Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Toi on pelimoottorin ongelma selkeästi. Mua häiritsi toi jo COD4:ssä. Siinä ja tässä uudessa voi mennä passiin kivimuurin taakse, riittää että raudat kurkkaa 1st personissa pikkasen reunan yli. Sit on tuli vapaa.

Näin on. Niinkuin sanoin, näkyy vain rautakypärä aidan yläpuolella, mutta killcamista näkee sen, että tähtäin on kunnolla aidan yläpuolella kumminkin. Örf
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Jos joku ihmettelee, mihin ketjusta hävisi kohtuunippu hellää sanatermistödebaattia, niin lähes kaikki postaukset aiheesta on siirretty tänne. Lukekaa myös alla oleva tippi huolella:
Vinkki jatkossa kaikille EI-pelikeskusteluaiheisille pulinoille: mikäli tuntuu sille, että jollekin offtopic-aiheelle olisi viisasta tehdä oma keskusteluketju, niin tehkää sellainen. Lainatkaa jäsenen viesti, luokaa aiheelle ketju (muistatte vain katsoa mille alueelle ko. ketjun teette) ja vastatkaa viestiin. Näin vältetään pelikeskustelujen ajautumista raiteiltaan ja itse kuumasta perunastakin voi turinoida vapaammin. Ylläolevan linkin takaiset COD: Waw -pelaajat nimittäin tuskin haluavat lukea "ryssä vai venäläiset" -vääntöä yhtään sen enempää kuin keskimääräisesti muutkaan peliaiheisiin osallistuvat jäsenet. Pidetään siis peliaiheet ruodussa ja keskustelut raiteillaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

en vielkää ymmärrä, miks tähän peliin piti tunkee noi bonari-härpäkkeet aseisiin?!? itsehän käytän silua just sen verran, et saan ne kyseiset challenget tehtyy. muuten joko rauta tai sniperscope(pulttilukoissa)...ihan vaan periaatteesta en niitä muita rojuja käytä :cool:
muuten: kuoleeks normipuolella yhtä varmasti "Saksalaisiin HomoHyppyansoihin", ku HooCeessä?? en oo pahemmin normiin perehtyny, sitten aivan moninpelin alkutaipaleen....
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No nimenomaan. Se lähes aina Gewehr kädessä, joko silulla tai reddotilla. Sit vaa istumaan jonkun laatikon tai aidan taakse, niin että näkyy vain pää. Koita siinä sitten osua kilometrin päästä Mp40llä kun näkyy vaa otsa. Ja yllätysyllätys, vaikka näillä näkyy vain pää aidan yli, niin niiden v#¤%n Gewehr tulee jostain ihmeen laatikon/aidan läpi niin, että ne ampuu mut heti. Siis mua ärsyttää nii pirusta tämä tällainen "ei kunnolla mietitty" - ongelma tässä pelissä. Esim R6V2ssa ei pystynyt ampumaan, jos seisoo ase kiinni seinässä, niin että seinä häiritsee. Joutuu joko kävelemään taaksepäin tai vaihtamaan paikkaa. Tässä pelissä riittää että näkee vastustajan jollain tavalla ja sitte aletaan räiskiä ne 8-10 kutia. Omg?!

Varmaan multa meni pointtis ohi? Ei varmaan kannatta mp40 kans kykkiä ja tähtäillä kaukaisuuteen????
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Varmaan multa meni pointtis ohi? Ei varmaan kannatta mp40 kans kykkiä ja tähtäillä kaukaisuuteen????

