Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Huh, nyt alkaa kyllä mennä lopullisesti hermot koko peliin. Vielä pitäisi jaksaa 19 leveliä nousta, että saa kokeiltua kaikki aseet läpi ja nyt jo tekee mieli pistää peli myyntiin tai paiskoa vaikka roskiin.

Mapit on vaan niin uskomattoman pieniä, ettei ole hetkenkään rauhaa. Jokaisen pelin voi kuvata näin. Peli alkaa. Saan hyvän tappoputken tai kuolen heti. Jos saan tappoputken, niin peli menee hyvin, kunnes kuolen kerran. Jos kuolen heti, kuolen koko loppupelin. Kuollessa peli spawnaa sut lähimmän vihollisen luo. Jos pelissä yrittää liikkua, niin voi olla varma, että vihut tappaa sut syntymällä ihan viereen. Jos yrittää kamppia, joku vihu löytää aina selkään muutamassa sekunnissa tai vihut syntyvät viereen.

Sit tankit. Voiko enää helpommaksi peliä tehdä? Tankit kestää ihan pirusti osumaa joka puolelle ja ovat vielä niin tuhoisia, että koirat saa vähintään 3 kertaa pelissä. Singolla pitää saada laskujen mukaan ~4-5 osumaa yhteen kohtaan tuhotakseen sen ja tästä syystä itse mieluummin otan bandolierin kuin turhan singon mukaan. Saavat omasta puolesta rellestää koko pelin, kun ei niitä yksin saa pudotettua ilman 10 kuolemaa.

Osumantunnistus. Siihen menee edelleen hermot. En vaan tajua, miten smg-mies voi voittaa mun snipun tai kiväärin mapin toisesta päästä vaan ampumalla nappi pohjassa ja tähtäimellä vetää viivasuorasti mun yli. Itse taas ei osu, vaikka tähtäin on 120% varmuudella rinnassa. Samaan kategoriaan tai kyseisen ongelman syyksi voisi lukea lagin. On erittäin vaikea löytää 4 palkin peliä ja lagi jostain syystä vaikuttaa reippaasti enemmän kuin cod4:ssa. Jos itse pääsee hostiksi, niin fps laskee roimasti ja peli jumittaa jokaisen matsin jälkeen.

Zombielahtausta en oo vielä kokeillut, mutta se tietysti saattaa pelastaa pelin. Ainakin jos samalle koneelle kerää 3 muuta pelaajaa ja mukavassa humalatilassa alkaa pelaamaan. Mutta sitä varten taas pitäisi tuhlata paljon rahaa ohjaimiin.

Ja ärsytyskerrointa nostaa vielä se, ettei samassa porukassa pysty pelaamaan yleensä kuin yhden pelin. Muutaman kerran löytynyt servu, jossa kaikki on kohdallaan ja silloinhan se kaatuu aina pelin jälkeen. Huonommilla servuilla on suuremmat mahdollisuudet pysyä pystyssä ainakin 2 peliä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mapit on vaan niin uskomattoman pieniä, ettei ole hetkenkään rauhaa.

ei ne mapit kyl mitään uskomattoman pieniä ole vaan suurin osa melko/vähän liiankin isoja. kokeile vaikka sd:tä jos tankit kyllästyttää tai erikoiset spawnaukset.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Zombielahtausta en oo vielä kokeillut, mutta se tietysti saattaa pelastaa pelin. Ainakin jos samalle koneelle kerää 3 muuta pelaajaa ja mukavassa humalatilassa alkaa pelaamaan. Mutta sitä varten taas pitäisi tuhlata paljon rahaa ohjaimiin.

Pelissähän ei kait ole mahollista pelata NaziZombieta neljällä tai edes kolmella pelaajalla samalla koneella? Ainakaan kun tänää kolmen kaverin kanssa yriteettiin, niin eipä onnistunu.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Huh, nyt alkaa kyllä mennä lopullisesti hermot koko peliin. Vielä pitäisi jaksaa 19 leveliä nousta, että saa kokeiltua kaikki aseet läpi ja nyt jo tekee mieli pistää peli myyntiin tai paiskoa vaikka roskiin.

