Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eilen oli kyllä Beermastah, pee-z ja Huzkon kanssa asialliset Zombie karkelot, 12 Invaasioon asti päästiin. Sellaiset 4 tunnin sessiot allekirjoittaneella.

Mastah ja Pee-z sitten poistuivat ja Huzkon kanssa publicilla pelattiin vielä pari tuntia kun hyvät publa pelurit tulivat mukaan. Tällä porukalla sitten päästiin 13 levelille asti, kyllä oli jengii tulossa ovista ja ikkunoista, kymmeniä 'juoksijoita' suoraan hornasta.

Huzkolla alakerran 'namilaatikolla' hyvä tuuri, oli sulla jossain vaiheessa liekinheitintäkin kuin Panzerfaust, ilkeetä jälkee se kyllä teki Zombie invaasiossa. :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kysymys yhdestä perkistä, eli second tsäänssistä. Miten tuo käytännössä toimii? Kun kaveri makaa maassa avun tarpeessa, niin miten minä hänet voin elvyttää? Pitääkö molemmilla olla tuo perkki?

Molemmilla pitää tosiaan olla tuo perkki että pelastaminen onnistuu. Ja jos sinulla on tuo perkki, niin normi pelimuodoissa ainakin näet, jos joku tarvitsee apua. Boksilla pelastaminen taisi sitten onnistua menemällä äijän viereen ja pitämällä pari sekuntia X:ää(?) pohjassa. Ja betassa tuo aika minkä voi makoilla oli melko pitkä, melkein puolen minuutin luokkaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kysymys yhdestä perkistä, eli second tsäänssistä. Miten tuo käytännössä toimii? Kun kaveri makaa maassa avun tarpeessa, niin miten minä hänet voin elvyttää? Pitääkö molemmilla olla tuo perkki?

Ja täytyy vielä sanoa että Cod3:n laimeista yksinpelikentistä on tultu kauaksi wawissa. Onneksi :)

Sulla pitää myös olla se perkki, silloin haavoittuneen päälle tulee "revive" teksti.

Joo ihan ok kentät kyllä, kolmosta en pelannutkaan mutta nelosta on tullut hakattua ihan kiitettävästi, ja aikalailla samaa tasoa kentät kuin edellisosassa. Tankit olis ehkä voinut jättää pois.

EDIT Oomi ehti ensin...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sulla pitää myös olla se perkki, silloin haavoittuneen päälle tulee "revive" teksti.

Joo ihan ok kentät kyllä, kolmosta en pelannutkaan mutta nelosta on tullut hakattua ihan kiitettävästi, ja aikalailla samaa tasoa kentät kuin edellisosassa. Tankit olis ehkä voinut jättää pois.

EDIT Oomi ehti ensin...

Onneks sd:ssä näitä tankkeja ei nyt kuitenkaan ole sittenkään. Ihan jees peli ja alkaa sujua vaan paremmin ja paremmin. Päivitystä odotellessa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sulla pitää myös olla se perkki, silloin haavoittuneen päälle tulee "revive" teksti.

Joo ihan ok kentät kyllä, kolmosta en pelannutkaan mutta nelosta on tullut hakattua ihan kiitettävästi, ja aikalailla samaa tasoa kentät kuin edellisosassa. Tankit olis ehkä voinut jättää pois.

EDIT Oomi ehti ensin...

Kiitti jätkät vastauksista. Voipi olla että silloin ainoan kerran kun yritin kavereita pelastella, niin ei ollut ko perkkiä. Yleensä käytän sitä kokoajan, mutta yhdellä hahmoluokalla on steady aim sen tilalla. Pitääpä testata taas seuraavalla kerralla.

Ihan IMO ja OT, mutta kolmasosa oli kaikkein heikoin cod mitä olen pelannut.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

voisiko joku kertoa miten voi tappaa sniperin jota ei voi tappaa ?

Miten ni ei voi tappaaa ? :D Jos meinaat siinä storys ku on se tehtävä kun oot se Dimitri tai jtn ni
katot snipal ku se toine sniperi on siel ikkunois siinä yhes kerrostalos.. se vaihtelee ikkunaa koko aja

ite kans vähä jäin jumii ainaki tos kohas.. en muista mis vaihees pelii se jakso oli mutmut.


Välil kyl tosi ärsyttävää ku esm broidin kaa pelattii ni toine jäi välil kiinni jumii esm. parin kiven väliin ni sielt ei sit pois päässy.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Miten ni ei voi tappaaa ? :D Jos meinaat siinä storys ku on se tehtävä kun oot se Dimitri tai jtn ni
katot snipal ku se toine sniperi on siel ikkunois siinä yhes kerrostalos.. se vaihtelee ikkunaa koko aja

ite kans vähä jäin jumii ainaki tos kohas.. en muista mis vaihees pelii se jakso oli mutmut.


