Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Jos Drosta halvalla saat jostain CoD4sen, älä jätä tilaisuutta käyttämättä. Osta SE! Tää WAW on vaan huonosti viimeistelty päivitys.

Modern Warware 4ever!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nazi Zombies on kyllä suurin yllätys, kahdestaan samalla konsolilla pelaaminen on todellista hupia ja netissä tämä toimii myös, paitsi kun joudut kuuntelemaan britti lapsien tilitystä, mutta se on osa huumoria.
Kaikin puolin onnistunut paketti, mutta ei varmaankaan tarjoa nelosen veteraaneille mitään uutta.


Joo on toi kaverin kaa iha ok settii, mut miksi ei voi olla max. 4 kerrallaan samalla konsolilla? Nettiseuraakaa en oo onnistunuu vähää aikaa saamaa zombi mätös.. Aina jää siine "waiting for 1more player..."

Broidin kaa oon päässyt lvl 18 asti mikä on mun enkka.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Rupee itseltäni menemään hermot tohon Rifle Granade hommaan joka pistetään kiväärin päähän ja ammutaan kaikki S&D alussa.. Mietinpä vaan että vitut 2. maailman sodan aikana tuommoisia kranaatti systeemejä ollu..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Voi elämä.......

Miksi Treyarch tekee menee pilaamaan peliä, jota olen odottanut vuoden..Miksi Infinity Ward ei voi tehdä kaikkia codeja?....Zombeja WWII pelissä..Nettipeliä en vielä ole päässyt kokeilemaan kun uus johto pitäis hommata...mutta ZOMBEJA??? Missä aineissa noi tekijät on ollu kun ne ton idean on saanu.. " DUUUH, laitetaan ZOMBEJA codiin"... Kun olen pelannut nettipeliä, kattokaa ihmeessä huutonettiin, löytyy edullinen COD5...Tekis mieli itkeä :(

Niin, koska sitähän on AIVAN pakko pelata ?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Rupee itseltäni menemään hermot tohon Rifle Granade hommaan joka pistetään kiväärin päähän ja ammutaan kaikki S&D alussa.. Mietinpä vaan että vitut 2. maailman sodan aikana tuommoisia kranaatti systeemejä ollu..

Ite olisin tehny kenttä suunnittelun ainaki silleen että ei voi heti alussa ampua kaikkia noilla Rifle Granadeilla.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Voi elämä.......

Miksi Treyarch tekee menee pilaamaan peliä, jota olen odottanut vuoden..Miksi Infinity Ward ei voi tehdä kaikkia codeja?....Zombeja WWII pelissä..Nettipeliä en vielä ole päässyt kokeilemaan kun uus johto pitäis hommata...mutta ZOMBEJA??? Missä aineissa noi tekijät on ollu kun ne ton idean on saanu.. " DUUUH, laitetaan ZOMBEJA codiin"... Kun olen pelannut nettipeliä, kattokaa ihmeessä huutonettiin, löytyy edullinen COD5...Tekis mieli itkeä :(

no huh! Niitä zombeja ei oo itse campaingissa vaan se vaan semmonen lisä jutska kun pelaa pelin läpi... Ja tuo zombie kenttä pelastaa koko pelin!!! Parasta mitä aikoihin on peleissä tapahtunut!!!! Aivan mahtava! Onneks keksivät laittaa sen peliin :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Toivottavasti tulis joku pätsi mikä tois vaikka toisen kartan tohon zombi moodii.. Ja vaik vähän enemmän pyssyi ja tämmöst. Mut eniten toivoisin et vois pelata 4 kaverii samal konsolil zombi modii.. Talosta kun löytyy enemmän kun 2 ohjainta. Netis on iha kivaa kyl mut kavereitten kesken ois paras!:)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Toivottavasti tulis joku pätsi mikä tois vaikka toisen kartan tohon zombi moodii.. Ja vaik vähän enemmän pyssyi ja tämmöst. Mut eniten toivoisin et vois pelata 4 kaverii samal konsolil zombi modii.. Talosta kun löytyy enemmän kun 2 ohjainta. Netis on iha kivaa kyl mut kavereitten kesken ois paras!:)

