Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuliko peli teille muille ennakkotilaajille jo perjantaina? Itse tilasin sen Verkkokauppa.com:ista ja tulee vasta maanantaina!? Onko muille käynyt näin?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuliko peli teille muille ennakkotilaajille jo perjantaina? Itse tilasin sen Verkkokauppa.com:ista ja tulee vasta maanantaina!? Onko muille käynyt näin?

Tais melkeen kaikki saada perjantaina, mut muutamilla jäi ilmeisesti saamatta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuli tuossa vähän testattua kyseistä peliä, yksinpeli vaikutti aika kuivalta annilta jopa kuivemmalta kuin Co4:sen. Vanhoja codeja mukaillen peli kulkee putkessa ja ainkin omissa silmissä huomattavasti pienemmissä putkissa kuin Cod4.
Graafisesti kyllä jäi edeltäjän varjoon, mutta ei tuo 60 fps ja graffat silti mitään huonoja olleet, tekstuuritkin ovat hemmetin tarkkoja sotilailla mutta maat sun muut tuntuvat vähän suttuisilta, mutta nämä nyt ei niin haittaa.
Aseet tuntuivat jotenkin yliluonnollisen tarkoilta, mitään rekyyliä tuntunut olevan edes kovemman luokan konekivääreissä, mutta tämä sekä huonontaa että parantaa riippuen mikä itseä viihdyttää.

Juonesta ei voi oikein mitään sanoa kun pääsin vasta venäläisten ensimmäisen tehtävän läpi johon pelisessio luultavasti jää kunhan Ethreon on pelin puhki pelannut. Pari kiiltävää trofeetakin tuli saatua josta plussat tietysti myös pelille. Japsi tehtävä oli aika lohduton mutta tuo venäläisten eka oli kyllä ihan mielenkiintoinen kenties paremmin suunnitellun toverin ansiosta?

Moninpeli näytti graafisesti aika löysältä ellei tuota 60fps:ää lasketa, mutta siinä vaikutti olevan sitä vanhaa cod meininkiä ja pelillisesti ei näyttänyt juuri vikaa löytyvän joten jos Cod4 moninpeli maistui niin en näe miksi tämä ei maistuisi, tulee vielä vähän aikakausi vaihteluakin jos on nykyhetkessä tullut vuoden päivät sodittua.

Parempi tuo oli silti kuin odotin.

Itse silti jään suosiolla odottamaan omaan makuun sopivampaa Killzone2:sta, jota odotellessa voisi piipahtaa vaikka Resistancessa alieneita räiskimässä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuliko peli teille muille ennakkotilaajille jo perjantaina? Itse tilasin sen Verkkokauppa.com:ista ja tulee vasta maanantaina!? Onko muille käynyt näin?
Itse sain torstaina.

Tiukkaakin tiukemmat Zombie mätöt, päästiin jopa 21 levelille asti. :)

Menossa mukana olivat Mapax, Beermastah, Huzko ja MJSalli.

Yhteensä liki 2000 Zombieta laitettiin entistäkin kylmemmäksi. :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei hitto kyllä oli hien ja tuskan takana sen yhen sniperin kaataminen veteran tasol ei huhhuh
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itse sain torstaina.

Tiukkaakin tiukemmat Zombie mätöt, päästiin jopa 21 levelille asti. :)

Menossa mukana olivat Mapax, Beermastah, Huzko ja MJSalli.

Yhteensä liki 2000 Zombieta laitettiin entistäkin kylmemmäksi. :D

Oli kyllä aika helvetin badass settiä. Nyt saatiin hyvin tiimipeli toimimaan ja pidettyä zombit aisoissa. Kyllä rupes olemaan aika hektistä touhua lopussa kun meikäkin joutu toisella ikkunalla pistämään lautaa eteen ja samalla ampumaan toisesta ikkunasta tulevia. Sitten kun joku sattu delaamaan niin mukava pikku paniikki iskee kun suojaus pettää jollon zombeja juoksentelee ympäri huonetta ja pitäs saada kaverikin herätettyä.
Nuo pelintekijät ite on päässy 23 tasolle joten aika hyvin vedettiin...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tiukkaakin tiukemmat Zombie mätöt, päästiin jopa 21 levelille asti. :)

Menossa mukana olivat Mapax, Beermastah, Huzko ja MJSalli.

Yhteensä liki 2000 Zombieta laitettiin entistäkin kylmemmäksi. :D

Joo ei voi muuta sanoa kuin aivan mahtava peli! Ja löyty aivan loistava tiimi tuohon zombimoodiin. Muutama raato siinä tosiaan tuli, oi piru kun oli mukavaa :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo toi Zombie Mode on kyl iha sika mahtavaa. On ne kyl aika kestäviiki sällei jos esm alkaa jollai pistoolil niit paukuttelee.. Mut onks niiku siinä sitte järkeä kun sen ammeen avaamine maksaa 1000 ja sinne yläkertaakin ku menee ni sieltä alkaa kans virtaa zombei. Eks ois vaa järkevää pysyä alhaal. Paitsi et ylhäälthän saa vaa parempii aseit ja niin pois päin.. kö?

