Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Tuliko peli teille muille ennakkotilaajille jo perjantaina? Itse tilasin sen Verkkokauppa.com:ista ja tulee vasta maanantaina!? Onko muille käynyt näin?
Itse sain torstaina.Tuliko peli teille muille ennakkotilaajille jo perjantaina? Itse tilasin sen Verkkokauppa.com:ista ja tulee vasta maanantaina!? Onko muille käynyt näin?
Itse sain torstaina.
Tiukkaakin tiukemmat Zombie mätöt, päästiin jopa 21 levelille asti.
Menossa mukana olivat Mapax, Beermastah, Huzko ja MJSalli.
Yhteensä liki 2000 Zombieta laitettiin entistäkin kylmemmäksi.
Tiukkaakin tiukemmat Zombie mätöt, päästiin jopa 21 levelille asti.
Menossa mukana olivat Mapax, Beermastah, Huzko ja MJSalli.
Yhteensä liki 2000 Zombieta laitettiin entistäkin kylmemmäksi.
Eipä noista tankeista paljon haittaa ole, hitaita ja kömpelöitä. Olen tainnut kuolla vain 6 kertaa tankin tykkiin. Eikä niitä tankkeja paljon näy kun jahtaa vihuja. Jos siinä kk:ssa on mies niin sen saa todella helposti ammuttua. Eniten tulee aseista käytettyä riflejä. Kyllä ne vihutkin kuolevat, jos ei muuten niin päähän ku ampuu. Tässä on fiksusti tehty tuo ettei itsellä tartte olla tiettyä lvl, että pääsee pelaa kaikkia pelimuotoja. Riittää vain se et partyn hostilla on tarpeeksi lvl:iä. Kyllä tässä on enemmän sodan tuntua kuin cod4:ssa.
Eipä noista tankeista paljon haittaa ole, hitaita ja kömpelöitä. Olen tainnut kuolla vain 6 kertaa tankin tykkiin. Eikä niitä tankkeja paljon näy kun jahtaa vihuja. Jos siinä kk:ssa on mies niin sen saa todella helposti ammuttua. Eniten tulee aseista käytettyä riflejä. Kyllä ne vihutkin kuolevat, jos ei muuten niin päähän ku ampuu. Tässä on fiksusti tehty tuo ettei itsellä tartte olla tiettyä lvl, että pääsee pelaa kaikkia pelimuotoja. Riittää vain se et partyn hostilla on tarpeeksi lvl:iä. Kyllä tässä on enemmän sodan tuntua kuin cod4:ssa.
Hmm, mitä hemmettiä treyarchilta uhotaan, että heidän pulttilukot tappaa yhdestä. Varmaan heidän märissä unissaan.
Hmm, mitä hemmettiä treyarchilta uhotaan, että heidän pulttilukot tappaa yhdestä. Varmaan heidän märissä unissaan.
Joo toi Zombie Mode on kyl iha sika mahtavaa. On ne kyl aika kestäviiki sällei jos esm alkaa jollai pistoolil niit paukuttelee.. Mut onks niiku siinä sitte järkeä kun sen ammeen avaamine maksaa 1000 ja sinne yläkertaakin ku menee ni sieltä alkaa kans virtaa zombei. Eks ois vaa järkevää pysyä alhaal. Paitsi et ylhäälthän saa vaa parempii aseit ja niin pois päin.. kö?
Onko muuten noita ratoi enemmän ku toi yks tos zombimoodis.? btw iha sika siistii setttii.. kannatti hommata peli tän jutun takia
Tuliko peli teille muille ennakkotilaajille jo perjantaina? Itse tilasin sen Verkkokauppa.com:ista ja tulee vasta maanantaina!? Onko muille käynyt näin?