Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

joo loistavaa, HC on pelkkää cämppiä kerkee persettäkää liikuttaa ku luoti on jo nupissa jonku cämpperin ansiosta = ei kiitos. Cores sentää voi ramboilla

tyhmiä ovat ne pelaajat jotka ei osaa kattoa ensimmäiseks yleisimpiä kämppipaikkoja! cämpperit ne niitä helpoimpia kohteita mun mielestä on.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ostin sitte kolomella kympillä Codiin kartta ja ase -päivityksen. Eli tän WaWin. Ei huono. Tai miten se oliskaan ku sama peli :D
WTF?

Miksi muuten pystyn tuolta Co-Opin kautta pelaamaan Zombimodea samalla koneella, vaikken ole vielä mennyt yksinpeliä läpi? Eikös Zombimode aukea vasta kun on mennyt yksinpelin läpi? :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

WTF?

Miksi muuten pystyn tuolta Co-Opin kautta pelaamaan Zombimodea samalla koneella, vaikken ole vielä mennyt yksinpeliä läpi? Eikös Zombimode aukea vasta kun on mennyt yksinpelin läpi? :confused:

Kauan kauan sitten tuli päivitys, että sitä voi kuka vaan pelata.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kauan kauan sitten tuli päivitys, että sitä voi kuka vaan pelata.
Jahast.... :D

En ole pahemmin seurannut tätä topicia ennen, koska ostin ko. pelinkin vasta viime viikolla, joten tuollainen tieto on jäänyt huomaamatta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eilen meinasi mennä totaalisesti hermot tän pelin kanssa kun kokeilin päästä Burn Em Out-tehtävää läpi Hardenedilla ja pelkällä liekinheittimellä (+kranut).

Tunnin olin yrittänyt, kuollut varmaan 30 kertaa ja olin vasta tehtävän puolessa välissä. Sitten päätin luovuttaa ja ottaa käyttöön Thompsonin. Tehtävä helpontui huomattavasti, mutta silti kesti vielä puolituntia ennen kuin pääsin tehtävän loppuun. Meinasi itku tulla siinä lopussa, siinä vikassa tunnelissa. Japanilaisten Type 99 oli sen verran ylivoimanen että kutia tuli päähän ennen kuin ehti mitään tekemäänkään :mad:

Nyt on WaWin yksinpeli hetken aikaa jäähyllä ja keskityn moninpeliin/muihin peleihin. Ihan vain oman verenpaineeni takia :D

EDIT: Sori, tuli tuplat :S
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Eilen meinasi mennä totaalisesti hermot tän pelin kanssa kun kokeilin päästä Burn Em Out-tehtävää läpi Hardenedilla ja pelkällä liekinheittimellä (+kranut).

Tunnin olin yrittänyt, kuollut varmaan 30 kertaa ja olin vasta tehtävän puolessa välissä. Sitten päätin luovuttaa ja ottaa käyttöön Thompsonin. Tehtävä helpontui huomattavasti, mutta silti kesti vielä puolituntia ennen kuin pääsin tehtävän loppuun. Meinasi itku tulla siinä lopussa, siinä vikassa tunnelissa. Japanilaisten Type 99 oli sen verran ylivoimanen että kutia tuli päähän ennen kuin ehti mitään tekemäänkään :mad:

Nyt on WaWin yksinpeli hetken aikaa jäähyllä ja keskityn moninpeliin/muihin peleihin. Ihan vain oman verenpaineeni takia :D

EDIT: Sori, tuli tuplat :S
Ensiksi, tupla-anteeksipyynnöt, sillä nyt tulee jo triplat... Toivottavasti annatte anteeksi, sillä asia on tärkeä.

Olen siis nyt pelannut tuon Burn Em Out-tehtävän eli olen läpäissyt 6/13 tehtävästä. Olen kerännyt jokaisesta kuudesta läpäisemästäni kentästä sen Death Cardin.

Menin ensimmäistä kertaa katsomaan niiden hyötyjä sieltä Co-Op moden optiosta. Mutta, tietenkin, tiedot ovat varmaan jotenkin kadonneet tai vioittuneet, sillä lista näyttää tyhjää. Eli peli luulee, etten ole kerännyt ainuttakaan Death Cardia!

