Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Nazi Zombies on kyllä suurin yllätys, kahdestaan samalla konsolilla pelaaminen on todellista hupia ja netissä tämä toimii myös, paitsi kun joudut kuuntelemaan britti lapsien tilitystä, mutta se on osa huumoria.
Kaikin puolin onnistunut paketti, mutta ei varmaankaan tarjoa nelosen veteraaneille mitään uutta.
kuten tunnettu tos totes, EIPÄMietinpä vaan että vitut 2. maailman sodan aikana tuommoisia kranaatti systeemejä ollu..
Voi elämä.......
Miksi Treyarch tekee menee pilaamaan peliä, jota olen odottanut vuoden..Miksi Infinity Ward ei voi tehdä kaikkia codeja?....Zombeja WWII pelissä..Nettipeliä en vielä ole päässyt kokeilemaan kun uus johto pitäis hommata...mutta ZOMBEJA??? Missä aineissa noi tekijät on ollu kun ne ton idean on saanu.. " DUUUH, laitetaan ZOMBEJA codiin"... Kun olen pelannut nettipeliä, kattokaa ihmeessä huutonettiin, löytyy edullinen COD5...Tekis mieli itkeä
Rupee itseltäni menemään hermot tohon Rifle Granade hommaan joka pistetään kiväärin päähän ja ammutaan kaikki S&D alussa.. Mietinpä vaan että vitut 2. maailman sodan aikana tuommoisia kranaatti systeemejä ollu..
Voi elämä.......
Miksi Treyarch tekee menee pilaamaan peliä, jota olen odottanut vuoden..Miksi Infinity Ward ei voi tehdä kaikkia codeja?....Zombeja WWII pelissä..Nettipeliä en vielä ole päässyt kokeilemaan kun uus johto pitäis hommata...mutta ZOMBEJA??? Missä aineissa noi tekijät on ollu kun ne ton idean on saanu.. " DUUUH, laitetaan ZOMBEJA codiin"... Kun olen pelannut nettipeliä, kattokaa ihmeessä huutonettiin, löytyy edullinen COD5...Tekis mieli itkeä
Jos Drosta halvalla saat jostain CoD4sen, älä jätä tilaisuutta käyttämättä. Osta SE! Tää WAW on vaan huonosti viimeistelty päivitys.
Modern Warware 4ever!
Toivottavasti tulis joku pätsi mikä tois vaikka toisen kartan tohon zombi moodii.. Ja vaik vähän enemmän pyssyi ja tämmöst. Mut eniten toivoisin et vois pelata 4 kaverii samal konsolil zombi modii.. Talosta kun löytyy enemmän kun 2 ohjainta. Netis on iha kivaa kyl mut kavereitten kesken ois paras!
Kyllä se on vaan hauskaa vetää 6 suomalaisen kanssa S&D ennemmin kun italialaiset joilla ei ole edes hyvä musiikkitaju kun kuuntelevat jotain BULLSHITTIÄ! Ja ihan pakko mikkiin huuattaa sitä.. Kerran rupes niin paljo ärsyttää että pistin pahinta black metal ärjymistä ja volumit 30.. Kyllä italialaiset hiljeni prkl..
Mitä mitä...zombi mode on pelin yksi viihdyttävimmistä ideoista ja siinä saa vietettyä tunnin jos toisenkin hauskaa pitäessä. Älä ala ennen nettipeliä haukkuun kun olet kokeillut, vaikkei ehkä olekkaan cod4 tasoa, niin kyllä tätä nyt pelaan pystyy.
btw: infinity ward tulee tekemään kaikki tulevat codit yksinoikeudella...
Minähän sanoin selvästi että "en netissä ole päässyt kokeilemaan", sinä saat tykätä siitä, mutta minä en, ainakaan ennenkuin saan ton perhanan nettikaapelin hoidettua tänne.
Ja minä myönnän, että liioittelin siinä ekassa postissa, ei cod 5 mitenkää huono peli ole, mutta siitä olisi voinut tulla parempi.
Mitäs ihmettä tapahtuu mosa nagantin pyssylle, kun siihen lisää snipulinssin?
Ennen kaukoputken lisäystä sillä pudotteli ihan passelisti, mutta sen jälkeen kaikki meni pieleen. Jallitin jotain nyypää parin lippaan verran ja sain takuuvarmasti monta torsoshottia, mutta mitään ei tapahtunut. Okei piileksi se heinikossa, mutta pää vilkkui puskasta, varmaan jotain kevlar kaislaa varmaan. Myös lataamisessa tapahtui jotain oudohkoa. Ennen zoomin lisäystä pyssyyn ladattiin lippaalla paukut, mutta nyt jurpo survoo sakot sisään yksitellen? Vammasta sanon minä.
Voi elämä.......