Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Palettiin kaverin kanssa sabotagessa Roundhouse-kenttää.
Mikäs bugi tämä nyt oikein on että pommia pitävä pelaaja oli "maanalla" eli kun siinä on se punainen kill-homma näkyvissä kun vihulla on pommi, niin tuon päälle pääsi seisomaan ja sitten yhtäkkiä oli henki pois ja kill-camissa vihu oli siis "maan alla"??

Tilastoissa ei kuitenkaan ollut ketään jolla olisi ollut ylivoimaisesti tappoja tai ketään joka ei olisi kuollut kertaakaan. Mielestäni listin ainakin kerran tuon "myyrän" heittämällä kranaatin sille kohdalle missä tuo punainen kill-teksti näkyi.
Olipa hanurista..

Olikos nyt level 29 kun saavutin ja vihdoin sai hienomman arvomerkin, eikä enää niitä pirun natsoja.

Kertyykö zombeiluista muuten xp:tä?

Täh?? :eek: Ite en ole ainakaan huomannut.

Joo ei siitä kyllä tule, se näyttää aina vaan sen saman XP tekstin jostain viimekertaisesta pelistä tai jostain muusta, mutta ei siitä kyllä mitään XP:tä tule, muutaman pelin olen sitäkin jo ehtinyt mättää, eikä leveli ainakaan mulla nouse :p

Joo ei siitä kyllä tule, se näyttää aina vaan sen saman XP tekstin jostain viimekertaisesta pelistä tai jostain muusta, mutta ei siitä kyllä mitään XP:tä tule, muutaman pelin olen sitäkin jo ehtinyt mättää, eikä leveli ainakaan mulla nouse :p

Jaha, juuri tästä samasta ruudusta päättelin expaa tulleen, vaikka ei se siinä montaa sekunttia ehtinyt viivähtää. Näyttää tosiaan nykyisen levelin ja seuraavan, sekä missä mennää expan kohdalla.

Siis mitkä ihme zombinatsit, mä luulin että kyseinen juttu oli jokin vitsi. Mitä ne zombinatsit tekee sodassa? Okey vaikka onkin joku lisämoodi juttu, mutta kuitenkin! Örkit, zombit, taikajuomat, ihme yliluonnolliset härdellit eivät kuulu mihinkään peliin ellei ne oo tarkoitettu siihen ja cod5 ei oo tarkoitettu zombeille. Noh miten vaan, jospa nyt cod4:seen tulis ne uudet pelilistat niin tois siihen vähäsen uutta meininkiä ja jaksais sitten jopa ehkä pelaa kunnes InfinityWards tekee cod6:sen. Tätä cod5:sta varmaan jaksaa pelaa sen takia koska 4:nen on melkolailla loppuun pelattu ja tässä nyt on melkolailla alkuhuumaa menossa jonka takia jotkut ovat innoissaan. Mutta en usko että tulee mun osalta mitenkään niin suurta hittiä kun 4:sesta. Varmaan pienes hiparakas lauantai iltaisin vois ollakki ihan hauska kun onlines on 40 tyyppiä ja niistä 36 pelaa cod5:sta niin ei viiti ihan ulkopuolelle jäädä. Mutta sitten noin 3kk päästä kun tässäkin kaikki mapit ovat jo täysin ennestään tuttuja niin eipähän siinä varmaan ookka mitään niin hienoa, sitten treitrattsi julkaisee muutaman uuden mapin ehkä jotkut innostuu laitailee sitten niitä ja peli saa eloa taas noin pariks kuukaudeks ja siinäpä se. Itse olen vetänyt cod4:sta jo vuoden verran noin, eikä kyllä vieläkään kyllästytä, ei sitten mitenkään. Totuus on kuitenkin se, että treitrattsi vai mikä se onkaan, ei vaan saanut tästä kyseisestä pelistä loistavaa 10 pisteen peliä.

Siis mitkä ihme zombinatsit, mä luulin että kyseinen juttu oli jokin vitsi. Mitä ne zombinatsit tekee sodassa? Okey vaikka onkin joku lisämoodi juttu, mutta kuitenkin! Örkit, zombit, taikajuomat, ihme yliluonnolliset härdellit eivät kuulu mihinkään peliin ellei ne oo tarkoitettu siihen ja cod5 ei oo tarkoitettu zombeille. Noh miten vaan, jospa nyt cod4:seen tulis ne uudet pelilistat niin tois siihen vähäsen uutta meininkiä ja jaksais sitten jopa ehkä pelaa kunnes InfinityWards tekee cod6:sen. Tätä cod5:sta varmaan jaksaa pelaa sen takia koska 4:nen on melkolailla loppuun pelattu ja tässä nyt on melkolailla alkuhuumaa menossa jonka takia jotkut ovat innoissaan. Mutta en usko että tulee mun osalta mitenkään niin suurta hittiä kun 4:sesta. Varmaan pienes hiparakas lauantai iltaisin vois ollakki ihan hauska kun onlines on 40 tyyppiä ja niistä 36 pelaa cod5:sta niin ei viiti ihan ulkopuolelle jäädä. Mutta sitten noin 3kk päästä kun tässäkin kaikki mapit ovat jo täysin ennestään tuttuja niin eipähän siinä varmaan ookka mitään niin hienoa, sitten treitrattsi julkaisee muutaman uuden mapin ehkä jotkut innostuu laitailee sitten niitä ja peli saa eloa taas noin pariks kuukaudeks ja siinäpä se. Itse olen vetänyt cod4:sta jo vuoden verran noin, eikä kyllä vieläkään kyllästytä, ei sitten mitenkään. Totuus on kuitenkin se, että treitrattsi vai mikä se onkaan, ei vaan saanut tästä kyseisestä pelistä loistavaa 10 pisteen peliä.
Silmät oli räjähtää tosta sun tekstin lukemisesta..

