Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World At War [X360]

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkNorik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty 5: World At War

Voisikohan näitä beta avaimia saada vielä jostain :o, tekis mieli päästä vähän pelailee betaa ennenkuin kokoversio tulee ettei oo ihan pihalla uuden kanssa kun muut ovat heti hyviä.
 
Vastaus: Call of Duty 5: World At War

Varmaan on tullut tässäkin ketjussa ennemmin esille, mutta jos joku viitsisi sanoa mikä on suurin mahdollinene pelaaja määrä nettipelissä?
 
Vastaus: Call of Duty 5: World At War

Varmaan on tullut tässäkin ketjussa ennemmin esille, mutta jos joku viitsisi sanoa mikä on suurin mahdollinene pelaaja määrä nettipelissä?

Kyllähän se toi 12 on, ainakin suurimmassa osassa pelimuodoista... Olisko mitään klaaneja jotka boxin puolelle kaipaisivat pelaajia tähän CoDiin? Pelailen pleikkarin puolella klaanissa FoD (Face of Death), mutta kun tuli myös boxi hankittua ois mukava pelailla jossain klaanissa...
 
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

Oh hell yeah!! Tänään alkaa mättö kohti lvl 44:ää!! :) :)

Siinähän saa jo ties mitä perkkejä ja aseita.. :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

Noniin. Sanonpa tähän väliin oman mielipiteeni, joka ilmeisesti eroaa aika paljon massasta.

WW2 teemaan siirtyminen on aivan loistava idea. Ei kylläkään omaperäinen millään tavalla, mutta kun CoD4:sta on sovellettu tässä hyvin, on saatu kasaan mielestäni varsin toimiva paketti. Tartutaanpa muutamiin asioihin tarkemmin.

Aseet: Toisen maailman sodan aseet ovat loistavia, koska niissä on sitä jotain. Ja kun mukaan saa vielä silut, ristikot, rumpulippaat sun muut niin niistähän saa aivan mainioita tappovehkeitä. Tomppa on legendaarinen konepistooli. Joku valitteli sen ja muidenkin SMG aseiden ylitehokkuudesta. Eipä toi tomppa paljoa tunnu eroavan esim CoD4:n MP5:sta. Garandilla sun muilla aseilla on kiva päästä pitkästä aikaa ruikkimaan. Vielä kun pelaa HC-modella, niin rintaosumasta se on aina laaki ja vainaa. Myös BAR tuntui olevan toteutettu kohtalaisen hyvin, eli toimii tehokkaasti kiväärin tavalla.

Tykistökeskitys: Onhan se melko pitkäkestoinen, mutta tuo isoilla räjähdyksillään mukavan sotaisen tunnelman. Ja näyttää mahtavalta kun kuulat lentää horisontista kaarella ja arvaillaan siinä sitten tuleeko otsaan vai meneekö ohi.

Koirat: Korvaa kohtalaisen hyvin helikopterin, ja onhan ne aika kuumottavia, mutta todellakaan liian vaikeita tappaa. Vähän kun järkeä käyttää, niin selvii hyvin. Ei tietenkään kannata olla sellaisissa paikoissa, että koira pääsee yllättämään naaman eteen. Kuuntelemalla selvii pitkälle. Ja jos verrataan helikopteriin, niin näistä selviää yleisillä helposti yksinkin, kun taas helikopterin ampumiseen vaaditaan yleensä useampi kaveri.

Perkit: Hyviltä perkeiltä vaikuttaa. Kaasun ja naamarin yhdistelmä voi olla joissakin tilanteissa melko näppärä. Liekinheitintä odotan innolla, varmaan ihan mielenkiintoinen lisä. Betty tuntuu korvaavan melko hyvin claymoren, vaikkakin tuntuu joskus aika hankalalta huomata, mutta sehän on miinan idea.

Kranaatit: Tuntuu kyllä jotenkin hankalilta, mutta niissäkin aika vaikuttava räjähdys.