Onko muuten noita ratoi enemmän ku toi yks tos zombimoodis.? btw iha sika siistii setttii.. kannatti hommata peli tän jutun takia :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko kukaan löytänyt kuvia noista kartoista, eli ikäänkuin pohjapiirrustuksia?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eipä noista tankeista paljon haittaa ole, hitaita ja kömpelöitä. Olen tainnut kuolla vain 6 kertaa tankin tykkiin. Eikä niitä tankkeja paljon näy kun jahtaa vihuja. Jos siinä kk:ssa on mies niin sen saa todella helposti ammuttua. Eniten tulee aseista käytettyä riflejä. Kyllä ne vihutkin kuolevat, jos ei muuten niin päähän ku ampuu. Tässä on fiksusti tehty tuo ettei itsellä tartte olla tiettyä lvl, että pääsee pelaa kaikkia pelimuotoja. Riittää vain se et partyn hostilla on tarpeeksi lvl:iä. Kyllä tässä on enemmän sodan tuntua kuin cod4:ssa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eipä noista tankeista paljon haittaa ole, hitaita ja kömpelöitä. Olen tainnut kuolla vain 6 kertaa tankin tykkiin. Eikä niitä tankkeja paljon näy kun jahtaa vihuja. Jos siinä kk:ssa on mies niin sen saa todella helposti ammuttua. Eniten tulee aseista käytettyä riflejä. Kyllä ne vihutkin kuolevat, jos ei muuten niin päähän ku ampuu. Tässä on fiksusti tehty tuo ettei itsellä tartte olla tiettyä lvl, että pääsee pelaa kaikkia pelimuotoja. Riittää vain se et partyn hostilla on tarpeeksi lvl:iä. Kyllä tässä on enemmän sodan tuntua kuin cod4:ssa.

Tiedä nyt siitä että onko se niin fiksua. Fiksumpaa olisi ollut jättää pelimuodot kokonaan lukitsematta. Nythän riittää se että sulla on kavereita. Eli lukitseminen on täysin turhaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eipä noista tankeista paljon haittaa ole, hitaita ja kömpelöitä. Olen tainnut kuolla vain 6 kertaa tankin tykkiin. Eikä niitä tankkeja paljon näy kun jahtaa vihuja. Jos siinä kk:ssa on mies niin sen saa todella helposti ammuttua. Eniten tulee aseista käytettyä riflejä. Kyllä ne vihutkin kuolevat, jos ei muuten niin päähän ku ampuu. Tässä on fiksusti tehty tuo ettei itsellä tartte olla tiettyä lvl, että pääsee pelaa kaikkia pelimuotoja. Riittää vain se et partyn hostilla on tarpeeksi lvl:iä. Kyllä tässä on enemmän sodan tuntua kuin cod4:ssa.

En tarkottanu sillä että noihin tankkeihin kuolisin mutta kun muut kuolee... suurin ongelma mun mielestä tossa tankki jutussa on se että ne ketkä sitä tankkia huoraa niin saavat ne helvetin koirat heti kättelyssä kun ei taida kukaan kulkea RPG:t niskassa että sais tankit alas.

Itse pistän aina heti kun nään että tulossa mappi missä on ajoneuvot niin lähes kaikkiin custom classeihin RPG:t mukaan ja omistan ruudun lähes kokonaan tankkihuorien listimiselle.

//edit: Muuten respawnaako noi tankit? Voi pistää tankit paskaks sitä mukaan ku niitä näkee :P
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hmm, mitä hemmettiä treyarchilta uhotaan, että heidän pulttilukot tappaa yhdestä. Varmaan heidän märissä unissaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo toi Zombie Mode on kyl iha sika mahtavaa. On ne kyl aika kestäviiki sällei jos esm alkaa jollai pistoolil niit paukuttelee.. Mut onks niiku siinä sitte järkeä kun sen ammeen avaamine maksaa 1000 ja sinne yläkertaakin ku menee ni sieltä alkaa kans virtaa zombei. Eks ois vaa järkevää pysyä alhaal. Paitsi et ylhäälthän saa vaa parempii aseit ja niin pois päin.. kö?

Onko muuten noita ratoi enemmän ku toi yks tos zombimoodis.? btw iha sika siistii setttii.. kannatti hommata peli tän jutun takia :D

Niin on ainakin silloin kun kaikilla on mikit, taikka kaverit kuolee ja naureskelee kun meikä yrittää tappaa ja elvyttää samalla.. Ja tottakai siinä on järkeä että avaa tuon 1000 $ maksavan portin.. Nimittäin et 10 levelin jälkeen saa alakerran aseilla ketään tapettua :)

Onlinessa on tullut pyöritettyä porukkaa aika hyvin, rifleillä & sub machine guneilla vetelen paljon kun kaikki lmg tehtävät on tehty.. Huomattavasti nopeammin saan itse ainakin leveliä kun teen tehtäviä enkä ammu koko ajan ''thompsonilla'' ;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pitäisi joku uusi sotapeli ostaa medal of honor european assaultin tilalle. :D Olisiko tämä hyvä vaihtoehto?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onhan tää. Just pelasin Hardenedilla läpi ja semmotteen 8.0 antaisin yksinpelikamppanjalle. Miinusta kranaatti tulvasta, banzai attacker tulvasta, putkesta ja siitä, että vihollisia tulee lisää ja lisää ellei liiku eteenpäin. Red Armylla pelaamisesta nautin enemmän. Online kentät ovat vaikuttaneet ihan mukiinmeneviltä, muttei kuitenkaan samaa tasoa kuin CoD4.
 
Ylös Bottom