Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
onko totta että lagaa ps3 versio? Taisi olla helvetin hyvä että ostin boxi version ku ei vielä ole kunnon lagia ilmennyt. Miks ps3:lla esiintyy aina tuota lagia? Bf:bc oli/on ihan luokaton ja cod 4:kin oli lagia aika lailla.
onko totta että lagaa ps3 versio? Taisi olla helvetin hyvä että ostin boxi version ku ei vielä ole kunnon lagia ilmennyt. Miks ps3:lla esiintyy aina tuota lagia? Bf:bc oli/on ihan luokaton ja cod 4:kin oli lagia aika lailla.
Ei ole totta ei lagaa mitään ei edes BF:bc tai COD4, taitaa olla vika nyt jossakin muualla kun peleissä jos siellä tolla tavalla lagia on.
Siis mä en ymmärrä tätä miestä, enkä taida olla ainoa... elikkäs tavoitteet/haasteet peleistä pois!!! Kuka kannattaa...?
btw. onko tänään joku muu tulossa antamaan hooceessä jenkeille friendly fireä? Laittakaa clan tagiksi EU Tarpeeksi Eu pelaajia pilaamaan jenkkien ilo niin nekin alkavat vaatia servereiden erottamista
Minä.
Ränkit, levelit, aseiden aukomiset ja kaikki muu mikä vie ihmisiä rank-huoraamisen puolelle pitäisi teloittaa peleistä. Socom-, MGS3Online- ja TimeSplitters-aikoihin kaikki oli vielä hyvin koska silloin vaan pelattiin tutulla porukalla. Nykyään kaikki haluaa pelata randomeita vastaan ja kerätä romppeita... Co-op-nettipelit on siihen hommaan parempia kuin "kilpailulliset" räiskinnät. Näin siis mun mielestä, melkein kaikki muuthan tässä on juuri päinvastaista mieltä.
Oli taas niin tuskaista yrittää päässä peliin että luovutin suosiolla. Ei vaan toimi, varsinkaan näin myöhään. Aamulla toimi suht normaalisti
Mulla tuntuu olevan lagia vihreidenkin palkkien kanssa. Tuon testin mukaan ping on 8ms. En tosin tiedä mitä tuo ping tarkoittaa ja onko tuo 8ms hyvä juttu vai ei.
Tiedät Pibe kyl et pelaan Suomi ouppenii mielummin ku random tyyppei vastaan, joten mun pointti ei ollut tuo.