Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

JESH! sainpas kyseisen pelin toissapäivänä. Kampanjan pelasin jo läpi ja se olisi ollut hyvä jos ei olisi ollut kiire saada zombie modia:D
CO-OP on hauskaa ja pulttilukkoset ownaa kaiken! Nettipelissä ketuttaa lagi niin helevesestestesti
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pelit toimii hyvin kun on 40-50 tuhatta pelaajaa online. Illalla kun pelaajamäärä nousee yli 70 tonnin alkaa ongelmat.

Näinhän se valitettavasti menee, 30-50 tuhatta kun on pelaamassa niin servut toimii, ei pahemmin lagia ja homma toimii. 70 tuhatta ja yli kun menee niin koko peli jumittaa...

Muuten kyllä tykkään pelistä, mitä enemmin tätä pelaa niin sen paremmalta tää tuntuu :) Päivitys kun vielä tulisi joka korjaisi loput ongelmat (servut,respa paikat, jne.) niin mielestäni yhtä hyvä ellei jopa parempi mitä cod4!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

kertokaa nyt!!!!!!!!!!!!!!

pystyykös tämän menee co-opilla samalla koneella campaigniii läpi/pelaan sitä zombi modii???????:confused::confused:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itselläni oli kanssa eilen serverit tiukassa, vaikka mitä pelimuotoa yritin etsiä niin aikaa meni etsimiseen semmoinen n.5 minuuttia.. Sitten kun pääsin servulle niin britit olivat vallanneet = lagia ilmassa. Toivottavasti tätä ei tapahdu kovin usein koska muuten tämä peli menee hyllylle jos ei rupea servut toimimaan kunnolla.

Mä heitin hyllyyn, jossa saa maata niin kauan et alkaa nettipuoli pelittämään kunnolla... prkl...:mad:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

kertokaa nyt!!!!!!!!!!!!!!

pystyykös tämän menee co-opilla samalla koneella campaigniii läpi/pelaan sitä zombi modii???????:confused::confused:

Kuten tuolla jo vastattiinkin niin pystyy, tosin ainakaan zombie kenttää ei voi pelata kuin 2 samalla koneella, mikä on mun mielestä aika hölmöö :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Älä edes mieti tän ostoa. Mä olen melkeinpä 100% varma että sä et pidä tästä. Et pitänyt nelosesta ja tää on menny siitä vain alas päin.

Tämä teksti ei liity minuun, mutta olen miettinyt ostaisko tämän pelin vai en.
Minulla ei ole ollut nelostakaan.Rahat kaiken lisäksi vähissä.

En oikein ampumapeleistä erityisesti tykkää, mutta tässä uudessa ainankin olisi co-op..onko sitten nelosessa en tiedä.
Kunnon co-op kamppanja kiinnostaisi ja tämän tyylinen ei mitään ihmeen örkkien ampumispelejä.

Mutta taas en ole hyvä näissä peleissä.Näissä pelityylini kyttäävä ja ( hidas ).Lisänä ampuma tarkkuus mitä sattuu ja kuolema varmaan nettipelissä nurkantakana kaiketi vaanii koko ajan,
enkä tällä hetkellä tiedä saanko ketään sopivaa kaveria pelaamaan peliä tai saati sitten ostamaan tota.
En tiedä kannattaako uhrata vähiä rahojani tähänkään peliin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tää oli päivän paras! Entisenä xbox omistajana ja BC:n pelaajana tiedän kyllä BC:n tilanteen mitä se oli. Hyvä provo.

Voitko hieman selventää kun ei oikein ymmärtänyt mitä tarkoitit?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuota...tumpelo kun olen niin rupesin trophy metsästykseen vasta pelin puolivälin jälkeen. Äsken sit hoksasin kattoo et puukko/kranu yhdistelmällä kentän läpipääsystä sais kans pokaalia.
Ongelmaksi tuli vaan et on viimonen missiooni menossa ja en tiedä miten pääsisin "Enter the Reichstag" tehtävästä eteenpäin seuraavaan chekkipointtiin? Mitä siis tehdä kun natsit hihhuloi portailla barrikaadeillaan..? Mihin täs piti juosta.. :O
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuota...tumpelo kun olen niin rupesin trophy metsästykseen vasta pelin puolivälin jälkeen. Äsken sit hoksasin kattoo et puukko/kranu yhdistelmällä kentän läpipääsystä sais kans pokaalia.
Ongelmaksi tuli vaan et on viimonen missiooni menossa ja en tiedä miten pääsisin "Enter the Reichstag" tehtävästä eteenpäin seuraavaan chekkipointtiin? Mitä siis tehdä kun natsit hihhuloi portailla barrikaadeillaan..? Mihin täs piti juosta.. :O

Joudut vähän aikaan räiskimään porukkaa matalaks. Kyllä se päälikkö sieltä sit huutelee ku pitää lähtee etenee..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

tekis mieli avautua, mut en taida viittiä :o kirjotetaan ny kuitenki jotai: paskat servut & helvetin rasittava second chance :(
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

tekis mieli avautua, mut en taida viittiä :o kirjotetaan ny kuitenki jotai: paskat servut & helvetin rasittava second chance :(

