Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Jaha, se on vissiin HC myös tässä se 'ainoa oikea' pelimuoto. No, huomenna kauppaan ja illalla "Chicagon pianoa" liipasin pohjassa :D

Kiinnostaisi tietää nettipelin kentistä, ovatko miten jakautuneet maisemiensa puolesta Euroopan ja Aasian osalta?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Treyarch, mitä ****** oikeesti? Pilatkaa muutenkin helppo peli poistamalla ainut asia mikä vaatii taitoa: yhestä tappavat riflet. Lisätkää viel tilalle smg:t missä ei ole rekyyliä, helvetillinen tulinopeus ja mahikset pistää red dot että sokeatkin osuu. Jos kar98k ja se vika rifle ei ole OSK ni täällä ainakin peli lähtee vaihtoon. Servuilla peli muistuttaa enempi Unreal tournamentia kuin codia. Treyarch: haistakaa$$$$$$$$
JH: mosin nagant ei ainakaan tapa yhdestä. Jos siis sitä meinasit.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Saa noilta Sakemanneilta ainakin K98, MP40, Gewehr 43, Portable MG42 ja joku nopea/tehokas 'rynkky' tjsp jolla läheltä vihu hajoaa osiin, punaista vaan näkyy ilmassa sarjan jälkeen.

Latasi heti 8.8Mb päivityksenkin kun levyn ekan kerran koneeseen tökkäsin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Treyarch, mitä ****** oikeesti? Pilatkaa muutenkin helppo peli poistamalla ainut asia mikä vaatii taitoa: yhestä tappavat riflet.

Rauha vaan kun kyllä sielä lopussa tulee ne one shot riflet niin kyllä sit varmaa maistuu paremmi.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Niih toivottavasti mutta kun tässä tulee levut hitaammin kuin nelosessa eikä millää jaksais vetää sinne loppuleveleille.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Niih toivottavasti mutta kun tässä tulee levut hitaammin kuin nelosessa eikä millää jaksais vetää sinne loppuleveleille.

Etköhän sinne kuitenkin joskus pääse:p

tässä prestigen alotus ei taida olla sitten niin helppo päätös?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Etköhän sinne kuitenkin joskus pääse:p

tässä prestigen alotus ei taida olla sitten niin helppo päätös?

Kaveri kertoi, että tässä menettää aina sen aseen, jonka saa kun aloittaa uuden prestigen... Eli jos oot vaikka prestige 3, ja saat aseen Thompson, mutta kun aloitat uuden prestigen, menetät Thompsonin, ja saat jonku uuden aseen tilalle. Ite en siis ole varma asiasta, mutta omasta mielestä se on aika perseestä, jos menettää aseita.. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

No mun mielestä noi classipaikat ovat melko turhia, ihan hyvin pärjää tolla viidellä classilla. Mutta noista prestige härpäkeistä, jos ja kun pelin hommaan ja jos noi nyt on varmasti viralliset cod5:sen härpäkkeet niin mun mielestä ehdottamasti siistein niistä oli prestige2, että siihen leveliin tulen jäämään! Muistuttaa hieman cod4:sen prestige 10 ja tuleehan siitä sitten jopa peräti pari lisää classi paikkaa, wau... Vaikka mun mielestä melko turhia kun voi tolla viidellä classilla vaihella aseita yms. Niiku täs COd4:ses olen tähäänki asti tehnyt.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Kaveri kertoi, että tässä menettää aina sen aseen, jonka saa kun aloittaa uuden prestigen... Eli jos oot vaikka prestige 3, ja saat aseen Thompson, mutta kun aloitat uuden prestigen, menetät Thompsonin, ja saat jonku uuden aseen tilalle. Ite en siis ole varma asiasta, mutta omasta mielestä se on aika perseestä, jos menettää aseita.. :rolleyes:


No toivottavasti ei semmosta oo tulossa, vaan niin että kaiken saa takaisin kun tekee uudestaan prestigen. Eihän tossa oo muuten mitään järkee.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Onpas hyvä peli kyl. Onlineen en oo viel kerenny, mut yksin peliä oon tahkonnu ja voin sanoa et on kyl paljon parempi kun cod4 mitä sulavuuteen ja grafikkaan tulee, 1080p resolla kyl aikas nättiä. Kohta voisin testaa onlinee.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

No niin pojat ja miksei tyttäretkin. Sit vaan kokemuksia tänne pelistä ja varsinkin online mäiskeestä kellä sellasta jo on!

Jo kahden viimeisen codin jälkeen olen funtsannut et seuraavaa en osta. Toivottavasti tulee sellasta kommenttia et tää kannattaa hakea.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Etköhän sinne kuitenkin joskus pääse:p

tässä prestigen alotus ei taida olla sitten niin helppo päätös?

No ei todellakaan. Olen n. 24lvl tällä hetkellä ja tuntuu ettei levelit nouse millään. Onneksi mulle riittää ne viisi classia ni ei tarvitse mitään prestigejä vetää. Muuten yhden uuden ärsyttävän jutun huomasin varsinkin S&D-pelimuodossa: bouncing bettyt tjsp. Ovat todella rasittavia, n.tennispallon kokoisia vihreitä härveleitä maassa, jotka vihun kävellessä tarpeeksi lähelle hyppäävät ilmaan ja räjähtävät. Niitä ei voi nähdä mitenkään, varsinkaan ruohossa. Bomb squad ainakin mulle pakollinen tässä pelissä.
No mutta nyt kouluun ja illalla "lyhyt" CoD-sessio.;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

No niin pojat ja miksei tyttäretkin. Sit vaan kokemuksia tänne pelistä ja varsinkin online mäiskeestä kellä sellasta jo on!

Vaikka peli sijoittuukin II maailmansotaan ja itsekin tuominnut koko aiheen jo läpikäydyksi, menee tämä hankintaan. Katso toi gametrailersin arvio ja kaupassa olet pian sinäkin :D

Videoarvostelu: http://www.gametrailers.com/player/42153.html
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Juu, itekkin katsoin ja postasin ton arvostelun tänne aikaisemmin ja pelihän meni ennakkovaraukseen. :D FarCry2 vaihtui tähän ja huomenna GS:stä peliä hakemaan. Hmmm..
Illalla vois ottaa pienet geimit muutaman oluen kera! :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

kaippa tuo täytyy itsellekkin hakea tänään ;/ shaatana tätä rahan menoa :D viikon välein ilmestyy joku hankittava peli! ja 2kk päästä alkas intti eikä millää meinaa ehdi tahkoo... mut tämä kyllä haettava ja vaikka intis pelattava :D ps3 vaa mukaa sinne.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom