Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eli ilmeisesti pelin viimesessä tehtävässä on nyt pahoja ongelmia... Reichstagis ei ole enää vihollisia jäljellä, mutta eteneminen mahdontonta? Barrikaadeilla tyssää.
Tossa aikasemmin joku olikin sanonu et tiputtele niitä vihollisia aikansa, mutta tämäkää ei näytä topimivan? Jos menen taaksepäin portailta, niin kaksi vihollista ilmestyy aina samassa paikassa, mutta näidenkin tappaminen (10kertaa) ei näytä edistävän tarinaa... Ottaa päähän.. eli miten tässä tulisi toimia?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eli ilmeisesti pelin viimesessä tehtävässä on nyt pahoja ongelmia... Reichstagis ei ole enää vihollisia jäljellä, mutta eteneminen mahdontonta? Barrikaadeilla tyssää.
Tossa aikasemmin joku olikin sanonu et tiputtele niitä vihollisia aikansa, mutta tämäkää ei näytä topimivan? Jos menen taaksepäin portailta, niin kaksi vihollista ilmestyy aina samassa paikassa, mutta näidenkin tappaminen (10kertaa) ei näytä edistävän tarinaa... Ottaa päähän.. eli miten tässä tulisi toimia?

Käy tarkistamassa on se sinun partajerepäällikkö/kaveri portaiden alapäässä olevan rakennuksen kakkoskerroksessa, jos on työnnä se portaista katsottuna kauempana olevasta tikapuureiästä alas. Bugihan tuo ja kävi myös minulle.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hei mitenkäs on pystyykö pelata co-op netissä kaverin kanssa.? onkos aseita tarpeeksi?? perkkejä? mites tuo kehitys juttu menee samanlailla kuin 4 että mitä enemmän exp sitä enemmän aseita ja uusia arvonimiä?? ja aseita ei kuulemma pysty tuunaamaan??
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eilen tuli ihan joltaa randomilta kaveripyyntö ja viestis oli " Do you wanna rank up easy?"

Hyväksyin ja katoin mitä tapahtuu ni poijaat mätti dominationia sillai että molemmat puolet otti omat lippunsa ja sit vaan B-lippu vaihto omistajaa ilman et ketään ammuttiin.

Vidun tylsää ja lopetin het alkuusa. CoD 4:s ei tullu tommosta vastaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Modern Warfare II kans tulos ens vuoden puolell.. tulee aika tiuhaa tahtii näitäki pelei.

Ja toi zombi moodi nyt kusee mul aika pahasti.. Saa venaille tos et joku joinaa tänne, mutta ei.. "Waiting for 1 more player..." ja saa tosiaan odottaaki aika kauan. Ei meinaa tulla ikinä :mad:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onhan nuo aseet ehkä realistisen kuuloisia, mutta silti vaan kajahtavat korviin kovin munattomilta kun on tottunut codi nelosen jytinään.

Magnum ollut ehkä suurin pettymys, tämän pelin dessuna se ei kyllä sykähdytä sydäntä läheskään niin paljon kuin Se Aito Oikea. Ei vaan saa sellaista fiilistä että ampuisi aseella jolla saa suurta tuhoa aikaan, sillä eihän se mikään hernepyssy ole.

...



Joo näinhän se on. Kyl tol magnumil pärjää aika hyvin tuol nazi zombie modin puolella. Sil mä tykkään ainaki listii zombei. Ja ei ois yhtää paha idis jos vois vetää kahel pistoolil samaan aikaan. Tai vaikka 2x MP40 kädessä.. :D
Mut jotkut talviradat vois olla ihan kivoi - ainakin olis vähän vaihtelua.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mitä itse peliin tulee..
niin tuntuu kaikilla olevan mp40 steady aim, juggeri. MP40 on kyllä paras SMG, ei se PPSh oikeen toimi jos koittaa ampua hiukan kauemmas.

EDIT: TT-2k virittelee jo jäähy Sniperiaan =)
Pepsi on hyvä kauas.. Sarjalla tietenkin itsemurha mutta luoti kerrallaan saa todella tarkasti.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pepsi on hyvä kauas.. Sarjalla tietenkin itsemurha mutta luoti kerrallaan saa todella tarkasti.

