Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]
Tuli mieleen et eikös tässä pitänyt olla sellainen perk et kipeet nopeemmin puuhun jokin monkey perk?
Eli ne tais ottaa pois noi mahdollisuudet et japskit voivat kiivetä puuhun tai leikkiä kuollutta.
mä en oo yhtään varma mitä perk:ejä koko pelissä on. Mutta oli kyyllä niissä vuotaneissa listoissa Monkey Perk mahollisuus.
Mutta, jo tämän hetken "extra" perkit (eli ne mitä ei 4:ssa ollut) on jo liikaa. Kuten vehicle perkit. Firepoof, flamethrower jne.
Tämä tekee ladder pelaamisesta entistä vitt*maisempaa. Ja tuskin kukaan jaksaa TDm:ää pelata tankkien kanssa.
En kyllä tiedä vielä ihan tarkalleen miten nää kaikki toimii tässä 5:ssa. Mutta tuo pienikin info ollessani 0prestige 22lvl:inen on liikaa.
ymmärrän kyllä sen että perkit on "tasapainoitetut". Mutta mikä idea esim Molotovilla on, jos kerran on fireproof. Ja muutenkin, jokainen pitäisi kuolla kranaattiin oli sillä sitten mikä tahansa Flak Jacketti.
Oma mielipide: Peli on pilattu turhilla asioilla kuten "extra" perkit ja tankit.
+tuossa on online peliin otettu fysiikat ehkä liikaa esiin. Esim: 4:ssa tajusi että kun on auton vieressä, niin on ns. ei turvallisessa paikassa. Kun tuossa 5:ssa tunnu autoja oikeen olevan, niin siinä on rekkoja ehkä 2:ssa mapissa. Tottakai rekkaa nyt pitäisi pystyä suojana käyttää. Mutta ei, kranu sinne niin ja poks 5 kill streak on siinä.
Toisin sanoen, online peli on menettänyt makunsa siinä että enään ei olekkaan vain pelaajalla olevat "tavarat" se tappo väline. Vaan kentällä olevat bensaa sisältävät asiat.
Eli ihan hyvä ettei tullut noita kaikkia perkkejä, muuten se olisi simosta puitten ja kuolleitten tarkastelemista sen jälkeen.
Ja pyydän anteeksi että suistuin kitjottamaan taas tällasen tekstiseinän.