Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)
Taisit ehtiä Meidän ensimmäisessä matsissa mulle tuli connection timed out, tai jotain vastaavaa. Sitten kun kutsuit minua peliin mukaan, oli minulla menossa 20+ tappoa. Eli ei kehdannut katkaista sitä
 Meidän ensimmäisessä matsissa mulle tuli connection timed out, tai jotain vastaavaa. Sitten kun kutsuit minua peliin mukaan, oli minulla menossa 20+ tappoa. Eli ei kehdannut katkaista sitä  Pääsin isojen poikien laatikolle leikimään, olen levelissä 29, eli luutnantti. Tarkoittaa että Veteran-huoneet avautui minulle. Kylläpä tämä on koukuttavaa puuhaa..
 Pääsin isojen poikien laatikolle leikimään, olen levelissä 29, eli luutnantti. Tarkoittaa että Veteran-huoneet avautui minulle. Kylläpä tämä on koukuttavaa puuhaa..
Mitä varusteita käytät pelaessasi?

En taida valitettavasti tänään ehtiä.
Taisit ehtiä
 Meidän ensimmäisessä matsissa mulle tuli connection timed out, tai jotain vastaavaa. Sitten kun kutsuit minua peliin mukaan, oli minulla menossa 20+ tappoa. Eli ei kehdannut katkaista sitä
 Meidän ensimmäisessä matsissa mulle tuli connection timed out, tai jotain vastaavaa. Sitten kun kutsuit minua peliin mukaan, oli minulla menossa 20+ tappoa. Eli ei kehdannut katkaista sitä  Pääsin isojen poikien laatikolle leikimään, olen levelissä 29, eli luutnantti. Tarkoittaa että Veteran-huoneet avautui minulle. Kylläpä tämä on koukuttavaa puuhaa..
 Pääsin isojen poikien laatikolle leikimään, olen levelissä 29, eli luutnantti. Tarkoittaa että Veteran-huoneet avautui minulle. Kylläpä tämä on koukuttavaa puuhaa..Mitä varusteita käytät pelaessasi?

Ei mutta oikeasti, eniten ärsyttävä perkki on kyseessä. Kannattaa aina erien alussa pysyä kaukana kuolevista vihuista. Itse miellän second tsäänssin hyödyllisemmäksi.
 Ei mutta oikeasti, eniten ärsyttävä perkki on kyseessä. Kannattaa aina erien alussa pysyä kaukana kuolevista vihuista. Itse miellän second tsäänssin hyödyllisemmäksi. Siinä missä mp40:sellä tipahtaa nätillä ja lyhyellä sarjalla, joutuu type 100:lla räiskimään melkein puolikkaan lipasta. Ihan ookoo ase kuitenkin, pääset sitä kampanjassakin testamaan. Tosin rankkaisin itse koko pelin parhaaksi aseeksi mp 40 tai mp 44... (kohta saan jälkimmäisen rynkyn auki
 Siinä missä mp40:sellä tipahtaa nätillä ja lyhyellä sarjalla, joutuu type 100:lla räiskimään melkein puolikkaan lipasta. Ihan ookoo ase kuitenkin, pääset sitä kampanjassakin testamaan. Tosin rankkaisin itse koko pelin parhaaksi aseeksi mp 40 tai mp 44... (kohta saan jälkimmäisen rynkyn auki