Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare II - moderni sota jatkuu

Järjen vastaista ettei tuota betaa saa ladattua ennakkoon. Voipi servut olla kasin aikaan hieman tukossa.

Mielenkiinnolla kyllä pitkästä aikaa hyppään turskan selkään, viimeksi pelannut ww2.
 
Järjen vastaista ettei tuota betaa saa ladattua ennakkoon. Voipi servut olla kasin aikaan hieman tukossa.

Mielenkiinnolla kyllä pitkästä aikaa hyppään turskan selkään, viimeksi pelannut ww2.

Siihen on ihan syy. Jos saisit ladata sen ennakkoon ei mikään estäisi sinua pelaamasta sitä. Näin ollen se on pakko laittaa lataukseen vasta klo 20.
 
Jaa. Olen kyllä monia asioita ennakkoladannut pääsemättä niitä kuitenkaan heti pelaamaan. Kaippa tässä on sitten omat haasteensa tällä kertaa.

Koska niitä ei ole julkaistu. Tämä beta on täydessä käynnissä tällä hetkellä ja jos voisit ladata sen voidit pelata sitä ennen aikojaan. Ei nyt niin vaikeaa ymmärtää.
 
Koska niitä ei ole julkaistu. Tämä beta on täydessä käynnissä tällä hetkellä ja jos voisit ladata sen voidit pelata sitä ennen aikojaan. Ei nyt niin vaikeaa ymmärtää.
No kyllähän tuossa sisään kirjaudutaan niin siitä voisi katsoa, että onko kyseisellä käyttäjällä oikeus vielä pelata vai ei. On tämä tosiaan toiminut muissakin betoissa missä joku porukka on saanut varaslähdön.
 
Anna esimerkki.
No enpä nyt tähän hätään muista missä pelissä näin oli mutta todellakin on ollut. Mutta jos nyt en ihan väärin muista niin esimerkiksi Division 2 oli näin. Ja mikä ongelma sulla nyt on tämän kanssa? Teknisesti tuo on täysin mahdollista toteuttaa, kun pelin avatessa siihen kirjaudutaan joka tapauksessa. Siinä kohtaahan tuon voi tarkistaa onko kyseinen käyttäjä oikeutettu meneillään olevaan betaan.
 
No enpä nyt tähän hätään muista missä pelissä näin oli mutta todellakin on ollut. Mutta jos nyt en ihan väärin muista niin esimerkiksi Division 2 oli näin. Ja mikä ongelma sulla nyt on tämän kanssa? Teknisesti tuo on täysin mahdollista toteuttaa, kun pelin avatessa siihen kirjaudutaan joka tapauksessa. Siinä kohtaahan tuon voi tarkistaa onko kyseinen käyttäjä oikeutettu meneillään olevaan betaan.

Ei ole mitään ongelmaa. Olen vaan kiinnostunut. Ei tarvi herneitä heti vetää nenään. :D
 
No aika kärkkäästi tuossa itse kommentoit ja kysyt tyypiltä ”mikä tässä on niin vaikea ymmärtää” ja vaadit minulta esimerkkiä, kun et selvästi itse ollut kovinkaan hyvin perillä asiasta. ;)

No mutta sillon voi asiallisesti korjata että se on mahdollista eikä alkaa tivaamaan ja tiuskimaan.
 
Voi herranjestas. Nyt on tutti latautumassa, kohta pääsee toteamaan ettei se toimi tms. :D

Pelaamatta voisin sanoa, että voisi tämänkin pelisarjan kuopata vihdoinkin. Mutta koitetaan nyt taas. Huoh.
 
Ehkäpä tämä peli ei ole minua varten. Heti ensimmäisessä TDM -matsissa tuli vastaan nimimerkkejä, kuten AlbiinoKulli, sekä KakkosenKairaaja. Eli lapsia. Ei vaan jaksa vanha enää. Pitäkää euroshopperinne.

Voisi ehkä hommata jos tässä olisi parempi kampanja kuin edellisessä. ;)
 
Ehkäpä tämä peli ei ole minua varten. Heti ensimmäisessä TDM -matsissa tuli vastaan nimimerkkejä, kuten AlbiinoKulli, sekä KakkosenKairaaja. Eli lapsia. Ei vaan jaksa vanha enää. Pitäkää euroshopperinne.

Voisi ehkä hommata jos tässä olisi parempi kampanja kuin edellisessä. ;)

Kuten jo omassa viestissä avauduin, codit on ajatuksena hauskoja. Mut sit itse kentällä alkaa näkee punasta kaiken maailman pärinäjonneja vastaan ja ideana ainakin mulla olla hyvä pelissä eikä vaan 9 promillen humalassa "heh hauskaa välil ruikkia" Ei enää pärjää ja pudonnut codi kelakasta ajat sitten ja se on ihan fine.
 
Missähän vika kun mulla telkkari tekee koko ajan saman ku jos vaihtuis kuva-asetus. Eli musta ruutu ja sit tulee taas kuva takasin ja hdr ilmotus ja viiveetön pelivaste ilmotus. Ei millään muulla pelillä tee tommosta vaan heti kun ton betan laittaa päälle niin alkaa. PS5 alustana

Muokkaus: otin telkkarista tuon viivetön pelivasteen pois käytöstä ja ongelma katosi. Jännä kun millään muulla pelillä ei ole ongelmaa.
 
Viimeksi muokattu:
Tulipa kokeiltua 3rd person modea ja huhuh miten hyvältä tuntu. Tuntu ihan kun peli olisi sitä varten tehty eikä vaan mikään nopeasti rykäisty turha modi. Ainut että en tiedä pidänkö tuosta että kun tähtää se menee 1st person kuvakulmaan. Loistava lisä jo muuten erinomaiselta vaikuttavaan peliin.
 
Muutama tunti ja lvl 15 saakka tuli hakattua viikonlopun möhinöissä. Aika loogiselta jatkumolta edelliselle MW:lle tuntuu, ja maistuu sen vuoksi vallan hyvältä. Asetuntuma ja ennen kaikkea yleinen fiilis on kohdallaan - ehkä osaksi johtuu vakavahenkisemmästä otteesta, kun laserpyssyjen ja sombrerojen kauppaan ei vielä tässä vaiheessa päästä. Joka tapauksessa vaikutti, että nyt keskitytään jälleen enemmän olennaiseen kuin parin viime vuoden aikana - poissa ovat onneksi myös täysin turhat täytteet, kuten parhaan pelaajan äänestys tai kohokohtavideot, jotka vedetään täysin hatusta.

Testatuista kartoista valtaosa oli vallan mainioita. Ainoastaan museo sai hermot kiristymään liian pitkillä etäisyyksillään ja epämääräisillä spawneillaan. Saas nähdä miten positiivinen mielikuva säilyy julkaisun yhteydessä, mutta toistaiseksi vaikuttaa varsin lupaavalta.
 
Ylös Bottom