Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World at War (Wii)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Kastle
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World at War (Wii)

Tuli taas pelattua vähän ja 52 levelillä nyt mennään :D Vielä 1 leveli niin saan uuden aseen :p
Magnuminkin sain ja se on yllättävän hyvä ase, HCTDM:ssä tappaa yleensä ekasta.

Nyt lopetan pelaamisen, pääsin juuri levelille 55. Ja uusi enkka tuli tehtyä eli 48 tappoa yhessä matsissa.. K/D enkkakin tuli ja se on... 39, yksi parempi kuin Joosepilla :p

Meikä ei oo vieläkään pääse matsaamaan ku edelleenki verkko nurin! Pitää varmaan huomenna soitella et miks netti ei toimi! toivottavasti sais toimiin niin pääsis pelaan taas!

Nyt tuli tosi kova enkka! +46

Jätkä tykittänyt kovaa ohi! Mulla on vähän ollut sosiaalisia kiireitä, ja en ole päässyt pelaamaan ollenkaan 20. päivän jälkeen. halua on kyllä! Huomenna vois ottaa matsia jossain vaiheessa päivää.

Pelasin eilen ensimmäisen kerran verkkopeliä. Pelin sujuvuus oli suorastaan riemullista kokea.

Ihan pihalla olin jonkin aikaa kun verkkopelejä ei ole tullut vuosiin pelattua.

Kentät ovat minusta hienoja ja monipuolisia. Mikään ei voita perinteisillä aseilla ammuskelua.

Ainoa huono puoli oli se, että osumat saisivat tappaa tehokkaammin. On aika turhauttavaa ampua lippaallinen kaverin rintaan ja kuolla hänen puukkoonsa lipasta vaihtaessa. Realismia saisi tässä kohtaa olla enemmän. Oikeasti yksi osuma mihin tahansa pudottaa sotilaan pelistä pois. Näin saisi olla myös peleissä ainakin optiona.

Toinen pikkujuttu on koirien ilmestyminen jostain. Ne ovat aika rasittavia. Mieluummin niitä ei olisi ollenkaan.

+ Sujuvuus
+ Ohjainten toiminta
+ Älykkäät vastustajat
+ Hienot kentät

- Lippaallinen ei aina riitä tappamaan kaveria
- Koirat ovat ärsyttäviä

Ainoa huono puoli oli se, että osumat saisivat tappaa tehokkaammin. On aika turhauttavaa ampua lippaallinen kaverin rintaan ja kuolla hänen puukkoonsa lipasta vaihtaessa. Realismia saisi tässä kohtaa olla enemmän. Oikeasti yksi osuma mihin tahansa pudottaa sotilaan pelistä pois. Näin saisi olla myös peleissä ainakin optiona.

Jos tuo häiritsee niin koita päästä tasolle 14 ja pelata HCTDM:ää. Siinä kuolee PALJON helpommin

Ite en pelaa paljoo muuta nykyään kun HCDTM, sillon tällön FFA:ta kun ei jaksa keskittyä. Lisää porukkaa pelaamaan! Taidetaan minä ja rohkea olla aktiivisimmat pelaajat :D

Ite en pelaa paljoo muuta nykyään kun HCDTM, sillon tällön FFA:ta kun ei jaksa keskittyä. Lisää porukkaa pelaamaan! Taidetaan minä ja rohkea olla aktiivisimmat pelaajat :D

Kuka sitä perusTDM:ää jaksaa pelata ku ammukset loppuu kolmen tapon kohalla :rolleyes:
HCFFA pitäis olla

Mites on pelit menny viime aikoina!? itellä ei vielkään netti toimi niin ei oo päässy pelaan! toivottavasti pian alkais taas toimimaan!

Itse aloittelin tuossa seurustelemaan joten nettipelailut jäi paitsioon hetkeksi.. Nyt taas olisi tarkoitus huomenna aktivoitua.

Itse pelaan nykyään pelkästään hc:tä, sillä se on mielestäni paljon viihdyttävämpää ja realistisempaa. Voisi yrittää kasata porukkaa viikonloppuna pelisessioihin jotta saadaan kfin huone kuntoon. Onhan kaikki aktiiviset nettipelaajat ilmoittaneet friend coodinsa?

Oon nyt kyllä innostunu tosta pelistä että se on varmaan seuraavana ostoslistalla, kunhan vaan täällä on pelaajia räiskimään
Kuulosta hauskalta noi leveli edistykset :D

Ainiin miten muuten toi kommunikaatio on hoidettu tossa pelissä?

Onkos kukaan vielä alkanut käyttämään Rifle kranuja vastusten tappamiseen? Itse unlockasin ne Gewehrille pari viikkoa sitten ja eilen aloin niitä käyttämään, hyvin tulee tappoja.
Muuten Jooseppi.. Walmari menee kohta leveleissä ohi, eilen tilanne oli 37-40

Onkos kukaan vielä alkanut käyttämään Rifle kranuja vastusten tappamiseen? Itse unlockasin ne Gewehrille pari viikkoa sitten ja eilen aloin niitä käyttämään, hyvin tulee tappoja.
Muuten Jooseppi.. Walmari menee kohta leveleissä ohi, eilen tilanne oli 37-40

Itekkin unlockasin noi pari päivää sitten samalle aseelle, pitääpä kokeilla.

Ylös Bottom