Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World At War [X360]

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja DarkNorik
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Call of Duty: World At War (Xbox 360)

Siis tähän peliinhän olen aivan sairaalloisessa koukussa, kyllä se irli silti pitää elää. :(

Ite sain rank 44 n. 15h pelaamisella, K/D 1.9 muistaakseni, 21h ehin pelata yhteensä.
Normi hc team dm oli sellasta 15-25/5-15 tai 5-10/5-10 luokkaa, joskus tuli roundhousessa tankkien avulla niitä 35/2 juttujakin. :o
No aika hyvin oon onnistunu oikeesta elämästä luopumaan... cod 4 ja tän avulla. Ratio on itellä kans toi 1.9 about. ja aika lähelle 1 pv mittarissa.

paljon tappoja?

Rationi mahtoi olla aikalailla tasan 2. Tässä betassa se oli niin helppoa, kun kukaan ei ihan 100% ollut kotonaan pelissä.

Mitä vedät? Itse oon saanu suurimman nautinnon muiden nöyryyttämisessä WARissa. Alun huonoilun jälkeen tuli muuten paljon enemmän tappoja tässä kun vanhassa, tein uuden tappoennätyksen tässä pelissä 3 kertaa ja löylytin vanhan ennätyksen lukemia lähemmäs 10 kertaa.

edit.

ja niitä tappoja tais olla 7000 tai 8000. Ennätysrundi siis 84 /12

Jep. Erittäin hyvä, että mukana on moninpelimahdollisuus myös samalla koneella.

Korostetaan tässä vielä, että tässähän EI ole moninpelimahdollisuutta samalta koneelta muuta kuin kampanjamoodissa.

Eli splitscreeniä ei ole nettipelissä muita vastaan (niinkuin esim. Halossa ja olikos se Cod3:ssa).

Kapu

PS. Jos olen väärässä, niin otan ilomielen vastaan korjauksen

Korostetaan tässä vielä, että tässähän EI ole moninpelimahdollisuutta samalta koneelta muuta kuin kampanjamoodissa.

Mihinkäs tämä perustuu? Itse olin pitkään samaa mieltä, jossain oli noita pelaajamääriä ilmoitettu jossa oli offline play 1-2, mutta nyt enemmän kun selaillut niin kyllä se 4 pelaajan split screen tuntuu siellä kuitenkin olevan. Kuten nyt partiokin ilmoitti, ja jos kerta hänellä peli jo on niin :)

Mihinkäs tämä perustuu? Itse olin pitkään samaa mieltä, jossain oli noita pelaajamääriä ilmoitettu jossa oli offline play 1-2, mutta nyt enemmän kun selaillut niin kyllä se 4 pelaajan split screen tuntuu siellä kuitenkin olevan. Kuten nyt partiokin ilmoitti, ja jos kerta hänellä peli jo on niin :)

Eli Kapu tarkoittaa, että NETTIPELEISSÄ split screen ei ole mahdollista (ainakaan normaalissa matchmakingissa, co-opista en ole varma). Tämä on kyllä harmi, sillä esim. Halojen kanssa kulutettu aika on aivan omissa sfääreissään juuri tämän ominaisuuden ansiosta.

Juujuu, vähän hämäsi sitten vaan tuo kun puhuttiin kampanjamoodista :) Ei vaan saa enää pelotella, pitkään olin jo sitä mieltä että hyllyyn jää kun kerta ei saa kaverien kanssa localina pelata 4 pelaajan deathmatchia, mutta sitten löytyikin varmistusta split screenille, ja alkoi kova odotus pelin suhteen :P

Vaikka edelleen, olisi se nykyaikainen mättö ollut kivempaa ;) Tosin kaikista mageinta olisi ollut, kun olisivat laittaneet pätsin jolla saisi split screeniin valittavaksi kaikki 16 + 4 kenttää, ja kaikki aseet :P Mutta CoD vitosta odotellessa...