Tuota, en harrasta pahemmin kyykkäilyä nurkan takana. Useinmiten yritän hyökätä mahdollisimman aikaisin päälle ja hoidella mahd. paljon vastustajia. Mutta, jos... vastustajat eivät ole nopean toiminnan joukkoja, ja keräävät voimia koko rundin aikana päästääkseen pommille A tai B, niin se on tod. tiukka paikka mulle. En yksinkertaisesti osaa pelata tyyliä GewehrRD + BB/SP/SA ja piilossa laatikon takana vähintään minuutin, jonka jälkee siirtyisin varovaisesti kaksi metriä eteenpäin toisen laatikon taakse. Onpas siinä todellakin peli-iloa istua jatkuvaa tahtia.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Porukka pelaa Search & Destroyta aika ärsyttävään tyyliin nykyään (siis _myös_ Search & Destroyta, kaikki muut pelimuodothan pelataan juuri noin). Eli suuri osa porukasta jää joko spawnille tai siirtyy jopa taaemmas piiloon snipu kourassa. Sieltä sitten kyttäillään scopen läpi kakka housussa. Oma vikahan se on kun ei osaa olla paikallaan vaan lähtee sitten jahtaamaa näitä kyttääjiä, siinä lähtee hyvin helposti oma henki.

Tollanen pelityyli on vaan vähän omituinen, etenkin pelimuodossa jossa on yhteinen objekti jonka eteen tiimi pelaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Porukka pelaa Search & Destroyta aika ärsyttävään tyyliin nykyään (siis _myös_ Search & Destroyta, kaikki muut pelimuodothan pelataan juuri noin). Eli suuri osa porukasta jää joko spawnille tai siirtyy jopa taaemmas piiloon snipu kourassa. Sieltä sitten kyttäillään scopen läpi kakka housussa. Oma vikahan se on kun ei osaa olla paikallaan vaan lähtee sitten jahtaamaa näitä kyttääjiä, siinä lähtee hyvin helposti oma henki.

Tollanen pelityyli on vaan vähän omituinen, etenkin pelimuodossa jossa on yhteinen objekti jonka eteen tiimi pelaa.

Minä kyllä jään AINA kentästä riippuen spawniin. Tosin se johtuu siitä, että juoksen äkkiä jonkun laatikon tai valtavan kallion taakse ja odotan kunnes kaikki nuubituubit on ammuttu, sitten kun on tullut hiljaista niin sitten menoksi:p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Oli kyllä jonkinnäköinen pettymys tämä peli. Yksinpeli nyt oli mitä oli, pelasin läpi, mutta toista kertaa en aio koskea, vaikka muutamia hienoja hetkiä pelissä olikin. Ei siinä mitään, yksinpeliltä en oikeastaan hirveästi mitään odottanutkaan.

Moninpeli taas oli suurempi pettymys. Kyllästyin itse nopeasti, 25 levelille jaksoin pelata, siihen jäi. Ihmetyttää, miksi peliin on täytynyt laittaa nuo erilaiset tähtäimet ja äänenvaimentimet. Sniperit ovat sitten asia erikseen, mutta ihmetyttää, että miksi noita pitää joka aseessa olla.

Ärsyttää lisäksi, kun 95% pelaajista tuntuu pelaavan SMG:llä tai MG:llä. Tietysti tämä johtuu siitäkin, ettei ole yksinkertaisesti hirveästi järkeä pelata pulttilukolla, kun SMG:t ja MG:t ovat niin tehokkaita ja omaavat sellaisen tulinopeuden, että niillä pärjää kauempaakin helposti muille aseille. Harmi että pulttilukot on tehty tällä tavalla lähes turhiksi, ne kun ovat ylivoimaisesti siisteimpiä aseita pelissä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Porukka pelaa Search & Destroyta aika ärsyttävään tyyliin nykyään (siis _myös_ Search & Destroyta, kaikki muut pelimuodothan pelataan juuri noin). Eli suuri osa porukasta jää joko spawnille tai siirtyy jopa taaemmas piiloon snipu kourassa. Sieltä sitten kyttäillään scopen läpi kakka housussa. Oma vikahan se on kun ei osaa olla paikallaan vaan lähtee sitten jahtaamaa näitä kyttääjiä, siinä lähtee hyvin helposti oma henki.