Kun taas luoti kerrallaan ammuskelu aiheuttaa kuoleman itselle usein, jos vastassa hiukankin parempi pelaaja. Itse en kans hirveesti pidä pepsistä eikä kyllä muutenkaan huvittas sitä oikeen käyttää joten en käytä. MP40 ja Thompson on smg:istä parhaat IMO.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nojoo, nyt ois aika puhua tästä.

Oon nyt pelannu jonkin aikaa tuota W@W:ia ja ihmettelen miten jengi jaksaa. Story Mode oli ihan jees, ja Trophyt oli ihan siisti lisä (ekat sain tuosta pelistä).

Mutta tosiaan..

Ilmoittaisin nyt että minä en ole tekemässä CoD5 laddereita Clanbaseen. En edes auta niiden tekemisessä. Voin kyllä ohjata haluavia haastatteluun yms.

Olen kuullut että jotkut haluisivat tähän hommaan. Voin sanoa että Clanbasen adminit tulevat auttamaan paljon homman hoidossa. Itse voin jopa mainostaa tuota ladderia. Mutta tosiaan jos joku täällä on kiinostunut pistäkää privaa "Alkulima" nimiselle Clanbase adminille. (Hakemuksia ei ole vielä pistetty esille)

Syy, miksi en itse hoida laddereita kasaan. On yksinkertaisesti se että kun peli ei kiinosta ei kyllä kiinosta laddujen tekeminenkään. Eli en tiedä mitn CoD5:sta joten turha sääntöjäkään rupee miettimään.

Mutta tosiaa, jos homma kiinostaa niin miks ei!?

Voin myös ilmottaa että hommaan näin aluksi ei tosiaan mene aikaa kuin se ehkä 1h päivässä. (itsellä ei ollenkaa kun ei nuo CoD4 ladderit edes pyöri -.-) ja kuulemieni perusteella, vaikka ladderit pyörisivät niin aikaa tuo ei paljoa vie (ellei ole tosi ahkera). Ja jaada jaada jaada. Vosin jatkaa ikuisuuden pälättämistä.

No kuitenki, privatkaa Alkulimaa jos kiinostaa homma.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eilen ekat kokeilut ja täytyy sanoa että helvetin hyvähän tämä on. Ite diggailen peleissä justiin semmoisesta elokuvamaisesta fiiliksestä jossa pelaaminen tuntuu ikäänkuin elokuvalta. Kohtaukset muuttuu, musiikki elää kokoajan tilanteen mukaan, on henkilöhahmoja joihin "kiintyy" jne.

Tässä pelissä on justiin tätä, aivan jäätävän hyvä tunnelma koko ajan ja varsinkin musiikit toimii pelin tukena TODELLA hyvin. Stalingrad-kentän alussa taustalla soiva hempeä kuorolaulanta säestettynä konekiväärien raksutukseen jossain kaukana oli aika vaikuttavaa.

Esim. far crytä pelatessa ei tullut ollenkaan samanlaisia viboja, lähinnä peli on alun jälkeen alkanut todella kyllästyttää kun tehtävät ovat loppujenlopuksi aivan samanlaisia..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tässä pelissä on justiin tätä, aivan jäätävän hyvä tunnelma koko ajan ja varsinkin musiikit toimii pelin tukena TODELLA hyvin. Stalingrad-kentän alussa taustalla soiva hempeä kuorolaulanta säestettynä konekiväärien raksutukseen jossain kaukana oli aika vaikuttavaa.

Samaan tuli myös itse kiinnitettyä huomiota. Suurimmat vibat tällä saralla tulee vastaan Berliinissä, odotas vaan. Taustalla soi oopperamaisia aarioita, paikkana eräs Euroopan sivistyksen kehdoista ja tästä kaikesta huolimatta käynnissä ihmiskunnan tuhoisin konflikti. Selvä viesti tekijöiltä tapahtuneen absurdista luonteesta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kuka tietää että mitkä portit pitää reitittimestä avata että tässä pelissä voi hostii? Ja uPnP:stä oo mitää apuu vaikka eikös sen pitäs automaattisesti hoitaa nuo portti systeemit... prkl..
Sain kyllä vähän aikaa sit asetukset sillee et pysty hostii ku kikkaili DNZ:n kanssa mut buuttasin reitittimen sen jälkee... Eli oiskohan mitään muuta mahollisuutta?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mites tossa yksinpelissä co-op modella kun kaverin kanssa eilen pelattiin yli puoleen väliin ja tänään kun jatkettiin, niin ei pystynyt jatkamaan siitä vaan piti aloittaa ihan alusta???????

