Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Jännästi jakaa mielipiteitä, mun mielestä väsyneeseen neloseen ei ole paluuta. Niitä samoja mappeja ei vaan jaksa. Mun mielestä tässä vitosessa on jopa paremmat äänet (paitsi ukkojen tepsuttelu kuulostaa kyllä vammaselta) ja äijemmät aseet. Karttasuunnittelukin on onnistuneempi. Tätä peliä tulee aika varmasti vedettyä yhtä innolla kun nelosta aikanaan .

Rekyyliä ei muuten taida olla ollenkaan? Sais se ase vähän enemmän elää.

Jännästi jakaa mielipiteitä, mun mielestä väsyneeseen neloseen ei ole paluuta. Niitä samoja mappeja ei vaan jaksa. Mun mielestä tässä vitosessa on jopa paremmat äänet (paitsi ukkojen tepsuttelu kuulostaa kyllä vammaselta) ja äijemmät aseet. Karttasuunnittelukin on onnistuneempi. Tätä peliä tulee aika varmasti vedettyä yhtä innolla kun nelosta aikanaan .

Rekyyliä ei muuten taida olla ollenkaan? Sais se ase vähän enemmän elää.

Ei ole rekyyliä juuri ollenkaan, valitettavasti.

Äänistä sen verran että mielestäni hyvät äänet, pois sulkien se hemmetin kilinä kun juokset. Tulee ikään kuin tuplana omat askeleet ja ei ole ollut yhdestä tai kahdesta kerrasta kysymys kun oon turhaan kääntynyt kattelemaan että kuka mua seuraa. Eikä kukaan seuraa. Kartat on todella paljon paremmat kuin nelosessa, tosin tietyissä pelimuodoissa kannustavat kämppimään.

Koirista: Tuntuvat olevan joillekin liian vaikeita ja niillä onkin helppo horottaa striikkiä ja olen siihen itsekin syyllistynyt. Huomattavasti tehokkaampia kuin nelosen kopterituki, ainakin vielä. Itse en montaa kertaa ole koiriin kuollut, KD-ratio koiria vastaan on jopa plussalla.

Neloseen en hetkeen ainakaan palaa. Joskushan sitä voisi muutaman rundin pelata ja katella miltä se tuntuu tähän verrattuna.

Selkä seinää vasten ja rynkky laulamaan, kyllä siinä puudelit tippuu aika helposti. Jos alkaa paniikissa rynnimään ympäriinsä voi olla varma että saa hurtan purasun takalistoonsa. Hardcoressa ne tappaa yhellä purasulla.

Selkä seinää vasten ja rynkky laulamaan, kyllä siinä puudelit tippuu aika helposti. Jos alkaa paniikissa rynnimään ympäriinsä voi olla varma että saa hurtan purasun takalistoonsa. Hardcoressa ne tappaa yhellä purasulla.

Puukko on myös hyvä, tosin huonolla pingillä melkein hyödytön.

Oletteko huomanneet et se bugi siinä junarata mapissä on edelleen olemassa.

Mut tappoi eilen yksi sälli kolme kertaa ja kun katsoin kill camia niin se oli maan alla....turhauttavaa.....

Itelle tämä peli oli jotenkin pieni pettymys.. :mad:
Campaignista en alunperinkään oikein odottanut mitään. ( Aattelin olevan suunnilleen samanlainen cod4:n kanssa...) Mutta kyllä omasta mielestä CoD4:n online hakkaa tämän 6-0. Jotenki tuntuu cod4 sulavammalta kuin tämä. :rolleyes:
Mutta kai sitä tämän voisi vetää läpi ainakin campaignin, saa niitä trophyja. :D Toisaalta ei huvittaisi palata takaisin cod4:een, sillä tuli sen verran hakattua sitä, että vähän kyllästyminen iski. Peruteluina samoja syitä mitä edellä mainitut ovat kirjoittaneet.

Täytyi Papan ihan kaivaa esiin foorumin salasanakin ja kirjoittaa kommentti lähes vuoden tauon jälkeen.