Samaa mäkin olen toivonut alusta alkaen, vähän vaihtelua nuihin paikkoihin. Kyllä se on vaan hauskaa vetää 6 suomalaisen kanssa S&D ennemmin kun italialaiset joilla ei ole edes hyvä musiikkitaju kun kuuntelevat jotain BULLSHITTIÄ! Ja ihan pakko mikkiin huuattaa sitä.. Kerran rupes niin paljo ärsyttää että pistin pahinta black metal ärjymistä ja volumit 30.. Kyllä italialaiset hiljeni prkl..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kyllä se on vaan hauskaa vetää 6 suomalaisen kanssa S&D ennemmin kun italialaiset joilla ei ole edes hyvä musiikkitaju kun kuuntelevat jotain BULLSHITTIÄ! Ja ihan pakko mikkiin huuattaa sitä.. Kerran rupes niin paljo ärsyttää että pistin pahinta black metal ärjymistä ja volumit 30.. Kyllä italialaiset hiljeni prkl..

Niin tai sitten mutettivat sinut.

Suosittelen samaa toimenpidettä myös sinulle; siihen kuluu ehkä se 3 sekuntia ja sen ehtii hyvin tehdä ekan rundin alussa kun se countdown vielä siinä ruudussa rullaa.

Yleensäkään ei ole mitään järkeä pitää muiden mikkiääniä päällä, jollei siis ole kyseessä esim. suomiparty.

En vieläkään ymmärrä kuinka aikoinaan pystyin pelaamaan codi nelosta ennen sitä mutepäivitystä...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mitä mitä...zombi mode on pelin yksi viihdyttävimmistä ideoista ja siinä saa vietettyä tunnin jos toisenkin hauskaa pitäessä. Älä ala ennen nettipeliä haukkuun kun olet kokeillut, vaikkei ehkä olekkaan cod4 tasoa, niin kyllä tätä nyt pelaan pystyy.

btw: infinity ward tulee tekemään kaikki tulevat codit yksinoikeudella...

Minähän sanoin selvästi että "en netissä ole päässyt kokeilemaan", sinä saat tykätä siitä, mutta minä en, ainakaan ennenkuin saan ton perhanan nettikaapelin hoidettua tänne.

Ja minä myönnän, että liioittelin siinä ekassa postissa, ei cod 5 mitenkää huono peli ole, mutta siitä olisi voinut tulla parempi. :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Minähän sanoin selvästi että "en netissä ole päässyt kokeilemaan", sinä saat tykätä siitä, mutta minä en, ainakaan ennenkuin saan ton perhanan nettikaapelin hoidettua tänne.

Ja minä myönnän, että liioittelin siinä ekassa postissa, ei cod 5 mitenkää huono peli ole, mutta siitä olisi voinut tulla parempi. :)



Juu ei mittään, ja pidän itsekkin kyllä cod5:ttä hieman floppina, mutta pelaa sitä nyt silti ja kyllä sitä on taas cod4 alkanut pyöriin välillä koneessa.:)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kyllä se CoD4:n vain jyrää tämän online puolella! Ehkä tuo zombi mode pelasti tään pelin, ettei joudu myyntilistalle.. Mutta taitaa jäädä CoD5:n hyllyyn ja pääsee koneeseen vaan kavereiden kans pelatessa zombi modea. =)
Trophyja tässä on helppo kerätä, ja 100% varmuudella kyllä teen kaikki trophyt! Vaikka tuo tuntuu lähes mahdottomalta vetää peli Veteran tasolla läpi...
Täysfloppi oli itselleni tää peli, kun katsotaan onlinea. Campaign oli tuttua codia, ja ihan mukiin menevää. =)
Ei ole sitten tarkoituksena kyseenalaistaa muiden mielipiteitä, vaan tämä on TÄYSIN oma mielipiteeni pelistä. Ja onneks Infinity Ware tekee kaikki seuraavat Call of Dutyt.. :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mua tää peli ei oo iskeny. Näyttää täysin samalta nettipelissä kuin CoD4 paisi, että on vaihtunut WW2:eek: Toivottavasti CoD6 pelastaisi asian, vaikka kieltämättä CoD4 moninpeli olikin aika herkkua, mutta ei ei ei... toista kertaa samaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mitäs ihmettä tapahtuu mosa nagantin pyssylle, kun siihen lisää snipulinssin?