Tollanen pelityyli on vaan vähän omituinen, etenkin pelimuodossa jossa on yhteinen objekti jonka eteen tiimi pelaa.

Joo saman huomas jo nelosessa. Tässä tosin monin verroin pahempana. Ihmetyttää miten porukat jaksaa jossain publalla vaan kämppiä. Jotenkin muutenkin tuntuu, että porukat pelaa KD ratiota enemmän ku nelosessa. Ei edes yritetä mennä objektien perässä vaan kämpitään vaan sitä omaa KD ratiota ja sitte piuhaa irti ku kuolee. :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Harmi että pulttilukot on tehty tällä tavalla lähes turhiksi, ne kun ovat ylivoimaisesti siisteimpiä aseita pelissä.

Näin on. Pelaan paljon tolla Gewehr 43 (joka on mielestäni pelin siistein ase) mutta karu totuus on se että ei tolla vaan pärjää lähitaistelussa rynkkyä vastaan. Rynkyllä painat liipasimen pohjaan -> spray and pray, siinä jää liian usein toiseksi.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Harmi että pulttilukot on tehty tällä tavalla lähes turhiksi, ne kun ovat ylivoimaisesti siisteimpiä aseita pelissä.

Kyllä niillä itseasiassa pärjää lopulta ihan hyvin tai tosi hyvin, mutta yleensä se juggeri alkaa sitten vilkkua ja kiinnostus alkaa loppua.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo, kyllähän niillä pärjää, mutta en ole ainakaan käytännössä huomannut niissä mitään sellaista ominaisuutta, joka tekisi niistä hyviä vaihtoehtoja verrattuna esimerkiksi puoliautomaattikivääreihin. Varsinkin kun suurin osa pelaajista pelaa juuri tuolla spray and pray - tyylillä, jää kaksintaisteluissa usein toiseksi. Kaukaa ammuttaessa taas yksi osuma ei useinkaan riitä tappamaan, ainakaan ilman stopping poweria. Tällöin puoliautomaatti on paljon parempi ratkaisu, kun saa ammuttua toisen, tappavan laukauksen heti perään.

Lisäksi ihmetyttää se, että miten ihmeessä tuo kiikaritähtäin tuo lisää kantomatkaa? Tottakai se helpottaa tähtäämistä kaukaa, mutta miten se kantamaan vaikuttaa?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Niiltä jotka on pelaillut yksin pelin läpi veteraani vaikeudella kyselisin että onko silloin väärässä paikassa kun viholliset heittelee kranaateilla vai onko tarkoitus että niitä pitää koko ajan olla viskomassa takaisin niitä meinaan voi tulla jotain kolmekin kerralla :eek:

Ei oikein tiedä mitä tehdä välillä jossain on loppumattomat viholliset ja jossain pitää ekaksi ampua viholliset joten ei tiedä jäädäkkö ampumaan vai edetäkkö.

Ja toi vendettan snipperin ampuminen on raivostutan teko vaikeeksi tehty aijä kestää ties kuinka monta osumaa ja oma kuolee yhdestä lisäks äijä ampuu alle puolen sekunnin tähtäyksen jälkeen aina osuman ellei ole jotain välissä tai ellei siirry jo kovaa vauhtia sivusuunnassa.:mad:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Niiltä jotka on pelaillut yksin pelin läpi veteraani vaikeudella kyselisin että onko silloin väärässä paikassa kun viholliset heittelee kranaateilla vai onko tarkoitus että niitä pitää koko ajan olla viskomassa takaisin niitä meinaan voi tulla jotain kolmekin kerralla :eek:

Ei oikein tiedä mitä tehdä välillä jossain on loppumattomat viholliset ja jossain pitää ekaksi ampua viholliset joten ei tiedä jäädäkkö ampumaan vai edetäkkö.

