Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mielenkiintoista on se että siinä missä COD4:ssa tarvittiin seuraavalle levelille siirtyessä aina enemmän pisteitä (ed XP lisäys+30/60/80/120 XP) COD:WAW:ssa on muutamia rankkeja joissa mennään jopa alamäkeen esim Major I ->Major II 3970 XP ja Major II -> Major III 2070 XP.

Ookko varma ettet ole vaan saanut pelissä niin paljon expaa että on menny jo seuraavasta levusta pois sitä:D Mut jos oot jostain tarkistanu asian niin ei sit mitään.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ookko varma ettet ole vaan saanut pelissä niin paljon expaa että on menny jo seuraavasta levusta pois sitä:D Mut jos oot jostain tarkistanu asian niin ei sit mitään.

Ihan laskin noista taulukoista. Jälkiviisaana voin sanoa että 1st Lieutenant I->II (1290 XP
) meni tosi nopeasti mutta sen jälkeinen 1st Lieutenant II ->III (3370 XP) tuntui kestävän ikuisuuden ja ihmettelin syytä ja aloinkin etsimään tuota listaa...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Morjesta vaan kaikille "vanhoille" tekijöille.

En tiedä onko muilla vastaavaa ongelmaa, mutta joka roundin jälkeen kun tulee ko. kierroksen statsit, mulla ei näytä mitään, ei tappoja, ei "nemesistä", ei mitään. Expaa kertyy kuitenkin ja muutenkin päivittää voitot, pisteet ja tapot.

Pieni ongelma mutta ärsyttävä. Ois kiva kattoo miten on aina sujunu ja kuka se pahin vihu oli.

Noh, illalla taas tantereelle kuhan saa mukulat nukkumaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Morjesta vaan kaikille "vanhoille" tekijöille.

En tiedä onko muilla vastaavaa ongelmaa, mutta joka roundin jälkeen kun tulee ko. kierroksen statsit, mulla ei näytä mitään, ei tappoja, ei "nemesistä", ei mitään. Expaa kertyy kuitenkin ja muutenkin päivittää voitot, pisteet ja tapot.

Pieni ongelma mutta ärsyttävä. Ois kiva kattoo miten on aina sujunu ja kuka se pahin vihu oli.

Noh, illalla taas tantereelle kuhan saa mukulat nukkumaan.
taitaa olla melekee kaikilla. itelle moinen tuli päivityksen yhteydessä. Mut mua nii haitta . yleisellä servul mulukkuja kaikki vihut tyynni :D nii sama kuka tappo ketä ja paljon.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Morjesta vaan kaikille "vanhoille" tekijöille.

En tiedä onko muilla vastaavaa ongelmaa, mutta joka roundin jälkeen kun tulee ko. kierroksen statsit, mulla ei näytä mitään, ei tappoja, ei "nemesistä", ei mitään. Expaa kertyy kuitenkin ja muutenkin päivittää voitot, pisteet ja tapot.

Pieni ongelma mutta ärsyttävä. Ois kiva kattoo miten on aina sujunu ja kuka se pahin vihu oli.

Noh, illalla taas tantereelle kuhan saa mukulat nukkumaan.

Sama se on kaikilla, päivityksen jälkeen ei oo toiminu. Josko seuraavassa päivityksessä sitten tämäkin tulisi kuntoon!

Omat muksut sain just nukkumaan joten nyt kaljaa koneeseen ja tantereelle :p

E: hidas...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Meinaakos kukaan osallistua tuohon CoD4 ladduihin Clanbase:ssa?

Olis ihan kiva että jengi jaksaisi yrittää. Ja tulevaisuudessa on tulossa CoD5 laddut myös.

MEinaan vaan, että cb adminit on maininnu että jos nuo laddut ei rupee kulkemaan niin olisi ehkä minun parempi vaihtaa CoD5 laddereiden tekoon. Mutta olen 80% varma että en aio hommaan ruveta kun tuo CoD5 on vain niin tönkkö.

