Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mitäs jos pärjää molemmissa?! :cool:
pelataan W@Wii, koska siin o ZOMBEJA =)

No olen aina kuvitellut että ne jotka pelaavat hc:tä pärjäsivät liian hyvin normissa itsellenihän kävi siis juuri näin. :cool: Joo jotkut tykkää zombeista toiset pelkäävät niitä minä taas vihaan niitä siksi pelaankin MW:tä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mun mielestä se ei ole niin että pelataan normia kun ei pärjää hc:ssa tai toisinpäin. Ite pelasin normia siitä syystä, että tykkään kun sattuu ja tapahtuu. Ei tartte olla mitenkään realistista meiningin vaan tykkään ramboilla :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mun mielestä se ei ole niin että pelataan normia kun ei pärjää hc:ssa tai toisinpäin. Ite pelasin normia siitä syystä, että tykkään kun sattuu ja tapahtuu. Ei tartte olla mitenkään realistista meiningin vaan tykkään ramboilla :cool:

Täsmälleen. Dominazion... ja äkziön ei lopu kesken.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Pääsin nyt vasta pitkästä aikaa pelaamaa CoD5:sta ja uutta map pack 2;sta pääs testailemaan. Mapit vaikutti ainaki tosi hyviltä, mut kyl toi Shi No Numa on vaa paras noist. Tosi iso ja haastava mut silti ehd. paras zombimappi
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

iha vaa jos jottai saattais vaik kiinnostaa: Ens viikonloppuna tuplaXP

KLIK!

ja uudet mapit lisätään playlisteihin, mutta pysyvät myöskin erillään.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko kumpikaan noista Map Packeista ostamisen arvoinen?

Ostin tämän pelin Pelialesta. 30 ei ole mielestäni paha hinta :) Vaikka eihän tämä CoD4:sta voita, on meininki ihan siistiä ainakin onlinessa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko kumpikaan noista Map Packeista ostamisen arvoinen?

Ostin tämän pelin Pelialesta. 30 ei ole mielestäni paha hinta :) Vaikka eihän tämä CoD4:sta voita, on meininki ihan siistiä ainakin onlinessa.

Jos yhden ottaisit niin ota ehdottomasti Map Pack 2...tosin ei se Map Pack 1 ole myöskään huono.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Ostin sitte kolomella kympillä Codiin kartta ja ase -päivityksen. Eli tän WaWin. Ei huono. Tai miten se oliskaan ku sama peli :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Täältäkin lähtee ääni Map Pack 2:lle. Mielestäni paljon ykköstä paremmat kentät.

Joo.. Ite ostin toisen map packin perjaattees ainoastaan zombi mapin takia mut ne normi multiplayer mapit oli yllättävän hyviä, ehdottomasti parempia kuin ensimmäisessä map packissa!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuli tossa mieleen että miksei kaikkia kenttiä voi pelata split-screenissä? Ainoat hyvät kentät omasta mielestä ovat siinä nettipelissä :(
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tuli tossa mieleen että miksei kaikkia kenttiä voi pelata split-screenissä? Ainoat hyvät kentät omasta mielestä ovat siinä nettipelissä :(

Nimenomaan ite ihmetellyt ihan samaa asiaa, mw.ssa on sama juttu. :( Puuttuu muuten ne kaikki isoimmat mapit... 0o
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Nyt vasta sain Prestige 10 level 65 :eek:

hehee sain 2vk sit XD

No olen aina kuvitellut että ne jotka pelaavat hc:tä pärjäsivät liian hyvin normissa itsellenihän kävi siis juuri näin. :cool: Joo jotkut tykkää zombeista toiset pelkäävät niitä minä taas vihaan niitä siksi pelaankin MW:tä.


mä oon ihan paska HC:ssa XD cores ei valittamista ratio aina yli 2 mut sikku hc:n puolelle mennää ni siinä on 10 kuolemaa enemmän ku tappoja XD

Itseäni ihmetyttää suuresti, miksi HC:ta pelaa paljon vähemmän ihmisiä kuin sitä normaalia. En ymmärrä mitä hiton ideaa siinä on, että pitää ampua lippallinen rynkyllä kaverin hanuriin, että se kuolee. Paljon mukavempaa hc:na kun laittaa yhen kudin nappiin tai pari vähän alemmas ja se on sil selvä. Tossa normaali modessa onkin aivan turhia ne kerranlaukeavat boltit, kun ei edes niillä kuole yhdestä.

Mutta noi koirat ei kuitenkaan ole kovin realistisia siinä hc:ssä. Yks puolittainen hipaisu koiraan niin kuolet. Ei kai siinä nyt oikeasti niin käy. Kai ois voitu paremmin suunnitella.

joo loistavaa, HC on pelkkää cämppiä kerkee persettäkää liikuttaa ku luoti on jo nupissa jonku cämpperin ansiosta = ei kiitos. Cores sentää voi ramboilla

Aika pelihullu. Sehä on melkee 21 (20,83) vuorokautta toi 500 tuntia. Jos peli on ollu julkaistuna noin 7 kuukautta niin olet (oletetusti siitä asti) pelannu 2,9 vuorokautta (n. 70h) joka kuukausi sitä. Se on noin 17 tuntia viikossa, eli noin 2 ja puol tuntia päivässä.

Ja jos joku ihmettelee niin KYLLÄ, minulla on tylsää.

edit. eikun tais ollakin, että noita molempia joten unohtakaaa :D

eihä oo ees paha mut emmä tiiä mul on melki 13 päivää pelattuna mut ei tu enää paljoo ku on max lvl
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Ylös Bottom