Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

onko totta että lagaa ps3 versio? Taisi olla helvetin hyvä että ostin boxi version ku ei vielä ole kunnon lagia ilmennyt. Miks ps3:lla esiintyy aina tuota lagia? Bf:bc oli/on ihan luokaton ja cod 4:kin oli lagia aika lailla.

onko totta että lagaa ps3 versio? Taisi olla helvetin hyvä että ostin boxi version ku ei vielä ole kunnon lagia ilmennyt. Miks ps3:lla esiintyy aina tuota lagia? Bf:bc oli/on ihan luokaton ja cod 4:kin oli lagia aika lailla.

Enpä ole lagia huomannut. Aivan hyvin tämä minusta pyörii. ei ole vertailukohtia muihiin versioihin.

Ei ole totta ei lagaa mitään ei edes BF:bc tai COD4, taitaa olla vika nyt jossakin muualla kun peleissä jos siellä tolla tavalla lagia on.

Ei ole totta ei lagaa mitään ei edes BF:bc tai COD4, taitaa olla vika nyt jossakin muualla kun peleissä jos siellä tolla tavalla lagia on.

ihan saletisti lagas bf:bc ja cod 4 enkä takuulla ole ainut. Itsellä on 8/1 yhteys ja sillä pitäis kyllä pysyä paremmin ku hyvin peleis mukana.

Taitaa aika pitkälti riippua ihan servun hosteista. Jos hostina löytyy joku jenkkiteini tai ranskalainen lagimestari, niin ei ihme jos vähän lagia ilmenee.

No en tiiä tuliko boksille toi helvetti-päivitys, mutta siitä se suurin lagi tällä hetkellä johtuu. Jenkkejä taas nuoleskellaan ja peli valitsee mieluummin huonon jenkihostin kuin hyvän eurooppalaisen hostin.

Siihen, kun lisätään vielä se, että pelin nettikoodi ei ole mikään kovin hyvä, niin lagi vaikuttaa ihan järjettömästi. Voin vaan kuvitella, kuinka vastustajat nauraa, kun juoksen aina niiden syliin tekemättä mitään, kun lagin takia mun tekemiset ei vihujen ruudulla ehdi näkymään. Pingikin on yleensä hädin tuskin 3 vihreällä palkilla. Boksilla cod4:ssa harvemmin oli lagia ja vaikka olikin, niin se ei vaikuttanut läheskään niin paljon kuin tässä. Noh, ehkä joku tulevaisuuden päivitys korjaa asian tai sitten ei, mutta ei tää peli jokatapauksessa kovin pitkäikäisenä mulla pysy.

voihan helevetti ku ei löydy kavereita onlinesta tohon zombi mättöön :mad:.... kaikki kait pelaa sitä priva pelinä tai sit kukaa ei vaa pelaa sitä? dääm

Siis mä en ymmärrä tätä miestä, enkä taida olla ainoa... elikkäs tavoitteet/haasteet peleistä pois!!! Kuka kannattaa...?

Minä.

Ränkit, levelit, aseiden aukomiset ja kaikki muu mikä vie ihmisiä rank-huoraamisen puolelle pitäisi teloittaa peleistä. Socom-, MGS3Online- ja TimeSplitters-aikoihin kaikki oli vielä hyvin koska silloin vaan pelattiin tutulla porukalla. Nykyään kaikki haluaa pelata randomeita vastaan ja kerätä romppeita... Co-op-nettipelit on siihen hommaan parempia kuin "kilpailulliset" räiskinnät. Näin siis mun mielestä, melkein kaikki muuthan tässä on juuri päinvastaista mieltä.

Ton patchin mukanaan tuomista yhteisservereistä kärsii kaikki EU alueen pelaajat. TreyArsen foorum on täynnä vaatimuksia aluerajoitusten palautuksesta, samoin moni muu peliä käsittelevä sivusto.
Katsotaan jos ne nyt jaksais vastata jotain ja ennen kaikkea viitsisivät tehdä jotain.

btw. onko tänään joku muu tulossa antamaan hooceessä jenkeille friendly fireä? Laittakaa clan tagiksi EU :) Tarpeeksi Eu pelaajia pilaamaan jenkkien ilo niin nekin alkavat vaatia servereiden erottamista :D

btw. onko tänään joku muu tulossa antamaan hooceessä jenkeille friendly fireä? Laittakaa clan tagiksi EU :) Tarpeeksi Eu pelaajia pilaamaan jenkkien ilo niin nekin alkavat vaatia servereiden erottamista :D

Oosny!

Ihan v*tun tyhmää toimintaa vaikka olisi kuinka "hyvä tarkoitus". Miettikääpä jos tilanne olisi toisinpäin? Tuota idioottien TK huvittelua oli ihan riittämiin aiemmassa CoD:issa.

Kyllähän sitä jaksaa vääntää jos porukalla pelailee ja pisteitä tulee, mutta välillä on kyllä niin kuraa et huh huh. Prestigee mennään ja tarkoitus olis mennä loppuun asti. Olis tylsää mun mielestä toi publa pelaaminen näin pelin alussa vetää parhailla aseilla/perkeille/rumpulippailla...