Ajoneuvot: Tankit on toteutettu mielestäni hyvin, ja ne tuovat sopivaa lisäkuumotusta peliin. Onhan ne kyllä melko tehokkaita, mutta pienellä tiimipelillä ne saa lahdattua helposti.

Glitchit: Turha valittaa tässä vaiheessa, eiköhän asiaan tule korjaus valmiiseen peliin mennessä.

65 leveliä: Parempi, että leveleitä on enemmän. Koukuttaa pidemmän aikaa.

Kaikki pelimuodot saisivat tulla pelattavaksi HC-modessa, koska kannatan realistisuutta. Ei siinä ole mitään järkeä, että kunnon aseilla joutuu pumppaamaan miehen täyteen lyijyä ennen kuin tipahtaa.

Itse olen aina pitänyt WW2-peleistä, joten tämä peli on täysin tervetullut ja pakko-ostos. Onhan tämä tavallaan vain lisäosa, joskin melko laaja, mutta odotellessa seuraavaa varsinaista uutta CoDia tämä toimii hyvin korvikkeena. Ja tuskin tämä kokonaan tulee korvaamaan COD4:ää. Sehän on fakta, että IW:n CoDit on niitä parhaita. Se seuraava tuo toivottavasti taas mukanaan jotain uutta ja mullistavaa. Sitä odotellessa siis...

EDIT: Vielä koirista hieman. Kerran kun luulin olevani turvassa yhdessä talossa, yllätys olikin suuri, kun koira hyppäsi ikkunasta sisään suoraan naaman eteen. Siinä ei paljoa enää huudeltu vaan se oli menoa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

* Pitkä selitys *

Olen kanssasi samaa mieltä. Yksi aika iso miinus tosin, jonka keksin, on tämä, että jo betassa pääsee kehittymään näin pitkälle. Kun melkein kaikki aseet ja perkit saa unlockattua, ja pelituntejakin kun on kohta jo vuorokausi takana, niin kovasti alkaa epäilyttämään kokoversion osto; riittääkö into pelaamaan enää hirveästi itse peliä. Todella mainio peli, mutta onko betassa jo liian suuri osa sen ytimestä.. :(
Sitten tietysti mieli muuttuu täysin, jos Treyarch ilmoittaa julkaisevansa peliin runsaasti ladattavaa lisäsisältöä. Ja sisällön pitää sisältää ASEITA. Itseäni miellyttäisi valtavasti vaikkapa britti-aseiden tuominen peliin päivityksenä. Tai sitten Suomi-konepistoolia ja muuta harvinaisempaa reikärautaa II Maailmansodasta... :cool:
 
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

Olen kanssasi samaa mieltä. Yksi aika iso miinus tosin, jonka keksin, on tämä, että jo betassa pääsee kehittymään näin pitkälle. Kun melkein kaikki aseet ja perkit saa unlockattua, ja pelituntejakin kun on kohta jo vuorokausi takana, niin kovasti alkaa epäilyttämään kokoversion osto; riittääkö into pelaamaan enää hirveästi itse peliä. Todella mainio peli, mutta onko betassa jo liian suuri osa sen ytimestä.. :(
Sitten tietysti mieli muuttuu täysin, jos Treyarch ilmoittaa julkaisevansa peliin runsaasti ladattavaa lisäsisältöä. Ja sisällön pitää sisältää ASEITA. Itseäni miellyttäisi valtavasti vaikkapa britti-aseiden tuominen peliin päivityksenä. Tai sitten Suomi-konepistoolia ja muuta harvinaisempaa reikärautaa II Maailmansodasta... :cool:

Kyllähän tota vielä jaksaa pelata julkaisun jälkeen. Beta on vasta lämmittelyä. Kuten CoD4:ssä pelaaminen jatkuu vaikka levelit on saavutettu. Ja beta ei tarjoa edes mulle melkeinpä tärkeintä perkkiä eli dead silencea (ainakaan vielä).

