Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Call of Duty: World At War [X360]

Vastaus: Call of Duty: World At War

Onko ne koirat nyt buu vaa jepajeee??

Koirat eivät ainakaan ole yhtä välttämätön paha kuin kopteri, mikä löytyi aikaisemmasta codista. Koirat aiheuttavat kyllä harmia, mutta taitava pelaaja vetää ne puukolla fileiksi taistelun tuoksinassa.

Edit: Jaaha Paavi sitten päätti käyttää yliluonnollista kykyään saada muut näyttämään hitailta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World At War

Kiitän nopeasta palvelusta ja jään betalangalle kärvistelemään
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Mielestäni koirat on ihan snadisti huonompia kuin kopteri, tahi yhtä hyviä. Tai siis ainakin itse kuolen huimasti koirien hampaisiin.. :rolleyes:
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Koirat suht harmittomia, mutta tuo kyllä tunnelmaa kun juoksee vastustajan perässä hullun rakkilauman kanssa .

Mikä vaivaa kranaatteja, oliko ne ennen noin huonoja vai olinko minä:cool:?

Vielä kerran Go joblo go!
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Vautsi, onko mun pelissä jotain vikaa vai onko kaikilla muilla pelaajilla joku supernäkö? Pelaajamodelit on niin uskomattoman pieniä, etten näe ees itseäni kill camista, mutta vihu ampuu tarkasti päin. Siinä ainakin ensitunnelmat. Myöhemmin sitten lisää.

Noniin, jälleen kerran hyvä juttu, että pääsee kokeilemaan peliä ennen ostoa. Suorastaan surkea tekele. Lagi vaikuttaa jostain syystä entistä enemmän ja on näköjään turha edes kuvitella pärjäävänsä edes kolmella palkilla. Huonousennätys, 0 tappoa 19 kuolemaa. Cod4:ssa samoilla pingeillä erittäin huonona päivänä saattaa erittäin huonolla tuurilla jäädä muutaman tapon alle kuolemamäärän. 4 palkkia sain yhdessä matsissa, siinä pääsi helposti 21 - 5, siis wawissa.

Aseet on aika munattoman kuuloisia ja myös tuntuisia, koska ovat niin heikkoja. Jälleen kerran vihuilla ei ole rekyyliä eikä heidän tarvitse tähdätä, mutta mulle nämä jutut pätee. Huono juttu ottaen huomioon juuri ylhäällä mainitun lagin. En muuten onnistunut kertaakaan kuolemaan tähdättyyn smg-laukaukseen.

Harmittaa oikeasti, että kyseessä on beta, joka ei vaikuta mihinkään, koska pelillä oli hyvät mahdollisuudet olla hyvä. Ihan sama, mitä muut siitä olisivat sanoneet, mutta pelkästään cod4 ww2-aikaan siirrettynä ois kelvannut mulle. Pakko siellä oli jotain söheltää, että pelistä tulisi "omanlaisensa" ja samalla se näytti menettävät pelattavuutta. Tällä hetkellä on kyllä niin erilainen cod4:een verrattuna, vaikka useat pelaajat väittävät tämän olevan täysin samanlainen. Jos on hyvä cod4:ssa, on huono tässä.

Jollen mitenkään mene päästäni sekaisin, niin tuskin tämä pelihyllyyn ilmestyy. Ellei sitten betan testailu tuota lopulta hyviä tuloksia. En vaan uskaltaisi paljon pelata, ettei pidä taas cod4:sta opetella uusiksi.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World At War

Ja mistähän kristallipallosta tuon katselit? :D

ihan vaan silläkin voi perustella että tässä ei ole mitään uutta tämän taivaan alla päinvastoin ku far cryssa. Siinä on esim. Mappi editori mitä nyt ei taida muissa konsoli shootereissa olla. Ja siitahan on myöskin puhuttu paljon ettei far cry 2:sta voi mitenkään verrata edellisiin osiin. Ihan eri aiheet peleissä.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Juu olet oikeassa että FC2 sisältää mappi editorin jota ei muissa FPS peleissä ole. Mutta kumpi sinun mielestäsi on tehty vartavasten nettipeliä silmällä pitäen ja klaanitukea FC2 vai cod4? En usko että FC2 pystyy hyppiä ja mennä kyykkyn samalla lailla kuin cod4ssa. Se ei ole samalla lailla räiskintä kuin cod4.


Nyt kaikki saa vastata tähän kysymykseen. Pelaisitteko mieluummin Infinity Wardin FPS peliä vai ubisoftin ehkä hyvää FPS peliä joka ''nostaa'' riman korkealle ubisoftin mittapuussa:)?
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Koirat on kyl aika jees. Tulee miehekäs olo ku ampuu koiraa ja kun kudit loppuu niin alkaa puukko puhumaan.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Juu olet oikeassa että FC2 sisältää mappi editorin jota ei muissa FPS peleissä ole. Mutta kumpi sinun mielestäsi on tehty vartavasten nettipeliä silmällä pitäen ja klaanitukea FC2 vai cod4? En usko että FC2 pystyy hyppiä ja mennä kyykkyn samalla lailla kuin cod4ssa. Se ei ole samalla lailla räiskintä kuin cod4.


