Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Varmaan on tullut tässäkin ketjussa ennemmin esille, mutta jos joku viitsisi sanoa mikä on suurin mahdollinene pelaaja määrä nettipelissä?
* Pitkä selitys *
Olen kanssasi samaa mieltä. Yksi aika iso miinus tosin, jonka keksin, on tämä, että jo betassa pääsee kehittymään näin pitkälle. Kun melkein kaikki aseet ja perkit saa unlockattua, ja pelituntejakin kun on kohta jo vuorokausi takana, niin kovasti alkaa epäilyttämään kokoversion osto; riittääkö into pelaamaan enää hirveästi itse peliä. Todella mainio peli, mutta onko betassa jo liian suuri osa sen ytimestä..
Sitten tietysti mieli muuttuu täysin, jos Treyarch ilmoittaa julkaisevansa peliin runsaasti ladattavaa lisäsisältöä. Ja sisällön pitää sisältää ASEITA. Itseäni miellyttäisi valtavasti vaikkapa britti-aseiden tuominen peliin päivityksenä. Tai sitten Suomi-konepistoolia ja muuta harvinaisempaa reikärautaa II Maailmansodasta...
Umm.. Betaan tulossa uusi mappi vai onko jo? tai sitten mulla vaan bugittaa?
ennen kun etsii matsia niin alhaalla vasemmalla näkyy aina joku mappi randomina eikös?
noh nyt mulla on alkanut näkymään siellä Team Deathmatch on Airfield.
ajattelin, että ovatko mahdollisesti betaan pistämässä Airfield mappia?
Sehän tästä vielä puuttuisikin, jos vielä raotetaan lisää uudella mapilla, niin mitä jääkään koko versioon koluttavaksi nettipelin ostalta. Paitsi kyllä se neljän pelaajan Co-op kyllä pesee vielä kaikki Beta-heruttelut : )
Siellä lukee Co-Op 2-4Jaahas, ovatko menneet jättämään neljän pelaajan split screenin kokonaan pois? Jos näin on, hyllyyn jää kyllä.
Siellä lukee Co-Op 2-4
Mikä hemmetti toi Zombie video on tuola ladattavana? Ei kait pelissä mitään zombieita joudu ammuskelemaan?