Mapit on vaan niin uskomattoman pieniä, ettei ole hetkenkään rauhaa. Jokaisen pelin voi kuvata näin. Peli alkaa. Saan hyvän tappoputken tai kuolen heti. Jos saan tappoputken, niin peli menee hyvin, kunnes kuolen kerran. Jos kuolen heti, kuolen koko loppupelin. Kuollessa peli spawnaa sut lähimmän vihollisen luo. Jos pelissä yrittää liikkua, niin voi olla varma, että vihut tappaa sut syntymällä ihan viereen. Jos yrittää kamppia, joku vihu löytää aina selkään muutamassa sekunnissa tai vihut syntyvät viereen.

Sit tankit. Voiko enää helpommaksi peliä tehdä? Tankit kestää ihan pirusti osumaa joka puolelle ja ovat vielä niin tuhoisia, että koirat saa vähintään 3 kertaa pelissä. Singolla pitää saada laskujen mukaan ~4-5 osumaa yhteen kohtaan tuhotakseen sen ja tästä syystä itse mieluummin otan bandolierin kuin turhan singon mukaan. Saavat omasta puolesta rellestää koko pelin, kun ei niitä yksin saa pudotettua ilman 10 kuolemaa.

Osumantunnistus. Siihen menee edelleen hermot. En vaan tajua, miten smg-mies voi voittaa mun snipun tai kiväärin mapin toisesta päästä vaan ampumalla nappi pohjassa ja tähtäimellä vetää viivasuorasti mun yli. Itse taas ei osu, vaikka tähtäin on 120% varmuudella rinnassa. Samaan kategoriaan tai kyseisen ongelman syyksi voisi lukea lagin. On erittäin vaikea löytää 4 palkin peliä ja lagi jostain syystä vaikuttaa reippaasti enemmän kuin cod4:ssa. Jos itse pääsee hostiksi, niin fps laskee roimasti ja peli jumittaa jokaisen matsin jälkeen.

Zombielahtausta en oo vielä kokeillut, mutta se tietysti saattaa pelastaa pelin. Ainakin jos samalle koneelle kerää 3 muuta pelaajaa ja mukavassa humalatilassa alkaa pelaamaan. Mutta sitä varten taas pitäisi tuhlata paljon rahaa ohjaimiin.

Ja ärsytyskerrointa nostaa vielä se, ettei samassa porukassa pysty pelaamaan yleensä kuin yhden pelin. Muutaman kerran löytynyt servu, jossa kaikki on kohdallaan ja silloinhan se kaatuu aina pelin jälkeen. Huonommilla servuilla on suuremmat mahdollisuudet pysyä pystyssä ainakin 2 peliä.

12.11.2008, 18:36
Itsellä on kerääntynyt ja kerääntyy edelleen, kun en mitään ala-arvoista wawia ole ostamassa. Kuitenkin, kd-ratio on 2,73, tappoja joku 60000-80000, voipi olla enemmänkin ja paras streak 40.
Mitäs ostit :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No halusin jonkun nettiräiskinnän ja cod4:sta ei jaksanut molemmilla koneilla pitää, kun sitä voi pelata boksilla mieluummin. Tyhmä valintahan tää oli, mutta eipä oo sentään ensimmäinen.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kyllä tämä paras FPS online peli on Killzone 2 julkasuun asti vähintään. CoD 4 oli helvetin hyvä peli varsinkin kun saavutettavaa riitti eikä max rankiä saada muutaman päivän pelaamisen jälkeen... Sama homma tässä. Tätä jaksaa taas puol vuotta pieksää ainaskin. Cod 4 mulla tais K/D ratio olla 1.7 ja oisko ollu 40 000 tapolla. Perjantaina kun alotin CoD 5 hakkaamisen niin K/D ratio pysy varmaan 10 pelitunnin ajan alle 1 ja pelaaminen ei tuntunu yhtään hauskalta mitä CoD 4. Nyt 20 tuntia takana ja K/D senkun nousee kohti 2 kun on alkanu kentät ja taktiikat oppimaan. Nyt online puolesta alkaa vasta pitämään ja kaljaa rupee taas menemään...