Eli Kapu tarkoittaa, että NETTIPELEISSÄ split screen ei ole mahdollista (ainakaan normaalissa matchmakingissa, co-opista en ole varma). Tämä on kyllä harmi, sillä esim. Halojen kanssa kulutettu aika on aivan omissa sfääreissään juuri tämän ominaisuuden ansiosta.

Joo, tätä tarkotin. Kiitos selvennyksen selvennyksestä :) Tämä on tosiaan harmi, koska tämä vähentää pelin ryyppyviihdearvoa.

Han

voisiko joku kertoa miten co-op pelimuoto tallennetaan? itellä ei ainakaaa tallennu itestään ku ollaaan kaverin kans pelattu :(

PS. Jos olen väärässä, niin otan ilomielen vastaan korjauksen
Onhan. Viimeksi eilen tuli pelattua 4 pelaajan voimin versus muotoa, jossa kaikki pelaa vastakkain. Eli siis moninpelimahdollisuus samalla koneella on myös muussakin modissa kuin pelkässä kampanjassa.

Pakko myöntää, että treyarch on parantanut cod 3:sesta ihan hemmetisti... Tätä pelaa mielellään yksin sekä moninpelinä

Onhan. Viimeksi eilen tuli pelattua 4 pelaajan voimin versus muotoa, jossa kaikki pelaa vastakkain. Eli siis moninpelimahdollisuus samalla koneella on myös muussakin modissa kuin pelkässä kampanjassa.

Tämä asiahan selvennettiin tuossa aikaisemmin jo TeRm0z:en toimesta. Kapu siis tarkoitti viestissään sitä, että samalta koneelta ei pysty pelaamaan NETTIPELEISSÄ split screeninä. Näin on voinut aikaisemmin tehdä mm. CoD 3 ja Halo 3- peleissä.

Tämä asiahan selvennettiin tuossa aikaisemmin jo TeRm0z:en toimesta. Kapu siis tarkoitti viestissään sitä, että samalta koneelta ei pysty pelaamaan NETTIPELEISSÄ split screeninä. Näin on voinut aikaisemmin tehdä mm. CoD 3 ja Halo 3- peleissä.
No lainauksesta sai aivan eri käsityksen, joten selvensin sen nyt vielä kertaalleen.

loistavaa viihdettä tämä on. Aika menee ettei huomakaan. Iskee muhun paremmin tämä ku cod 4. Voi ehkä johtua osittain siitäkin että cod 4 on pleikalle itselläni. Boxin ohjain on suvereenisti parempi käteen ku plegen. (offtopic: oli vaikea myöntyä ohjaimen paremmuudesta vanhana playstation jääränä mutta pakko vain oli. :D)

Tätä ei kannata ostaa jos aikoo nimenomaan pelata cooppina tätä.

Miksei?

Peli ei tallenna pelitilannetta lainkaan cooppipelissä ja sittenkun lopettaa niin joutuu aloittamaan alusta eikä voi jatkaa siitä mihin jäi. Peli pitää pelata ensin yksinpelinä läpi ennenkuin cooppikentän saa valita vapaasti.

Voi paska. :mad: Vuoden pettymys.

Tätä ei kannata ostaa jos aikoo nimenomaan pelata cooppina tätä.

Miksei?

Peli ei tallenna pelitilannetta lainkaan cooppipelissä ja sittenkun lopettaa niin joutuu aloittamaan alusta eikä voi jatkaa siitä mihin jäi. Peli pitää pelata ensin yksinpelinä läpi ennenkuin cooppikentän saa valita vapaasti.

Voi paska. :mad: Vuoden pettymys.

Jos tämä pitää paikkansa, niin onpas omituista. Co-op toisi sentään jotain uutta tähänkin sarjaan, jos ajattelee yksinpeliä. Juuri äsken pitelin tätäkin kaupassa kädessä, mutta ajattelin hankkia hieman halvempaan kuin täyshintaan.

Ylös Bottom