Olisi ihan kiva saada tuo CoD4 ladderi edes pyörimään. Ja katsoa niitä tulevia siitä eteenpäin :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kertokaas jätkät paljon teidän Kill/Death Ration on tällä hetkellä?
ps. cämppereitä ei tueta :o
pss. omani on 1.90-2.00
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko MG:lla mitään vaikutusta tankkeihin? COD4:ssa kun laittoi LMG:hen
Double tap:in ja Bandolierin sai helikopterit taivaalta paremmin kuin bazookalla.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko MG:lla mitään vaikutusta tankkeihin? COD4:ssa kun laittoi LMG:hen
Double tap:in ja Bandolierin sai helikopterit taivaalta paremmin kuin bazookalla.

En usko... jos on niin kai se ois sama ku koittas karhua kaataa hammastikulla.
Oon ite kyllä hyvin pitkälti sitä mieltä että tankit helvettiin pelistä tai HC modeen TDM vaihtoehto että voi pelata ilman tankkihuorausta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eilen broidin kaa päästii Zombi modis lvl 18 asti. Molemmil laserpyssyt ja vissii MG-34 machine gunit. Hyvin siin pärjättii mut siin ku tulee kauhee virta nazei ja kudit loppuu ni siinä sitte:rolleyes:

Ja oltii siel yläkerras siin pienes koloses mist ostetaa nadei. Tonne ku menis kaikki 4 kaverii laserpyssyjen kans ni pääsis varmaa aika pitkälle.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kertokaas jätkät paljon teidän Kill/Death Ration on tällä hetkellä?
ps. cämppereitä ei tueta :o
pss. omani on 1.90-2.00

Itellä pyörii siinä 2.15-2.25 välissä, mutta oon tässä huomannu ettei ratioo kannata runkata, peli menee paljo paremmin ku ei runkkaa.

Ja cämppimällähän se ration saa hyväks, mutta kuka jaksaa istua koko mapin jossain kulmassa? Susijengi? :D Noei, älä ota sitä vakavasti :P

e: rattipaan pyynnöstä, pelattu 1d11h, tappoja n. 3100 ja kuolemia n. 1400 . Ja iha eka profiili on.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itellä pyörii siinä 2.15-2.25 välissä, mutta oon tässä huomannu ettei ratioo kannata runkata, peli menee paljo paremmin ku ei runkkaa.

Ja cämppimällähän se ration saa hyväks, mutta kuka jaksaa istua koko mapin jossain kulmassa? Susijengi? :D Noei, älä ota sitä vakavasti :P

:D Joo pahemmin oo cämppiny no killstreakki tuli kyl kökittyy puskas ku löyty kunnon makkaranpaisto mesta:p. mulla se on lähemmäs 2.70 mutta toiki riippuu niin paljo et mitä pelimuotoo pelaa...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Stattihuorat pilaa tämänkin pelin.

Ja kun laitatte noita k/d henkselinpaukutuksia ilmoittakaa myös kauanko olette pelanneet, montako tappoa ja monesko profiili käytössä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko MG:lla mitään vaikutusta tankkeihin? COD4:ssa kun laittoi LMG:hen
Double tap:in ja Bandolierin sai helikopterit taivaalta paremmin kuin bazookalla.

on vaikutusta. kunhan tankki on ensin vähän murjottu muilla aseilla
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Stattihuorat pilaa tämänkin pelin.

Ja kun laitatte noita k/d henkselinpaukutuksia ilmoittakaa myös kauanko olette pelanneet, montako tappoa ja monesko profiili käytössä.

no pannaan ny SI: k/d taitaapi olla jottai 1.16, pelattu tyyliin 1päivä 10 tuntii, lähinnä ja melkeinpä ainoastaan HC s&d, eka ja ainoo rofiili käytös...nooh, pannaan ny viä si accuracy: 22pinnaa, callofduty.comin mukaan...
 
Ylös Bottom