Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pidättekö tästä osasta enemmän, kuin edellisestä?

Pidän tästä enemmän, koska nelosen mapit on läpikoluttu liian moneen kertaan. Muutenhan tämä on aika sama peli. Ja tää ww2 - aihe on kyllä asiallinen.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pidättekö tästä osasta enemmän, kuin edellisestä?

Todellakin pidän enemmän koska minulla tuli liikaa pelattua COD4:sta. Mapitkin olivat jo niin tylsiä mutta tappaminen ei kyllä ollut, en vain tajua mikä tästä pelistä tekee eritunnelmallisen kuin COD4:sesta. Minusta aiemmassa versiossa oli semmonen fiilinki että pitää vaan tappaa kaikki, tässä sentään pystyy itseni mielestä pelailemaan helpommin tiiminä. Myös uudemmassa versiossa on Second Chance jota todella rakastan.. Äskenkin sniperi ampui kaveria ja hän meni Last Standiin, meikä tuli apuun ja pelasti hänen henkensä > hän tappoi 2 kaveria, sama sniperi ampui minut > sama kaveri tulee auttamaan minut henkiin > käyn planttaamassa pommin > voitetaan roundi ja ilman kaveria tämä ei olisi tapahtunut.. Vaikka ei kummoinen tarina olekkaan tässä älyää että jos autat kerran kaveria, niin kaveri auttaa sinua. Tykkään myös todella paljon vanhoista aseista, tankit ei minua haittaa ollenkaan koska ne ovat niin kömpelöitä että ehkä parisenkymmentä tankkia minut on tappanut eli ei mikään hätä summa..



COD: WaW
+ Aseet
+ Multiplayer
+ Mapit
+ Raa'empi peli kuin aiempi.
- Party ei toimi (alkuvaikeudet?)
- Servut ei toimi (alkuvaikeudet?)
- Tankit, joskus todella ärsyttäviä.

S&D Hullut lisäilkääpäs meikän PS3 accounttia..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pakko myöntää, että tämä miellyttää enemmän kuin cod4:rolleyes:
Ostin molemmat pelit melkein samaan aikaan(3pv sitten WaW ja pari viikkoo sitten Cod4)
Tässä voi paremmin piiloutua snipulla ja on vaikeampi erottaa vihollisia mikä on mukavaa.
Pelattiin tossa kavereiden kanssa neljän pelaajan split screen free for all pelimuotoo ja kentässä nimeltä ?cliffside?(joku sen tyylinen) Niin olin snipu ja melkein keskellä kenttää ja kuolin 12kertaa ja tapoin 40 heppua snipulla :cool: loput 12 tappoa puukolla, eikä pislaa kertaakaan:D. Meillä oli tutka sillai että näkyy jos ampuu, mutta muuten ei. OLI MAHTAVAA!!
hyvä peli eikä siitä pääse mihinkään!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pakko myöntää, että tämä miellyttää enemmän kuin cod4:rolleyes:

Kyllä se niin vaan on. Pidin itse CoD4:sta parempana vielä parin pelipäivän jälkeen. Nyt kun on tullut tahkottua oikeen kunnolla niin on tykästynyt tähän!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

En suosittele. Yksinpelissä on pakko edetä, kyttääminen ja hidastelu ei auta pätkääkään. Melkein saa juttu netissä, ei siellä istumaan pysty, kun vihutiimi väkisinkin syntyy selkään .....

Mun pelityyli tosiaan on varovainen, enkä osu joka halvatun laakilla ukkoihin eli hakusessa ampuminen.

Ahaa...Hirviääkö tätä nyt enää ostaakaan olin melkein aikeissani, mutta nyt jäin miettimään.
Lähinnä tossa pelissä on kiinnostanut toi co-op.Jos etenkin kaverini ostais ton, mutta.

