Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Yllä olevasta...mutta kun näitä kirjoittelee niin aiemmat viestit näkyy alempana. :D

Kun oon pelannu sekä PS3 että Wii versioita niin voinen antaa palautetta käytännön kokemuksesta. Ero grafiikassa on kuin laittaisi silmälasit päähän, siis tarkkuuseron huomaa heti, toki tekstuurit ja efektitkin ovat HD konsoleilla tarkkuuden ohella maittavampia. Summittaisena arviona kentät näyttäisivät about samoilta, siis kenttien koosta ei olisi tingitty.

Tosin minä pelaan 96" videotykillä 720p natiiviresoluutiolla, jolla Wii vs. PS3 ero voi olla näkyvämpi kuin vaikkapa 32" lcd töllöllä jonka natiiviresoluutio on mitä on. Tykin 480p->720p skaalauskaan ei välttämättä ole huippua.

Se ei kuitenkaan tarkoita että Wii-versio olisi jotenkin huonompi, kunhan grafiikan heikommuus ei häiritse. Oleellisesti heikompaa on minusta lagi, voi olla että nintendon wi-fi palvelu + wlan itsessään on syynä siihen, mutta eron huomaa. Ja verkkoräiskinnöissä se vie iloa.

Mutta motella pelaaminen on taasen sen verran erinlaista että jaksoin ainakin S&D pelimuodon aukenemiseen tahkota (lvl 12). Conduitin moninpeli ei kiinnostanut pätkän vertaa, tätä olen jopa pelannut enempi kuin PS3 versioita viime päivinä. Ohjaustapa näemmä virkistää.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Tänään tuli mukava paketti activisionilta onnittelu lapun kera :)

Mut joo ekan tehtävän ja tunnin moninpeluu session jälkeen fiilikset ovat siellä plussan puolella. Pelihän on siis hyvässä, että pahassa sama wanha cod4. Grafiikkaa on aika rankalla kädellä muuteltu, mutta kyllä tästä codin tunnistaa ja peli pyörii tasaisella fps:llä. Ohjaus taas on tuntuu luontevalta. Asetuksia en pahemmin katsellut, joten en tiedä voiko niitä conduitin tapaa muutella. Moninpeli taas toimii kuin juna vessassa. Inviteä voi laitella, privapelejä tehdä eli samaa kuin tehokoneilla. Moninpeli oli aika hektistä aluksi, mutta kun ohjauksee pääsi kiinni niin johan alkoi porukkaa tippumaan. 42 tappoo ja 9 kuolemaa oli viime pelissä ;)

Täst sais kyllä hyvän (ekan?) konsolifin turneen.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Aika pitkälle samat kuin alussakin.

Kyllä tätä pelaa mutta lagi syö miestä. Yhdessä TDM pelissä oli kaveri joka ei kuollut millään. Kun se oli alussa tehny 6 tappoa peräkkäin niin ammuin sen noin neljällä lippaallisella (!) + pistoolin yhellä lippaalla. Sen jälkeen metsästin kaveria systemaattisesti kraneeteilla ja rynkyllä niin että sen tapot jäi kuiteski pienemmäksi kuin muutoin. Käytännössä kaveri juoksi avomaastossa kentän läpi ampuen 4-6 kaveria ilman että siihen osui juuri millään. Selvästikkin tiesi kykynsä...

Ehkö SD tai HCSD on immuunimpi lagille.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Aika pitkälle samat kuin alussakin.

Kyllä tätä pelaa mutta lagi syö miestä. Yhdessä TDM pelissä oli kaveri joka ei kuollut millään. Kun se oli alussa tehny 6 tappoa peräkkäin niin ammuin sen noin neljällä lippaallisella (!) + pistoolin yhellä lippaalla. Sen jälkeen metsästin kaveria systemaattisesti kraneeteilla ja rynkyllä niin että sen tapot jäi kuiteski pienemmäksi kuin muutoin. Käytännössä kaveri juoksi avomaastossa kentän läpi ampuen 4-6 kaveria ilman että siihen osui juuri millään. Selvästikkin tiesi kykynsä...

Ehkö SD tai HCSD on immuunimpi lagille.

Huijari? Mistäköhän tuo lagi? Meinaan, MUISTAAKSENI lagi ei pilannut wawissa peliä. Oli sitä toki, muttei liiaksi. Onko pelikavereita löytynyt helposti?
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Voi olla cheatterikin mutta kyllä minä lagia epäilen vielä toistaiseksi. Socom2 aikaan PS2 puolella jotkut huijarit ainakin generoivat lagia omin keinoin, samasta voi olla toki kans kyse.

Periaatteessa jo Wlan aiheuttaa lagia jonkun verran, tämä mutuna PS3 puolelta. Ei sitä onneksi joka pelikerralla ilmene. Sanoisin täysin mutuna että 1/2-1/3:ssa TDM pelejä on 1-2 heppua jotka pelaa selvästi edullisella lagilla. SD pelimuodossa se ehkä haittaa vähemmän ja luulisin että HC pelimuodoissa vielä vähemmän. Aluksi luulin että vika on omissa pelikyvyissä mutta nyt kun on pelannut enempi niin kyllä se vika selkeesti muualla on.

