Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare II - moderni sota jatkuu

Tänään kyllä pitää ottaa tuo peli testiin, videon perusteella näyttää yhtä hyvältä kun mitä MW oli 2019.

Edelleen käsittämätöntä kuinka hienoja yksityiskohtia tuohon on mietitty versus mitä Bäfässä ei enää ole. Kivaa vaihtelua nykyaikaiset aseet Hell Let Loose pelille, nyt on kaksi hyvää peliä mitä voi talvella pelata.
Varmaan battleroyale tulee olemaan myös tähän aikamoinen menestys.
 
Vähän erikoinen kysymys, mutta tässä kun on tullut pidettyä sellainen pari vuotta taukoa CoDeista niin osaako joku sanoa onko FOVin muuttamisesta hyötyä nykypäivän konsoleilla? Vai onko enemmänkin tottumuskysymys? Kuulin kaverilta, että joissain peleissä saattaa graafikkabugien määrä nousta huomattavasti jos sitä FOV:ia käy säätämässä isommalle...
 
Vähän erikoinen kysymys, mutta tässä kun on tullut pidettyä sellainen pari vuotta taukoa CoDeista niin osaako joku sanoa onko FOVin muuttamisesta hyötyä nykypäivän konsoleilla? Vai onko enemmänkin tottumuskysymys? Kuulin kaverilta, että joissain peleissä saattaa graafikkabugien määrä nousta huomattavasti jos sitä FOV:ia käy säätämässä isommalle...

Onhan siitä hyötyä kun näkee enemmän. Mutta ihan kokeilemalla se itselle paras löytyy. Itse olin pitkään sillä kannalla että 80 olisi tarpeeksi ja nyt kaikki alle 90 näyttää ahdistavalta. Mitään ongelmia tässä pelissä sen nostamisesta ei ainakaan ole ollut. Enemmänkin nuo grafiikkabugit koskee pelejä mihin sitä ei ole suunniteltu alusta alkaen vaan on modattu jälkikäteen.
 
Kylläpä muuten maistuu meno betassa, pitkästä aikaa. Menee kyllä uusi Call of Duty ostoon julkaisussa kolmen vuoden tauon jälkeen. Sitä yhtä ja samaa Modern Warfarea on tullutkin vuodesta 2019 hakattua, joten vaihtelu virkistää.

(Vanguard jäi kuin jäikin lopulta kokonaan hankkimatta)
 
Täällä kans useamman pelin jälkeen maistuu kyllä erinomaiselta. Tämänhän voisi vaikka jossain kohtaa ostaa pätkäyttää. Viimeisin Codi jonki olen ostanut on 2019 vuoden MW.
 
Millaisia betan mapit on? Pystyykö yhdessäkään mapissa harrastamaan Snipausta? Ja kun puhutaan Snipauksesta niin sillä ei tarkoiteta pikakiikari, juostaan ympäri mappia pasketta vaan sitä kunnon hard scope meininkiä. Tämähän tarvitsee tietenkin huoneen jonne ei pääse viidestä eri aukosta sisään sekä jonkun vahtimaan selustaa kuten esim. claymoren.
 
Isot Cod tubettajat eivät ole samalla linjalla IW:n kanssa mitä tulee mm. Dead Silence:een

Ässän mielipiteitä asiasta:



Ja Pressun:



Itse olen myös sitä mieltä, että Dead Silence kuuluu olla normi perkki listassa.

VPD:n sivujen mukaan Open Beta alkaisi 24 päivä joka on lauantai.
 
Viimeksi muokattu:
Open Beta näyttäisi jatkuvan Pleikkarilla joten tänään pitäisi päästä pelaamaan tuon taulukon mukaan.
 
Tänään joo klo 20 jatkuu playstation open beta ja alkaa xbox/pc ennakkovaraus beta. Launtaina klo 20 sitten avoin kaikille. Tässä vielä mitä betasta voi saada.

1663848084043.png
 
Mitä hemmettiä eikö aseeseen saa laittaa enemmän kilkkeitä kiinni kuin viisi? Taas oli myös kumman paljon Suomalaisia vastassa, sehän oli MW 3:n yksi isoimpia miinuksia kun koko ajan tuli vaan täysiä Suomi servuja vastaan. Toivoa sopii, että koko versiossa saa Crossplayn pois päältä, sillä ei kiinnosta pelata PC pelaajia vastaan. Nytkin oli koko ajan enemmistö PC pelaajia ja eihän se hauskalta tuntunut.
 
Mitä hemmettiä eikö aseeseen saa laittaa enemmän kilkkeitä kiinni kuin viisi? Taas oli myös kumman paljon Suomalaisia vastassa, sehän oli MW 3:n yksi isoimpia miinuksia kun koko ajan tuli vaan täysiä Suomi servuja vastaan. Toivoa sopii, että koko versiossa saa Crossplayn pois päältä, sillä ei kiinnosta pelata PC pelaajia vastaan. Nytkin oli koko ajan enemmistö PC pelaajia ja eihän se hauskalta tuntunut.

Ekassa betass oli ainakin crossplay on tai off. Varmaan nyt pakotettu päälle kun haluavat testata sitä.
 
Ylös Bottom