Nyt kaikki saa vastata tähän kysymykseen. Pelaisitteko mieluummin Infinity Wardin FPS peliä vai ubisoftin ehkä hyvää FPS peliä joka ''nostaa'' riman korkealle ubisoftin mittapuussa:)?

niin en tiedä noista hyppimisistä ja kyykkimisistä kun en peliä ole pelannut. Pelaaja lehden jutussa kehuivat kovasti far cry:n nettipeliä ja olivat jopa yllättyneitä siitä. Enkä missään nimessä sano että cod 5 olis huono peli. Perhanan hyvältä tuo vaikuttaa mitä nyt tunnin verran olen vasta pelannut. Mutta tosi asia on se ettei se tarjoa mitään uutta. Se on vähä niinkuin cod 4:sta edeltävä osa.siis omasta mielestäni. Laittakaa muutkin omia mielipiteitä aiheesta. Mukava lukea mitä muut ajattelee.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Vielä kerran Go joblo go!

Kiitoksia! Sun perustelu oli rautaa! :cool:

Snydenthur dislikes...

Itse pidän tästä todella, ja pelaamaan oppii nopeasti, jos on on pelannut nelosta!

Ja Talwar, aivan totta. Kun ensiksi on ammuttu pääase tyhjäksi ja sitten nakutetaan pistoolin lipas tyhjiin, tartutaan puukoon ja laitetaan sussarit ulisemaan.. :p

On muuten entistä mukavampi mättää, kun sain 150 tappoa MP40:llä: sain erikoissuuren lippaan aseeseen.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Itse pidän tästä todella, ja pelaamaan oppii nopeasti, jos on on pelannut nelosta!

No tuohon en vaan usko. Kuitenkin cod4:ssa pystyy vetämään helposti vähintään 10 kd-ratiota monen monta peliä putkeen, mutta tässä se ei vaan onnistu. Jos jotenkin saa sujumaan, niin sitten tuleekin koirat, joihin aseella on järkyttävän vaikea osua tai puukko menee vaan jatkuvasti ohi. Tai sitten joku spawnaa selkään, vaikka oma tiimi ois vieressä ja takana tilaa tyyliin metri. Ja jo cod4:ssa ärsyttää lonkka-ampumisen helppous, mutta tässä ei oikeastaan muuten kuolekaan.

On muutenkin vaikeuksia ymmärtää koko peliä. Esimerkiksi sniput. Parempana esimerkkinä vielä arisaka. Ilman scopea se on aivan mahtava ase, mutta tehoton, ellei osu kaulaan tai päähän. Scopen kanssa siitä tulee aivan eri ase (ja vielä surkea semmonen), mutta jalkaosumastakin tulee tappava. Luulin, että olin vahingossa ottanut springfieldin aseeksi, mutta ei, arisakahan se oli. Ei vaan voinut tunnistaa, kun se tosiaan muuttui eri aseeksi.

Mutta mielipiteitähän maailmassa riittää ja oma mielipide taitaa jäädä pysyvästi siihen, ettei tästä pelistä taida tulla ostosta ainakaan mulle. Cod4:n moottorin viat ja vielä treyarchin lisäämät viat takaavat sen, että mieluummin pysyttelen cod4:n parissa. Betaa voi vielä pelata, kun se sentään on ilmainen. Aika ihme saa tosiaan tapahtua, jos tämän pelin ostan.

Edit: Toivottavasti porukka tajuaa ees laittaa valituksia noista kusipäistä, jotka menee aina mapin alle piiloon.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Call of Duty: World At War

Juupa juu. En kyllä odottanutkaan tältä peliltä mitään ihmeitä ja sen sain myös todeta. Näin betan perusteella täytyy sanoa tylysti että aivan liikaa ripattu Cod4:ta. Ei iske sitten millään vaikka toki Cod4:sta pidänkin ja paljon. Tosin täytyy myöntää että koirapartio vaikutti veikeältä sekä äänimaailma oli mielekäs sekä kontrollit hyvät ja helposti omaksuttavat. Valitettavasti jää tulevien pelien jalkoihin ja pahasti. Et ole jatkossa!
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Juupa juu. En kyllä odottanutkaan tältä peliltä mitään ihmeitä ja sen sain myös todeta. Näin betan perusteella täytyy sanoa tylysti että aivan liikaa ripattu Cod4:ta. Ei iske sitten millään vaikka toki Cod4:sta pidänkin ja paljon. Tosin täytyy myöntää että koirapartio vaikutti veikeältä sekä äänimaailma oli mielekäs sekä kontrollit hyvät ja helposti omaksuttavat. Valitettavasti jää tulevien pelien jalkoihin ja pahasti. Et ole jatkossa!

täysin samaa mieltä. Betana menee mutta ostettua ei kyllä tule.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Edit: Toivottavasti porukka tajuaa ees laittaa valituksia noista kusipäistä, jotka menee aina mapin alle piiloon.