Nyt heräsi uusi kysymys tosta moninpelistä eli co-op kampanjasta eli onko yksinpeli kahlattava ekana läpi ennen kuin co-op kampanjaa pääsee pelaamaan?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tankeilla sais heittää kanalintua. Ite kokeilin tasan kerran tankkia, istuin koko CTF:in Outskirtsin keskellä ja kappas, 35-0-0 statsit taskussa. Ei näin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

:D
Onnistuin tekemään koko Gib Factory challengen yhdessä pelissä. (15 tappoa niin että raajat lentävät)
2 naattia, fireworks ja martyrdom ftw
Olis pitänyt koittaa vielä samalla miseryä
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mun pelityyli tosiaan on varovainen, enkä osu joka halvatun laakilla ukkoihin eli hakusessa ampuminen.

Ahaa...Hirviääkö tätä nyt enää ostaakaan olin melkein aikeissani, mutta nyt jäin miettimään.
Lähinnä tossa pelissä on kiinnostanut toi co-op.Jos etenkin kaverini ostais ton, mutta.

Nyt heräsi uusi kysymys tosta moninpelistä eli co-op kampanjasta eli onko yksinpeli kahlattava ekana läpi ennen kuin co-op kampanjaa pääsee pelaamaan?

Ei. Kyl kahestaa pääsee pelailee heti alusta pitäen.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Co-opissa vaan pitää kerralla mennä koko hoito läpitte, kun se ei tallennu. ainaskaa ei mulla tallentunu?? :eek: mut kun yksinpeli campaingin oot vetäny vaiks helpoimmalla läpi niin pääset valittee co-opin missionii.. :p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nyt sitten huhhuh,... nimittäin noi web statsit. Kokeilkaas ihmeessä.

Näyttää ihan kaiken mahdolisen ja mahdottomankin statistiikan. Toteutuskin on todella jäätävän hyvä.

Näyttää mm. peli peliltä ketä on ampunu, mihin osunu ja missä päin karttaa on kuollut ja vieläpä nätteinä graafeina!

Pelin puolelta barraksin alta löytyy web stats, josta löytyy oma henk. koht koodi, minkä laittaa profileen siellä callofduty.comissa.

Nythän en ehdi edes sitä vähääkään tekemään töissä kun näitä pitää analysoida :D

Suosittelen.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuli mieleen et eikös tässä pitänyt olla sellainen perk et kipeet nopeemmin puuhun jokin monkey perk?

Eli ne tais ottaa pois noi mahdollisuudet et japskit voivat kiivetä puuhun tai leikkiä kuollutta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuli mieleen et eikös tässä pitänyt olla sellainen perk et kipeet nopeemmin puuhun jokin monkey perk?

Eli ne tais ottaa pois noi mahdollisuudet et japskit voivat kiivetä puuhun tai leikkiä kuollutta.

mä en oo yhtään varma mitä perk:ejä koko pelissä on. Mutta oli kyyllä niissä vuotaneissa listoissa Monkey Perk mahollisuus.

Mutta, jo tämän hetken "extra" perkit (eli ne mitä ei 4:ssa ollut) on jo liikaa. Kuten vehicle perkit. Firepoof, flamethrower jne.

Tämä tekee ladder pelaamisesta entistä vitt*maisempaa. Ja tuskin kukaan jaksaa TDm:ää pelata tankkien kanssa.

En kyllä tiedä vielä ihan tarkalleen miten nää kaikki toimii tässä 5:ssa. Mutta tuo pienikin info ollessani 0prestige 22lvl:inen on liikaa.

ymmärrän kyllä sen että perkit on "tasapainoitetut". Mutta mikä idea esim Molotovilla on, jos kerran on fireproof. Ja muutenkin, jokainen pitäisi kuolla kranaattiin oli sillä sitten mikä tahansa Flak Jacketti.

Oma mielipide: Peli on pilattu turhilla asioilla kuten "extra" perkit ja tankit.

