Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nojuu, haukuin tossa aikasemmin peliä mutta..Kyllä se näköjään alkaa toimiin kun saa parempia aseita auki, esim MP40 jolla puunaa hyvin (2x-30/5- FreeForAll) ;)

Myös Co-opina kiva vetää tehtäviä läpi, se taitaa tän pelin suola ollakkin, ainakin mielestäni.

Kertokaas joku miten siit co-op muodosta saa expaa? Mä olen kerran vetänny netin kautta jonkun kanssa muutaman tehtävän läpi, mut musta ei saannu expaa ollenkaan?

Mitä pitää olla valittuna tai mitä pitää tehdä et sitä voi saada?

Vai eikö siitä saakkaan expaa?

Kertokaas joku miten siit co-op muodosta saa expaa? Mä olen kerran vetänny netin kautta jonkun kanssa muutaman tehtävän läpi, mut musta ei saannu expaa ollenkaan?

Mitä pitää olla valittuna tai mitä pitää tehdä et sitä voi saada?

Vai eikö siitä saakkaan expaa?

Expaa coopista saa vain haasteita suorittamalla. Mitä haasteitako? Coopin aulasta kun katsot barracks, niin sieltä ne löytyy. :)

Expaa coopista saa vain haasteita suorittamalla. Mitä haasteitako? Coopin aulasta kun katsot barracks, niin sieltä ne löytyy. :)

Ok kiitti. Pitää kurkata mitä siel on. Vaikka en kyl paljoakaan pelaa tuota tarinaa, mut jos kuitenkin taas jonain päivänä.

Oletteko huomanneet et se bugi siinä junarata mapissä on edelleen olemassa.

Mut tappoi eilen yksi sälli kolme kertaa ja kun katsoin kill camia niin se oli maan alla....turhauttavaa.....

Jep, bugi on. Itse ainakin pistän Vote skip-nappulaa ton kartan kohdalla joka kerta. Omalla porukalla eri asia tietysti.

Olin peliä ostamassa, mutta selvisikin että spliscreen on jälleen kerran saatu kustua oikein huolella.
Ei sitten.

Minkälaisella taktiikalla olette tuota Zombie-mättöä pelanneet? Tuli pelatessa mielee, että hyvä taktiikka voisi olla sellainen, että alakerrassa mäiskitään niin kauan, että jokainen saa arkusta mieleisensä aseen ja sen jälkee avataan kaarreportaat ja kämpätään yläkerrassa loppuun asti. Toiset portaat jäisivät siis kiinni. Yksi hoitaa kaummaisimman nurkkaikkunan ja avustaa toista joka pitää kurissa kaksi vastakkain olevaa ikkunaa. Loput kaksi sitten portaikon ääreen räiskimään. Itse tätä on hieman huono järjestää kun ei ole mikkiä ja pelaan yleensä joidenkin random jamppojen kanssa.

kertokaas joku läpipelannu et oonko menny ees vielä yli puolenvälin:
Edellinen tehtävä tais olla se jossa piti lentokoneesta ammuskella niitä japsi koneita ja paatteja sekä pelastaa omia sieltä merestä

ei muute mut kovasti himottais se zombie jutska :rolleyes: ainii kait sitä voi pelata neljästään splitissä?

Tänään meinas palaa hihat kun respasin suoraan vihun asettaman B-Bettyn eteen. Tuli sellanen OMGWTF?? -fiilis. Hyvin toimii respat joo. :D

Tänään meinas palaa hihat kun respasin suoraan vihun asettaman B-Bettyn eteen. Tuli sellanen OMGWTF?? -fiilis. Hyvin toimii respat joo. :D

Jo toi on kyllä aivan totta. Tulee oikeen Quake 1 ajoilta telefragit mieleen ><

Tällästä tuskin voi ees päivityksellä korjata.

kertokaas joku läpipelannu et oonko menny ees vielä yli puolenvälin:
Edellinen tehtävä tais olla se jossa piti lentokoneesta ammuskella niitä japsi koneita ja paatteja sekä pelastaa omia sieltä merestä

ei muute mut kovasti himottais se zombie jutska :rolleyes: ainii kait sitä voi pelata neljästään splitissä?

Mun mielest täs ei voi splittinä vetää ku 2 kerrallaa.. Oon vaa broidin kaa välil pelannu. Kahestaan päästii lvl 10 asti mikä oli must aika hyvin kun ei meit ollu ku 2. Ite vedin liekinheittimel ja sil jollai MG42 machinegunil. Eipä toi liekki mahtanu enää kunnolla tehota ku niit zombeiki alkaa virtaa ni paljo et on vähä pakko juosta taloo ympyrää.

