Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare III - moderni sota jatkuu jälleen

Eilen aattelin et kaikilla on vaan dead silu, mutta ei. kellään ei ole sitä, ja tässä kuulee tosi huonosti askeleet.

E: Okei: Nyt kun on dead silu + bone conductor headset perkit käytössä, niin kuulee välillä jotain. Silti se menee harmittavasti niin että yleensä kun kuulee jonkun, nii se sama kaveri alkaa samalla hetkellä jo ampumaan. Tuntuu että tässä siis askeleita ja latauksia yms. pelaajan tekemiä ääniä ei kuule ollenkaan, ja sitten kun tullaan maagisen 10m rajan yli, niin sitten kuuluu ja kovaa kuuluukin. Kill cameja usein kun kattoo, nii sieltä tullaa tactical sprintillä hyppien ja pomppien ilman dead silua, ja eka ääni mikä kuuluu on se kun luodit viuhuu kohden.

Also ns. liikkuvat pelimuodot, eli ne missä spawnataan, tuntui aivan hirveiltä. Toki, en ole niistä kauheasti koskaan pitänyt, mutta nyt varsinkin oli kurja meininki kokoajan. Tuntuu edelleen että spawnit kääntyilee ja vääntyilee mihin sattuu, ja vaikka on 100 FOV niin silti tuntuu että tulee kokoajan battlefield tyyliin kutia oman näkökentän ulkopuolelta. Taitaa pupla pelailut jäädä itsellä S&D:n ja Cutthroatin varaan. Rankedissä sitten jos on 4v4 vai 5v5 ja olisi vaikka kavereita pelaamassa, niin pysyy se paketti edes jotenki kasassa. Hardpointissakin osattaisiin pelata spawneja yms. o_O
 
Viimeksi muokattu:
Itsestä taas spawnit toimii loistavasti ainakin perus MP puolella. VIhut saa tosissaan painaa päälle ennenku spawnit kääntyy ja omat spawnit on usein lähellä omaa porukkaa. Siitä olen samaa mieltä ettei äänet juurikaan kuulu kun on tottunut että niillä voi joissain CoD:eissa tarkkaan tietää missä vihu menee, mutta toisaalta se vähentää kämppimistä.

Zombeja kävin yhden rundin testaamassa ja tosi hyvältä tuntui tuo uusi open world systeemi, en ikinä lämmennyt sille vanhalle tyylille. Kartalta löytyy tehtäviä mitä voi aktivoida ja tehdä, onm loottia mitä keräillä ja jos saat ne lootit kerättyä vähän Division tyyliin niin saat parempaa kamaa sitten seuraaville rundeille. Kartta on rajattu useampaan alueeseen ja aina kun menet seuraavalle tasolle vihut nousee levelin ja niistä tulee pahempia. Veikkaan että tämä uusi modi kyllä toimii paljon paremmin kommukoivien kamujen kanssa kun ihan randomien koska niin paljon juttuja mitä tehdä ja mihin mennä. AInut isompi ongelma siinä oli pahat suorituskyky ongelmat. Perus MP pyörii lähes lukitulla 180 FPS ja kampanjakin oli tosi sulava. Mutta tässä Zombeissa framet droppaa tosi pahasti välillä. Liekö sit johtuu siitä että siellä on monta 3 hengen tiimiä samaan aikaan ja tuhottomasti zombeja.
 
Toi armoryn kautta juttujen availu on kyllä sairaan raivostuttavaa. Nytkin siis esim. tilanne missä daily challenge "get 3 kills with lethal equipment" on bugannut ja ei laske niillä saatuja tappoja = en voi avata mitään armoryjuttuja tänään. Eikä se nyt kauheen häävi systeemi ole silloinkaaan kun toimii.

E: Myös muita ärsytyksen aiheita alkoi löytymään kun hetken mietti asiaa:

1. Kranaatit on ihan törkeeeeen vahvoja, ja se räjähdyksiltä suojaava perkki on ihan paska ja silti kuolee aina täysillä healteilla naattiin vaikka olisi se käytössä.

2. Juuri tapettujen hahmojen ruumiit tekevät kuoleman jälkeen jotain ihmeen ragdoll fysiikka heilahtelua mistä lähtee ääni.

Juuri tuli muuten lvl 55 mittariin. 17h ja 115 peliä näyttää pelikello.
 
Viimeksi muokattu:
Täällä on pelailtu n.15h ja lvl 48 joten eiköhän tässä huomenna tai ylihuomenna tärähdä maximi levy täyteen.

Jalkojen äänet saa kuuluviin hyvin sillä perkillä joka vaimentaa taistelukentän ääniä ja ei ihme ettei muiden ääniä kuulu ilman sitä kun siellä on myös perkki joka poistaa jalkojen äänet kokonaan. Tuntui tosi oudolta pelata aluksi tuolla perkillä mikä vaimentaa taistelujen ääniä kun välillä ei kirjaimellisesti kuulu yhtään mitään kun omat jalkojen äänet on myös vaimennettu. :D

Olen kyllä pitänyt kaikista mapeista paljon ja vaihteluakin piisaa eikä kaikki ole nuketownin kokoisia mappeja kuten nykyään on tapana. AInut josta en pidä on Rust koska siinä ei ole mitään flowta vaan silkkaa kaaosta joka vaan ei toimi.

SBMM tekee parhaansa että pelaaminen olisi välillä aika tervanjuontia mutta kyllä sinne mahtuu paljon hyviä tasaisia matseja. Tuo Armor unlock systeemi on ihan kiva lisä ja saa vähän valita itse mitä ja missä järjestyksessä avaa eikä tarvi odotella sinne tietylle levelille.

EDIT: vajaa 15h ja 82 peliä siinä kesti päästää lvl 55.
 
Viimeksi muokattu:
Ollut vähän sellainen kutina ilmassa että tässä pelissä ei saa ammuttua mistään seinistä enään läpi, ja vaikka olisi ne parhaat armor piercing laakit niin silti tuntuu että tulee vain hittiä. Noh, testailtiin vähän privassa, ja tollee ujosti kulmassa kun tykittää betoniporsaan läpi niin sai muutaman hit markkerin aikaiseksi :D Kaukana ollaan wanhojen codien fmj:stä kun ammuttiin damagea juurikaan menettämättä koko nuketownin lävitse. Tarkkasilmäisimmät yksilöt voi laskea montako hitmarkkia tuli.
Oikea vastaus:
50!




Siten sellainenkin hauskuutus kävi tänään että joinattiin peliin missä packet loss seilasi 30-40% kieppeillä, ja yhdellä rundilla mä olin ainoa koko pelissä kuka pääse liikkkumaan :cool: Kävin sitten leipomassa koko vihujen jengin spawniin. Seuraaval rundilla harmikseni itsellänikin musta ruutu ja servu kaatui.

Uutena niksipirkkana, varsinkin södössä, niin ne high risen isot kaasusäiliöt on jotain mini nukeja! Sellaisen kun räjäyttää (n. lippaallinen rynkystä / naatti) niin kuolee kaikki viholliset varmaan 30m säteellä :oops:
 
Onko tosiaan näin, että moni ase, tavara, perkki on tuolla daily challengejen takana, joita voi tehdä päivässä 3 kpl. Kyllä 24h aikana vain 3 kpl, vähä turhauttaa et silloku on aikaa pelailla niin ei saa ku 3 tehtyä ja jonkun jutun auki, vaikka pelaisit 5h. Ku noi dailyt tekee alle tunnissa helposti..
 
Onko tosiaan näin, että moni ase, tavara, perkki on tuolla daily challengejen takana, joita voi tehdä päivässä 3 kpl. Kyllä 24h aikana vain 3 kpl, vähä turhauttaa et silloku on aikaa pelailla niin ei saa ku 3 tehtyä ja jonkun jutun auki, vaikka pelaisit 5h. Ku noi dailyt tekee alle tunnissa helposti..

Voit tehdä niitä niin paljon kun haluat. Sen jälkeen kun olet tehnyt ne 3 voitoista saa aina yhden pisteen.
 