Ja toi vendettan snipperin ampuminen on raivostutan teko vaikeeksi tehty aijä kestää ties kuinka monta osumaa ja oma kuolee yhdestä lisäks äijä ampuu alle puolen sekunnin tähtäyksen jälkeen aina osuman ellei ole jotain välissä tai ellei siirry jo kovaa vauhtia sivusuunnassa.:mad:

Ite oon muutaman radan vetäny Veteraanilla kun oli tarkotus muutamia trophyja kerätä, mut en kyl jaksanu kauaa pelata. Ja tosiaan noit nadei ne viskelee lähes taukoamatta ja niitä saa jatkuvasti viskellä takasin. Toi Vandetta rata on kyl tosi v**tumainen, varskinkin toi sniper kohtaus. Sain sen pudotettuua kun muutaman kerran osuin mut sitä ennen se tyyppi oli tappanut ainaki 15 kertaa :mad: Se ku kerra kurkkaa ni luoti lähtee välittömästi sieltä.. Hyvä ku ehtii tattia vähän kääntää ni NAPS .. "you died".
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

jep, pulttilukot on ollu kakkosesta asti omat favouritet, se on vaan niin hieno tunne kun se vihu kaatuu yhdestä kutista.

Kyllä niillä pärjää jos malttaa katella rauhassa ja kämppiä, nurkka no-scopet on tietysti kaikista hienoimpia :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ite oon muutaman radan vetäny Veteraanilla kun oli tarkotus muutamia trophyja kerätä, mut en kyl jaksanu kauaa pelata. Ja tosiaan noit nadei ne viskelee lähes taukoamatta ja niitä saa jatkuvasti viskellä takasin. Toi Vandetta rata on kyl tosi v**tumainen, varskinkin toi sniper kohtaus. Sain sen pudotettuua kun muutaman kerran osuin mut sitä ennen se tyyppi oli tappanut ainaki 15 kertaa :mad: Se ku kerra kurkkaa ni luoti lähtee välittömästi sieltä.. Hyvä ku ehtii tattia vähän kääntää ni NAPS .. "you died".

Samoin! Hermothan tuossa menee ja muutenkin ne kentät on pirun hankalia veteran tasolla! :mad: Ja kun peli on tehty vielä niin, että vihollisia ei saa ikinä tapettua, ellei etene itse. Just sen takia kun sieltä tulee vaan lisää ja lisää, kranaattisateista puhumattakaan.. Meinaa pitää kiirettä kun 3 kranaattia tulee kasassa! Mutta välillä tuntuu että mahdotonta! :(
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

hei pystyykö zombi modea pelaamaan nelinpeliä??

Ei voi kavereiden kesken samalla konsolilla, mikä on mun mielest ihan tyhmä juttu :( Täälki ois mahdollisuus pelata ainaki parin kaverin kansas, mutta ei.. Tulispa joku päivitys et vois pelata nelistee ;) Netin puolel ei oo kauheen kivaa ainakaan välil kun kauheeta lagii heittää joskus ni siitä pelaamisest ei kyl tuu yhtään mitään silloin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Täällä taas jengi avautuu miten on peli veteranilla vaikeeta, mitä jos lopettaisitte sen virtuaalipippelin venyttämisen niillä trophyillä ja ampuilisitte vaikka kanssaihmisiä netissä, ne ei tee mitään mitä ei itse kykene tekemään. Helpommat vaikeusasteet on siellä sen takia, että ne saa valita.

Itse sain HC-peli-ilon takaisin kun löysin tuon stg-44:sen, joka on yksi suosituimpia vempeleitä hc:ssa, jotenkin aluksi karsastin sen tyyliä, mutta nyttemmin oppinut tykkäämään. Juuri se sopivan monipuolinen ase kauko ja lähitaisteluun, tehoa porata ohuimmista pensaista ja laudoista läpi. Normissa tällä ei tunnu tekevän juurikaan mitään, nopeiden smg sotureiden pelikenttä.
 
Ylös Bottom