Mitä videoita olen katsonut, niin ensimmäisenä heti aivan älyttömän iso miinus. Miksi niiden on pitänyt tunkea äänenvaimentajat yms. mukaat. EI NÄIN! Toiseksi äänet ovat ainakin videoiden perusteella aika persuksista, jotenkin munattomia ja (tämän olen tainnut ennekin sanoa) aseet kuulostavat naulapyssyiltä. Ihan kivan näköinen mutta jotakin omaperäisempää olisin Treyarchilta odottanut, nyt ratsastetaan vain CoD4:sen avulla. Ja mitä noihin rekyyleihin tulee, niin eipä niitäkään näytä olevan. Voisivat palata takaisin kunnon vCoD meininkiin. Siellä, etenkin MP44.ssa oli sentään potkua.

Varmasti kuitenkin oikein pelattava teos, joka ainakin itselläni kyllä jää väliin ellen jostakin satu erittäin halvalla löytämään. Noh, CoD6:sta odotellessa.

Ja mitä noihin rekyyleihin tulee, niin eipä niitäkään näytä olevan. Voisivat palata takaisin kunnon vCoD meininkiin. Siellä, etenkin MP44.ssa oli sentään potkua.

Mun versiossa rekyyliä on liikaakin. En vaan pysty vetämään samanlaista tuurisettiä kuin vihut, että nappi pohjaan vaan ja kaikki osuu, kun pyssyt potkii sen verran. Esim. mp40 omaa niin oudon rekyylin, että ei sillä paljon sarjaa viitsi ampua. Tosin, kaikki kiväärit garandia lukuunottamatta ovat ihan rekyylittömiä. Tosin, m1a1:stä ei ole vielä päässyt kokeilemaan.

Mutta mun versio nyt on muutenkin erilainen. Mä kuolen paikallaan olevaan tyhjään tankkiin, jos satun ryömimään sitä päin, mutta vihuja ei voi ees jyrätä. Tänäänkin työnsin yhtä vihua ympäri roundhousea, kun se ei kuollut ja ei ollut mahiksia tappaa sitä. Betassa ei ollut kyllä tuota ongelmaa.

Kun siinä zombeilussa on tokassa kerroksessa se yks kaappi, jonka avaamine maksaa 1500, niin tuleeko sieltä koskaan eri aseita vai aina se sama sniper, jolla ei tee yhtään mitään?

Kun siinä zombeilussa on tokassa kerroksessa se yks kaappi, jonka avaamine maksaa 1500, niin tuleeko sieltä koskaan eri aseita vai aina se sama sniper, jolla ei tee yhtään mitään?

Ei mun mielestä.. Ainoat muut aseet tulee sielt alakerrasta arkusta. Joo ei tol sniperil ja muillaka kivääreil paljoo tee enää siin vaihees ku nazizombei alkaa virtaa joka ikkunast ja paljon :D

Onkos vielä tullut minkään näköistä korjauksia bugisiin servereihin tai muihin bugeihin?
Ei oo kerenny pelaamaan ollenkaan ku tää viikko iltavuorossa eikä aamulla jaksa pelata pentujen kanssa :)
No jos vaikka saisivat edes serverit kuntoon niin ettei kaatuis joka matsin jälkeen.

Ei mun mielestä.. Ainoat muut aseet tulee sielt alakerrasta arkusta. Joo ei tol sniperil ja muillaka kivääreil paljoo tee enää siin vaihees ku nazizombei alkaa virtaa joka ikkunast ja paljon :D

Ohhoh, en ollut huomannukkaan alakerrassa mitään arkkua. Kiitosta vaan, jos nyt vaikka pääsis pidemmälle kun 9LVL:D

Zombie-moodissa lvl 8 (tai 9?) koitui ryhmämme kohtaloksi, kun näitä mielipuolia tunki ovista ja ikkunoista juoksun kanssa päälle vähän liian monta :D Aika asiallinen palkinto yksinpelin läpäisystä.

Tämän pelin paras anti on ZOMBIMÄTTÖÖÖÖ, jossa levelille 19 ollaan porukalla päästy. Ja siihen päälle vielä co-op kaverin kanssa.
Ja itselläni tämä vie reilun voiton CoD4:sta, mutta ei edelleenkään yltä Ygösen tasolle. Moninpeli netissä on jo nyt melko puuduttavaa, eikä oikein jaksa enää edes kiinnostaa. CoD4:n pelailu on aiheuttanut yliannostuksen. Tosin vielä vähemmän tekee mieli pelata nelosta.

Ylös Bottom