..mutta minkä sille voi että Zombie mättö on viihdyttävämpää kuin merkityksetön publa säätö (pois lukien miesten pelit eli HC SD mätöt)?
Zombie mätössä yksinkertaisesti "välittää" enemmän tiimikaverin hengestä koska kyseessä on omakin riepu siinä samalla ja mikki on "must" että selvitään niin pitkälle kuin selvitään (lvl21 :p)

Mutta mun versio nyt on muutenkin erilainen. Mä kuolen paikallaan olevaan tyhjään tankkiin, jos satun ryömimään sitä päin, mutta vihuja ei voi ees jyrätä. Tänäänkin työnsin yhtä vihua ympäri roundhousea, kun se ei kuollut ja ei ollut mahiksia tappaa sitä. Betassa ei ollut kyllä tuota ongelmaa.

Kyllä mä rullasin, ihan hienosti yhen vihun tankilla :rolleyes:

En ole vielä päässyt kokeilemaan zombiemoodia, mutta olisi mukavaa jos siitä tulisi traditio, että se tulisi jokaiseen CODiin. Tosin luulen, että IW:n ylpeys ei anna periksi, että voisivat kopioida.

Muuten tämä peli alkaa oikeastaan vasta nyt maistumaan oikein kunnolla, kun hieman on oppinut noita karttoja ja saanut uusia aseita. Kaippa se on aina aluksi pientä hakemista, kun aloittaa uuden FPS:n. Haulikot taitaa olla aika hyödyttömiä tässä, koska kentät ovat laajempia ja harvoin viholliset pyörivät jaloissa toisin kuin nelosessa. Tekee mieli päästä kokeilemaan sitä rifleä mikä aukeaa vasta lvl65. Paperilla se näyttää olevan todella hyvä varsinkin kun olen nyt innostunut käyttämään noita kiväärejä.

Palettiin kaverin kanssa sabotagessa Roundhouse-kenttää.
Mikäs bugi tämä nyt oikein on että pommia pitävä pelaaja oli "maanalla" eli kun siinä on se punainen kill-homma näkyvissä kun vihulla on pommi, niin tuon päälle pääsi seisomaan ja sitten yhtäkkiä oli henki pois ja kill-camissa vihu oli siis "maan alla"??

Tilastoissa ei kuitenkaan ollut ketään jolla olisi ollut ylivoimaisesti tappoja tai ketään joka ei olisi kuollut kertaakaan. Mielestäni listin ainakin kerran tuon "myyrän" heittämällä kranaatin sille kohdalle missä tuo punainen kill-teksti näkyi.
Olipa hanurista..

???

Edelleenkin siellä roundhouse mapissa on glichi jonka kautta pääsee mapin alle. Älkää pelatko sitä mappia, etenkäään respamuotoja.

Kymysys,

jos käyttää camouflage perkkiä, niin tarviiko myös supressooria, jos haluaa olla todellinen stealth pyssysankari?

btw,.. se mp40 toimii mulla ainakin kuin unelma anelma. Iso lipas pykälään ja ukkoa kaatuu kuin heinää. Esim type 100 -aseella pelatessani sain n. 9 ukkoa hengiltä, mp40:llä luku nousi 30 :)

Siis mitä? :D Miten se on sinulta pois jos tässä on extrana zombien lahtausta. Ymmärtäisin jos ne zombit ois kampanjamoodissa, mutta kun ne on extrana. Ei sun tartte sitä pelata.

Kymysys,

jos käyttää camouflage perkkiä, niin tarviiko myös supressooria, jos haluaa olla todellinen stealth pyssysankari?

btw,.. se mp40 toimii mulla ainakin kuin unelma anelma. Iso lipas pykälään ja ukkoa kaatuu kuin heinää. Esim type 100 -aseella pelatessani sain n. 9 ukkoa hengiltä, mp40:llä luku nousi 30 :)

Täytyy olla, muuten näyt kartassa aina kun ammut, jos siis pelaat normi muotoja.

Hardcore: jos sulla on camoflage näyt vain silloin kun vihulla on recone plane ilmassa ja ammut ilman silua.
Normi: näyt aina kun ammut ilman silua

Oiskohan noin (?).

Tänks mykket. Näin mä vähän ajattelinkin. Hardcorea en ole paljon uskaltautunut kokeilemaankaan.

pitääkö yksinpeli vetää eka läpi enneku pääsee zombi modiin netis?

pitääkö yksinpeli vetää eka läpi enneku pääsee zombi modiin netis?

Ei välttämättä. Riittää että saat kutsun zombie co-oppiin. Mutta jos itse haluat luoda zombiemättöpartyn, silloin pitää olla kampanja vedetty läpi. :)

Tulisko joku jolla on Zombie mod avattuna niin pelaamaan mun kanssa joskus puol 7?:cool:

Oli Hauskaa pelata eileen Nisun, Unikon Kanssa ja olio-folion Uudestaan vaan

minä, limputtaja ja jageksi päästiin 21 levelille kolmistaan :p pistäkää paremmaks

Ylös Bottom