Ja älkää nyt tosissaan menkö sitä hardcorea pilaamaan teamkillauksella. Friendly fire pitäisi mun mielestä olla joka pelimuodossa päällä, mutta siten että on reflected jolloinka ampuja itse ottaa damagea kun ampuu omia.

Minä.

Ränkit, levelit, aseiden aukomiset ja kaikki muu mikä vie ihmisiä rank-huoraamisen puolelle pitäisi teloittaa peleistä. Socom-, MGS3Online- ja TimeSplitters-aikoihin kaikki oli vielä hyvin koska silloin vaan pelattiin tutulla porukalla. Nykyään kaikki haluaa pelata randomeita vastaan ja kerätä romppeita... Co-op-nettipelit on siihen hommaan parempia kuin "kilpailulliset" räiskinnät. Näin siis mun mielestä, melkein kaikki muuthan tässä on juuri päinvastaista mieltä.

Tiedät Pibe kyl et pelaan Suomi ouppenii mielummin ku random tyyppei vastaan, joten mun pointti ei ollut tuo.

Oli taas niin tuskaista yrittää päässä peliin että luovutin suosiolla. Ei vaan toimi, varsinkaan näin myöhään. Aamulla toimi suht normaalisti:(

Oli taas niin tuskaista yrittää päässä peliin että luovutin suosiolla. Ei vaan toimi, varsinkaan näin myöhään. Aamulla toimi suht normaalisti:(

Omituista kyllä että porukoilla on noin paljon ongelmia kun ite en vielä ole lagiin tai oikeen muuhunkaan ongelmaan törmännyt. 5Mb welho alla ja oikein kivasti on pelit rullannu wlanin läpi.

Niin juu onhan mulla tosiaan muutama server connection errori pukannut että ei ihan ongelmitta ole mennyt mutta eipä toi nyt kovin paha ole.

Mulla tuntuu olevan lagia vihreidenkin palkkien kanssa. Tuon testin mukaan ping on 8ms. En tosin tiedä mitä tuo ping tarkoittaa ja onko tuo 8ms hyvä juttu vai ei.

Mulla tuntuu olevan lagia vihreidenkin palkkien kanssa. Tuon testin mukaan ping on 8ms. En tosin tiedä mitä tuo ping tarkoittaa ja onko tuo 8ms hyvä juttu vai ei.

8ms on erinomainen ping. Kokeilitko muuten ton PC:llä vai pleikalla. Mulla lähiverkossa olevan pleikan pingit on ton testin mukaan aina noin tuplat mitä puuseella.

http://en.wikipedia.org/wiki/Ping#In_gaming <----pingistä wikin mukaan.

Tuleeko suomalaisia klaaneja näkyyn täs pelis Top 5 CG:ssä ? Jos tulee, niin mitkä? Kun en ees tiiä minkäs nimisii sit nyt on. Voin sit jälkeen päin ettiskel niit tuolt ladderistä.

Onko muutenki paljon suomalaisia klaanei pelailemas tätä?

Tiedät Pibe kyl et pelaan Suomi ouppenii mielummin ku random tyyppei vastaan, joten mun pointti ei ollut tuo.

Niin tiiän tietenkii, mutta juuri tuo "Kehitä sitä numeroa sun nimen eessä ja auo itelles lisää kamaa käytettäväks - Hei, se onnistuu vain ranked-huoneissa!" - meininki aiheuttaa ranked-huoneiden suosion. Sen takia tekis lähinnä mieli telottaa ihmiset jotka keksi koko idean ja hirttää se itse idea. Nettipelien pelimekaniikan pitäis olla niin loistava ja koukuttava, että se itsessään - ilman auottavia kamoja ja ränkkiä - kantaa pitkälle niin, että kaikki jaksaa pelata päivästä toiseen, kuukaudesta viidenteen ja niin pois päin.

Jo Socom2:ssa meinasi palaa käpy aborttaamiseen sen takia että tilastot oli alle 2:1. Niin kauan aikaa sitten ihmisillä oli jo jonkinlaista vastaavaa käyttäytymistä. Silloin pelattiin silti edes sellaisissa huoneissa kuin haluttiin. Nykyään mukaan on tullut tilastojen lisäksi vielä nämä perkit, aseiden aukomiset ja expailut, ja kaiken tämän myötä nettipelaaminen on melkein pilalla.

Itse Call of Duty 5 - peliä voisin kommentoida vaikka tämän verran:
Otetaan Call of Duty 4, poistetaan sielu ja coolius mikä sillä oli, lisätään mukaan surkea asetasapaino, surkeat kentät, muutamat tankit, lisää perkkejä, ränkkejä ja prestigeitä ---> aivan surkea nettipeli.

Sticky aim suoraan helvetistä (kuka vaan osaa ampua codissa), aivan käsittämättömän nyypät miinat, argharghargh haukuttavaa on loputtomiin. En ihmettele pätkääkään että niin moni on pettynyt codi viitoseen.

Ainut asia mikä CoD5:ssä on hyvää, on Mr. "JUST TELL ME WHERE THE BOMB IS!!!". Kaikki varmaan tietää ketä tarkoitan.

Ylös Bottom