HQ on tullu enimmäkseen pieksettyä. Tällä hetkellä paras setti on MP40 + isompi lipas. Perkeleinä miinat, Camoflauge ja Steady Aim. Camoflaugee oli jo pakko rueta pitämään kun vastustajilla on tutka päällä kokoajan. Miinoilla saa hyvin tappoja/suojattua selustan ja Steady Aim humalan takia...

Kyllähän nuo servut kusee aika pahasti tällä hetkellä mutta eiköhän ne siitä korjaannu. Ei niinkää kyllä ihteeni haittaa jos joka matsin jälkeen tulee error. Nuissa spawneissa kyllä ois vähän korjattavaa niinkun Snydenthur mainihti. Mutta en kyllä kovin usein ole joutunu spawn killing uhriks...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei millään malta pelata soolokampanjaa kun online on niin koukuttava. Kuinka paljon on minulla jäljellä, olen pelannut tankki levelin läpi ja nyt olen asylumissa.?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ihan tyytyväinen oon ollut tähän peliin. Wehrmacht - lovely (Hitler) :D Tekis mieli pelata ihan koko ajan, mutta pakko lukea kokeisiin. :/ Koeviikko alkoi tänään meinaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei millään malta pelata soolokampanjaa kun online on niin koukuttava. Kuinka paljon on minulla jäljellä, olen pelannut tankki levelin läpi ja nyt olen asylumissa.?

Jäljellä vielä
6 tehtävää Evictionin jälkeen
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

onkos kukaan saanu competitive co-op:ista niitä trophyjä meinaan että kun itellä ainaki pleikka menee jumiin joka competitive pelin jälkeen ja pitää käynnistää uudelleen eikä niitä trophyjä ole tullut :(
onko muilla tätä ongelmaa vai johtuuko se netti yhteyksistä tai jostai?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

onkos kukaan saanu competitive co-op:ista niitä trophyjä meinaan että kun itellä ainaki pleikka menee jumiin joka competitive pelin jälkeen ja pitää käynnistää uudelleen eikä niitä trophyjä ole tullut :(
onko muilla tätä ongelmaa vai johtuuko se netti yhteyksistä tai jostai?

Ei noita varmaan kukaan ole vielä saanut, kun peli tosiaan jumahtaa tulosruutuun ja heittää takaisin valikkoon "Connection lost to server."-viestin kera.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei se mulla ole jumiin menny kertaakaan. Olisinko pelannu joku 6 tehtävää co-oppia. Party hajoo kyl melkein aina, mut ei aina sekään... Kai siel joku pokaali on tullu? En ole kattonu, ku musta niillä ei tee mitään.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eilisen illan respaus episodi: Voin sanoa että olen 100%:sen varma että selustaani ei jäänyt vihua, joten yllätyin suuresti kun yhtäkkiä mut tapettiin suoraan selustasta, pelaaja respasi sinne. Seuraavaksi sitten respasin itse aivan samaan paikkaan ja aivan saman jätkän viereen, kerkesin sekunnin pelaamaan kun sama jätkä tappoi. Eikä siinä vielä kaikki, seuraava respaus, hieman eri paikkaan, mutta taas sen saman pelaajan viereen, sekunti ja pam, olin kuollut, seuraavaksi kuulin kun vihu tilaisi recon planen. Eli pelkillä *askoilla respauksilla sama jätkä sai musta ilmaisen recon planen. Itse heitin ohjaimen nurkkaan je menin hetkeksi rauhoittumaan. Mappina oli upheaval ja pelimuotona hc war.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eilisen illan respaus episodi: Voin sanoa että olen 100%:sen varma että selustaani ei jäänyt vihua, joten yllätyin suuresti kun yhtäkkiä mut tapettiin suoraan selustasta, pelaaja respasi sinne. Seuraavaksi sitten respasin itse aivan samaan paikkaan ja aivan saman jätkän viereen, kerkesin sekunnin pelaamaan kun sama jätkä tappoi. Eikä siinä vielä kaikki, seuraava respaus, hieman eri paikkaan, mutta taas sen saman pelaajan viereen, sekunti ja pam, olin kuollut, seuraavaksi kuulin kun vihu tilaisi recon planen. Eli pelkillä *askoilla respauksilla sama jätkä sai musta ilmaisen recon planen. Itse heitin ohjaimen nurkkaan je menin hetkeksi rauhoittumaan. Mappina oli upheaval ja pelimuotona hc war.

