Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mikäs on kun ei löydä zombi mättöön netin kautta yhtään pelejä ? :confused:
Normi matsit toimii loistavasti, mutta nazi zombeja ei pääse netin kautta ammuskelemaan ollenkaan..
Ja yksinpeli on kyllä läpi, zombeja on splitscreenillä kaadettu jo vähän liikakkin :p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko kellään muulla lvl tippunu alas päin edellisestä pelikerrasta?Itelläni oli eilen illalla tippunu 2 lvl alaspäin kun aloin uudestaan pelaamaan.Mistähän toiki johtuu:confused: .
Juu on tippunu mullaki ja jageksilla nollaantu pelitunnit kokonaa sil on 8h pelattuna ja ekalla prestigellä :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mistä pelimuodosta tippuu suhteessa eniten expaa? Ite en oo pelannu ku Dominationia vaihtelevalla menestyksellä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mistä pelimuodosta tippuu suhteessa eniten expaa? Ite en oo pelannu ku Dominationia vaihtelevalla menestyksellä.

SnD. Joka taposta 50 pinnaa ja plänteistä/defuista 100pinnaa. Ja noi matsit tosi lyhyitä verrattuna muihin muotoihin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mistä pelimuodosta tippuu suhteessa eniten expaa? Ite en oo pelannu ku Dominationia vaihtelevalla menestyksellä.

Toinen pelimuoto missä tulee hyvin myös on HQ. Matsit saattavat kestää kauemmin mutta pisteitä tulee varmasti enemmän. Tottakai jos oot pieni lvl niin bonukset eivät ole kovin suuria. Kyllä siitä nykyään tulee suhkoht helposti yli 1000 pistettä per matsi kunhan on edes vähän semmonen joukkue joka tajuu mitä pitää tehdä
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Voi elämä.......

Miksi Treyarch tekee menee pilaamaan peliä, jota olen odottanut vuoden..Miksi Infinity Ward ei voi tehdä kaikkia codeja?....Zombeja WWII pelissä..Nettipeliä en vielä ole päässyt kokeilemaan kun uus johto pitäis hommata...mutta ZOMBEJA??? Missä aineissa noi tekijät on ollu kun ne ton idean on saanu.. " DUUUH, laitetaan ZOMBEJA codiin"... Kun olen pelannut nettipeliä, kattokaa ihmeessä huutonettiin, löytyy edullinen COD5...Tekis mieli itkeä :(
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Et ole päässyt testaamaan nettipeliä, mutta ei vaikuta siltä, että olisit testannut yksinpeliäkään.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Voi elämä.......

Miksi Treyarch tekee menee pilaamaan peliä, jota olen odottanut vuoden..Miksi Infinity Ward ei voi tehdä kaikkia codeja?....Zombeja WWII pelissä..Nettipeliä en vielä ole päässyt kokeilemaan kun uus johto pitäis hommata...mutta ZOMBEJA??? Missä aineissa noi tekijät on ollu kun ne ton idean on saanu.. " DUUUH, laitetaan ZOMBEJA codiin"... Kun olen pelannut nettipeliä, kattokaa ihmeessä huutonettiin, löytyy edullinen COD5...Tekis mieli itkeä :(

Mitä mitä...zombi mode on pelin yksi viihdyttävimmistä ideoista ja siinä saa vietettyä tunnin jos toisenkin hauskaa pitäessä. Älä ala ennen nettipeliä haukkuun kun olet kokeillut, vaikkei ehkä olekkaan cod4 tasoa, niin kyllä tätä nyt pelaan pystyy.

btw: infinity ward tulee tekemään kaikki tulevat codit yksinoikeudella...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Anteeksi, sain ton kuulostamaan siltä että yksinpelissä on zombeja, vaikka se on minipeli. Mutta mitä järkeä siinäkin on? tämä on tietysti minun mielipide, jos jonkun mielestä on kivaa olla talossa juosta ikkunasta ikkunaan tappaa zombeja niin so be it.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mutta mitä järkeä siinäkin on? tämä on tietysti minun mielipide, jos jonkun mielestä on kivaa olla talossa juosta ikkunasta ikkunaan tappaa zombeja niin so be it.