Välil kyl tosi ärsyttävää ku esm broidin kaa pelattii ni toine jäi välil kiinni jumii esm. parin kiven väliin ni sielt ei sit pois päässy.

nii se on sielä ikkunas ja oon osunu siihen monta kertaa mutta kun ei se vaan kuole
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Puuh, onpas taas pettynyt olo. Betan perusteella piti jo jättää hyllylle, mutta ps3:n ostaessani piti joku nettiräiskintä sitten hankkia ja cod4:sta ei viitsinyt, kun se on jo boksille.

Tää on ihan identtinen betan kanssa. Vihuilla ei ole rekyylistä tietoakaan, osuvat täydellisesti ilman tähtäämistä ja vaikka tähtäävät, niin eipä silti kovin tarkasti, mutta silti osuvat. Itse taas ammun suoraan päin riflellä, mutta osumantunnistus on niin heikossa hapessa, ettei voi osua. Jos taas pääsee hostiksi tai hyväpingiselle servulle, niin fps putoo hiemankin enemmän mappia nähdessä aika roimasti. Jos taas sattuu löytymään hosti, jonka kanssa peli pysyy pelattavana, siitä ei ole paljon iloa, kun peli katkeaa 100% varmuudella aina yhden matsin jälkeen.

Cod4 ei todellakaan ole täydellinen peli, mutta en ymmärrä, miten treyarch onnistui samaa moottoria yms. käyttämällä tekemään siitä reippaasti huonomman pelin. Ja vielä se, että pelaajat, jotka eivät osaa pelata, pärjäävät parhaiten. Pitää kenties itse opetella räiskimään vaan sinne tänne ilman tähtäämistä, kun se näyttää vihuilla tuottavan enemmän tulosta kuin tarkasti ampuminen itsellä.

Yksinpelistä ei voi sanoa mitään, kun vihaan codien yksinpeliä. Kaipa se tulee oikein tylsänä päivänä vedettyä läpi, mutta sen näkee sitten.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Vihuilla ei ole rekyylistä tietoakaan, osuvat täydellisesti ilman tähtäämistä ja vaikka tähtäävät, niin eipä silti kovin tarkasti, mutta silti osuvat. Itse taas ammun suoraan päin riflellä, mutta osumantunnistus on niin heikossa hapessa, ettei voi osua. Ja vielä se, että pelaajat, jotka eivät osaa pelata, pärjäävät parhaiten. Pitää kenties itse opetella räiskimään vaan sinne tänne ilman tähtäämistä, kun se näyttää vihuilla tuottavan enemmän tulosta kuin tarkasti ampuminen itsellä.

En ollut huomannutkaan, että vihollisilla sama ase käyttäytyisi toisin kuin itsellä. On se varmasti turhauttavaa kun itse on noin hyvä ja silti häviää huonoimmilleen?

Ettei vain olisi vika siinä ohjaimen ja pleikkarin välillä sohvalla?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

En ollut huomannutkaan, että vihollisilla sama ase käyttäytyisi toisin kuin itsellä. On se varmasti turhauttavaa kun itse on noin hyvä ja silti häviää huonoimmilleen?

Ettei vain olisi vika siinä ohjaimen ja pleikkarin välillä sohvalla?

Oon kyllä ollut huomaavinani samaa, saattaa olla kuitenkin, että vihulla on ollut perkki(jotka on syvältä perseestä), joka lisää kestävyyttä. Muutenkin WaW:in nettipeli ei kovinkaan kovasti vetoa.
Pienet kentät, josta johtuva lähitaistelu ei iskee minuun, tykkään enemmän battlefieldin isoista kentistä, ja ajoneuvoista. En jaksanut Cod nelosenkaan verkkopuolta kovin kauaa, en vikaa leveliä tainnut avata. Mutta kyllä tätä nyt vähän aikaa pelaa....
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

En ollut huomannutkaan, että vihollisilla sama ase käyttäytyisi toisin kuin itsellä. On se varmasti turhauttavaa kun itse on noin hyvä ja silti häviää huonoimmilleen?

Ettei vain olisi vika siinä ohjaimen ja pleikkarin välillä sohvalla?

Niin, siinähän se vika aina on ollut aina ensimmäisistä moninpeleistä lähtien. Markkinoiden kaikki pelit ovat aivan täydellisiä ilman mitään vikaa, joten pelaajat, jotka luulevat löytäneensä vikaa, ovat vain yksinkertaisesti paskoja.