Onko tosiaan näin, että moni ase, tavara, perkki on tuolla daily challengejen takana, joita voi tehdä päivässä 3 kpl. Kyllä 24h aikana vain 3 kpl, vähä turhauttaa et silloku on aikaa pelailla niin ei saa ku 3 tehtyä ja jonkun jutun auki, vaikka pelaisit 5h. Ku noi dailyt tekee alle tunnissa helposti..
Zombeissa voi tehdä myös sen saman määrän.
Plus weeklyt päälle!
 
Voit tehdä niitä niin paljon kun haluat. Sen jälkeen kun olet tehnyt ne 3 voitoista saa aina yhden pisteen.

Sehän vaihtu nyt perjantaina siten, ettei tarvitse olla ne 3 daylyakaan tehtynä että voitot lasketaan noihin. Mikä on tosi hyvä, koska mullakin oli 4 päivää putkeen ettei pysty tekeen niitä daylejä, kun ne ei a) toimi tai b) mulla ei ole avattuna asiaa mitä pitäisi käyttää.
 
Sehän vaihtu nyt perjantaina siten, ettei tarvitse olla ne 3 daylyakaan tehtynä että voitot lasketaan noihin. Mikä on tosi hyvä, koska mullakin oli 4 päivää putkeen ettei pysty tekeen niitä daylejä, kun ne ei a) toimi tai b) mulla ei ole avattuna asiaa mitä pitäisi käyttää.

Ah tätä en tiennyt kun nyt ei ole tullut muutamaan päivään pelailtua. Lähinnä Season 1 alun odottelua.
 
Oon pelannut kaikkia Codeja COD4 lähtien. Tämä on pitkästä aikaa sellainen jota jaksaa takoa tuntikausia. Edellisvuoden MW2 paloi päreet hyvinkin nopeasti. Pidän erittäin paljon, että tämä on nopea tempoista.
 
Oon pelannut kaikkia Codeja COD4 lähtien. Tämä on pitkästä aikaa sellainen jota jaksaa takoa tuntikausia. Edellisvuoden MW2 paloi päreet hyvinkin nopeasti. Pidän erittäin paljon, että tämä on nopea tempoista.
Kyllää. Ihan ku ois kotiin palannu.
 
Kaverilta tämän lunastin kun tuli sillä konsolin mukana.
Onkohan mulla joku packki mukana tässä kun edellisten versioiden valmiiksi "rakennetut" aseet lötyy suoraan valikosta ?
Pääsee heti tehokkailla aseilla pelaamaan joskin uudet eivät taida niinkään aueta :rolleyes:
 
Onkohan mulla joku packki mukana tässä kun edellisten versioiden valmiiksi "rakennetut" aseet lötyy suoraan valikosta ?
Nämä taisivat tulla ihan pyytämättä ja yllättäen valittaviksi. Itselläni on ihan normaali fyysinen versio pelistä enkä ole tietääkseni mitään toimenpiteitäkään asian eteen tehnyt.

Pääsee heti tehokkailla aseilla pelaamaan joskin uudet eivät taida niinkään aueta :rolleyes:
Uusia aseita tulee tosiaan aika nihkeästi pelattavaksi. En aio penniäkään maksaa mikromaksuja, toivotaan että jossain vaiheessa homma helpottuu.
 
Kaverilta tämän lunastin kun tuli sillä konsolin mukana.
Onkohan mulla joku packki mukana tässä kun edellisten versioiden valmiiksi "rakennetut" aseet lötyy suoraan valikosta ?
Pääsee heti tehokkailla aseilla pelaamaan joskin uudet eivät taida niinkään aueta :rolleyes:
Iso osa aseista aukeaa normaalisti ku etenet leveleillä ja osa kun tekee helppoja dailyja sekä voitosta 1 pojo, että aika helpolla saa auki kaikki, versus siihen että edellises grindattiin tiettyyn aseeseen leveliä et tietty aukee jne. Joo edellisen pelin pyssyt on tässä mukana suoraan jos tykkää niillä ampua.
 
Ylös Bottom