Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Hei onko totta että noita map packeja ei voi ostaa muulla kuin luottakortilla? ei onnistu verkkopankilla ees ?
Toistaiseksi Euroopan Storessa voi rahaa siirtää PSN-lompakkoon vain luottokorteilla ja Visa Electronilla.

Huom! Nordean Visa Electronit eivät tällä toimi Euroopan Storessa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

onkos tietoa usa:n storesta?
Pelin ja ladattavan lisäsisällön pitää olla samalta alueelta. Eri alueiden peli ja DLC eivät sovi keskenään yhteen. Eli USA:n Storesta ei kannata edes yrittää ostamista ellei pelikin on US-versio.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Prismassa 29,90 COD WAW, onko hankinnan arvoinen? Mites yksinpeli? Yhtä hyvä kuin MW:ssä? Perskeles! Loma alkaa ylihuomenna, taitaa mennä ostoon :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Prismassa 29,90 COD WAW, onko hankinnan arvoinen? Mites yksinpeli? Yhtä hyvä kuin MW:ssä? Perskeles! Loma alkaa ylihuomenna, taitaa mennä ostoon :)

Vaikka monet peliä sanookin paljon huonommaksi kuin MW:tä, itse ainakin olen viettänyt pelin ääressä lukemattomia hyviä hetkiä. Yksinpeli on mainio ja nettipeli koukuttaa ja 2 julkaistua map packia ovat tuoneet pelille rutkasti lisää ikää. Myös Metacriticin keskiarvo 85 kertoo jotain ja lisäksi aina nettipeliä tahkotessani linjoilla on tasaisesti se 100 000 muuta pelaajaa. Tuohon hintaan osta ihmeessä! :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Vaikka monet peliä sanookin paljon huonommaksi kuin MW:tä, itse ainakin olen viettänyt pelin ääressä lukemattomia hyviä hetkiä. Yksinpeli on mainio ja nettipeli koukuttaa ja 2 julkaistua map packia ovat tuoneet pelille rutkasti lisää ikää. Myös Metacriticin keskiarvo 85 kertoo jotain ja lisäksi aina nettipeliä tahkotessani linjoilla on tasaisesti se 100 000 muuta pelaajaa. Tuohon hintaan osta ihmeessä! :)

Joo tässä kattonu GameTrailersista jne. kaikkea videoita ja hyvältähän se näyttää. Ihan tietosesti jättäny tän ostamatta, kun oli tarkotus odottaa tuohon MW2:een asti, mutta kun näin halvalla irtoaa ja MW2:een on kuitenkin vielä sen verran aikaa niin kait se pitää huomenna lunastaa niin on kesälomallakin jotain tekemistä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kyllä tämä vaan aika eeppinen nettiräiske on. Ei sen huonompi kuin edellinenkään osa IMO. Karttapaketit toivat kyllä viihdearvoa roimasti lisää. Toivotaan, että vielä tulisi edes yksi ennen MW2.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Vaikka monet peliä sanookin paljon huonommaksi kuin MW:tä...

Olen kohta viettänyt saman verran aikaa COD4 ja WaW (n. 500h molempia). Jos pitäs päättää kumman pelin pidän, jos jommasta kummasta olisi luovuttava ni WaW jäis. Nelosessa ei ole oikeastaan muuta parempaa kun sniputtaminen ja se tosiasia että se oli ensin kauppojen hyllyillä. WaW on ulkonäöltään, äänimaailmaltaan ja fiilikseltään parempi mun mielestä.

MW2 toivottavasti yltää näitten molempien yläpuolelle ;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Jep, aamupäivällä kävin lunastamassa oman kopioni. Huomenna sitten vääntämään single playeria. Se ensin läpi taas, että saa tatsin ennenkuin kehtaa onlineen taas tuppautua :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Olen kohta viettänyt saman verran aikaa COD4 ja WaW (n. 500h molempia).

Aika pelihullu. Sehä on melkee 21 (20,83) vuorokautta toi 500 tuntia. Jos peli on ollu julkaistuna noin 7 kuukautta niin olet (oletetusti siitä asti) pelannu 2,9 vuorokautta (n. 70h) joka kuukausi sitä. Se on noin 17 tuntia viikossa, eli noin 2 ja puol tuntia päivässä.