Veljelläni nuo sen keräämät Death Cardit näkyvät normaalisti. Oikeesti, WTF?

EDIT: Parantaako tuo Steady Aim tarkkuutta vain lonkalta ammuttaessa? Olen aina luullut, että se parantaa tarkkuuta tähtäimen kautta ammuttaessa... xD
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Peliin tuli hiljattain päivitys MapPack2:n myötä ja samaan aikaan muutama uusi trophy. Riittääkö platiumiin nämä perus trophyt vai tarviiko ostaa MP2 ja pelailla myös ne trophyt läpi? Hardened meni eilen läpi ja tarvisi aloitella Veteranilla jotta saisi loputkin ja muutaman muun puuttuvan kannun. Melko hankala oli jo Hardened paikoittain... Ei ole vielä platiumia mistään pelistä niin voisi loman kunniaksi yrittää takoa kannut kotiin CODWaW:sta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Peliin tuli hiljattain päivitys MapPack2:n myötä ja samaan aikaan muutama uusi trophy. Riittääkö platiumiin nämä perus trophyt vai tarviiko ostaa MP2 ja pelailla myös ne trophyt läpi? Hardened meni eilen läpi ja tarvisi aloitella Veteranilla jotta saisi loputkin ja muutaman muun puuttuvan kannun. Melko hankala oli jo Hardened paikoittain... Ei ole vielä platiumia mistään pelistä niin voisi loman kunniaksi yrittää takoa kannut kotiin CODWaW:sta.

Perustrophyt riittävät. Taitaa päteä jokaisen pelin kohdalla, johon on myöhemmin tullut lisää trophyjä DLC:n kautta.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Helvetti, puuttuu platinaan enää kaksi trophya. Se missä pitää ampua 45 lentokonetta alas ja toinen missä pitää tuhota siinä tankkimäpissä kaikki bunkkerit ja tonrit. Mielestäni olen kaikki tuhonnut mutta eipä se näköjään niin olekaan. Lentokoneita oon saanu max. 37. Tosin vähää aikaa en oo pelannu tätä..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Helvetti, puuttuu platinaan enää kaksi trophya. Se missä pitää ampua 45 lentokonetta alas ja toinen missä pitää tuhota siinä tankkimäpissä kaikki bunkkerit ja tonrit. Mielestäni olen kaikki tuhonnut mutta eipä se näköjään niin olekaan. Lentokoneita oon saanu max. 37. Tosin vähää aikaa en oo pelannu tätä..

Tohon ekaan löytyy hyvä ohje youtubesta, hae vaan sen mission nimellä. Yleensä se mikä unohtuu on yksi torni joka on pelialueen ulkopuolella. Toi toka tulee toiston myötä, ei auta muuta kuin kokeilla aina vaan uudelleen ja uudelleen. Niin ja kannattaa ottaa hieman enakkoon kun ampuu, se auttaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Helvetti, puuttuu platinaan enää kaksi trophya. Se missä pitää ampua 45 lentokonetta alas ja toinen missä pitää tuhota siinä tankkimäpissä kaikki bunkkerit ja tonrit. Mielestäni olen kaikki tuhonnut mutta eipä se näköjään niin olekaan. Lentokoneita oon saanu max. 37. Tosin vähää aikaa en oo pelannu tätä..

Tuossa jelppiä! Toivottavasti.

Call of Duty: World at War : Iron Fist - PS3Trophies.co.uk

Tuo video joka löytyy tuolta autto ainakin muo aikanaan....

Lentokoneiden ampumista pitää vään junnata ja junnata, kyl se siel tulee... Yritä opetella suuntia mistä ne ilmestyy..
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Helvetti, puuttuu platinaan enää kaksi trophya. Se missä pitää ampua 45 lentokonetta alas ja toinen missä pitää tuhota siinä tankkimäpissä kaikki bunkkerit ja tonrit. Mielestäni olen kaikki tuhonnut mutta eipä se näköjään niin olekaan. Lentokoneita oon saanu max. 37. Tosin vähää aikaa en oo pelannu tätä..

