Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]
Ihme kitinää lagista...
Noh, saattaa vaikuttaa ihmettelyyn se että mulla ei ole lagittanut vielä kertaakaan
Yhteytenä Sonera 10mb
Miinat on kyllä aika hanurista, mutta sekin ongelma hoituu bomb squadilla. Nykyisin saan ihan pirusti tappoja vihujen omilla miinoilla. Aina kun näkee miina-merkin, niin kässy vaa sinne. Tuliskoha about joka 4. kerta tappo.
Eikä noissa asetasapainoissa mun mielestä mitään suurta vikaa ole, enemmänkin vika löytyy valittavan pelaajan(useimmiten) taktiikoista. Onhan se ihan selvä, että smg:llä pesee lähitaistelussa vaikkapa M1:n.
Ja tuosta pelin ajanjaksosta kun kitistään, niin ei voi kun ihmetellä että mihin aikaan tämän sitten pitäisi sijoittua. Tulevaisuuteen? Ei kiitos BF2142(tjsp)...
Ainakin mun mielestä WWII on hyvä, varsinkin kun tässä on hieman uutta verta matkassa. MP:ssä WWII toimii pirun hyvin, mapit on paljon "sotaisamman" tuntuisia kuin CoD4:ssa. Nelosessa mapit tuntui pääasiassa aika kliinisiltä, kun tässä taas vähän joka paikka on rikki yms...
Mitenkäs muuten, oliko CoD4:n mp hyvä heti alusta? Ei ollut, kyllä siinä meni bugeja korjaillessa piiitkä aika.