Veikkaan, että noi aselisäykset kumoutuu ton levelisysteemin takia, koska niitä on mahdoton lisätä sinne väliin. Varmaan ainakin karttoja tulee lisää. Eihän sitä koskaan tiedä. Mutta innolla odotan ja pitää koittaa kovasti treenata betaa aina kun aikaa on. Huomaa kyllä, että betassa on melko kova taso, kun siellä on enimmäkseen vain tosipelaajia.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

Jeh.. Itse kuitenkin sanon vaan sen, että en ole ollenkaan enää varma pelin ostosta.

On muuten hellllsingin hyvä ase tuo japanilainen Type 100 -konepistooli (taisipa todellisuudessa olla WWII:n huonoimpia konepistooleita) :D !! Lisäksi kaksipiippuinen haulikko on mahtava. STG44, tuo AK-47:n esikuva, sen sijaan ei oikein vakuuta.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

Umm.. Betaan tulossa uusi mappi vai onko jo? tai sitten mulla vaan bugittaa?

ennen kun etsii matsia niin alhaalla vasemmalla näkyy aina joku mappi randomina eikös?
noh nyt mulla on alkanut näkymään siellä Team Deathmatch on Airfield.
ajattelin, että ovatko mahdollisesti betaan pistämässä Airfield mappia?
 
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

Umm.. Betaan tulossa uusi mappi vai onko jo? tai sitten mulla vaan bugittaa?

ennen kun etsii matsia niin alhaalla vasemmalla näkyy aina joku mappi randomina eikös?
noh nyt mulla on alkanut näkymään siellä Team Deathmatch on Airfield.
ajattelin, että ovatko mahdollisesti betaan pistämässä Airfield mappia?

Voi jumantsuikka!! :)
 
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

http://www.youtube.com/watch?v=4XTaOPPT-bE

Näköjään moni muukin on törmännyt kyseiseen mysteeriin, mutta vielä ei ole mitään takeita, että se olisi tulossa betaan. Onhan porukka paljon kaipaillu lisää karttoja, joten ei sitä koskaan tiedä. Erittäin tervetullut se kyllä olisi.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

kyl tää peli ostoon menee varmasti. sais olla myytävänä erikseen online versio kun en pelaa noita single playereitä ikinä.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

Sehän tästä vielä puuttuisikin, jos vielä raotetaan lisää uudella mapilla, niin mitä jääkään koko versioon koluttavaksi nettipelin ostalta. Paitsi kyllä se neljän pelaajan Co-op kyllä pesee vielä kaikki Beta-heruttelut : )
 
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

Sehän tästä vielä puuttuisikin, jos vielä raotetaan lisää uudella mapilla, niin mitä jääkään koko versioon koluttavaksi nettipelin ostalta. Paitsi kyllä se neljän pelaajan Co-op kyllä pesee vielä kaikki Beta-heruttelut : )

Vaikka betassa olisikin kaikki kartat, mitä pelaisit betan jälkeen? Siirtyisit takaisin neloseen? Omalla kohdalla ei kyllä kävis niin. Kyllä nelonen on sen verran läpi koluttu, että pieni vaihtelu virkistää.

Kyllä ärsyttää täällä foorumilla ne kommentit jotka haukkuvat cod5 tuntumaa. Peleissähän on samat moottorit ja tuntuma vitosessa on aivan sama kuin nelosessa. Tunnelma vain on eri. Itse pidän vitosen nostalgisesta hengestä ja ww2 on aina kiinnostanut. Ainut tuntumaan vaikuttava asia on se, että esim kranaatit ja betty räjähtää hieman laimeasti. Muuten aseissa ja muissa on loistavat äänet ja tuntuma.

Toi co-op tulee vissiin vasta sitten auki kun on pelanut tarinan läpi ensin? Tässä yksi mahdollinen syy pelata se heti alkuun.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

Jaahas, ovatko menneet jättämään neljän pelaajan split screenin kokonaan pois? Jos näin on, hyllyyn jää kyllä.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

Mikä hemmetti toi Zombie video on tuola ladattavana? Ei kait pelissä mitään zombieita joudu ammuskelemaan?
 
Ylös Bottom