Pelataan siis samalla konsolilla samalta sohvalta käsin.
Trophyt kyllä säilyi..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mites tossa yksinpelissä co-op modella kun kaverin kanssa eilen pelattiin yli puoleen väliin ja tänään kun jatkettiin, niin ei pystynyt jatkamaan siitä vaan piti aloittaa ihan alusta???????

Pelataan siis samalla konsolilla samalta sohvalta käsin.
Trophyt kyllä säilyi..

Co-OP:ssa ei talletuksia ole ollenkaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ohhoh.. Pääsin tänää zombi moodis joittenki rändöm tyyppein kaa lvl 20 asti ja ite keräsin + 700 tappoa :cool: On kyl aika kettumaista kun alkaa lagii pukkaa aina välil ni siinäpä on kiva ampuu zombei ku alkaa oikee kunnol lagittaa.. -_-
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

:rolleyes:MuAHHAAA mitäs mieltä olette itse tästä pelistä?Mun mielestä aika huono. SMG FTW
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tänään meni viimeiset hermot ko. peliin. Joskus kauan aikaa sitten, kun kaikki ostettiin tämä peli, niin eräs nimeltä mainitsematon henkilö nimeltään JuJa kertoi heti, että tässä pelissä pärjää nuubit. Tänään myönsin sen itselleni. Siis ei elämä, riittää ku istuu kulmassa ja nappailee vaan ohijuoksevia taitavia ja ei- taitavia pelaajia. Kleikat (jotka räjähtävät riippumatta mistä suunnasta tulee) taakse ja eteen ja laatikon taakse. Ei sillä ole väliä onko puolustus- vai hyökkäysvuoro, riittää että saa 1-2 tappoa (50-100 pinnaa) ja sillä sipuli. Ei jestast sentään.. heitän kohta pelin ikkunasta ulos jos tämä jatkuu samalla tavalla.

Ai sinäkin olet huomannut tuon saman ^^ :D ? Kyllähän se ottaa päähän, kun sessiossa kuin sessiossa on aina ne 1-2 tyyppiä, jotka ottaa sen snipun/kiväärin käteen ja pistää nurkkaan passiin. Muutaman kerran meinannut ohjain lentää, kun itsellä on kuitenkin tapana pelata "normaalisti", vaikka välillä snipuna pelaankin.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ai sinäkin olet huomannut tuon saman ^^ :D ? Kyllähän se ottaa päähän, kun sessiossa kuin sessiossa on aina ne 1-2 tyyppiä, jotka ottaa sen snipun/kiväärin käteen ja pistää nurkkaan passiin. Muutaman kerran meinannut ohjain lentää, kun itsellä on kuitenkin tapana pelata "normaalisti", vaikka välillä snipuna pelaankin.

No nimenomaan. Se lähes aina Gewehr kädessä, joko silulla tai reddotilla. Sit vaa istumaan jonkun laatikon tai aidan taakse, niin että näkyy vain pää. Koita siinä sitten osua kilometrin päästä Mp40llä kun näkyy vaa otsa. Ja yllätysyllätys, vaikka näillä näkyy vain pää aidan yli, niin niiden v#¤%n Gewehr tulee jostain ihmeen laatikon/aidan läpi niin, että ne ampuu mut heti. Siis mua ärsyttää nii pirusta tämä tällainen "ei kunnolla mietitty" - ongelma tässä pelissä. Esim R6V2ssa ei pystynyt ampumaan, jos seisoo ase kiinni seinässä, niin että seinä häiritsee. Joutuu joko kävelemään taaksepäin tai vaihtamaan paikkaa. Tässä pelissä riittää että näkee vastustajan jollain tavalla ja sitte aletaan räiskiä ne 8-10 kutia. Omg?!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ja yllätysyllätys, vaikka näillä näkyy vain pää aidan yli, niin niiden v#¤%n Gewehr tulee jostain ihmeen laatikon/aidan läpi niin, että ne ampuu mut heti.
Toi on pelimoottorin ongelma selkeästi. Mua häiritsi toi jo COD4:ssä. Siinä ja tässä uudessa voi mennä passiin kivimuurin taakse, riittää että raudat kurkkaa 1st personissa pikkasen reunan yli. Sit on tuli vapaa.
 
Ylös Bottom