Siis toi second chance on aivan mahtava perkki... varsinkin S&D toi on tosi kähee.
En tajuu mikä tossa muka niin negatiivistä on
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

no esim. ammut pulttilukollisella sniipperillä äijää toisesta päästä kenttää, ni latauksen aikana kolahtaa omaan nuppiin kyseisen henkilön pistoolinkuula...ja sit joku menee ja "parantaa" sen sankarin!
tai sit ammut äijän second chanciin, ja lippaallisen lyijyä siihen, ni kappas, yks pistoolin paukahdus ja henki pois... though yhteysonkelmat auttanevat asiaa.
mut toi onkii vaa IMO :p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Siis toi second chance on aivan mahtava perkki... varsinkin S&D toi on tosi kähee.
En tajuu mikä tossa muka niin negatiivistä on
Niinpä, pitää kuulaa vaan laskea sen verran enemmän ettei uhrille jää Second Chanceä käytettäväksi.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuossa Second chancessa on semmonen taktisuus snipatessa, että jos jättää vastustajan eloon, saattaa joku tulla auttamaan sitä, jolloin saa yhden lisätapon. Onko joku muuten mitannut tuon kestoa? Tuntuu kestävän hemmetisti kauemmin kuin nelosessa.

Tuota...tumpelo kun olen niin rupesin trophy metsästykseen vasta pelin puolivälin jälkeen. Äsken sit hoksasin kattoo et puukko/kranu yhdistelmällä kentän läpipääsystä sais kans pokaalia.
Ongelmaksi tuli vaan et on viimonen missiooni menossa ja en tiedä miten pääsisin "Enter the Reichstag" tehtävästä eteenpäin seuraavaan chekkipointtiin? Mitä siis tehdä kun natsit hihhuloi portailla barrikaadeillaan..? Mihin täs piti juosta.. :O

Joudut vähän aikaan räiskimään porukkaa matalaks. Kyllä se päälikkö sieltä sit huutelee ku pitää lähtee etenee..

Jos tuo Unikon tapa ei toimi, peli bugittaa kuten minullekin kävi. Täältä apuja.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tämä teksti ei liity minuun, mutta olen miettinyt ostaisko tämän pelin vai en.
Minulla ei ole ollut nelostakaan.Rahat kaiken lisäksi vähissä.

En oikein ampumapeleistä erityisesti tykkää, mutta tässä uudessa ainankin olisi co-op..onko sitten nelosessa en tiedä.
Kunnon co-op kamppanja kiinnostaisi ja tämän tyylinen ei mitään ihmeen örkkien ampumispelejä.

Mutta taas en ole hyvä näissä peleissä.Näissä pelityylini kyttäävä ja ( hidas ).Lisänä ampuma tarkkuus mitä sattuu ja kuolema varmaan nettipelissä nurkantakana kaiketi vaanii koko ajan,
enkä tällä hetkellä tiedä saanko ketään sopivaa kaveria pelaamaan peliä tai saati sitten ostamaan tota.
En tiedä kannattaako uhrata vähiä rahojani tähänkään peliin.

En suosittele. Yksinpelissä on pakko edetä, kyttääminen ja hidastelu ei auta pätkääkään. Melkein saa juttu netissä, ei siellä istumaan pysty, kun vihutiimi väkisinkin syntyy selkään tai koirat tappaa (paitsi vedessä, sinne ei vihut synny ja koirat eivät tule lähellekään). Ja mapitkin on niin pieniä, että pelkästään se jo vaikeuttaa varovaista pelityyliä. Tarkkuudella ei tosin ole mitään väliä, koska epätarkkuudella pärjää paremmin kuin tarkkuudella. Smg vaan käteen ja juoksee ympäriinsä tähtäämättä, niin kaikki kuolee. On se jo niin nähty, koettu ja kokeiltu.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eilen tuli vedettyä yksinpeluukampanja läpi. Aika kakkaahan se sit oli. Vedin normitasolla niin onneksi pelin sai juostua läpi. Ainoastaan pari kohtaa mm. reichstagin portailla joutu pysähtymään. Enkä varmasti ala vetämään sillä vaikeimmalla tasolla niin kun kaks edellistä cod tuli vedettyä. Ei mitään järkeä.

Zombiemättöä kokeilin yksinpelinä, ei kyl oikeen sytytä. Varmaan porukalla mukavempaa mut ärsytti kun se alkaa aina niin hitaasti alusta.

Nettipeli on ok, mitä nyt vähän myöhempään illasta lagia järkyttömästi + koko pleikka jäätyy joka rundin jälkeen minuutiks ja herää sit taas henkiin? Sit tosiaan tekis mieli kokeilla vähän muillakin tussareilla kuin ne submachinegunsit mut en pärjää muilla ollenkaan. Olis ihan hauska tehdä niit challengeja mut ei vittis väkipakolla ottaa pataakaan. Vähän sama kuin kääntäis sitä toistakin poskea mikä ei ihan oo näitten pelien tarkoitus.
 
Ylös Bottom