Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War (Wii)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Voisin tulla myöskin huomenna pelaamaan. Mutta miksi lähdit jokaisen kiekan jälkeen pois?
Kun pelattiin niin tein myös K/D ennätykseni joka on +31

Kova enkka, itselläni on 38 :D Olen ollut todella kipeä illat, joten siksi ei ole Jooseppia näkynyt linjoilla. Mutta taas pääsee pelaamaan tulevaisuudessa :)

Mul oli täs samalla muuta hässäkkää samalla ku pelasin! pitää ens kerralla ku pelaa niin laittaa puhelin kiinni!

En pääse pelaamaan ennen joulua.. Telkkarin kuvaputki hajos, mutta toivon joululahjax uutta telkkaria ja jos en saa niin hankin muuten

Viimeksi muokannut moderaattori:

En pääse pelaamaan ennen joulua.. Telkkarin kuvaputki hajos, mutta toivon joululahjax uutta telkkaria ja jos en saa niin hankin muuten

Ei ihme että telkkari meni shaibaksi, jätkä oli paukuttanut nyt viikolla minusta ohi peliajoissa ja pisteissä. Kiirettä on sulla wawin kanssa pitänyt :D

Ei ihme että telkkari meni shaibaksi, jätkä oli paukuttanut nyt viikolla minusta ohi peliajoissa ja pisteissä. Kiirettä on sulla wawin kanssa pitänyt :D

Onks huomenna minkälainen aikataulu!? jos iltasella ottais matsia kun mullakaan ei huomenna ole enään mitään kiirettä?

Onhan se waw mulla jo 2 viikkoo ollu.. Koneen sain toimimaan vasta lauantaina. ;)
Telkkakin oli jo yli 10v
Edit: Luin vähän nopeesti ton viestin. Aattelin, että viikossa ohi :D

Lisäilin teidän friendcodeja itselle, oma näkyy allekirjoituksessani. ite oon tällä hetkellä level 30....

Lisäilin teidän friendcodeja itselle, oma näkyy allekirjoituksessani. ite oon tällä hetkellä level 30....

Jees! pitää sut lisätä sit ku saan netin toimimaan! kokopäivän ollu netti nurin ei oo ees pelaan päässy! toivottavasti viikonloppuna jo pääsis pelaaan!

Hyvää joulua kaikille COD-WaW-pelaajille (ja muillekin)!

Itellä jäänyt pelailut vähemmälle, kun pitänyt tässä joulun alla elää tiiviisti myös työ- ja perhe-elämää. Jospa sitä tässä pyhien jälkeen ehtisi taas...

Kävin kaverilla Wiin kanssa pelailemassa Brawlia ja samalla tuli Codiakin pelattua. Tein uuden FFA enkan: +27, koirat sain 2 kertaa, mutta tokalla kertaa ne ehti oleen kentällä 5sek. Matsi loppu kesken.. :mad:
Edit: Lisäsin otj:n samalla

Tuli hommattua tää toissapäivänä, lisäilkääs mun FC. :)
nick: Elppa

Pääset huomenna mun kaverilistalle :D
Koitas lisätä mut ennen sitä
Edit: Haen FC:n tähän vielä jostain
E2: FC 4983-8727-2426
Milläs levelillä pelaat?
(Puhun Walmarille, quotetus unohtui)

Mäkin lisään uudet tulokkaat kunhan huomenna hiukan jouluruuhkat antaa myöden. Vois pelata 15.30-16.30 codia huomenna netissä. Kerkeekö kukaan?

Lisäsin Rohkean, Joosepin, ja Scavengerin. Lisäilkääs! :)

Niin ja 10lvl vasta oon. :)

Ylös Bottom