Niin, meillähän on oikeus mielipiteisiin. Fakta on se, että ei niitä zombimättöjä tarvi pelata ;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Anteeksi, sain ton kuulostamaan siltä että yksinpelissä on zombeja, vaikka se on minipeli. Mutta mitä järkeä siinäkin on? tämä on tietysti minun mielipide, jos jonkun mielestä on kivaa olla talossa juosta ikkunasta ikkunaan tappaa zombeja niin so be it.

Toki asia on vain mielipide, mutta tuota juoksentelua ikkunoille ja zombien tappamista on paljon kivempi puuhailla 4 tyypin porukan kans, jota sinä et ole voinut tehdä, koska sulla ei ole sitä piuhaa vai miten se oli? Ei sitä montaa kertaa putkeen jaksa vetää kun yleensä jo yli 20 lvl menevät suoritukset kestää mukavasti, mutta silloin tällöin aina on kiva kokeilla ja jos resettaisivat ne scoret ja korjaisivat glitshin niin olis enemmän halua pelata sitä. Mut kukin tavallaan jne.:)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Anteeksi, sain ton kuulostamaan siltä että yksinpelissä on zombeja, vaikka se on minipeli. Mutta mitä järkeä siinäkin on? tämä on tietysti minun mielipide, jos jonkun mielestä on kivaa olla talossa juosta ikkunasta ikkunaan tappaa zombeja niin so be it.

Logiikka nyt vaan on yhtä pettämätön kuin haukkua pelikonsoli sen takia, että sillä voi katsoa Blu-ray-leffoja.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tätä viestiä en uskonut ikinä Codin kohdalla kirjoittavani, mutta nyt kun olen illan vääntänyt vaihteeksi normaalipuolella, niin täytyy sanoa että se on tämän pelin osalta parempaa antia kuin hc. Jopa SMG:llä tekee jotain, hc puolen 90% scope / rifle camp ei ole vallalla ja omalla ampumisellaan ja taidolla voi todella vaikuttaa elossapysymiseen. HC puolella kun valitettavan usein spawnaa johonkin avoimeen paikkaan ja vihun riflemiehet poimii siitä sitten helppoja tappoja, myös monessa mapissa kohteeseen (pommi / lippu) päästäkseen on altistuttava kohtuuttoman kuolettavalle etätulitukselle. Teltta pystyyn ja pää puskaan.

Nelkussa kykeni smg:lläkin rynnimään kaupunkimaisemissa. Sikäli sodan luonteen mallinnus on onnistunut hyvin molemmissa. Nelkussa hc, mutta tässä yllätys yllätys normi kolahtaa enempi, noin, onpahan sekin sanottu. HUH!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

CoD:ia en ollut pelannut sitten sarjan ensimmäisen osan, jonka omistin PC:llä. Sarjan neljäs osa oli ostoslistalla, mutta pääsi sitten unohtumaan, en tiedä miksi. Mutta päätin sitten ostaa tämän, ja en ole ainakaan vielä katunut.
Yksinpeli oli kyllä aika perus kauraa mutta viihdyttävä kuitenkin, cooppina en ole vielä pelannut mutta tuskin mitään kummosta onkaan.
Nettissä pelaaminen onkin toinen luku, kuulemma samaa settiä kuin nelosessa mutta mielestäni oikein koukuttavaa, aina jotain uutta avattavaa mikä pitää pelaamisen tuoreena joka kerta, vaikkakin alku on todella masentavaa kun joutuu sitä perus deathmatchia ja team deathmatchia hakkaamaan.

Nazi Zombies on kyllä suurin yllätys, kahdestaan samalla konsolilla pelaaminen on todellista hupia ja netissä tämä toimii myös, paitsi kun joudut kuuntelemaan britti lapsien tilitystä, mutta se on osa huumoria.
Kaikin puolin onnistunut paketti, mutta ei varmaankaan tarjoa nelosen veteraaneille mitään uutta.
 
Ylös Bottom