Ennen kaukoputken lisäystä sillä pudotteli ihan passelisti, mutta sen jälkeen kaikki meni pieleen. Jallitin jotain nyypää parin lippaan verran ja sain takuuvarmasti monta torsoshottia, mutta mitään ei tapahtunut. Okei piileksi se heinikossa, mutta pää vilkkui puskasta, varmaan jotain kevlar kaislaa varmaan. Myös lataamisessa tapahtui jotain oudohkoa. Ennen zoomin lisäystä pyssyyn ladattiin lippaalla paukut, mutta nyt jurpo survoo sakot sisään yksitellen? Vammasta sanon minä. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mitäs ihmettä tapahtuu mosa nagantin pyssylle, kun siihen lisää snipulinssin?

Ennen kaukoputken lisäystä sillä pudotteli ihan passelisti, mutta sen jälkeen kaikki meni pieleen. Jallitin jotain nyypää parin lippaan verran ja sain takuuvarmasti monta torsoshottia, mutta mitään ei tapahtunut. Okei piileksi se heinikossa, mutta pää vilkkui puskasta, varmaan jotain kevlar kaislaa varmaan. Myös lataamisessa tapahtui jotain oudohkoa. Ennen zoomin lisäystä pyssyyn ladattiin lippaalla paukut, mutta nyt jurpo survoo sakot sisään yksitellen? Vammasta sanon minä. :cool:

Käsittääkseni alusta asti on ollut ongelmallista saada osumia/tappoja jos lisää scopen tiettyihin aseisiin. Parhaimillaan olen itsekkin ampunut kaverin vierestä sitä suoraan torsoon scopen läpi, niin peli ei edes rekisteröi osumaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hieman OT, mutta asian vierestä kumminkin.
Pakko hieman avautua.. Kahtena peräkkäisenä yönä oon nähny unta että mulla on avaamaton WaW hyllyssä. Kun otan pelin käteen, uni loppuu.
Ihmettelen asiaa koska mitään hinkua ko. pelin ostamiseen ei ole. Edellistäkään codia en oo kokeillu tai edes nähny. Pitäisköhän tässä vaan saapastella kauppaan ja hakea peli hyllyyn (edes pölyttymään) :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Voi elämä.......

Miksi Treyarch tekee menee pilaamaan peliä, jota olen odottanut vuoden..Miksi Infinity Ward ei voi tehdä kaikkia codeja?....Zombeja WWII pelissä..Nettipeliä en vielä ole päässyt kokeilemaan kun uus johto pitäis hommata...mutta ZOMBEJA??? Missä aineissa noi tekijät on ollu kun ne ton idean on saanu.. " DUUUH, laitetaan ZOMBEJA codiin"... Kun olen pelannut nettipeliä, kattokaa ihmeessä huutonettiin, löytyy edullinen COD5...Tekis mieli itkeä :(

No eiväthän ne zombit liity mitenkään yksinpelikampanjaan tai nettipeliin, zombie pelimuoto on vain hyvä lisä ja hauskaa kimpalla pelattaessa. Ei yksi pelimuoto koko peliä voi pilata. Muutkin pelintekijät saisivat tehdä lisäillä jotain yhtä "mielikuvituksellisia" juttuja peleihinsä :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Jos joku kaipaa peliseuraa, saa meikäläisen lisäillä listoille vapaasti. Loppuviikko lomaa ja hauskempi olis porukalla vääntää ;D
 
Ylös Bottom