Voit tietenkin tulla opettamaan mulle, että miten ihan millä vaan smg:llä tapetaan oikein kaukaa vihu ampumalla nappi pohjassa vaan vähän sinnepäin, samalla, kun se vihu ampuu muutaman tarkan ja nopean laukauksen kiväärillä keskivartaloon. Jos minä tuota nimittäin yritän, niin olen jo kuollut ennenkuin saan edes yhden osuman. Vihuilta se taas luonnistuu mainiosti. Ihan sama koskee ilman tähtäintä ampumista.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sori ku oon vissii vähä tymä, mut miten vihuilla voi olla eri peli ku sulla? Kantsii käydä vaihtaa kaupas jos omas on joku vika, vissii maanantaikappale.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Niin, siinähän se vika aina on ollut aina ensimmäisistä moninpeleistä lähtien. Markkinoiden kaikki pelit ovat aivan täydellisiä ilman mitään vikaa, joten pelaajat, jotka luulevat löytäneensä vikaa, ovat vain yksinkertaisesti paskoja.

Voit tietenkin tulla opettamaan mulle, että miten ihan millä vaan smg:llä tapetaan oikein kaukaa vihu ampumalla nappi pohjassa vaan vähän sinnepäin, samalla, kun se vihu ampuu muutaman tarkan ja nopean laukauksen kiväärillä keskivartaloon. Jos minä tuota nimittäin yritän, niin olen jo kuollut ennenkuin saan edes yhden osuman. Vihuilta se taas luonnistuu mainiosti. Ihan sama koskee ilman tähtäintä ampumista.

Voi olla kysessä ihan oikeasti perkeistä. Esim. Steady aim ja stopping power tekevät aseista erilaisia, vaikka sama ase olisi kourassa. Sen lisäksi tietysti liike ja asento vaikuttaa, juostessa saa olla aika velho jos meinaa tarkasti ampua.. Eli polvelta olen isoimman osan kaukotapoista tehnyt. Tai sitten maaten, mutta ilman likettä kuitenkin. Sarjalla ampuminen on viimeinen virhe mitä voi tehdä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Täytyy kyllä sanoa että jumaliste noi tankit on perseestä tässä pelissä... Alussa ne oli ihan hauska lisä siks ku ne sai myös helposti tuhottua kun kaikilla oli RPG:t selässä mutta nyt kun ennemmin pitäsi jotain muuta 1 perkkiä niin ei noita tankkeja tapa kukaan ja ei mee kun minuutti niin tankittajat päästelee jo koiria ulos.

Eihän se mitään jos pelkkää S&D pelaa kun siinä ei oo ajoneuvoja ja itekkin pelaan sitä eniten mutta kun haluais ensiks unlockaa tähtäimet etc nopeesti ja S&D se kestää aivan turhan kauan niin on pakko kattoo tota tankki hippasta... Ihme ettei Treyachin pojat oo lisänny HC modeja missä ei olis noita ajoneuvoja :(
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sarjalla ampuminen on viimeinen virhe mitä voi tehdä.

Niinhän sitä oikeasti luulisi, mutta netissä kukaan ei muuta tee.

Ja liike ei haittaa osumista yhtään. Vaikka hyppäät, niin osut ihan yhtä hyvin kuin jos makaat maassa ihan paikallaan. On sitä cod4:sta niin paljon liikaa pelattu, että tämmöiset tiedetään. Tämä siis olettaen, että tähtää. Ilman tähtäämistä hypätessä/liikkuessa osuminen on vaikeampaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Täytyy kyllä sanoa että jumaliste noi tankit on perseestä tässä pelissä... Alussa ne oli ihan hauska lisä siks ku ne sai myös helposti tuhottua kun kaikilla oli RPG:t selässä mutta nyt kun ennemmin pitäsi jotain muuta 1 perkkiä niin ei noita tankkeja tapa kukaan ja ei mee kun minuutti niin tankittajat päästelee jo koiria ulos.

Eihän se mitään jos pelkkää S&D pelaa kun siinä ei oo ajoneuvoja ja itekkin pelaan sitä eniten mutta kun haluais ensiks unlockaa tähtäimet etc nopeesti ja S&D se kestää aivan turhan kauan niin on pakko kattoo tota tankki hippasta... Ihme ettei Treyachin pojat oo lisänny HC modeja missä ei olis noita ajoneuvoja :(

ELi siis toisinsanoen esimerkiksi free for all on mennyt siihen, että jokainen pyrkii tankille? Taitaa jäädä peli ostamatta. Ajoneuvot ovat ihan mukava lisä tosiaan, jos ne on eritelty eri pelimuotoihin, mutta henkilökohtaisesti en niistä välitä kuin Warhawkissa..
 
Ylös Bottom