Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Type-100! Siinä hyvä pyssy. On tää tunnelmaltaa paljon tylympi ja äijempi kun nelonen.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Olisko porukkaa tulossa Zombeilemaan? Vaikka klo. 20:00?
Riittää kun mulla on ko.kenttä auki ja hostaan ja sit vain invitellä kutsun mukaan, itseni lisäksi max. 3 mahtuu.

Mikit bonusta niin kerkiää kaveria varoittaa että SELÄSSÄS!!!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Olisko porukkaa tulossa Zombeilemaan? Vaikka klo. 20:00?
Riittää kun mulla on ko.kenttä auki ja hostaan ja sit vain invitellä kutsun mukaan, itseni lisäksi max. 3 mahtuu.

Joo mä voisin tulla kokeilemaan, en oo sitä vielä itse auki saanut joten jos se riittää että sulla se on auki ja mä pääsen silti mukaan niin joo tulen kyllä. :) Laita mulle vaikka ystävänlisäys pyyntö menemään, mä tuun vähän ennen 20.00 onlinee, ni sovitaan sitten asioista lisää :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mitä mieltä olette, että haluatteko panssarivaunut Call of Dutyn kuudenteen osaan? Minä en ole aivan varma. Onhan ne ihan hauskoja.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Type-100! Siinä hyvä pyssy. On tää tunnelmaltaa paljon tylympi ja äijempi kun nelonen.

Sikäli vähän ärsyttää noi aseiden nimet koska ne on täysin erit, kuin kakkosessa. esim type-100 on kakkosesta tuttu ja turvallinen sten ym.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nyt päästiin singleplayerikin läpi ja oli kyllä hieno kokemus. Loppupään tehtävät todella hyviä. Vie kyllä CoD4:n SP:tä kuin märkää rättiä.

Sikäli vähän ärsyttää noi aseiden nimet koska ne on täysin erit, kuin kakkosessa. esim type-100 on kakkosesta tuttu ja turvallinen sten ym.

Ei kyllä ole Sten kyseessä. Ihan japanilaisvalmisteinen tykki. Type 100

Totta. Herää kysymys, että Bren LMG ja Type 99 muistuttavat minusta paljon toisiaan. Peräti sama ase kyseessä?

Sama tässäkin. Type 99

Mutta hyvin samankaltaisia aseitahan nuo kyllä ovat ulkomuodoltaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sikäli vähän ärsyttää noi aseiden nimet koska ne on täysin erit, kuin kakkosessa. esim type-100 on kakkosesta tuttu ja turvallinen sten ym.

Totta. Herää kysymys, että Bren LMG ja Type 99 muistuttavat minusta paljon toisiaan. Peräti sama ase kyseessä?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mitä mieltä olette, että haluatteko panssarivaunut Call of Dutyn kuudenteen osaan? Minä en ole aivan varma. Onhan ne ihan hauskoja.

Mun mielestä vaunut (ja kaikki ajoneuvot) pois tällasesta pelistä. En tykkää.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mun mielestä vaunut (ja kaikki ajoneuvot) pois tällasesta pelistä. En tykkää.

Joo varsinkin kun niistä pakeneminen on aivan turhan nopeata toimintaa. Monesti nähny tilanteen missä ensin tankilla kasa nurin ja sitten juuri ennen tankin räjähtämistä kaveri hyppää pois ja pudottaa miehet kenellä on RPG kourassa.
Vaikka peli ei mikään realismin riemuvoitto olekkaan niin jotain olisi edes tähän voinnut kehitellä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko nyt siis kuitenkin niin, että tankilliset kentät on erotettu omaksi pelimuodokseen, vai onko niitä hiton vaunuja ihan randomilla joka kentässä?Vastaus varmasti löytyisi jostain tämän ketjun uumenista, mutta tämä on ehkä kolmas kerta kun luen kyseistä ketjua...joten.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Äsken kokeilin yksinpeliä vähän. Ei toi nyt niin ihmeellinen ole, mutta ei huonokaan ;)
Täytyy pelata huomenna hiukka lisää.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Olikos se niin, että HC pelimuodoissa ei ollut niitä tankkeja, mutta muissa on. Osassa kentistä ei ole missään pelimuodossa tankkeja. Ite luulin aluks niiden olevan aivan helevetin ärsyttäviä, mutta eipä ne niin paljoa haittaakkaan, ja hyvällä osumalla ne saa räjäytettyä Bazookalla kerrasta tai kahdesta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sainpas vihdoinkin telscopic sightin gewehr 43 aseeseen. Hauska yhdistelmä vaikkei ehkä tehokkain olekaan. Jotenkin noilla kaikkien vihaamilla kivääreillä on mielestäni mukava nakutella vastustajia pitkiltä etäisyyksiltä. DP-28 on hyvä ase myös. Harmi, että se on niin kauhean näköinen. Täytyy odotella jos tulisi jotain hyviä machine guneja bongattua. Nyt vaan nöyryyttämään lisää noita thompson miehiä:D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo itekki käytän rifleä kokoajan ja kyllä 9/10 roundista loppuu aina plussalla olevaan k/d ratioon mutta noi Thompson miehet tuppaavat aina voittamaan kun tullaan kulman takaa vastaan kun ei tarvii tähdätä ampuessa... oisivat voinnu pitää steady aimin ihan ansaittavana perkkinä siellä 28 leveleillä vai millä sen nyt cod4:ssä saikaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Se on vaan jotenkin nii jumalattoman typerää ja epäaitoa pelata kun kaikilla on sama ase kädessä.
Varsinkin kun tässä on mielestäni ainakin virheellisesti laitettu steady aim käytettäväksi heti kättelyssä niin SMG on selkeästi helpompi pelattava ja ainakin omasta mielestäni nöyrempi vaihtoehto kun että edes koittaisi tähdätä jotenkin... no toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä.

No eiköhän ne siirry toisiin aseisiin kun huomaa että Thompson ei ole sen kummoisempi. Se on sitä alkuhuumaa vielä, niin kaikilla perustykki taskussa. Itse kyllä väänsin Mp5llä kaikki prestiget läpi, muutamaa m16/ak47-laukausta lukuunottamatta, mutta eipä se pelifiilistä heikontanut.

Steady aimista en osaa sanoa mitään. En ole pahemmin kokeillut enkä ole aikeissa kokeilla, tuntuu että osuu ihan hyvin ilmankin :rolleyes:

Ja Ekseli, steady aim on heti käytössä myös COD4ssä kun multiplayeriin mukaan hyppää.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Huomasin tos äsken kaverin kaa et split screen co-oppina pitäs kampanja pelata ykösellä läpi, koska niin pelattuna tehtäviä ei avata vaan se pitäisi tehdä yksinpelissä...

eli aika hemmetin PERPERISTÄ.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onkos muilla tätä ongelmaa että kun liitytte johonkin online matsiin, niin mapin loputtua lennätte ulos lobbystä?

Meikällä nimittäin käy noin joka kerta.. Mihin ikinä liitynkään niin heti kun se eka mappi missä oon mukana loppuu niin lennän pihalle lobbyst.. (kyynel)

Sama ongelma ollut muuten CoD4:ssä tässä viimepäivinä!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Suosittelen Mosin-Nagantia kiikarilla! Todella hienoa pelata sillä. Raivostuttavaa oli kyllä hommata kiikari, kun ei se ilman kiikaria tapa 1:llä. :o
 
Ylös Bottom