Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare II - moderni sota jatkuu

Julkaisusta asti pelaillut tätä (PS5) ja alkanut vähän kyllästyttämään random-porukassa pelailu ilman kommunikaatiota muiden tiimissä olevien kanssa, kun tiimipeli ilman kommunikaatiota ei kovin korkealle yllä. Suomea haastavat pelikaverit olisivat siis tervetulleita. Päivittäin pelailen joskus virka-ajan jälkeen.
 
Tulipa testattua vähän shipmenttiä ja jos edellinen uus kartta oli hallittua kaaosta, tämä oli täyttä kaaosta. No ainakin expaa tulee kun vielä tupla hahmo exp menossa.

UI:tä on myös korjattu valikoissa. Nyt on kolme tupla exp ikonia joista näkee mikä niistä on päällä (hahmo,ase, season pass). Nyt ei pelaajalista enään tule daily tehtävä listan päälle koska ne on piilotettu erilisen namiskan alle. Tupla exp tokenit löytyy kun painaa sitä tupla exp kuvaketta.

Tulipa myös saavutettua 3 prestige eli lvl 150 ja season pass on jo joku 85% täynnä. Samalla puuttuu enään yksi rynkky niin on kaikki kullitettu, sitten voi alkaa keräämään platinum camoja.
 
Shipmentti on valittavana peli moodina..
Miksi helvetissä tämä paskaläjä kenttä vielä pyörii tdm : n valikossa.
Ei kele !
 
Cyber attack ei pitkään ollut pelattavana. Ainut pelattava muoto. Onko ollut huhuja onko se tulossa milloin takaisin?
 
Nyt tuli pistettyä season pass pakettiin. 1400 cod rahee tuli siitä tilille. Vielä olisi kuukausi ennen kakkos kautta. Lvl on joku 176.
 
Voi pojat. Yleensä kun törmää peleissä Suomiporukkaan vastapuolella, se tietää kämppäämistä ja vielä kerran kämppäämistä. Eipä tarvinnut pettyä tälläkään kertaa. Pelimuotona Tier 1 TDM ja

Miksi, oi miksi? Kuuluuko kämppiminen jotenkin suomalaiseen mentaliteettiin vai onko voitto joillekin pakkomielle? Tai KDR? Jos molemmat tiimit pelaisivat tuohon tyyliin, matsi päättyisi tasapeliin 0-0.

Itsehän olen aika liikkuvainen, ihan sama minkälainen ase milloinkin on käytössä.
 
Voi pojat. Yleensä kun törmää peleissä Suomiporukkaan vastapuolella, se tietää kämppäämistä ja vielä kerran kämppäämistä. Eipä tarvinnut pettyä tälläkään kertaa. Pelimuotona Tier 1 TDM ja

Miksi, oi miksi? Kuuluuko kämppiminen jotenkin suomalaiseen mentaliteettiin vai onko voitto joillekin pakkomielle? Tai KDR? Jos molemmat tiimit pelaisivat tuohon tyyliin, matsi päättyisi tasapeliin 0-0.

Itsehän olen aika liikkuvainen, ihan sama minkälainen ase milloinkin on käytössä.
Jokainen pelaa itselleen sopivimmalla pelityylillä. Jos joku kokee pelaavansa parhaiten kämppäämällä, niin senkun pelaa vaan, jos peli siihen kerran kunnon mahdollisuuden antaa. Sitten pitää itse löytää parhaat keinot pelata sellaisia pelaajia vastaan. Erilaisia pelityylejä saa ja nimenomaan pitääkin olla. Itseäni ei haittaa koskaan tuollainen, kunhan ei ole mitään softan kautta tapahtuvia cheatteja käytössä.
 
Jokainen pelaa itselleen sopivimmalla pelityylillä. Jos joku kokee pelaavansa parhaiten kämppäämällä, niin senkun pelaa vaan, jos peli siihen kerran kunnon mahdollisuuden antaa. Sitten pitää itse löytää parhaat keinot pelata sellaisia pelaajia vastaan. Erilaisia pelityylejä saa ja nimenomaan pitääkin olla. Itseäni ei haittaa koskaan tuollainen, kunhan ei ole mitään softan kautta tapahtuvia cheatteja käytössä.
Juurikin näin..
 
Jokainen pelaa itselleen sopivimmalla pelityylillä. Jos joku kokee pelaavansa parhaiten kämppäämällä, niin senkun pelaa vaan, jos peli siihen kerran kunnon mahdollisuuden antaa. Sitten pitää itse löytää parhaat keinot pelata sellaisia pelaajia vastaan. Erilaisia pelityylejä saa ja nimenomaan pitääkin olla. Itseäni ei haittaa koskaan tuollainen, kunhan ei ole mitään softan kautta tapahtuvia cheatteja käytössä.
Juu, tämä on sinun mielipiteesi ja minulla on omani.

Tulisi vain aika mielenkiintoisia matseja jos kaikki jäisivät omaan aloituspäähän makaamaan. 0-0. Hyvin mielenkiintoista.
 
Iso osa tier 1 kämppimis ongelmasta johtuu siitä et jengi haluaa saada niitä long shot tappoja camoja varten. Assault rifleillä tarvii saada 25 long shot tappoa jos haluaa platinum camon ja tämä on aika typerä koska se ei ole sille aseelle tyypillinen joten sitten niitä joutuu grindaamaan pysyyttämällä teltan johonkin sopivaan kohtaan.

Itse en ole niitä jaksanut yrittää tulee jos tulee luonnollisesti pelaamalla.
 
Iso osa tier 1 kämppimis ongelmasta johtuu siitä et jengi haluaa saada niitä long shot tappoja camoja varten. Assault rifleillä tarvii saada 25 long shot tappoa jos haluaa platinum camon ja tämä on aika typerä koska se ei ole sille aseelle tyypillinen joten sitten niitä joutuu grindaamaan pysyyttämällä teltan johonkin sopivaan kohtaan.

Itse en ole niitä jaksanut yrittää tulee jos tulee luonnollisesti pelaamalla.
Eikös SMG-aseillakin vaadita long shot -tappoja (kulta -> platina)? On onnistunut ilman kämppimistäkin.

En usko, että tuokaan on mikään "selitys" ilmiölle. Näin on ollut aina ja näin on aina oleva. Jostain syystä.
 
Eikös SMG-aseillakin vaadita long shot -tappoja (kulta -> platina)? On onnistunut ilman kämppimistäkin.

En usko, että tuokaan on mikään "selitys" ilmiölle. Näin on ollut aina ja näin on aina oleva. Jostain syystä.

Voi olla en jaksanut smg aseita vielä levelittää.

Joo onhan toki kämppereitä ollut aina. Mutta tuntuu että nyt niistä valitetaan normaalia enemmän. Itse en ole kyllä huomannut mitään erityistä eroa pelaajien käyttäytymisessä. Mutta en myöskään pelaa tier 1 vaan corea.
 
Voi olla en jaksanut smg aseita vielä levelittää.

Joo onhan toki kämppereitä ollut aina. Mutta tuntuu että nyt niistä valitetaan normaalia enemmän. Itse en ole kyllä huomannut mitään erityistä eroa pelaajien käyttäytymisessä. Mutta en myöskään pelaa tier 1 vaan corea.
Minusta valittaminen tämän pelin osalta on ollut aika vähäistä. Tai siis oli kunnes minä avasin sanaisen arkkuni.
 
Juu, tämä on sinun mielipiteesi ja minulla on omani.

Tulisi vain aika mielenkiintoisia matseja jos kaikki jäisivät omaan aloituspäähän makaamaan. 0-0. Hyvin mielenkiintoista.
Helvetin tylsää pelaamista se on nimenomaan, jos kaikki pelaavat täysin samalla tavalla. Hyvä vain, jos pelin keskellä eri pelaajilla löytyy erilaisia tapoja pelata peliä. Joutuu vähän miettimään, että miten missäkin kuviossa voi parhaiten itse taistella. En ole kyllä koskaan ja missään nettiräiskinässä törmännyt ilmiöön, jossa kaikki samassa pelissä olevat pelaajat muka kämppäisivät. Aina sinne sekaan on jokunen mahtunut. Mutta entäs sitten?