Peliseuraa löytyy suht hyvin vaikkei varmasti ihan sitä määrää kuin XO/PS3 puolella. Ei minulla ole ainakaan ollut ongelmia päästä peleihin mutta paljonko niitä pelejä sitten loppujen lopuksi on käynnissä yhtäaikaa onkin toinen juttu. Veikkaisin ettei pilvin pimein kuitenkaan.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Oletteko pelanneet peliä Veteranilla?

Katselin gameplayta ja vaikuttaisi, että ovat hieman helpottaneet veterania sitten tehokonsolien CoDin. Toisaalta hyvä, sillä miltä touhu vaikutti, niin ei siinä oikein kerkeä kaikki vihollisia heti tiputtaa. Voi tietenkin olla ihan kiinni pelaajasta ja materiaalista, mitä olen katsonut.

Mitä tasoa porukka on netissä? Ja onko MP ihan kaaosta : d
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Voi olla cheatterikin mutta kyllä minä lagia epäilen vielä toistaiseksi. Socom2 aikaan PS2 puolella jotkut huijarit ainakin generoivat lagia omin keinoin, samasta voi olla toki kans kyse.

Ei olisi mikään ihme jos on kunnon huijari jolla loputon health ja muuta kivaa. Noitahan on conduittikin täynnä. Koska wii on niin älyttömän helppo haxoroida niin huijaaminenkin on helppoa.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Ruflux otti ja päivittyi. Peli päivittyy automaagisesti kun käynnistää sen.

Coming from the Treyarch forums...

A quick heads-up, we've pushed out a hotfix today (which will download automatically when you start the game) which introduces a couple of changes:

1] Added in collision to prevent MP map exploits.
2] The Team Tactical playlist now allows up to 10 players.

Also, a Double-XP weekend is coming for the holidays (Dec. 24th - 27th), so be ready to rank-up! - JD, Treyarch | Community Manager

Myöskin tupla äxdeee vkloppuja on tulossa. Hyvä juttu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Nyt on otettu ensimaistiaiset ja hyvälle tuntuu. Yksinpeli on kyllä räiskintöjen parhaasta päästä, mutten tiedä jaksaako pelata loppuun asti. Moninpeli on sitten toisaalta täyttä rautaa ja erittäin addiktoivaa. Voinpa suositella n. 3 tunnin kokeilemisen perusteella. Tekninen taso on huomattavasti parantunut wawista ja hyvää fiilistä on kaikinpuolin enemmän. Jos cod4 ei ole aikaisemmin tuttu, niin kannattaa tutustua.

:)
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Menin tänään peliin ja huomasin "Its double XP weekend!". No olin siinä et hurray täähän on hyvä homma kunnes hoksas että eihä ny oo VKL. No positiivista silti :D
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Jaksaakos porukka tätä vielä pelata? Itse kaikilta kiireiltä olen nyt vasta ruvennut enempi moninpeliä nakuttamaan ja tuntuuhan tämä edelleen todella hyvälle.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Jaksaakos porukka tätä vielä pelata? Itse kaikilta kiireiltä olen nyt vasta ruvennut enempi moninpeliä nakuttamaan ja tuntuuhan tämä edelleen todella hyvälle.

Onko huijareita/häkättyjä pelejä sattunut paljon vastaan? Team Fortress 2:n boksiversiossa niiden määrä nousi aikanaan ongelmaksi, ja kuuleman mukaan hakkerit ovat jo nyt hippasilla Reflexissä.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Ainakin omalla kohdallani on suurempi ongelma on ohjaus kun häkkerit. Oon viimeaikoina vaan pelannu niin vähän, että häkkereitäkään en ole huomannut.
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Onko huijareita/häkättyjä pelejä sattunut paljon vastaan? Team Fortress 2:n boksiversiossa niiden määrä nousi aikanaan ongelmaksi, ja kuuleman mukaan hakkerit ovat jo nyt hippasilla Reflexissä.

Ei ole häkkereitä ollut nyt linjoilla. Ainakaan minua vastassa. Muutama kuukausi sitten tilanne kaiketi oli tosi paha, mutta nyt on kyllä pelikelpoinen. Ohjaus vaati aika paljon muokkaamista että netissä alkoi pärjäämään edes vähän paremmin..
 
Vastaus: Call of Duty: Modern Warfare (Wii)

Itse en nyt haluaisi pelata muulla kuin Wiin Zapperilla immersion vuoksi. Onkohan joku löytänyt sille hyviä asetuksia?

Motelle löysin paremmat asetukset mutta kyllähän MW2 on vienyt mennessään. Zapperilla viitsisin taas mutta oletukset ainakin on ihan kauheat.
 
Ylös Bottom