Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Järjen vastaista ettei tuota betaa saa ladattua ennakkoon. Voipi servut olla kasin aikaan hieman tukossa.
Mielenkiinnolla kyllä pitkästä aikaa hyppään turskan selkään, viimeksi pelannut ww2.
Jaa. Olen kyllä monia asioita ennakkoladannut pääsemättä niitä kuitenkaan heti pelaamaan. Kaippa tässä on sitten omat haasteensa tällä kertaa.Siihen on ihan syy. Jos saisit ladata sen ennakkoon ei mikään estäisi sinua pelaamasta sitä. Näin ollen se on pakko laittaa lataukseen vasta klo 20.
Jaa. Olen kyllä monia asioita ennakkoladannut pääsemättä niitä kuitenkaan heti pelaamaan. Kaippa tässä on sitten omat haasteensa tällä kertaa.
Selvä!Koska niitä ei ole julkaistu. Tämä beta on täydessä käynnissä tällä hetkellä ja jos voisit ladata sen voidit pelata sitä ennen aikojaan. Ei nyt niin vaikeaa ymmärtää.
No kyllähän tuossa sisään kirjaudutaan niin siitä voisi katsoa, että onko kyseisellä käyttäjällä oikeus vielä pelata vai ei. On tämä tosiaan toiminut muissakin betoissa missä joku porukka on saanut varaslähdön.Koska niitä ei ole julkaistu. Tämä beta on täydessä käynnissä tällä hetkellä ja jos voisit ladata sen voidit pelata sitä ennen aikojaan. Ei nyt niin vaikeaa ymmärtää.
No kyllähän tuossa sisään kirjaudutaan niin siitä voisi katsoa, että onko kyseisellä käyttäjällä oikeus vielä pelata vai ei. On tämä tosiaan toiminut muissakin betoissa missä joku porukka on saanut varaslähdön.
No enpä nyt tähän hätään muista missä pelissä näin oli mutta todellakin on ollut. Mutta jos nyt en ihan väärin muista niin esimerkiksi Division 2 oli näin. Ja mikä ongelma sulla nyt on tämän kanssa? Teknisesti tuo on täysin mahdollista toteuttaa, kun pelin avatessa siihen kirjaudutaan joka tapauksessa. Siinä kohtaahan tuon voi tarkistaa onko kyseinen käyttäjä oikeutettu meneillään olevaan betaan.Anna esimerkki.
No enpä nyt tähän hätään muista missä pelissä näin oli mutta todellakin on ollut. Mutta jos nyt en ihan väärin muista niin esimerkiksi Division 2 oli näin. Ja mikä ongelma sulla nyt on tämän kanssa? Teknisesti tuo on täysin mahdollista toteuttaa, kun pelin avatessa siihen kirjaudutaan joka tapauksessa. Siinä kohtaahan tuon voi tarkistaa onko kyseinen käyttäjä oikeutettu meneillään olevaan betaan.
No aika kärkkäästi tuossa itse kommentoit ja kysyt tyypiltä ”mikä tässä on niin vaikea ymmärtää” ja vaadit minulta esimerkkiä, kun et selvästi itse ollut kovinkaan hyvin perillä asiasta.Ei ole mitään ongelmaa. Olen vaan kiinnostunut. Ei tarvi herneitä heti vetää nenään.![]()
No aika kärkkäästi tuossa itse kommentoit ja kysyt tyypiltä ”mikä tässä on niin vaikea ymmärtää” ja vaadit minulta esimerkkiä, kun et selvästi itse ollut kovinkaan hyvin perillä asiasta.![]()
Niinhän sinulle yritettiin tehdä useampaan otteeseen.No mutta sillon voi asiallisesti korjata että se on mahdollista eikä alkaa tivaamaan ja tiuskimaan.
Niinhän sinulle yritettiin tehdä useampaan otteeseen.
Ehkäpä tämä peli ei ole minua varten. Heti ensimmäisessä TDM -matsissa tuli vastaan nimimerkkejä, kuten AlbiinoKulli, sekä KakkosenKairaaja. Eli lapsia. Ei vaan jaksa vanha enää. Pitäkää euroshopperinne.
Voisi ehkä hommata jos tässä olisi parempi kampanja kuin edellisessä.![]()