Kuten jo totesin - hyvä vain, että eri tavoin pelaaviakin löytyy. Itse koen nimenomaan tylsäksi sellaisen pelaamisen, jossa kaikki juoksevat ympäriinsä reaktiohipan merkeissä. Siis pelkästään tuosta koostuvat pelit toisensa jälkeen käyvät myös nopeasti tylsäksi.
 
Voi pojat. Yleensä kun törmää peleissä Suomiporukkaan vastapuolella, se tietää kämppäämistä ja vielä kerran kämppäämistä. Eipä tarvinnut pettyä tälläkään kertaa. Pelimuotona Tier 1 TDM ja

Miksi, oi miksi? Kuuluuko kämppiminen jotenkin suomalaiseen mentaliteettiin vai onko voitto joillekin pakkomielle? Tai KDR? Jos molemmat tiimit pelaisivat tuohon tyyliin, matsi päättyisi tasapeliin 0-0.

Itsehän olen aika liikkuvainen, ihan sama minkälainen ase milloinkin on käytössä.

Ylenpalttinen kämppiminen on joskus ikävää, silloin kun se tavallaan ei ehkä ihan kuulu "pelin henkeen" Jossain Sniper Elitessä nimenomaan saa ja pitää kämppiä oikein luvan kanssa. CODissa on ollut tämä vitsaus MW4 lähtien, vielä vähän kleikkaa ja muuta paskaa taakse, että saa maata rauhassa. Ehkä vähän raskasta! Varsinkin tässä pelissä ongelma korostuu kun ei tarvitse tähdätä automaattiliimatähtäyksen takia, eli käytännössä riittää kun uhri tyyliin kävelee televisioruutuun, sitten vain perus liipasin renkutukset ja varma tappo tilille. Sentään nappia pitää siis jaksaa painaa nopeasti, mutta siinä sen suoritteen vaativuustaso pääpiirteittäin, GG!

Mutta jos tuo alkaa liikaa haittaa pelikokemuksen feng suita, niin ehkä kannattaa harkita jos välillä haistelisi raikkaita tuulia CODin ulkopuolella? Allekirjoituksestani löytyy esim. heti muutama aika kova, joista ainakin itse revin hupia ja palkitsevamampia pelikokemuksia oikein hyvällä menestyksellä. Jokaisessa noissa tottakai myös kämppiminen mahdollista ja onhan se aina jossain määrin osa peliä. Mutta iso ero siinä mielessä, että kun noissa peleissä makaa paikallaan ja vihu kävelee eteen, niin kappas vaan ei siihen liikkuvaan maaliin osukaan aina ihan automaationa, vaan se vaatii muitakin toimenpiteitä telkan ja sohvan välissä kuin liipaisimien renkutuksen.

Henkilökohtaisesti ei CODissa haittaa muiden pelityyli. Onhan noita tullut pelattua yhteensä ehkä tuhat tuntia, viimeisimpnä, Black Ops Cold Waria tuli tykitettyä aika huolella ja Warzonea rinnalla. Sittemmin ovat allekirjoituksen pelit vienyt mukanaan niiden mainion Gunplay takia. Ja ehkäpä myös osin sen takia, että niissä ei pelata "ihan niin mulkusti ja muutenkaan ulista" sillä tavoin kuin tunnetusti toksisessa COD. Warzone 2.0 vaikutti ihan lupaavalta ja tuli vähän kokeiltua, mutta ei nyt ainakaan vielä alkanut maistumaan niin lujaa kuin ensimmäinen WZ aikoinaan. MW2 moninpelistä tuli myöskin ihan kunnon sauhut vedettyä, mutta ei tämä nyt vaan jotenkin lähde. Alkaa haukotuttaa kun ei saa itse tähdätä. :confused:
 
Viimeksi muokattu:
Pelityylit ja varsinkin ”pelin henkeen” kuuluvat sellaiset herättää aina intohimoja. Joku heebo jatkoi pelin jälkeen vielä useana päivänä itkuaan kun tämän mielestä kämppäsin kiertämällä shipmenttiä väärään suuntaan. Oli kämppäämistä tai ei, pelin henkeen kuuluu mielestäni, hieman pelimuodosta riippuen, tappaa mahdollisimman monta ja kuolla mahdollisimman vähän.
 
Ylös Bottom