Mitä tarkoitat?

Itse törmäsin tänään sellaisiin kusipäihin, jotka ihan räikeästi hyödyntävät betan vikoja. Jätkä oli nurkassa kyykyssä, ja sai varmaan kymmenen tappoa, kun porukka ilmestyi koko ajan yksitellen selkä häneen päin aivan samaan kohtaan. Lopetin lopulta huvin kääntymällä heti ilmestyttäessä 180 astetta ja antamalla MP40:n laulaa.. :)
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Kyllä omasta mielestäni on paljon apua jos on pelannut CoD4:sta. Aluksi ei mennyt oikein putkeen mutta kun oppi vähän enempi mappeja niin kappas, alkoi muistuttamaan hyvinkin paljon CoD4:sta. Ja koirat ovat omasta mielestäni suht helppo tappaa. Ja ensin tuntui ettei aseista ole mihinkään mutta niihinkin tottui parin kerran jälkeen.

Betaa tulee jauhettua vielä mutta ostoslistalle tämä tuskin menee. Pysyn siinä CoD4:ssa. Se on tuttu, turvallinen ja enempi meikän makuun.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Mitä tarkoitat?

Etkö muka ole törmännyt kusipäihin, jotka roundhousessa hyödyntävät glitchiä, jolla pääsee maan alle piiloon. Sieltä pystyy tappamaan porukkaa, mutta kukaan ei voi ampua, kun niitä ei edes näe. Kattelin ite vielä, että miten se onnistuu, niin ei ole mikään ihme, että näitä glitchikakaroita riittää. Taisi olla pelkästään niin, että menee tiettyyn kohtaan, niin tippuu sinne. Ilmeisesti näin voi käydä myös vahingossa, mutta näin tuskin on kovin monelle käynyt.

En ole täysin varma, mutta luulen, että pystyvät siellä maan alla liikkumaan ihan ympäri mappia, joten missään ei ole turvassa. Saatan toki olla väärässäkin ja joutuvat olemaan vain jollain tietyllä rajatulla alueella.
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Peliä takana n.3tuntia ja täytyy sanoa että kyllä on suuri pettymys.Samaa kuraa 3 kanssa, kranaatit saa heittää jalkoihin jos meinaa saada ukon niillä tapettua ja singolla vähänkään huti niin ei mitään vaikutusta.Kyllä se on palattava taas cod4 pariin joka on aivan toista maata tähän verrattuna.Paska mikä paska.piste
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Pelasin tossa Betaa 3h putkeen :) kyllä siihen jäi koukkuun. Peli on paljon parempi kuin luulin, ja peli on juuri siksi hyvä koska mun mielestä siinä ei ole juuri yhtään samaa kuin CoD 3:ssa, ja aika paljon juttuja on otettu suoraan CoD 4:sta, ja koiratkin iha mukava lisäys :D
 
Vastaus: Call of Duty: World At War

Beta pelattu "läpi" eli level 11 saavutettu. Mahtava moninpeli, juuri kuin CoD 4 mutta toisesta maailmansodasta. Kaikki toimii, mutta tankit eivät tapa ellei osu _juuri_ nappiin. Niillä ajaminen on suorastaan naurettavan surkeaa. Toivottavasti tätä parannetaan reilusti lopulliseen versioon.

Perkit on hienosti saatu mukaan myös tähän peliin. UAV, artillery ja koirat ovat toimiva lisä. Koirat tosin tuskin ovat niin tappavia kuin helikopteri, mutta nyt on sentään paremmat mahdollisuuden ottaa matsia koiria vastaan. Koirat ovat lisäksi omaperäinen idea.

Aluksi kesti hetki tottua karttoihin ja kartat tuntuivat surkeilta, mutta kun niitä oli tunnin jauhanut ja kentät olivat muistissa niin alkoi tappoja tulla reilusti. Taisi olla 5. peli kun tuli 22 tapon putki (kyllä, tiedän että sinä ja minä ollaan saatu enemmän CoD 4:ssa) ja siitä itse ainakin huomaan kuinka paljon olen CoD 4:sta pelannut ja kuinka paljon pelit muistuttavat toisiaan.

Menee mukisematta ostoon, tulee olemaan todella kovaa kilpailua GoW 2:sen kanssa.

PS. Jack Bauer rocks! :D
 
Ylös Bottom