Monipelistä :

Omasta mielestäni tämä verkkopeli on erittäin hyvä. Odotusarvo oli korkealla COD4 enginen perusteella ja poislukien muutama antiikkiselta vaikuttava ase, on pelikokemus nautittava. Toisaalta, kun on käynyt museossa katsomassa noita samoja aseita ja raahannut Emmaa selässään, tietää että ne eivät kyllä mitään high-techin ihmeitä koskaan ole olleetkaan.

Itse antaisin tälle monipelille erittäin korkean arvosanan. En ymmärrä peliarvosteluja, joissa tätä dissataan 60-80%:n peliksi samalla kuin GTAIV saa 100% ja FC2 90%. GTAIV ei vain kolahtanut meikäläiseen mitenkään ja FC2:n monipelikokemus on aika onneton vaikkakin maisemat ovat upeita ja karttadesignengine antaa mahdollisuuden varioida.

COD5 tuntui heti aivan kuin olisi kotiin tullut - tuttu ja toimii, eikä verkkolatenssikaan ole oikeasti häirinnyt. Toisin on FC2:ssa.

Tavataan pappojen peli-illoissa... tässä taisi olla meikäläisen peli vuodelle 2009.

-barbapappa-

Muutama nettimatsi takana ja täytyy sanoa, että tämä ylitti odotukset.. Odotin paaaljon huonompaa mutta lievästi yllätyin. Toivottavasti pääsisi tänään jo hakkaamaan HC SD:tä oikee kunnolla.:p

Laitetaanpa nyt vähän omiakin aatoksia pelistä..

Vertailu COD4:seen on sinänsä vähän turhaa, että kyse on aivan eri pelistä. Eihän tämä ole mikään Fifa 08 --> 09 päivityksen kaltainen juttu.

Pelkkää online moninpeliä pelanneena olen ainakin tällä hetkellä paljon innostuneempi tästä kuin COD4:sta.
Suurin osa mapeista tuntuvat paljon pienemmiltä kuin ennen, toisaalta tämä tuo paljon enemmän toimintaa ratoihin.
Hyvänä asiana pidän sitä, ettei joka kenttään lähdetä siten että 80% pelaajista menee snaipperin kanssa väijymään.

Innolla odotan mitä tulevan pitää, kun jengi alkaa saamaan tuota liekinheitintä käyttöönsä, olen levelillä 28, enkä ole kertaakaan liekinheitintä kenelläkään nähnyt.
Pidän näistä vanhoista aseista hyvin paljon, enkä näe tuossa grafiikassa mitään valittamista. Peli on onnistunut luomaan toiseen maailmansotaan hyvin sopivan synkän ilmapiirin.
Nuo uudelleensyntymis paikat ovat kyllä vähän tökeröt, siitä ei pääse mihinkään.

Panssarivaunut ovat mielestäni aivan loistava lisä peliin, jos ei niitä vastaan halua takertua myllyttämään, niin eipä niistä juurikaan tarvitse mitään välittää, ovat sen verran hitaita, että hyvin harvoin pääsevät yllättämään.
Vaunujen kanssa on toki hauska keskittyä myllytämään koko rundin ajan, tuo niitä varten oleva kranaatti ja sinko mukanaan. Onko niiden tuhoamiseen jotain muuta vinkkiä? Mikäköhän on tehokkain tapa? Niillä yhdillä pommeilla jotka saa singon tilalle pystyy myös niitä horjuttamaan.
Vaunujen käyttäjissä on hyvin paljon eroja, jotkut tyytyvät olemaan paikallaan maalitauluna kuolemaan saakka ja toisia yhdistelmiä joissa vaunu on miehitettu kahdella hengellä on taas hyvin vaikea saada eliminoitua.
Strategisesti tuovat oivan lisän esimerkiksi sabotageen.

Nuo challenget ovat mielestäni toimivammat kuin viimevuonna, tosin perus aseilla vaaditaan eniten tappoja, mutta jengi kyllä menee pääsääntöisesti thompsonit tai konekiväärit käsissään.

Olen pelaillut viime perjantaista lähtien ja ylentynyt samaan tahtiin kuin suurinosa muista pelaajista, on ollut mukava huomata miten kuvaan ovat tuleet yhtäkkiä aina uudet jutut esimerkiksi mitkä aseet ovat yleisimpiä eri päivinä ja edellisenä päivänä on nähnyt pari hyppymiinaa ja seuraavana niitä on kaikkialla.

