Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko muutenki paljon suomalaisia klaanei pelailemas tätä?

Älä edes mieti tän ostoa. Mä olen melkeinpä 100% varma että sä et pidä tästä. Et pitänyt nelosesta ja tää on menny siitä vain alas päin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

8ms on erinomainen ping. Kokeilitko muuten ton PC:llä vai pleikalla. Mulla lähiverkossa olevan pleikan pingit on ton testin mukaan aina noin tuplat mitä puuseella.

Kokeilin PC:llä. Äsken kokeilin PS3:lla ja tulos olikin aivan erilainen, eli: 24ms.
Onko tuo edes keskitasoa?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

NO onhan se ihme että saa helsingissä pingin alle 10ms kun kokeilee sitä helsingin testiserveriillä :D:D:D

Kokeilkaa kuulkaas mielummin esimerkiksi saksan ja britannian yhteyksiä
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

OT: Tuosta lagista....kannattaa koittaa omat pingit (itseläni 19ms ja meganen yhteys...ei lagia) vaikka täältä http://www.speedtest.net/

Toi paikkakin on vaan suuntaa antava. Servupäässäkin on sen verran kuormitusta että antaa aina eri mestoista erilaisen dl/ul-tilaston.
Pingit on ollu meikällä normaalisti tuolla Suomessa n. 10-15ms ja Lontooseen 80-120ms. Tällä kertaa testi antoi Lontooseen 109ms, mutta servu oli sen verran kuormalla että yhteysnopeus näytti joka kerta 2M liian hidasta dl ja 0,5M liian hidasta ul. Suomeen yhteysnopeus näkyi kuitenkin melkein oikeana ja pingi oli tällä kertaa 13ms.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pelit toimii hyvin kun on 40-50 tuhatta pelaajaa online. Illalla kun pelaajamäärä nousee yli 70 tonnin alkaa ongelmat.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

onko totta että lagaa ps3 versio? Taisi olla helvetin hyvä että ostin boxi version ku ei vielä ole kunnon lagia ilmennyt. Miks ps3:lla esiintyy aina tuota lagia? Bf:bc oli/on ihan luokaton ja cod 4:kin oli lagia aika lailla.

Tää oli päivän paras! Entisenä xbox omistajana ja BC:n pelaajana tiedän kyllä BC:n tilanteen mitä se oli. Hyvä provo.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ihme kitinää lagista...
Noh, saattaa vaikuttaa ihmettelyyn se että mulla ei ole lagittanut vielä kertaakaan:D
Yhteytenä Sonera 10mb

Miinat on kyllä aika hanurista, mutta sekin ongelma hoituu bomb squadilla. Nykyisin saan ihan pirusti tappoja vihujen omilla miinoilla. Aina kun näkee miina-merkin, niin kässy vaa sinne. Tuliskoha about joka 4. kerta tappo.

Eikä noissa asetasapainoissa mun mielestä mitään suurta vikaa ole, enemmänkin vika löytyy valittavan pelaajan(useimmiten) taktiikoista. Onhan se ihan selvä, että smg:llä pesee lähitaistelussa vaikkapa M1:n.

Ja tuosta pelin ajanjaksosta kun kitistään, niin ei voi kun ihmetellä että mihin aikaan tämän sitten pitäisi sijoittua. Tulevaisuuteen? Ei kiitos BF2142(tjsp)...

Ainakin mun mielestä WWII on hyvä, varsinkin kun tässä on hieman uutta verta matkassa. MP:ssä WWII toimii pirun hyvin, mapit on paljon "sotaisamman" tuntuisia kuin CoD4:ssa. Nelosessa mapit tuntui pääasiassa aika kliinisiltä, kun tässä taas vähän joka paikka on rikki yms...

Mitenkäs muuten, oliko CoD4:n mp hyvä heti alusta? Ei ollut, kyllä siinä meni bugeja korjaillessa piiitkä aika.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo parempaan suuntaan menossa kun saivat ne purkuäänet SD:hen ja taisivat myös laittaa askeliin hiukan voimakkuutta lisää. Sitte vielä servu jäätymiset kuriin niin tätä pystyy jo pelaamaan kunnolla. Bolt Rifletkin tappaa nykyään mukavasti ykkösestä jos osuu kunnolla :).
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko muilla sellaista ongelmaa, kun esim. on pelannut TD HC:sta niin pelin loputtua pitäisi näkyä listalla kaikki tapot, päähän osumat ja ynm. Mut mulla kaikissa nolla :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko muilla sellaista ongelmaa, kun esim. on pelannut TD HC:sta niin pelin loputtua pitäisi näkyä listalla kaikki tapot, päähän osumat ja ynm. Mut mulla kaikissa nolla :confused:

Joo mulla sama homma mutta tää alko vasta niin kutsutun "korjauspäivityksen" jälkeen. Mutta eiköhän nuo statit silti tallennu vaikka ei heti matsin jälkeisissä infoissa näykkään.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo mulla sama homma mutta tää alko vasta niin kutsutun "korjauspäivityksen" jälkeen. Mutta eiköhän nuo statit silti tallennu vaikka ei heti matsin jälkeisissä infoissa näykkään.

Nollaa näyttää myös täällä, mutta kyllä ne tapot noihin "pitkän ajan tilastoihin" tallentuu. Suurin murhe itsellä nettipeleissä on,etten millään pääse liittymään kavereiden peleihin inviten sattuessa kohdalle. Aina tulee vain ilmoitus "session not available" - joten pitää vaan jatkaa taistelua yksinäisenä soturina.. :o
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Roundhousessa on ärsyttävä glitchi, jonka uhriksi jouduin eilen. Glitchi nr 2 tossa videossa. Läksin samantien pois siltä servulta.

http://www.youtube.com/watch?v=JJRMlkcUP8E

Ai, se toimii vieläkin. Käsittääkseni se korjattiin päivityksessä. Itse en ole ainakaan päivityksen jälkeen roundhousessa nähnyt ketään maan alla, mutta downfallissa kylläkin. On ne kovia jätkiä, jotka siellä viihtyy.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itselläni oli kanssa eilen serverit tiukassa, vaikka mitä pelimuotoa yritin etsiä niin aikaa meni etsimiseen semmoinen n.5 minuuttia.. Sitten kun pääsin servulle niin britit olivat vallanneet = lagia ilmassa. Toivottavasti tätä ei tapahdu kovin usein koska muuten tämä peli menee hyllylle jos ei rupea servut toimimaan kunnolla.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Alkuinnostuksen jälkeen tämä on hieman menettänyt jotain. Jonkun verran on ruvennut häiritsemään, että peli on niin harmaan näköinen. Ei kai toisen maailman sodan aikana maailma ollut sen harmaampi kuin nytkään? Ärsyttää myöskin tuo hidas eteneminen noissa leveleissä, olen pelannut ikuisuuden ja vielä on vaikka kuinka monta asetta avaamatta.

Tai sitten on tullut jonkin asteinen FPS yliannostus ja kaikki häiritsee:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Oisko kellään modella tietoo, että tuleeko PS3 puolellekkin turnaus?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tulin tänne ilmottelemaan (kun tuo CoD4 threadi on aika kuollu) että Clanbase on avannu CoD4 S&D ja TDm ladderit molemmille konsoleille.

Tiedän hyvin että CoD5 on se tämän hetken juttu, mutta ei se CoD4:en potkua voita. Vaikka edellis osaan onkin kyllästyny on sillä vielä paljon uutta tarjolla.

Menkää siis http://clanbase.ggl.com/ ja lukekaa mistä on kyse!
 
Ylös Bottom