+tuossa on online peliin otettu fysiikat ehkä liikaa esiin. Esim: 4:ssa tajusi että kun on auton vieressä, niin on ns. ei turvallisessa paikassa. Kun tuossa 5:ssa tunnu autoja oikeen olevan, niin siinä on rekkoja ehkä 2:ssa mapissa. Tottakai rekkaa nyt pitäisi pystyä suojana käyttää. Mutta ei, kranu sinne niin ja poks 5 kill streak on siinä. :D

Toisin sanoen, online peli on menettänyt makunsa siinä että enään ei olekkaan vain pelaajalla olevat "tavarat" se tappo väline. Vaan kentällä olevat bensaa sisältävät asiat.

Eli ihan hyvä ettei tullut noita kaikkia perkkejä, muuten se olisi simosta puitten ja kuolleitten tarkastelemista sen jälkeen.

Ja pyydän anteeksi että suistuin kitjottamaan taas tällasen tekstiseinän.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Löytyykö joltain/jostain listaa paljonko tarvitaan XP:tä/level/rank?

Itse itselleni vastaten, vihdoin löytyi tällainen excel:
http://djwhitehouse.googlepages.com/CallofDuty5WorldatWarUnlockablesShee.xls

Vrt COD4:
http://meansauce.blogspot.com/2007/11/call-of-duty-4-rank-unlockables.html

Mielenkiintoista on se että siinä missä COD4:ssa tarvittiin seuraavalle levelille siirtyessä aina enemmän pisteitä (ed XP lisäys+30/60/80/120 XP) COD:WAW:ssa on muutamia rankkeja joissa mennään jopa alamäkeen esim Major I ->Major II 3970 XP ja Major II -> Major III 2070 XP.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ekaa kertaa eilen itsekin todistin jotain kummallista kun joku jätkä oli korkealla taivaassa ja ammuskeli sieltä. Tuli kyllä myös nopeasti alas urpo! Hardcore on kyl aivan eri peli, aikamoista kyttäystä. Siellä tosiaan pärjää paremmin aseella kuin aseella. Vihu ei varamsti käänny ja tapa sua jos pääset selän takaa ampumaan.

Mun mielestä noi perkit on ihan ok, tuo lisää monipuolisuutta peliin. Käytännössä niistä tuntus vaan tosi moni olevan täyttä skeidaa. Se mua kiinnnostaskin et mitä perkkejä muut yleensä käyttää? Ja sit myös ns. hyvät yhdistelmät? Mä en cod4 koskaan pelannu niin nää on mulle uusia kaikki.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mistäs tuolta pelin kotisivuilta näkee nuo omat statsit, vai huttuako tuon pelin webbimainostus ?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mistäs tuolta pelin kotisivuilta näkee nuo omat statsit, vai huttuako tuon pelin webbimainostus ?

Itse pelissä Barracksissa on se webstats -painike. Paina sitä ja näet oman VIP-koodin. Rekistöröidy sitten callofduty.comiin ja profiilissa on sitten linking -painike. Syötä VIP-koodisi.
Valmis.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mistäs tuolta pelin kotisivuilta näkee nuo omat statsit, vai huttuako tuon pelin webbimainostus ?

meet my account -> view profile -> cod:ww dossier... sielt löytyy ;) btw:leaderboardin mukaan "kärkitaistelijalla" on peliaikaa takana 9 päivää 20 tuntia, ja seittemännen prestigen loppusuoralla mennään :eek:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Aika hyvin näyttää pelaavan tuo statsi hommeli, tai sitten on tavattoman taitavia pelaajia.
Leaderboardissa kun laittaa lajittelun KPM:n mukaan, antaa ekaksi kaverin joka on pelannut 13 sekuntia, kuollut kerran ja tappanut 1116 kertaa, tästä tulee KPM:ksi 5150,8 :D
Eikä seuraavatkaan huonosti ole tappoja saaneet peliaikaan nähden.
Tosin tuohan onkin vielä beta.
 
Ylös Bottom