Pari vaikeinta puuttuu itseltäkin, Zerot ja kenraalin ampuminen pistoolilla. Plus tietenkin ne Veteran bronz trophyt uupuu, varmaan pitää pelata vanhalla Sixaxis ohjaimella jos bumerangi lähtee seinää :) Voi palaa muutama metriä "hermoja" veteranilla. Dualshockia ei malta hajottaa...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pari vaikeinta puuttuu itseltäkin, Zerot ja kenraalin ampuminen pistoolilla. Plus tietenkin ne Veteran bronz trophyt uupuu, varmaan pitää pelata vanhalla Sixaxis ohjaimella jos bumerangi lähtee seinää :) Voi palaa muutama metriä "hermoja" veteranilla. Dualshockia ei malta hajottaa...

Nojuu itekkin yritin joskus vetää Veteranilla tätä peliä läpi ja pääsinkin toka vikaan kenttään asti. Siihen sitten lopulta jämähdin ja kas kummaa taas jonkun aikaa sitten kaikki maat mitkä olin vetäny singleplayerillä, läpi oli kadonnut...eipä oo enää sen jälkeen kiinnostanu pelata :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo tässä kattonu GameTrailersista jne. kaikkea videoita ja hyvältähän se näyttää. Ihan tietosesti jättäny tän ostamatta, kun oli tarkotus odottaa tuohon MW2:een asti, mutta kun näin halvalla irtoaa ja MW2:een on kuitenkin vielä sen verran aikaa niin kait se pitää huomenna lunastaa niin on kesälomallakin jotain tekemistä.

Jooh, ite ostin tänää tän pelin ja on hyvä.. Aattelin et pitäskö venaa siihe MW2 asti vaan, mutta ei vaa pystyny ku irtos tolla 29,90e hinnalla ja vielä prismasta :p

Ps. Milläs pidätte sitä sensitivyy?? Ite pidän siinä 5 ainakin tällä hetkellä, vois alkaa siirtymään pikkuhiljaa isompaan? Vai onko siitä isosta sensitivystä mitään hyötyä?? :)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Jooh, ite ostin tänää tän pelin ja on hyvä.. Aattelin et pitäskö venaa siihe MW2 asti vaan, mutta ei vaa pystyny ku irtos tolla 29,90e hinnalla ja vielä prismasta :p

Ps. Milläs pidätte sitä sensitivyy?? Ite pidän siinä 5 ainakin tällä hetkellä, vois alkaa siirtymään pikkuhiljaa isompaan? Vai onko siitä isosta sensitivystä mitään hyötyä?? :)

Ite pidän 10 sensitivyä..Voihan siitä olla se hyöty että lähitaisteluissa ainakin pystyy nopeammin reagoimaan tilanteisiin :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Kiitos vinkeistä, poikaseni ;) Tuli luettua tuosta linkistä erään kommentti jossa sanottiin että savun keskellä siellä kaukana on vesitorni. Wittu pitää ens kerral kun pelaa nii muistaa sekin räjäyttää.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Vai onko siitä isosta sensitivystä mitään hyötyä?? :)

Mitä suuremmalla senssillä oppii pelaamaan, sen parempi. Pystyy tekee nopeita pyörähdyksiä jne. Ite pelaan tosin "vain" 4 senssillä, ja se tuntuu olevan tarpeeksi nopea omiin tarpeisiin. Suuremmalla senssillä tulee vedettyä liian herkästi yli ja pienet korjaukset on vaikeita.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ensiksi, tupla-anteeksipyynnöt, sillä nyt tulee jo triplat... Toivottavasti annatte anteeksi, sillä asia on tärkeä.

Olen siis nyt pelannut tuon Burn Em Out-tehtävän eli olen läpäissyt 6/13 tehtävästä. Olen kerännyt jokaisesta kuudesta läpäisemästäni kentästä sen Death Cardin.

Menin ensimmäistä kertaa katsomaan niiden hyötyjä sieltä Co-Op moden optiosta. Mutta, tietenkin, tiedot ovat varmaan jotenkin kadonneet tai vioittuneet, sillä lista näyttää tyhjää. Eli peli luulee, etten ole kerännyt ainuttakaan Death Cardia!

Veljelläni nuo sen keräämät Death Cardit näkyvät normaalisti. Oikeesti, WTF?
Niin, nostan tän ylös, koska haluaisin todella kuulla teiltä, onko teillä käynyt näin ja miten olette tämän tilanteen korjanneet.
 
Ylös Bottom