Ja meillä on semmoinen alikersantti täällä moderaattorina, joka sanoo, että pysykää aiheessa tai muuten tulee taaksepoistumista oikein urakalla.

Peli on minusta hyvä, julkaisun jälkeen on joka ilta mennyt aamuyön puolelle pelin parissa - ja aamulla töihin...:rolleyes:

Äkkiseltään valittamisen aihetta löytyy suttuisesta grafiikasta, minusta CoD4 oli jotenkin skarpimpi.

Aseiden tarkkuus ja tehot ovat hiukan epäsuhtaisia ja vääristyneitä. Esim. Sakujen konepistooli MP40 vaimennettuna on tarkempi kuin onlinen alussa käytettävissä olevat puoliautomaattikiväärit.
Sama juttu pistoolien kanssa, last standissa oleva vihulainen osuu sinuun ~kymmenien metrien päästä. Nää jätkät pitäis saada Suomen jengiin Lontoon kisoihin ens olympialaisiin!

Aperture sight on myös tehty vähän hassusti. Oikeastihan ko. rakkine on takatähtäimen yhteyteen asennettu aputähtäin jossa pieni erittäin reikä tähystämiseen. Vanhan koulun ampumahiihtopiekkareissa noita on ainakin käytetty.

pelataan illalla lisää...

OT: viime kesänä vapaaehtoisena kertauksissa: Eräs vanhempi herrasmies tyhjensi FN pistoolin lippaansa 25m ampumaradalla oman ampupaikkansa etuseinään...

Viimeksi muokannut moderaattori:

Minusta tässä on mukavaa kun äijiltä lentelee raajoja kun kranaatin nakkaa vierelle. Onhan se vähän raakaa mutta kivaa.

Vastaus: Armeijassa

Jos ei hyvällä, niin sitten pahalla...

Kaikki inttijutut on siirretty tänne, ja seuraavasta ohilaukauksesta napsahtaa (foorumille) saapumiskieltoa pariksi päiväksi.

Moni tuntuu pitävän Juggernautia Suurena Saatanana, mutta Stopping Powerista en ole kenenkään huomannut valittavan. Miksi sitten stoppari on hyväksyttävämpi? Itse en käytä kumpaakaan, molemmat ottaa päähän ihan tasapuolisesti.

Moni tuntuu pitävän Juggernautia Suurena Saatanana, mutta Stopping Powerista en ole kenenkään huomannut valittavan. Miksi sitten stoppari on hyväksyttävämpi? Itse en käytä kumpaakaan, molemmat ottaa päähän ihan tasapuolisesti.

Koska stopping power on pakollinen paha maailmassa missä nubut tuhlaavat yhden perkin Juggernauttiin. Stopping powerhan ei auta tuon taivaallista HC pelissä mutta normi modessa sitä on prkl pakko käyttää kun porukka huoraa juggernautin kanssa.

Thus syy miksi pelaan vain ja ainoastaan HC pelimuotoja.

Normia ei nyt muutenkaan voi pelata. Normi pakottaa käyttämään ainoastaan silua, overkillillä ei tee mitään koska sillon jää stoppari pois jne. En oikeastaan keksi yhtään ainoata hyvää syytä pelata normimuotoja.

Ai ei STG44:ssä ole rekyyliä, nousee piippu heti taivaisiin.

Ei tossakaan hirveesti rekyyliä ole, en ainakaan ole huomannu. Stg-44 lempiasen tällä hetkellä. Nelosessa esim MP5 oli ihan mahoton pyssy, se veti heti piipun taivaaseen kun paino liipasimen pohjaan. Tämä huomas etenkin red-dotilla hyvin. Samoin AK-47.

Nojuu, haukuin tossa aikasemmin peliä mutta..Kyllä se näköjään alkaa toimiin kun saa parempia aseita auki, esim MP40 jolla puunaa hyvin (2x-30/5- FreeForAll) ;)

Myös Co-opina kiva vetää tehtäviä läpi, se taitaa tän pelin suola ollakkin, ainakin mielestäni.

Ylös Bottom