Tuosta tulikin mieleen, et voisivat ottaa samanlaisen käytännön kuin BF:ssä...eli voi itse päättää minne respaa...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuosta tulikin mieleen, et voisivat ottaa samanlaisen käytännön kuin BF:ssä...eli voi itse päättää minne respaa...

Ja Warhawkissa... ei kyllä olisi paha veto että alueet jaettaisiin joukkueettain varsinkin war ja domination muodossa. Tälläinen olisi kyllä vaikea toteuttaa TDM modessa mutta jotain asialle pitäisi kyllä tehdä.

Ihme kyllä että Trayarchin pojat jotain tälläistä sössinyt kun ei esim CoD4:ssä ollut itselläni ainakaan ikinä kyseistä respaus ongelmaa... tässä se taas on niin paha että oikeasti tulee pahimmat queke 1 telefrag muistot mieleen
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ainoa asia mikä tässä pelissä todella kyrpii on juuri tuo aivan älytön respa systeemi! Voi hyvä jumala kun satut respaamaan jopa VIISI kertaa putkeen suoraan vihollisen tähtäimeen jolla sattuu juuri sillä hetkellä olemaan liipaisin pohjassa joka jumalan kerta! Ei siinä ehdi edes kissaa sanomaan kun olet jo kylmänä maassa! :mad: Olis kyllä kiva pelata muitakin pelimuotoja kuin S&D mutta ei taida pää kestää enää noita ihania kuolemia... Vois kyllä joku päivitys tulla tähän joka korjais ton systeemin... :(
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Huonosta spawnista ei voi puhua, jos ei ole pelannut Helghastin puolellla Beach mappia Killzonessa. :D
Ne jotka ovat sen kokeneet tietävät mistä puhun.

Spawnaus häiritsi itseäni lähinnä TDM peleissä. Muissa ei ole ollut ongelmaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Todella hyvä peli! Ei siinä mitään, mutta jokin tässä on, että tykkään kumminkin CoD4:ta enemmän..

Pelailin soloa muutaman kentän lävitte, tais mennä siihen tankkikentästä seuraavaan, sitten siirryin multiplayeriin ja nyt siinä koukussa :D

Tuo zombiemodi kiinnostaa kyllä ja voi olla että se vie tän pelin CoD4:n ohi!

Semmosen miinuksen oon huomannu, että multiplayerissa pakkaa samat mapit tulemaan turhan usein peräkkäin..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Semmosen miinuksen oon huomannu, että multiplayerissa pakkaa samat mapit tulemaan turhan usein peräkkäin..

Johtunee siitä että eivät oo vielä saannu korjattua sitä servu ongelmaa että lähes joka matsin jälkeen hosti tilettää ja täten alottaa mappi cyclen alusta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tähänkin peliin olis voinu tehdä kaikki asiat vähän paremmin... Nuubituubilla kuulemma lentää taas sopivasti kranut suoraan respalle... Ja S&D pommit on aina samassa paikassa. No onhan tää kuitenkin ihan hauskaa hupia vaikka asetasapaino ei ole kummonen. Ei vaan tiedä kauanko tätä jaksaa, koska loppujen lopuksihan tää on Turska nelonen uusilla skineillä.
 
Ylös Bottom