Ja jos joku ihmettelee niin KYLLÄ, minulla on tylsää.

edit. eikun tais ollakin, että noita molempia joten unohtakaaa :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Se on noin 17 tuntia viikossa, eli noin 2 ja puol tuntia päivässä.

Helposti :D Viikonloppuisin tulee jo puolet tosta täyteen. Tosin ei taida WaWin puolella olla kun vasta 15 pelipäivää alla. Siihen lisätään sitten pelatut matsit ja privoilla vietetyt tunnit.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Helposti :D Viikonloppuisin tulee jo puolet tosta täyteen. Tosin ei taida WaWin puolella olla kun vasta 15 pelipäivää alla. Siihen lisätään sitten pelatut matsit ja privoilla vietetyt tunnit.

juu hyvin on pelattu,mulla vast wawii pelattuna15d 16h..onko muuta elämää olemassa
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

kyllä sinne nettiin uskaltaa suoraan tulla ei sitä kaikki ole edes kokeillu yksinpelii! nettiä vartenhan nää on tehty! ja peli on kuitenkin pelattavuudeltaankin erilainen netissä! mutta surullista kyllä että noita kenttii nyt ei tunnu saavan milllään konstilla kun ei raha kelpaa storeen siis nordean raha
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ei vattu menee hermot tohon yksinpeliin. Luulin, että se menis Hardenedilla iisisti kuten COD4 meni, mutta on ne taidot ruostuneet ja tossa on jotain niin ***** älyttömiä juttuja. Toi jossa pitää nyt 3 mortarkeskittymää tuhota ni kaks oon saanu tuhottuu mut jumissa ollu ku en pääse kolmannen luo. Savuu pitäs heittää siihen ja heitän mut silti siel on sata japanilaista ylhäällä MG:n kanssa ja ristitulittaa, sit ei auta olla paikoillakaan kun on tää muurahaispesä ongelma, et ihan sama monta tapat ni aina tulee uus siihen tilalle.

Ihan oma lukunsa on sitten Onlinen koirat. Eli onlineakin pelasin jo ja hyvää viihdettähän se on poislukien noi koirat. Mitä ne on ajatellu noi lisäessään?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itseäkin vähän ärsytti aluksi nuo koirat mutta nykyään saan ne suht helposti tapettua meleellä. Hyvä lisä ainakin siinä mielessä jos itse saat nuo koirat käyttöösi niin tietää se montaa helppoa tappoa, etenkin jos vähän kokemattomampia vastaan pelaa :D

juu, pelaappa HC.. siin ne koirat on OIKEIN mukavii ;)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

juu, pelaappa HC.. siin ne koirat on OIKEIN mukavii ;)

Itseäni ihmetyttää suuresti, miksi HC:ta pelaa paljon vähemmän ihmisiä kuin sitä normaalia. En ymmärrä mitä hiton ideaa siinä on, että pitää ampua lippallinen rynkyllä kaverin hanuriin, että se kuolee. Paljon mukavempaa hc:na kun laittaa yhen kudin nappiin tai pari vähän alemmas ja se on sil selvä. Tossa normaali modessa onkin aivan turhia ne kerranlaukeavat boltit, kun ei edes niillä kuole yhdestä.

Mutta noi koirat ei kuitenkaan ole kovin realistisia siinä hc:ssä. Yks puolittainen hipaisu koiraan niin kuolet. Ei kai siinä nyt oikeasti niin käy. Kai ois voitu paremmin suunnitella.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Itseäni ihmetyttää suuresti, miksi HC:ta pelaa paljon vähemmän ihmisiä kuin sitä normaalia. En ymmärrä mitä hiton ideaa siinä on, että pitää ampua lippallinen rynkyllä kaverin hanuriin, että se kuolee. Paljon mukavempaa hc:na kun laittaa yhen kudin nappiin tai pari vähän alemmas ja se on sil selvä. Tossa normaali modessa onkin aivan turhia ne kerranlaukeavat boltit, kun ei edes niillä kuole yhdestä.

Mutta noi koirat ei kuitenkaan ole kovin realistisia siinä hc:ssä. Yks puolittainen hipaisu koiraan niin kuolet. Ei kai siinä nyt oikeasti niin käy. Kai ois voitu paremmin suunnitella.

Ihmiset pelaavat sen takia normia koska eivät pärjää HC:ssa, mutta seuraava kysymys kuuluukin miksi hit*ssa ihmiset pelaavat WAW:ia!
 
Ylös Bottom