Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War [PS3]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Xxhen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Laittakaa joku filmille tuollaiset yli 20 lvl sankarteot. Ei uskota muuten :D

(oikeasti olisi vain hauska nähdä, miten intensiivistä mättöä se tuossa vaiheessa on, kun lvl 9 saa jo huhkia kaksin käsin)
Viikonloppuna kaikki ammattilaiset samaan partyyn niin voin pistää filmille. Ärsyttävää ku hakee zombipeliä niin sieltä puskee 1 lvl poikia mukaan ja nehän on potilaana sielä maassa koko ajan:D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mikä on pelin paras ase? Tai millä pelaatte mieluiten?

Mp44 on tähän mennessä ollut ainoa, jolla on mahdollisuuksia. Kiväärin tarkkuus kauas ja nänninyyppiä vastaan on edes pieni mahdollisuus. Ja pelin ainoa automaattiase, jossa ei rekyyliä juuri ole, ainakin tähän mennessä. Ryssä-smg:tä ei ehtinyt koittamaan, kun pitää lähteä suihkun kautta töihin.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

mp40 isolla lippaalla on kova sana.

STG44 oli kova pettymys tehonsa puolesta. Muutenkin näyttää oudon kapealta piekkarilta ruudulla :S Tosin rekyyliä ei ole, vastaa varmaan nelosen m nelosta.

Päivityksen myötä hävisi myös after action rapparista vasemman puoleiset statsit. Eli ne kaikki headshotsit kd ratio ja ja se mistä näkee ketä on tappanut / tullut tapetuksi eniten, mikä se nyt olikaan..? Kaikki näyttää nollaa.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Noniin...
Pelasin SP:n läpi yhdessä illassa, ihan ok mättöä.
Muutamassa kentässä oli kyllä munaa ja meininkiä aika reippaasti.

SP arvosana 8 1/2.

Zombieta ja nettimättöä odotellessa:D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Mikä on pelin paras ase? Tai millä pelaatte mieluiten?

Sturmgewehr 44 (StG44). On tarkka ja tehokas. Hyvä rynnijän perusase pieniin ja isompiinkin mappeihin. Sopii mun kaltaselle nopolle kun ei ole liikaa rekyyliäkään.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Noniin...
Pelasin SP:n läpi yhdessä illassa, ihan ok mättöä.
Muutamassa kentässä oli kyllä munaa ja meininkiä aika reippaasti.

SP arvosana 8 1/2.

Zombieta ja nettimättöä odotellessa:D

Josko suakin näkis sit NHL:ssäkin.. :D
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Sturmgewehr 44 (StG44). On tarkka ja tehokas. Hyvä rynnijän perusase pieniin ja isompiinkin mappeihin. Sopii mun kaltaselle nopolle kun ei ole liikaa rekyyliäkään.
HC, give me a break! Etsä mikää nopo ole, sä oot nyypiö! Paras asehan tässä pelissä on laserpyssy! Ettästiiättenoobit. :p
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo, jotain tossa vielä on. Mulla ainakin jäätynyt kesken pelin muutaman kerran. Malttaa odottaa hetken, niin vapautuu taas, mutta ehtii katkaista yhteyden PS Networkiin.

connetion time out tulee mutta itse peli ei mennyt poikki enään niin useasti. Eli samalla porukalla pääs pelaamaan pidempään.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No onko joku jo päässyt kokeilemaan PPsh-41 submachine gunia? Fire rate ainakin on kohdallaan:)
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

No onko joku jo päässyt kokeilemaan PPsh-41 submachine gunia? Fire rate ainakin on kohdallaan:)

Oon mä pari kertaa sen poiminut ja tuolla se odottaa avattuna jo, että jaksais hankkia marksmanit siihen. Tulinopeus on tosiaan huima, kokeilun perusteella melko pieni rekyyli, mutta on aika pirun heikko. Jossain sivuilla satuin näkemään, että damage ois 20 lähietäisyydellä, mutta ei sitä koskaan tiiä.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Oon mä pari kertaa sen poiminut ja tuolla se odottaa avattuna jo, että jaksais hankkia marksmanit siihen. Tulinopeus on tosiaan huima, kokeilun perusteella melko pieni rekyyli, mutta on aika pirun heikko. Jossain sivuilla satuin näkemään, että damage ois 20 lähietäisyydellä, mutta ei sitä koskaan tiiä.


Joo solossa vedin paljon tol aseel.. Onhan se kyl aika hyvä mun mielestä :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Onko mitään väliä kerääkö ne deathcardit yksinpelissä vai cooppissa jos haluu sen trophyn?
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tein äsken aika mageen havainnon vahinkos...kar98 ainakin tappaa EKASTA ilman scopea, kunhan vastustajalla ei ole juggeria. en tiedä onko siis aseen tehokkuutta sitten lisätty, sama homma muutamassa muussa pulttilukkoisessa, ekasta tappaa non-jugat lähes aina, mut kar taitaa se paras olla.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Tein äsken aika mageen havainnon vahinkos...kar98 ainakin tappaa EKASTA ilman scopea, kunhan vastustajalla ei ole juggeria. en tiedä onko siis aseen tehokkuutta sitten lisätty, sama homma muutamassa muussa pulttilukkoisessa, ekasta tappaa non-jugat lähes aina, mut kar taitaa se paras olla.

Ite huomasin tuon saman eilen illalla että tappavat yhestä kudista jos ei oo juggeria vihulla.Tosin ite kokeilin sitä Mosing Nagantilla kun ei oo vielä Kar98.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

HC, give me a break! Etsä mikää nopo ole, sä oot nyypiö! Paras asehan tässä pelissä on laserpyssy! Ettästiiättenoobit. :p

Saako sieltä arvontalaatikolta jotain sädepyssyjä? Käykö se duracelleilla vai häh?

Tein äsken aika mageen havainnon vahinkos...kar98 ainakin tappaa EKASTA ilman scopea, kunhan vastustajalla ei ole juggeria. en tiedä onko siis aseen tehokkuutta sitten lisätty, sama homma muutamassa muussa pulttilukkoisessa, ekasta tappaa non-jugat lähes aina, mut kar taitaa se paras olla.

Eli jotain muutakin tuli, kuin Roundhousen korjaus ja värivaloja lobbylistoille.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo haha nythän tätä pelaa iha mielellään ku tuli OSK riflet. En sit tiiä ovatko lisänneet tehoja vai parantaneet servuja? Ku boxilla ja PC:llä käsittääkseni riflet oli jo alusta asti OSK. Näillähän on tunnetusti paremmat servut.
 
Vastaus: Call of Duty: World at War [PS3]

Joo haha nythän tätä pelaa iha mielellään ku tuli OSK riflet. En sit tiiä ovatko lisänneet tehoja vai parantaneet servuja? Ku boxilla ja PC:llä käsittääkseni riflet oli jo alusta asti OSK. Näillähän on tunnetusti paremmat servut.

On kyse ihan tehojen parantamisesta koska ei se ole ennen tappanut 1m päästä edes täys pingi prival. Täytyy sanoo et v*ttu noi on pr0 aseita:D
 
Ylös Bottom