Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Co-op, co-op! Vihdoinkin peli mun makuun, ja kirsikkana kakun päällä tuo co-op pelimuoto!
Muutenkin vaikuttaa kuvien ja videoiden perusteella hyvältä peliltä.
Arvostelijat arvostelee miten haluaa.. Kohtahan sen näkee minkälainen peli on kyseessä. :D
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

Mikä tuo ase kohdasta 0:50 eteenpäin on? Jotenkin houkuttelevan tuntuinen vaikka tuommoinen simppeli single fire kivääri onkin. :)
http://www.youtube.com/watch?v=X9GCup1vJjc&feature=related

Saattaa olla, että osa on oikeasti kyllästynyt toiseen maailmansotaan, mutta jotenkin minusta tuntuu, että osa on vain sitä mieltä "kun muutkin on". Siitä on tullut vähän semmoinen yleinen "mielipide" Mene ja tiedä. Mutta nyt kun rupesin katselemaan videoita niin ihan lupaavaltahan tämä näyttää.

M1 Garand taitaapi olla.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World at War [PS3 hype]

No ainakin sen perusteella mitä on nähnyt niin peli näyttää toimivalta. Sen huomaa, että COD4 moottori on käytössä. Itselleni on tärkeää, että aseet näyttävät ja tuntuvat hyvältä. COD4:ssä ampuminen on vaan niin uskomattoman hauskaa. Tässä se on aika lailla saman oloista.

Itse en ole ikinä muita CODeja pelannut kuin nelosta joten en ole tähän WW2:een kyllästynyt millään tavalla. Mielenkiintoista on nähdä minkälaisia arvoteluja peli tulee saamaan.

Sama juttu veli :D.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Kyllähän näitä codeja on tullu pelattua ja tämä näyttää niin hyvältä, että ei ehkä oikeasti pysty odottamaan :D ennakkotilattu tietty jo ajat sitten, perjantai on jo ovella :)

EDIT: CO-OP CO-OP CO-OP!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Co-op, co-op! Vihdoinkin peli mun makuun, ja kirsikkana kakun päällä tuo co-op pelimuoto!
Muutenkin vaikuttaa kuvien ja videoiden perusteella hyvältä peliltä.
Arvostelijat arvostelee miten haluaa.. Kohtahan sen näkee minkälainen peli on kyseessä. :D

Sais olla vaan se 4 pelaajan split screen co-op mukana niin oisin tyytyväinen :mad:

tota ei ilmeisesti saa edes 2 koneella + 2 pelillä vedettyä onlinessä 4 pelaajan co-oppina? vaan jokainen tarvii omat koneet ja pelit :confused:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

tota ei ilmeisesti saa edes 2 koneella + 2 pelillä vedettyä onlinessä 4 pelaajan co-oppina? vaan jokainen tarvii omat koneet ja pelit :confused:

Eiku kaikki neljä jätkää pistää omat pelinsä kahteen pleikkariin, eli sä ja kaveris pistää kummatkin omat pelinsä sun koneesee ja toiset kaverit tekee samalla tavalla :p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Eiku kaikki neljä jätkää pistää omat pelinsä kahteen pleikkariin, eli sä ja kaveris pistää kummatkin omat pelinsä sun koneesee ja toiset kaverit tekee samalla tavalla :p

Luulin että koneeseen saa vain yhden pelin kerrallaan sisään? :confused:


Itseäni ei haitta 2. maailmansota koska en ole koskaan pelannut paljon tähän aikakauteen liittyviä pelejä. Varsinkin kivääreillä ampuminen kiinostaa itseäni paljon.

Mites muuten olette ajatellut aloittaa pelaamisen, heti onlineen vai yksinpeli ahmimalla kertaheitolla läpi ja sitten nettiin? Ite ajattelin vetìästä ensin SP:n läpi mutta varmaan pakko mennä heti testailemaan onlineä.

Vois se perjantai tulla jo...
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Mites muuten olette ajatellut aloittaa pelaamisen, heti onlineen vai yksinpeli ahmimalla kertaheitolla läpi ja sitten nettiin?

kampanjan vedän ehdottomasti ensin läpi (zombie nazis!) ja sen jälkeen onlinen pariin
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Luulin että koneeseen saa vain yhden pelin kerrallaan sisään?
sarkasmifiltteri petti pahasti :D

Mulle riittää että on yksinpelissä splitscreen co-op. Onlinessa on taas aika sama.. joutuu tämän kai sittenkin hankkimaan ja R2 myöhemmin!
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Alussa peli dissatiiin (ww2 takia), ja nyt tämä kuitenkin kiinnostaa kutakuinkin kaikkia. Näin vähän arvelinkin käyvän. :p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Olen sanaton... :eek:


Samat sanat!



Jep SP eka läpi ja sit vois päästä jo kurittaa vähä zombei.. Ai että ku näit peleiki tulee ni kovaa tahtii ku just viime viikol tuli LBP, ja nyt sit vissii pitää tääki saada perjantaina..:rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Mites muuten olette ajatellut aloittaa pelaamisen, heti onlineen vai yksinpeli ahmimalla kertaheitolla läpi ja sitten nettiin? Ite ajattelin vetìästä ensin SP:n läpi mutta varmaan pakko mennä heti testailemaan onlineä.

Vois se perjantai tulla jo...

co-oppia varmaan vedetään heti alkuun, siitä saadut expat siirtyy mp puolelle. Mutta luulen että multiplayeria tulee myös vedettyä joka ilta. Single saa tällä kertaa odottaa kun toi co-op kiinnostaa kuitenkin enemmän.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

huonolta näyttää.. :D

Jep, lukkoon lyöty. FarCry2 vaihtoon ja tämä tilalle. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3 hype]

Kaverilla olin pelaamassa PC versiota niin pakkoa sanoa että oli kyllä aika kauheata shittiä verratuna Call of Duty 4. Ei sitten yhtään iskeny tuo WWII.
 
Ylös Bottom