ole enää kiva pelata.

MW3:ssa on ehkä yksi OP ase, MP7. Mutta eipä siitäkään UMP kauas jää. Rynkyt on kaikki helvetin hyviä ja kaikilla pärjää ihan yhtä hyvin. MW2:ssa balanssi oli paljon huonompi. Ja Last Stand, siis what? MW3:ssahan on pelkästään deathstreak Final Stand, MW2:ssa sen sijaan oli ihan perus perkkinä Last Stand!. Ja jos vastustajalla on Final Stand, niin silloinhan sun tiimillä menee hyvin. Ja dead man's han, eli kuole 7 kertaa putkee deathstreak, really? On se niin epäreilua kuolla kerran C4:ään (olettaen että juokset suoraan iholle muutenkin) kun vastustajan ei tarvitse kuolla kun se 7 kertaa putkee :p

Ja mitäs mw2:n muut ongelmat, loputtomat tuubit OMA:lla, danger close, loputtomat claymoret OMA:lla (+ c4 claymore combot), scavengerista saa lisää tuubeja, kleikkoja ja granaatteja, spawn to spawn tuubit joka kentän search and destroy:ssa (mw3:ssa ei tule yhdessäkään kentässä noita)

ja Killstreakit liian helppoja? Mites MW2:n predator missile - harrier - chopper gunner / ac kombo, tai harrier - chopper gunner - nuke combo. On se nyt niin hirveetä jos keskiverto pelaajalle annetaan se yksi Stealth bomber per matsi support classissa, ku MW2:ssa taivas oli kokoajan täynnä harriereja ja chopper gunnereita. Lisäks nyt ainakin porukka pelaa objektiivia ku killstreak kasvaa objektiiveja tehdessä, MW2:ssa kaikki vaan kämppi kopteria / nukea.

Ainoa asia minkä voi edes jotenkin perustella MW2:ssa paremmaksi on kartat, ja sekin on aika mielipide kohtaista, MW2:ssa joka paikkaan pääsi n. 500 eri reittiä pitkin (Favela, Karachi yms) kun MW3:ssa ollaan enemmän cod4 tyylistä 'kartassa 3 pääreittiä' suunnittelua (pois lukien muutama sokkelompi rata, Arkaden, Downturn ja Bakaara)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Taso ei oo liian kova tosiaan. mylvään ihan yhtä hyvin kun ennenkin. Kuolemat vain ovat useimmiten kriittisissä tilanteissa tyhmiä esim JUGGERNAUT predator tai, deadsmandhand jonka saa muuten 6 kuolemassa eikä 7 niinkuin väitit ja jos on hardline pro niin 5 ja niitä nuubei on aika usein jotka ryntää päälle sen kanssa.

Ja killstreakit on mielettömän helppo kun saa kahdesta syöttöpisteestä tapon ja predatoril voi saada helposti 2+ ku useissa mapeis ei pääse niitä karkuun mitenkään.

Jos kuitenkin halaut että chopper ei löydä sua ympäri karttaa niin pistä toki blind eye päälle ja uhraa sleght of hand tai scavenger siihen.

Ja mites pp90 ja type95 ei oo OP, jos mp7 on?

Kyllä tästä iha hyvän pelin sais jos tekis muutoksia. Ja monista ongelmista pääsee eroo ku pistää specialistin päälle.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

hardline pro niin 5 ja niitä nuubei on aika usein jotka ryntää päälle sen kanssa.

Hardline pro ei käsittääkseni enää vaikuta deathstreakkeihin, vaan alla mainitsemaasi asiaan:

Ja killstreakit on mielettömän helppo kun saa kahdesta syöttöpisteestä tapon

Ja vaikka sen saisikin 5 kuolemasta, mitä sitten? Se on kuitenkin 5 kuolemaa jokaista tappoa kohden, big deal, kaverin statsit tulee olemaan luokkaa 2/10, kun sulla ne on 10/2. Eikö tärkeintä pelissä ole että mahdollisimman moni pystyy nauttimaan pelistä ja saamaan onnistumisen tunteita?

ja predatoril voi saada helposti 2+ ku useissa mapeis ei pääse niitä karkuun mitenkään.
Jos kuitenkin halaut että chopper ei löydä sua ympäri karttaa niin pistä toki blind eye päälle ja uhraa sleght of hand tai scavenger siihen.

Mä näkisin, että perkkien tarkoitus on juurikin joutua miettimään että mitä haluaa ns. "uhrata". Mitä järkeä siinä olisi jos olisi selvät 3 perkkiä ylitse muiden? Pelissä yksi parhaita strategisia puolia on juuri miettiä ne oikeat perkit pelimuodon, vastustajien ja oman pelityylin mukaan.

Ja mites pp90 ja type95 ei oo OP, jos mp7 on?

Joo noh siis smg:stä MP7, PP90, UMP45 ja P90:ki liian isojen lippaiden puolesta on kaikki ihan OP. Rynkyistäkin M4, Scar, CM, Type, g36c, ACR ja FAD on ihan ylivoimaisia, ja MK14kin on ihan liian tehokas.

Mä sanoisin että aletaan olla aika balanssissa siinä vaiheessa ku useampi ase alkaa tuntua mukamas OP:ltä :p

Kannattaa myöskin miettiä sitä omaa favourite pelimuotoa uusiksi ja ehkä kokeilla hardcore modeakin silloin tällöin. Jos tykkää siitä et killstreakit ei ole avain asemassa ja peli on taktisempaa, suosittelen suuresti Search & Destroy:ta.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Jos et ole vielä tutustunut hardline perkkiin Hardline - The Call of Duty Wiki - Modern Warfare 3, Black Ops, World at War and More! sieltä voit lukea että hardline pro perkillä on kaks vaikutusta lisäksi joista toinen juuri vähentää deathstreakkiin vaadittavia kuolemia yhdellä.

Kyllä ne pari kuolemaa per peli vaikuttaa aika paljon jos ne on ihan turhia. Ainakin hienon vault pätkän joskus pilaa.

Strategioita en koommin ole miettinyt pelille, kun mapit on niin pieniä et porukka spawnaa sun vieree joka tapauksessa, tai predator mosahtaa sun ja sun vierisen noobin tiimiläisen päälle joka juoksee sua kohti. tms.

Ja olet oikeassa pelimuotoon nähden. Ensimmäistä viestiä kirjottaessani pelasin vain tdm tai kill confirmed, mutta nyt olen jo kauan pelannut s&d enimmäkseen, ja se on ihan hauskaa, harvoin kun siellä joku vetää deathstreakilla tai kill streakeilla.

Mutta jos mulla ois rahaa ostaa kunnon pelikone niin pelaisn bf3 pelkästään, mutta boxille se on aika säälittävän näkönen peli, en tiiä kui nää jaksaa pelaa tääl sitä... se ei tod oo pelikonsoli peli.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare 3 [X360]

Eikö tärkeintä pelissä ole että mahdollisimman moni pystyy nauttimaan pelistä ja saamaan onnistumisen tunteita?
Ei ole kilpailullisessa pelissä. Juuri kasuaalien ym. rahankiilto silmissä mielistely mm. autoaimin, deathstreakkien ja rekyylittömien op-aseiden muodossa on tämän pelisarjan pahimpia ongelmia.
 
Ylös Bottom